Рішення
від 02.12.2024 по справі 160/25655/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2024 рокуСправа №160/25655/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Врони О. В.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» до Одеської митниці про визнання протиправним та скасування рішення та картки відмови,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовом до Одеської митниці, в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці про коригування митної вартості товарів №UA500130/2024/000024/2 від 16.07.2024 року прийняте відносно ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (Код ЄДРПОУ 39139860).

визнати протиправною та скасувати картку відмови Одеської митниці в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA500130/2024/000236 прийняте відносно ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (Код ЄДРПОУ 39139860).

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що до митного органу були надані документи, необхідні для митного оформлення товарів з визначенням його митної вартості за ціною договору, що надійшли на митну територію України на підставі зовнішньоекономічного контракту. Однак, митниця, на думку позивача, витребувавши у підприємства додаткові документи на підтвердження задекларованої митної вартості, прийняла рішення про коригування митної вартості товарів за другорядним методом на підставі необґрунтованих та необ`єктивних зауважень. Надані документи у своїй сукупності підтверджують заявлену підприємством митну вартість та її складові частини, не мають розбіжностей, відомості про визначення митної вартості в цих документах є достовірними, базуються на об`єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 30.09.2024 року відкрито провадження в адміністративній справі № 160/25655/24 та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, за наявними у справі матеріалами.

Відповідно до ч.6 ст.12, ч.1, 2 ст. 257, ч.1 ст. 260 Кодексу адміністративного судочинства України зазначена справа є справою незначної складності та розглядається за правилами спрощеного позовного провадження. Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження.

За ч. 5ст. 262 КАС Українисуд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

14.10.2024 через систему «Електронний суд» від Одеської митницідо суду надійшов відзив на позовну заяву.

Відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.

На виконання вимог статті 54 МКУ під час здійснення Одеською митницею митного контролю правильності визначення митної вартості товарів, які надійшли на адресу позивача та перевірки документів, поданих до митниці для підтвердження митної вартості товарів декларантом разом з митною декларацією (МД) № 24UA500130022086U0 від 15.07.2024 встановлено, що в поданих документах містяться розбіжності, наявні ознаки підробки та не містеться всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, які підтверджують митну вартість товарів, та обґрунтовано у графі 33 Рішення про коригування митної вартості товарів № UА500130/2024/000024/2 від 16.07.2024.

Додатково декларанта повідомлено про те, що декларант або уповноважена ним особа за власним бажанням може подати додаткові наявні у нього документи для підтвердження заявленою ним митної вартості товарів. Зазначені документи необхідно надати з перекладом на українську мову відповідно до статті 254 МКУ.

Декларантом не подані усі документи згідно з переліком та відповідно до умов, зазначених у частинах другій-четвертій статті 53 МКУ, розбіжності не спростовано.

У рішенні про коригування митної вартості № UА500130/2024/000024/2 від 16.07.2024 наведено достатнє обґрунтування причин, через які заявлену декларантом митну вартість не може бути визнано, також у цьому рішенні про коригування митної вартості визначені джерела інформації, що використовувалися митним органом для визначення митної вартості, а саме: спеціалізовані програмно-інформаційні комплекси Єдиної автоматизованої інформаційної системи (ЄАІС), у яких міститься інформація, отримана за результатами здійснення митного контролю.

Відповідач також вважає, що гонорар представника позивача за надану правову допомогу у розмірі 10 000 грн. є завищеним, становить надмірний тягар для відповідача, стягнення адвокатських витрат у зазначеній сумі не відповідає вищевказаним критеріям розумності та співрозмірності.

Дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи в їх сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

14.11.2022 між Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (Покупець) і Фірмою «NINGBO HUAYI IMPORT AND EXPORT Co., LTD» (Продавець) укладений контракт № 1-141122-Сh-Ukr, за яким Продавець зобов`язується продати та поставити Покупцеві підшипники, відповідно до виставлених інвойсів (проформ-інвойсів). Покупець зобов`язується прийняти ці товари та оплатити їх на умовах, визначених цим контрактом. Ціна, кількість, асортимент товарів можуть змінюватися згідно взаємної домовленості сторін, що має бути відображено у інвойсах та технічних специфікаціях «Продавця».

