Головуючий І інстанції: Мельников Р.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 січня 2025 р. Справа № 520/14661/24Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді Ральченка І.М.,
Суддів: Катунова В.В. , Подобайло З.Г. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Харківській області на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 18.09.2024, по справі № 520/14661/24
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТАР ОІЛ"
до Головного управління ДПС у Харківській області , Державної податкової служби України
про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
ТОВ «АСТАР ОІЛ» звернулось до суду із позовом, у якому просило:
- скасувати рішення № 9821941/39647230 від 30.10.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 28.08.2023;
- скасувати рішення № 9835878/39647230 від 01.11.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 16.08.2023;
- скасувати рішення № 10155088/39647230 від 13.12.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 13.10.2023;
- скасувати рішення № 9863476/39647230 від 06.11.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 05.09.2023;
- скасувати рішення № 9863473/39647230 від 06.11.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 04.09.2023;
- скасувати рішення № 9863471/39647230 від 06.11.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 18.08.2023;
- скасувати рішення № 9863475/39647230 від 06.11.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 17.08.2023;
- скасувати рішення № 10155087/39647230 від 13.12.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 13.10.2023.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 18.09.2024 позовні вимоги задоволено.
Скасовано рішення № 9821941/39647230 від 30.10.2023, № 9835878/39647230 від 01.11.2023, № 10155088/39647230 від 13.12.2023, № 9863476/39647230 від 06.11.2023, № 9863473/39647230 від 06.11. 2023, № 9863471/39647230 від 06.11.2023, № 9863475/39647230 від 06.11.2023, № 10155087/39647230 від 13.12.2023 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 1 від 28.08.2023, № 1 від 16.08.2023, № 2 від 13.10.2023, № 1 від 05.09.2023, № 1 від 04.09.2023, № 1 від 18.08.2023, № 1 від 17.08.2023, № 3 від 13.10.2023.
Відповідач, не погодившись із рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення суду першої інстанції, прийняти нове, яким позовні вимоги залишити без задоволення. В обґрунтування вимог апеляційної скарги заявник посилався на порушення судом першої інстанції при прийнятті постанови норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, та звертає увагу на помилковість висновків суду першої інстанції щодо надання платником податків необхідного переліку первинних документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши докази по справі, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Як встановлено судовим розглядом, 26.07.2018 між позивачем на Фермерським господарством «СВІТАНОК» укладено договір поставки нафтопродуктів № 127-Н від 26.07.2018.
На виконання умов вказаного договору 28.08.2023 позивачем поставлено Фермерському господарству «СВІТАНОК» паливо дизельне за видатковою накладною № 230828/01/Н на загальну суму 438961,2 грн., у тому числі ПДВ 73160,2 грн., у зв`язку з чим виписано податкову накладну № 1 від 28.08.2023, яку направлено на реєстрацію.
Відповідно до квитанції від 15.09.2023 реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Позивачем подано повідомлення про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: пояснення № 1310/1 від 13.10.2023; акт звірки між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «СВІТАНОК» за договором 127Н від 26.07.2018 за 9 місяців 2023; акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» (постачальником товару для позивача); акт виконання робіт з надання транспортних послуг № 8/28-1 від 28.08.2023 з перевізником товару, що постачався позивачем; видаткова накладна № 230828/01/Н від 28.08.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Світанок»; накладна № 1879 від 28.08.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ»; договір на поставку нафтопродуктів № 127-Н від 26.07.2018 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Світанок»; договір поставки нафтопродуктів № ТК-10 від 06.04.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ»; договір перевезення вантажу автомобільним транспортом № 5/01-1 від 05.01.2019; платіжна інструкція № 1265 від 28.08.2023, підтверджуюча оплату товару ФГ «Світанок» на користь позивача в сумі 200000,00 грн.; платіжна інструкція № 1292 від 11.09.2023, підтверджуюча оплату товару ФГ «Світанок» на користь позивача в сумі 238961,2 грн.; платіжна інструкція № 2406 від 21.08.2023, підтверджуюча оплату товару позивачем на користь ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» в сумі 297000 грн.; платіжна інструкція № 1194 від 21.08.2023, підтверджуюча оплату товару позивачем на користь ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» в сумі 1090800,00 грн.; рахунок ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» на оплату товару № 332 від 21.08.2023; талон замовника № 8/28-1 від 28.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів № 230828/01/Н від 28.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів № 28/08/23-1 від 28.08.2023; наказ ТОВ «АСТАР ОІЛ» № 1/1 від 01.01.2023 «Про затвердження штатного розпису».