На виконання умов контракту та з урахуванням комерційного інвойсу та технічної специфікації продавцем була здійснена поставка наступного товару:

Товар 1: Підшипники кулькові зовнішнім діаметром понад 30 мм, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6206-2RS, розміри - 30x62x16 мм-30000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6206-2RS, розміри - 30x62x16 мм-30000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6003-2RS, розміри - 17x35x10 мм-3000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6007- 2RS, розміри - 35x62x14 мм-2000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6008-2RS, розміри - 40x68x15 мм-2000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6012-2RS, розміри - 60x95x18 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6013-2RS, розміри - 65x100x18 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6015-2RS, розміри - 75x115x20 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6308-2RS, розміри - 40x90x23 мм-1000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6317-2RS, розміри - 85x180x41 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6409-2RS, розміри - 45x120x29 мм-200шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6410-2RS, розміри - 50x130x31 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 62306- 2RS, розміри - 30x72x27мм-400 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 180902, розміри - 16x35x14 мм-500 шт ; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 61904-2RS, розміри - 20x37x9 мм-300 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6907-2RS, розміри - 35x55x10 мм-400 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6216, розміри - 80x140x26 мм-100шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6222, розміри - 110x200x38 мм-200шт ; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6008-ZZ, розміри - 40x68x15 мм-1000 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 9588213, розміри - 65x100x21 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий упорний, арт. 9588214, розміри - 70x105x21,5 мм-150 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6324, розміри - 120x260x55 мм-20 шт; підшипник кочення кульковий радіально-упорний, арт. 3209- 2RS, розміри -45x85x30,2 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6208N, розміри - 40x80x18 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 6310N, розміри - 50x110x27 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 7020AC, розміри - 100x150x24 мм-30 шт; підшипник кочення роликовий радіальний, арт. N217M, розміри - 85x150x28 мм-20 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 360710, розміри - 50x82x20 мм-20 шт; підшипник кочення кульковий упорний, арт. 51107, розміри - 35x52x12 мм-600 шт; підшипник кочення кульковий упорний, арт. 51315, розміри - 75x135x44 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 1206, розміри - 30x62x16 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 1208, розміри - 40x80x18 мм-100 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 1213, розміри - 65x120x23 мм-30 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 1309, розміри - 45x100x25 мм-150 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 2307, розміри - 35x80x31 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 2308, розміри - 40x90x33 мм-50 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit,PLK; Країна виробництва: CN.

Товар 2: Підшипники кулькові зовнішнім діаметром не більш як 30 мм, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 61800-2RS, розміри - 10x19x5 мм-200 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 61900-2RS, розміри - 10x22x6 мм-200 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 16100-ZZ, розміри - 10x28x8 мм-50 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 699-ZZ, розміри - 9x20x6 мм-500 шт; підшипник кочення кульковий радіальний, арт. 697-ZZ, розміри - 7x17x5 мм-500 шт; підшипник кочення кульковий радіальний , арт. 6200-2RS, розміри - 10x30x9 мм-50000 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 3: Підшипники кулькові з циліндричними роликами, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами: арт. N217, розміри - 85x150x28 мм-15 шт; арт. N309, розміри - 45x100x25 мм-20 шт; арт. N215, розміри - 75x130x25 мм-20 шт; арт. N220, розміри - 100x180x34 мм-50 шт; арт. NF1015, розміри - 75x115x20 мм-200 шт; арт. NF215, розміри - 75x130x25 мм-20 шт; арт. NJ207, розміри - 35x72x17 мм-50шт; арт. NCL205, розміри - 25x52x15 мм-100шт; арт. NCL206, розміри - 30x62x16 мм-150шт; арт. NCL305V, розміри - 25x62x17 мм-20шт; арт. NCL307, розміри - 35x80x21 мм-100шт; арт. NCL207, розміри - 35x72x17 мм-100шт; арт. NCL209, розміри - 45x85x19 мм-50 шт; арт. NCL210, розміри - 50x90x20 мм-150 шт; арт. NCL211, розміри - 55x100x21 мм-50 шт; арт. NCL212, розміри - 60x110x22 мм-50 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 4: Підшипники роликові сферичні, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення роликовий радіальний сферичний: арт. 22226 CAW33, розміри -130x230x64 мм -20 шт; арт. 22311 CAW33, розміри -55x120x43 мм 40 шт; арт. 22320 CAW33, розміри -100x215x73 мм -20 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 5: Підшипники роликові конічні, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення роликовий радіально-упорний конічний: арт. 30217, розміри - 85x150x30,25 мм-70 шт; арт. 30318,розміри - 90x190x46,5 мм-50 шт; арт. 32217, розміри - 85x150x38,5 мм-100 шт; арт. 32232, розміри -160x290x84 мм-30 шт; арт. 32312, розміри -60x130x48,5 мм-200 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 6: Корпуси підшипників з вмонтованим кульковим підшипником: арт. UCP203,розміри - 17x125x38 мм-30 0шт; арт. UCP213, розміри - 65x265x70 мм-50 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD. Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 7: Підшипники ковзання для рухомих з`єднань з отворами та канавками для змащення у внутрішньому кільці та з прорізом на зовнішньому кільці: арт.GE20ES, розміри - 20x35x12/16 мм-60 шт; арт. GE25ES, розміри- 25x42x16/20 мм-80 шт; арт. GE30ES, розміри -30x47x18/22 мм-300 шт; арт. GE35ES, розміри -35x55x21/26 мм-30 шт; арт. GE40ES, розміри -40x62x22/28 мм-300 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 8: Корпус підшипників без вмонтованих кулькових або роликових підшипників (підшипниковий блок): арт. PA209-100 шт; арт. PA210-100шт; арт. F203-100шт; арт. FL205-1000шт; Загально-цивільного призначення, не для військового використання Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 9: Підшипники роликові голчасті, розміром (діаметр внутрішнього кільця х діаметр зовнішнього кільця х ширина, мм): підшипник кочення роликовий радіальний голчастий: арт. HK253225, розміри -25x32x25 мм-200 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 10: Частини до кулькових підшипників: Стальна кулька , діаметр 6,350 мм-50000 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

Товар 11: Частини до кулькових підшипників: Стальна кулька , діаметр 6,350 мм-50000шт; Загально-цивільного призначення, не для військового використання Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN. Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-037, діаметр валу 37 мм-5000 шт; Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-045, діаметр валу 45 мм-5000 шт; Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-047, діаметр валу 47 мм-15000 шт; Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-048, діаметр валу 48 мм-5000 шт; Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-050, діаметр валу 50 мм-1000 шт; Кільце стопорне зовнішнє, DIN471-055, діаметр валу 55 мм-1000 шт; загально-цивільного призначення, не для військового використання. Перевантажено з контейнера SEGU3033326 Виробник: SHANDONG HIKING INTERNATIONAL COMMERCE GROUP CO.,LTD.; Торговельна марка: Benefit; Країна виробництва: CN.

З метою митного оформлення товару декларантом через митного брокера ТОВ "АРТА 2022", уповноваженим діяти на підставі договору-доручення на митно-брокерські послуги №28/05 від 28.05.2024 року, 15.07.2024 року подано до Одеської митниці Держмитслужби митну декларацію 24UA500130022086U0.

Митна вартість товару була визначена декларантом за основним методом - ціною контракту.

Для митного оформлення на підтвердження митної вартості товару позивачем були подані наступні документи: сертифікат якості (Certificate of quality) 223000003562899001 від 12.04.2024, пакувальний лист (Packing list) OTE20240122-Ukraine від 12.04.2024 , рахунок-проформа (Proforma invoice) OTE20240122/1 - Ukraine від 22.01.2024 , рахунок-фактура (iнвойс) (Commercial invoice) OTE20240122/1-Ukraine від 12.04.2024, домашній коносамент (House bill of lading) COSU6381905740 від 15.04.2024, автотранспортна накладна (Road consignment note) б/н від 11.07.2024, супровідний документ T1 (Dispatch note model T1) 24ROCT1970DF3897J9 від 11.07.2024, сертифiкат про походження товару (Certificate of origin) C243702A8127/00244 від 26.04.20241, банківський платіжний документ, що стосується товару SWIFT від 25.01.2024, банківський платіжний документ, що стосується товару SWIFT від 04.07.2024, документ, що підтверджує вартість перевезення товару, довідка про транспортні витрат від 11.07.2024, страховий поліс 11153003902471334205 від 15.04.2024, доповнення до зовнішньоекономічного договору (контракту) додаткова угода №1 від 09.03.2023 доповнення до зовнішньоекономічного договору (контракту), додаткова угода №2 29.12.2023 доповнення до зовнішньоекономічного договору (контракту), додаток №1 Технічні вимоги від 22.01.2024, зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу, стороною якого є виробник товарів, що декларуються, та подання якого для митного оформлення не супроводжується поданням пов`язаних з ним посередницьких (зовнішньоекономічних та/або внутрішніх) договорів 1-141122-Сh-Ukr від 14.11.2022, доповнення до внутрішнього договору (контракту), заявка № 6371 від 11.07.2024 21, договір про надання послуг митного брокера 28/05 від 28.05.2024, договір (контракт) про перевезення 020223/13 від 02.02.2023, договір (контракт) про перевезення №982 від 18.09.2023, копія митної декларації країни відправлення №422720240000358090 від 15.04.2024, митна декларація, за якою було відмовлено у випуску товарів №24UA500130022086U0 від 15.07.2024.

За результатом розгляду документів Одеською митницею прийнято рішення про коригування митної вартості товарів UA500130/2024/000024/2 від 16.07.2024 р., за яким митну вартість товарів, збільшено, внаслідок чого збільшено митні платежі.

Митницею було також складено картку відмови в митному оформленні товарів від 16.07.2024 р. № UA500130/2024/000236.

Позивачем було розраховано та сплачено митних платежів на суму за кодом «020» - 30 554,51 грн.; за кодом «028» - 464 344,43 грн. Всього: 494 898,94 грн.

Відповідачем було скориговано митну вартість товару, що призвело до збільшення митних платежів за кодом «020» - 7 344,47 грн.; за кодом «028» - 60 409,40 грн. Всього: 67 753,87 грн.; Таким чином, різниця становить 67753,87 грн.