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісія регіонального рівня надіслала підприємству повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів № 9756905/39647230 від 20.10.2023, а саме первинних документів щодо транспортування товару, навантаження та розвантаження продукції.
25.10.2023 позивачем направлено повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме пояснення та документи, підтверджуючі навантаження та розвантаження товару, приймання товару за кількістю та якістю, оплату послуг перевезення, а саме: платіжна інструкція № 1208 від 05.09.2023, підтверджуюча оплату позивачем перевезення; рахунок № 8/28-1 від 28.08.2023.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 31.10.2023 № 9821941/39647230, яким у реєстрації податкової накладної № 1 від 28.08.2023 відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Також, між позивачем та Фермерським господарством «АГРОСАД-7» укладено договір поставки нафтопродуктів № 224-Н від 25.05.2022.
Позивачем 16.08.2023 поставлено Фермерському господарству «АГРОСАД-7» паливо дизельне за видатковою накладною № 230816/02/Н на загальну суму 661392 грн., у тому числі ПДВ 110232 грн., у зв`язку з чим складено податкову накладну № 1 від 16.08.2023, яка була подана для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 14.09.2023 реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165. Податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Позивачем 16.10.2023 направлено до податкового органу повідомлення з поясненнями та копії документів, стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, зокрема: пояснення № 1610/2 від 16.10.2023; акт звірки між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «АГРОСАД-7» за договором № 224-Н від 25.05.2022 за 9 місяців 2023; акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» на 31.08.2023 (постачальником товару для позивача); акт виконання робіт з надання транспортних послуг від 21.08.2023 з перевізником товару, що постачався позивачем; видаткова накладна № 230816/02/Н від 16.08.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Агросад-7»; накладна № 1737 від 16.08.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ»; договір на поставку нафтопродуктів № 224-Н від 25.05.22 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Агросад-7»; договір про надання транспортних послуг № ТУ-007 від 11.08.15; договір поставки нафтопродуктів №ТК-10 від 06.04.23 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ»; платіжні інструкції №50 від 22.08.2023, №2393 від 31.07.2023, №1176 від 31.07.2023; рахунок ТОВ «ТІКИЧ ЕНЕРДЖІ» на оплату товару №273 від 30.07.2023; талон замовника 12ААГ №204197 від 16.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №230816/02/Н від 16.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №16/08/23-1 від 16.08.2023; наказ ТОВ «АСТАР ОІЛ» №1/1 від 01.01.23 «Про затвердження штатного розпису».
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісією регіонального рівня надіслано на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів № 9765137/39647230 від 23.10.2023, а саме первинних документів щодо транспортування товару.
26.10.2023 позивачем було направлено повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме платіжну інструкцію №1198 від 25.08.2023, зазначено, що документи щодо транспортування вже були надані.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 01.11.2023 № 9835878/39647230, яким у реєстрації податкової накладної № 1 від 16.08.2023 відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Крім того, на виконання договору поставки нафтопродуктів № 224-Н від 25.05.2022 13.10.2023 позивачем було поставлено Фермерському господарству «АГРОСАД-7» паливо дизельне за видатковою накладною № 231013/02/Н на загальну суму 262850,4 грн., в тому числі ПДВ 43808,4 грн., за наслідками чого виписано податкову накладну № 2 від 13.10.2023, яку подано для режстарції.