У вказаному рішенні відповідачем зазначено, що згідно п.2 ст.52 МКУ декларант зобов`язаний подавати митному органу достовірні відомості, які повинні базуватися на об`єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню. Так у поданих до митного оформлення документах містяться розбіжності, а саме:

1) відповідно до експортної декларації країни відправлення №422720240000358090 від 15.04.2024 зазначено умови поставки CIF але не зазначено географічний пункт доставки товарів;

2) відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 2012 року № 599 «Про затвердження Форми декларації митної вартості та Правил її заповнення» (далі - Наказ № 599) для підтвердження витрат на транспортування декларантом відповідно до пункту 6 частини другої статті 53 Кодексу подаються транспортні (перевізні) документи, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів, до яких можуть належати:- рахунок-фактура (акт виконаних робіт (наданих послуг)) від виконавця договору (контракту) про надання транспортно-експедиційних послуг, що містить реквізити сторін, суму та умови платежу, інші відомості, відповідно до яких встановлюється належність послуг до товарів;- банківські та платіжні документи, що підтверджують факт оплати транспортно-експедиційних послуг відповідно до виставленого рахунка- фактури;- калькуляція транспортних витрат (якщо перевезення товарів здійснюється з використанням власного транспортного засобу), що містить відомості про маршрут перевезення, його протяжність у кілометрах до місця ввезення на митну територію України та по митній території України, розмір тарифної ставки на перевезення за одиницю виміру (вагу) товару за 1 кілометр маршруту. Згідно наданій Заявці від 11.07.2024 № 6371 про надання транспортно-експедиційних послуг відсутня підпис та печатка клієнта, надана Довідка про транспортні витрати №281 від 11.07.2024, проте рахунок на надання оплати транспортно-експедиційних послуг відповідно до виставленого рахунка- фактури відсутній;

3) відповідно до п. 2 ч. 10 ст. 58 МКУ при визначенні митної вартості до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за оцінювані товари, якщо вони не включалися до ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті, додається вартість упаковки або вартість пакувальних матеріалів та робіт, пов`язаних із пакуванням; згідно п. 3 зовнішньоекономічного договору поставки від 14.11.2022 № 1- 141122-Сh-Ukr вартість упаковки, маркування та зберігання товару включена у вартість товару. Проте, у наданих до митного оформлення документах відсутні відомості щодо суми даної складової митної вартості товару, внаслідок чого неможливо перевірити правильність визначення митної вартості самого товару; відповідно до наданого рахунку-проформі зазначені ціни на умовах FOB Циндао , тоді як в інвойсі від 12.04.2024 №OTE20240122/1-Ukraine ціни на CIF Constanta.

Позивач вважає, що зазначені вище рішення про коригування митної вартості товару і картка відмови є протиправними та підлягають скасуванню у зв`язку з чим подав позовну заяву до суду.

При вирішенні спору суд виходить з наступного.

Порядок і умови переміщення товарів через митний кордон України, їх митний контроль та митне оформлення, застосування механізмів тарифного і нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, справляння митних платежів, ведення митної статистики, обмін митною інформацією, ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, здійснення відповідно до закону державного контролю нехарчової продукції при її ввезенні на митну територію України, запобігання та протидія контрабанді, боротьба з порушеннями митних правил, організація і забезпечення діяльності митних органів та інші заходи, спрямовані на реалізацію державної політики у сфері державної митної справи, становлять державну митну справу, встановлені ч. 1ст. 7 Митного кодексу України.

Згідно п. 24. ч. 1ст. 4 МК України митний контроль - це сукупність заходів, що здійснюються митними органами в межах своїх повноважень з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Пунктами 23, 24 ч. 1ст. 4 МК Українивизначено, що митне оформлення - виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення; митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цьогоКодексу, законівта інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари. Відомості про митну вартість товарів використовуються, зокрема, для нарахування митних платежів ст.ст.49,50 МК України).

За частинами 1, 2ст. 51 МК Українимитна вартість товарів, що переміщуються через митний кордон України, визначається декларантом відповідно до норм цьогоКодексу. Митна вартість товарів, що ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, визначається відповідно доглави 9 цього Кодексу.

Згідно ч.2 ст.53 МК України документами, які підтверджують митну вартість товарів, є декларація митної вартості та документи, що підтверджують числові значення складових митної вартості, на підставі яких проводиться розрахунок митної вартості; зовнішньоекономічний договір (контракт); рахунок-фактура (інвойс) або рахунок - проформа (якщо товар не є об`єктом купівлі-продажу); якщо рахунок сплачено - банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару; за наявності - інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару; транспортні (перевізні) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включені у вартість товару, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів; копія імпортної ліцензії, якщо імпорт товару підлягає ліцензуванню; якщо здійснювалося страхування - страхові документи, а також документи, що містять відомості про вартість страхування.

Частиною 3 вказаної статті також передбачено, що у разі якщо документи, зазначені у ч.2 цієї статті, містять розбіжності, декларант або уповноважена ним особа на письмову вимогу митного органу зобов`язані протягом 10 календарних днів надати (за наявності) такі документи: договір (угоду, контракт) із третіми особами, пов`язаний з договором (угодою , контрактом) про поставку товарів, митна вартість яких визначається; рахунки про здійснення платежів третім особам на користь продавця, якщо такі платежі здійснюються за умовами, визначеними договором (угодою, контрактом); рахунки про сплату комісійних, посередницьких послуг, пов`язаних із виконанням умов договору (угоди, контракту); виписку з бухгалтерської документації; ліцензійний та авторський договір покупця, що стосується оцінюваних товарів та є умовою продажу оцінюваних товарів; каталоги, специфікації, прейскуранти (прайс-листи) виробника товару; копію митної декларації країни відправлення; висновки про якісні та вартісні характеристики товарів, підготовлені спеціалізованими експертними організаціями, та/або інформація біржових організацій про вартість товару або сировини.

Забороняється вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, відмінні від тих, що зазначені в цій статті.

Відповідно до частин 1, 2 ст. 54 МК Україниконтроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється митним органом під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості. Контроль правильності визначення митної вартості товарів за основним методом - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту (вартість операції), здійснюється митним органом шляхом перевірки розрахунку, здійсненого декларантом, за відсутності застережень щодо застосування цього методу, визначених у ч. 1статті 58 цього Кодексу.

Приписами ст. 337 МК України передбачено, що перевірка документів та відомостей, які подаються органам доходів і зборів під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, здійснюється візуально, із застосуванням інформаційних технологій шляхом проведення: формато-логічного контролю; контролю співставлення; контролю із застосуванням системи управління ризиками та в інші способи, передбачені цим Кодексом.

Згідно п.1 ч.4 ст.54 МК України контроль заявленої декларантом митної вартості товарів здійснюється шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості, наявності в поданих документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Відповідно до ч.6 ст.54 МК України орган доходів і зборів може відмовити у митному оформленні товарів за заявленою декларантом або уповноваженою ним особою митною вартістю виключно за наявності обґрунтованих підстав вважати, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів, у разі: невірно проведеного декларантом або уповноваженою ним особою розрахунку митної вартості; неподання декларантом або уповноваженою ним особою документів згідно з переліком та відповідно до умов, зазначених у ч.24 ст.53 цього Кодексу, або відсутності у цих документах всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; невідповідності обраного декларантом або уповноваженою ним особою методу визначення митної вартості товару умовам, наведеним у главі 9 цього Кодексу; надходження до органу доходів і зборів документально підтвердженої офіційної інформації органів доходів і зборів інших країн щодо недостовірності заявленої митної вартості.

За змістом вищенаведених норм митний орган має право відійти від наведених вище законодавчих обмежень, пов`язаних з перевіркою основного переліку документів, які підтверджують митну вартість товарів, та витребувати від декларанта додаткові документи лише у тому випадку, коли надані декларантом документи містять розбіжності, наявні ознаки підробки або ці документи не містять усіх відомостей.

За результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів митний орган визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті (ч. 3ст. 54 МК України).

Згідноч. 1ст. 55 МК Українирішення про коригування заявленої митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України з поміщенням у митний режим імпорту, приймається органом доходів і зборів у письмовій формі під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості цих товарів як до, так і після їх випуску, якщо органом доходів і зборів у випадках, передбачених частиною шостою статті 54 цьогоКодексу, виявлено, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів.

Частиною 2ст. 55 МК Українивизначено, що прийняте органом доходів і зборів письмове рішення про коригування заявленої митної вартості товарів має містити:

1) обґрунтування причин, через які заявлену декларантом митну вартість не може бути визнано;

2) наявну в митного органу інформацію (у тому числі щодо числових значень складових митної вартості, митної вартості ідентичних або подібних (аналогічних) товарів, інших умов, що могли вплинути на ціну товарів), яка призвела до виникнення сумнівів у правильності визначення митної вартості та до прийняття рішення про коригування митної вартості, заявленої декларантом;

3) вичерпний перелік вимог щодо надання додаткових документів, передбачених частиною третьоюстатті 53 цього Кодексу, за умови надання яких митна вартість може бути визнана органом доходів і зборів;

4) обґрунтування числового значення митної вартості товарів, скоригованої органом доходів і зборів, та фактів, які вплинули на таке коригування.

Відповідно до ч.1ст. 57 МК Українивизначення митної вартості товарів, які ввозяться в Україну відповідно до митного режиму імпорту, здійснюється за такими методами:

1) основний - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції);

2) другорядні:

а) за ціною договору щодо ідентичних товарів;

б) за ціною договору щодо подібних (аналогічних) товарів;

в) на основі віднімання вартості;

г) на основі додавання вартості (обчислена вартість);

ґ) резервний.