Відповідно до квитанції від 05.11.2023 податкова накладна № 2 від 13.10.2023 прийнята, реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, оскільки складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
28.11.2023 позивачем направлено контролюючому органу повідомлення з поясненнями та копії документів: пояснення №2811/1 від 28.11.2023; акт виконання робіт з надання транспортних послуг від 13.10.2023; видаткова накладна №231013/02/Н від 13.10.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Агросад-7»; накладна №33ДГ-8435/23 - 9152915676 від 13.10.2023 р. між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ОККО-ЕКСПРЕС»; договір на поставку нафтопродуктів №224-Н від 25.05.2022 р. між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ФГ «Агросад-7»; 6) договір купівлі-продажу товарів №33ДГ-8435/23 від 01.03.23 між ТОВ «ОККОЕКСПРЕС» та ТОВ «АСТАР ОІЛ»; договір про надання транспортних послуг №ТУ-007 від 11.08.2015; платіжні інструкції № 108 від 17.10.2023, № 118 від 25.10.2023, № 1242 від 13.10.2023, № 1290 від 28.11.2023; рахунок на оплату транспортних послуг від 13.10.2023; талон замовника від 13.10.2023 на перевезення; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №231013/01/Н від 13.10.2023; товарно-транспортна накладна №9152915676 від 13.10.2023; наказ ТОВ «АСТАР ОІЛ» №1/1 від 01.01.2023 «Про затвердження штатного розпису».
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісія регіонального рівня надіслала підприємству повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів № 10079600/39647230 від 04.12.2023, а саме первинних документів щодо транспортування товару.
07.12.2023 позивачем направлено повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме повторно подано документи щодо взаємовідносин перевезення товару та ліцензію позивача на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі р.н. 990614202300916 від 04.10.2023.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 13.12.2023 № 10155088/39647230, яким у реєстрації податкової накладної № 2 від 13.10.2023 відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Також, між позивачем та Сільськогосподарським фермерським господарством «ГАННА» укладено договір поставки нафтопродуктів № 082-Н від 24.07.2017.
Позивачем 04.09.2023 отримано від СФГ «ГАННА» передплату за поставку палива дизельного за договором поставки № 082-Н на суму 500000,00 грн.
За фактом отримання передплати ТОВ «АСТАР ОІЛ» було виписано податкову накладну № 1 від 04.09.2023 на суму 500000 грн.
05.09.2023 позивачем поставлено СФГ «ГАННА» паливо дизельне за видатковою накладною № 230905/01/Н на загальну суму 920523,26 грн.
За фактом поставки позивачем було виписано податкову накладну № 1 від 05.09.2023 на неоплачену частину товару в загальній сумі 420523,26 грн.
Вказані податкові накладні № 1 від 04.09.2023, № 1 від 05.09.2023 були подані позивачем для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до квитанцій про реєстрацію податкових накладних від 04.10.2023, податкові накладні прийняті, реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, оскільки подані платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
18.10.2023 позивачем направлені контролюючому органу повідомлення з поясненнями та копії документів: пояснення № 1810/1 від 18.10.2023; акт звіряння взаємних розрахунків між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ « 777 ГОЛД» за період 01.01.23-30.09.23; акт звірки взаємних розрахунків між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та СФГ «ГАННА» за період 01.01.23 - 30.09.23; акт виконання робіт з надання транспортних послуг від 05.09.2023; видаткова накладна №2356 від 05.09.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ « 777 ГОЛД»; видаткова накладна №230905/01/Н від 05.09.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та СФГ «ГАННА»; договір поставки нафтопродуктів №52 від 16.07.2020 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ « 777 ГОЛД»; договір поставки нафтопродуктів №082-Н від 24.07.2017 між СФГ «ГАННА» та ТОВ «АСТАР ОІЛ»; договір про надання транспортних послуг №ТУ-007 від 11.08.2015; платіжні інструкції №2413 від 28.08.2023, №1201 від 28.08.2023, №1200 від 28.08.2023, №283 від 04.09.2023, №285 від 07.09.2023; рахунок №0508 від 28.08.2023; талон замовника від 05.09.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №005132 від 05.09.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №230905/01/Н від 05.09.2023; наказ ТОВ «АСТАР ОІЛ» №1/1 від 01.01.2023 «Про затвердження штатного розпису».