Основним методом визначення митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, є перший метод - за ціною договору (вартість операції) (ч. 2ст. 57 МК України).

Кожний наступний метод застосовується лише у разі, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу відповідно до норм цього Кодексу(ч. 3 ст. 57 МК України).

При цьому, кожний наступний метод застосовується, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу (ч. 6ст. 57 МК України).

Відповідно до п. 4ст. 57 МК Україниу разі, якщо митна вартість не може бути визначена за основним методом, застосовуються другорядні методи, зазначені у п. 2 ч. 1ст. 57Митного кодексу України.

При цьому, застосуванню другорядних методів передує процедура консультацій між органом доходів і зборів та декларантом з метою визначення основи вартості згідно з положеннями статей59та60цьогоКодексу. Під час консультацій орган доходів і зборів та декларант можуть здійснити обмін наявною у кожного з них інформацією за умови додержання вимог щодо її конфіденційності.

Згідно ч. 8ст. 57 МК Україниу разі якщо неможливо застосувати жоден із зазначених методів, митна вартість визначається за резервним методом відповідно до вимог, встановлених статтею 64 цьогоКодексу.

Частиною 1ст. 58 МК Українипередбачено, що метод визначення митної вартості за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, застосовується у разі, якщо:

1) немає жодних обмежень щодо прав покупця (імпортера) на використання оцінюваних товарів, за винятком тих, що:

а) встановлюються законом чи запроваджуються органами державної влади в Україні;

б) обмежують географічний регіон, у якому товари можуть бути перепродані (відчужені повторно);

в) не впливають значною мірою на вартість товару;

2) щодо продажу оцінюваних товарів або їх ціни відсутні будь-які умови або застереження, які унеможливлюють визначення вартості цих товарів;

3) жодна частина виручки від будь-якого подальшого перепродажу, розпорядження або використання товарів покупцем не надійде прямо чи опосередковано продавцеві, якщо тільки не буде зроблено відповідне коригування з урахуванням положень частини десятої цієї статті;

4) покупець і продавець не пов`язані між собою особи або хоч і пов`язані між собою особи, однак ці відносини не вплинули на ціну товарів.

Відповідно до ч. 2ст. 58 МК Україниметод визначення митної вартості товарів за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються, не застосовується, якщо використані декларантом або уповноваженою ним особою відомості не підтверджені документально або не визначені кількісно і достовірні та/або відсутня хоча б одна із складових митної вартості, яка є обов`язковою при її обчисленні.

Відповідачем митна вартість товарів була визначена за другорядним -резервним методом згідно з положеннями ст. 64 МК України.

Одеська митниця вказала, що рівень митної вартості товарів, митне оформлення яких вже здійснено за основним методом визначення митної вартості (за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції), є більшим та становить по товару №1 2,52 дол.США/кг (МД від 09.05.2024 № 24UA204060002948U2, ніж заявлено декларантом 2,29 дол.США/кг ваги), №4 2,96 дол.США/кг (МД від 22.06.2024 № 24UA100060217843U4, ніж заявлено декларантом 2,74 дол.США/кг ваги), №5 3,10 дол.США/кг (МД від 01.07.2024 № 24UA209230059760U4, ніж заявлено декларантом 1,85 дол.США/кг ваги), №6 2,30 дол.США/кг (МД від 12.07.2024 № 24UA500020006376U9, ніж заявлено декларантом 1,637 дол.США/кг ваги), №8 2,30 дол.США/кг (МД від 07.06.2024 № 24UA305060005568U6, ніж заявлено декларантом 1,337 дол.США/кг ваги).

В рішенні про коригування митної вартості товару відсутні порівняні характеристики оцінюваного товару, умови поставки товару, ціна, яку було взято за основу для коригування митної вартості за резервним методом, не зазначено інформацію і джерела, які були використані митним органом під час визначення митної вартості товару позивача.

Тобто, відповідачем не було проведено детальне дослідження митних декларацій за рішеннями - відсутні відомості про порівняння умов поставки за наведеним відповідачем рішеннями, що слугували джерелом коригування митної вартості, і на підставі яких обрано метод для визначення вартості.

Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду у постанові від 08.02.2019 у справі №825/648/17.

З приводу зауважень відповідача, що позивачем не були надані всі документи, витребувані митницею, суд зазначає наступне.

Надання додаткових документів відповідно до ч. 3 ст. 53 МК України вимагається у разі, якщо надані декларантом документи, передбачені ч. 2 ст. 53 МК України містять розбіжності, які мають вплив на правильність визначення митної вартості, наявні ознаки підробки або не містять всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Митним органом не зазначено конкретних обставин, які викликали відповідні сумніви у документах, неточності або помилки, причини неможливості їх перевірки на підставі наданих декларантом документів.

З приводу зауваження митного органу, що декларантом не зазначено географічний пункт доставки товарів, суд зазначає наступне.

Для підтвердження пункту географічного переходу деларантом було надано копію митної декларації №422720240000358090 від 15.04.2024

Розповсюдженою практикою є застосування кодів країн ІSO, які вказують на країну доставки. Замість назви країни (яка залежить від мови) пpocтішe викopиcтoвувaти кoмбінaцію літep aбo цифp, які poзуміють в уcьoму cвіті. ISO З166 cклaдaєтьcя з тpьox чacтин: кoди aдмініcтpaтивнo-тepитopіaльниx oдиниць кpaїн, кoди peгіoнів тa paнішe викopиcтaні кoди (кoди, які paнішe викopиcтoвувaлиcя для oпиcу кpaїн, aлe більшe нe викopиcтoвуютьcя). Koди кpaїн, які мoжуть бути пpeдcтaвлeні у вигляді двoзнaчнoгo кoду (Alpha-2), щo peкoмeндуєтьcя як унівepcaльний кoд, aбo тpизнaчні кoди (Alpha-З), які мoжуть викopиcтoвувaтиcя в тиx випaдкax, кoли викopиcтaння лaтинcькoгo aлфaвіту нe підxoдить. Haзви тa кoди oдиниць зaзвичaй бepутьcя із відпoвідниx oфіційниx нaціoнaльниx джepeл інфopмaції. Їx вcтaнoвлює Mіжнapoднa opгaнізaція зі cтaндapтизaції.

За ІSO 3166-1 відповідність кодів держав та територій Румунія ROU.

В митній декларації відповідний код держави вказаний.

Не приймається судом твердження відповідача про неможливість перевірити правильність визначення митної вартості самого товару через відсутність пакування.

Відповідно до Класифікатора особливостей переміщення товарів через митний кордон України, у разі поставки товару у зворотній тарі у графі 37 митної декларації Процедура митної декларації має бути зазначено ZZ32, в той час як у вказаній графі митної декларації позивачем зазначено ZZ00 (тара не зворотна та її вартість входить у ціну товару), що свідчить про відсутність особливостей переміщення товару, визначених цим Класифікатором.

В поданих до митного оформлення документів вбачається відсутність додаткових витрат на упаковку чи використання пакувальних матеріалів та робіт, пов`язаних із упакуванням (упаковка включена у ціну товару), а відтак витрати на пакування не є складовими митної вартості та не підлягають додаванню позивачем з метою визначення митної вартості товару та не можуть вплинути на правильність визначення митної вартості.

Вимога митного органу про надання додаткових документів на підтвердження такої складової митної вартості як вартість упаковки або вартість пакувальних матеріалів та робіт, за умови включення вартості пакування до ціни товару, є безпідставною та нічим не обґрунтованою. Верховним Суд у постанові від 02.07.2019 справа №160/8573/18 зазначено, що умовами Контракту №2737-HD/CN (пункт 2.2 Контракту) визначено, що ціна на товар включає в себе вартість пакування, у зв`язку з чим, суд погодився з висновками суду апеляційної інстанціїпро відсутність підстав для окремого додавання вартості упаковки до ціни, що фактично сплачена за товар, при визначенні митної вартості товару.

В даному випадку вартість пакування не є витратами, які понесені покупцем, у зв`язку з чим не є такими, що додатково включаються у митну вартість товару.

Суд не погоджується з висновком відповідача про недостатність документів, які підтверджують витрати на транспортування товару.

До митного оформлення на підтвердження транспортних витрат було надано: довідку про транспортно-експедиційні витрати; договір про надання транспортно-експедиційних послуг, що є належними та достатніми доказами на підтвердження понесених транспортних витрат до митного кордону України

У вказаній довідці зазначено коносамент COSU6381905740 від 15.04.2024 року, а також номер транспортного засобу, які співпадають із даними, вказаними в автотранспортній накладній від 11.07.2024 року, а тому будь-які розбіжності між вказаними документами відсутні. Отже, довідка про транспортні витрати містить необхідну інформацію стосовно вартості перевезення вантажу, а тому витребування додаткових документів на підтвердження витрат на транспортування з боку митного органу, є необґрунтованим. Відтак, такі твердження митного органу є безпідставними та відхиляються судом.

Суд зазначає, що неподання декларантом запитуваних митним органом документів, за відсутності обґрунтування неможливості визначення митної вартості товарів за першим методом, не є достатнім для висновку про наявність підстав для застосування митним органом іншого методу визначення митної вартості.

Верховний Суд у постанові від 05.03.2019 у справі №815/5791/17 звернув увагу на те, що основними документами які підтверджують митну вартість товару, є зовнішньоекономічний договір (контракт), рахунок-фактура (інвойс), якщо рахунок сплачено, то банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару. Вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, не передбачені Митним кодексом України (ст. 53), заборонено.