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісія регіонального рівня надіслала позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів № 9777383/39647230 від 24.10.2023 та № 9781725/39647230 від 25.10.2023, а саме первинних документів щодо транспортування продукції.
30.10.2023 позивачем були направлені повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме повторно подано документи щодо взаємовідносин з перевезення товару та платіжну інструкцію № 1222 від 18.09.2023, повідомлено, що документи, підтверджуючі транспортування товару вже надавались з первинними поясненнями.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 06.11.2023 № 9863473/39647230, яким у реєстрації податкової накладної № 1 від 04.09.2023 відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено, рішення № 9863476/39647230 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 05.09.2023 у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Крім того, позивачем з Сільськогосподарським фермерським господарством «ГАННА» укладено договір поставки нафтопродуктів № 082-Н від 24.07.2017.
17.08.2023 позивачем отримано від СФГ «ГАННА» передплату за поставку палива дизельного за договором поставки №082-Н на суму 604005,44 грн., за фактом чого виписано податкову накладну № 1 від 17.08.2023 на суму 604005,44 грн.
18.08.2023 позивчаем поставлено СФГ «ГАННА» паливо дизельне за видатковою накладною №230818/01/Н на загальну суму 1004005,44 грн., за фактом чого виписано податкову накладну №1 від 18.08.2023 на неоплачену частину товару в загальній сумі 400000,00 грн.
Вказані податкові накладні № 1 від 17.08.2023, № 1 від 18.08.2023 були подані платником податків для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до квитанцій про реєстрацію податкових накладних від 14.09.2023, податкові накладні прийняті, реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, оскільки подані платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
17.10.2023 позивачем направлені до податкового органу поясненнями та копії документів: пояснення № 1610/1 від 16.10.2023; акт звіряння взаємних розрахунків за період 01.01.23-30.09.23 з постачальником товару для позивача; акт звірки взаємних розрахунків між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та СФГ «ГАННА» за період 01.01.23 - 30.09.23; акт виконання робіт з надання транспортних послуг від 21.08.2023; видаткова накладна № 2140 від 18.09.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «777 ГОЛД»; видаткова накладна №230818/01/Н від 18.09.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та СФГ «ГАННА»; договір поставки нафтопродуктів №52 від 16.07.2020 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ « 777 ГОЛД»; договір поставки нафтопродуктів №082-Н від 24.07.2017 між СФГ «ГАННА» та ТОВ «АСТАР ОІЛ»; договір про надання транспортних послуг №ТУ-007 від 11.08.2015; платіжні інструкції №1191 від 17.08.2023, №261 від 17.09.2023, №263 від 21.08.2023; рахунок ТОВ « 777 ГОЛД» № 0472 від 17.08.2023; талон замовника від 18.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №004792 від 18.08.2023; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №230818/01/Н від 18.08.2023; наказ ТОВ «АСТАР ОІЛ» №1/1 від 01.01.2023 «Про затвердження штатного розпису».
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісією регіонального рівня було надіслано позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів № 9777276/39647230 від 24.10.2023 та № 9777383/39647230 від 24.10.2023, а саме первинних документів щодо транспортування продукції.
30.10.2023 позивачем направлені повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме повторно подано документи щодо взаємовідносин з перевезення товару, платіжну інструкцію № 1198 від 25.08.2023 в підтвердження оплати транспортних послуг, повідомлено, що документи, підтверджуючі транспортування товару вже надавались з первинними поясненнями.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 06.11.2023 № 9863473/39647230, № 9863476/39647230 якими у реєстрації вказаних податкових накладних відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.
Також, позивачем з СФГ «ГАННА» укладено договір поставки нафтопродуктів № 082-Н від 24.07.2017 з СФГ «ГАННА».
13.10.2023 позивачем було поставлено СФГ «ГАННА» паливо дизельне за видатковою накладною №231013/03/Н на загальну суму 837764,06 грн., оплата за яке була здійснена 13.10.2023, що підтверджується платіжним дорученням № 355 від 13.10.2023, у зв`язку з чим було виписано податкову накладну № 3 від 13.10.2023 на загальну суму 837764,06 грн., яку подано