За правовим висновком Верховного Суду в постанові від 12.11.2021 у справі№815/3976/16, органи доходів і зборів мають право здійснювати контроль правильності обчислення декларантом митної вартості, але ці повноваження здійснюються у спосіб, визначений законом, зокрема, витребування додаткових документів на підтвердження задекларованої митної вартості може мати місце тільки у випадку наявності обґрунтованих сумнівів у достовірності поданих декларантом відомостей. Такі сумніви можуть бути зумовлені неповнотою поданих документів для підтвердження заявленої митної вартості товарів, невідповідністю характеристик товарів, зазначених у поданих документах, митному огляду цих товарів, порівнянням рівня заявленої митної вартості товарів з рівнем митної вартості ідентичних або подібних товарів, митне оформлення яких уже здійснено, і таке інше.

Наявність в органу доходів і зборів обґрунтованого сумніву в правильності визначення митної вартості є обов`язковою, оскільки з цією обставиною закон пов`язує можливість витребування додаткових документів у декларанта та надає митниці право вчиняти наступні дії, спрямовані на визначення дійсної митної вартості товарів.

Водночас витребувати необхідно лише ті документи, які дають можливість пересвідчитись у правильності чи помилковості задекларованої митної вартості, а не всі, які передбачені статтею 53 МК України. Ненадання повного переліку витребуваних документів може бути підставою для визначення митної вартості не за першим методом лише тоді, коли подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності не спростовують сумнів у достовірності наданої інформації.

Натомість контролюючий орган не навів переконливих аргументів, що надані декларантом документи в своїй сукупності не підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена за ці товари та не дають можливість здійснити митне оформлене товару за визначеним декларантом основним методом - за ціною договору, не обґрунтував висновки належними та беззаперечними доказами для виникнення правових підстав по застосуванню резервного методу.

Виходячи з наведеного, суд вважає, що доводи, які зазначені відповідачем у рішеннях про коригування митної вартості, не є підставою для коригування митної вартості товару, оскільки в документах відсутні розбіжності, або явні ознаки підробки. Не надано доказів того, що документи, які подані позивачем для митного оформлення товару, є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації.

Надані позивачем до митного оформлення документи містять всі необхідні реквізити та відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, відомостей щодо ціни, що була сплачена за ці товари. У відповідача були в наявності всі документи, які давали можливість встановити дійсну митну вартість товару за ціною договору.

Суд враховує правову позицію Верховного Суду у постановахвід 08 жовтня 2019 року у справі №803/776/17, від 11 червня 2020 року у справі №815/5597/17, що декларант повинен підтвердити лише ті факти, які пов`язані з витратами (складовими), які входять до митної вартості товару відповідно до умов поставки. Натомість, у тому випадку, коли відповідач стверджує, що декларантом понесені додаткові витрати, що впливають на митну вартість товару, він повинен довести наявність цих фактів.

В даному випадку відповідачем наявність цих фактів не підтверджена.

Зважаючи на те, що суд дійшов висновку про протиправність і скасування рішення про коригування митної вартості товарів №UA500130/2024/000024/2 від 16.07.2024 року , сформована на його підставі картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA500130/2024/000236 також є протиправною і підлягає скасуванню.

Частиною 1ст. 77 КАС Українизакріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в адміністративному позові доводи позивача є обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.

Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З матеріалів справи вбачається, що за подання вказаного адміністративного позову позивачем сплачено судовий збір у розмірі 4884,80 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №522 від 17.09.2024.

Щодо витрат на правничу допомогу у сумі 10000,00 грн., то позивачем не надано належних документів в підтвердження понесення таких витрат.

З врахуванням наведеного, підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, сплачений судовий збір у сумі 4884,80 грн.

Керуючись ст.ст.139, 241-246, 255, 293, 295, 297, 262, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (вул. Ливарна, буд. 4, офіс 302, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 39139860) до Одеської митниці (вул. Лип Івана та Юрія, буд. 21А, м. Одеса, Одеська область, 65078, код ЄДРПОУ 44005631) про визнання протиправним та скасування рішення про коригування митної вартості товарів і картки відмови задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Одеської митниці про коригування митної вартості товарів №UA500130/2024/000024/2 від 16.07.2024 року прийняте відносно ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (Код ЄДРПОУ 39139860).

Визнати протиправною та скасувати картку відмови Одеської митниці в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA500130/2024/000236 прийняте відносно ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (Код ЄДРПОУ 39139860).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ» (вул. Ливарна, буд. 4, офіс 302, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 39139860) за рахунок бюджетних асигнувань Одеської митниці (вул. Лип Івана та Юрія, буд. 21А, м. Одеса, Одеська область, 65078, код ЄДРПОУ 44005631) судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору у сумі 4884 ( чотири тисячі вісімсот вісімдесят чотири) грн. 80 коп.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Врона

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2024
Оприлюднено08.01.2025
Номер документу124235927
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —160/25655/24

Ухвала від 05.02.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Рішення від 02.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні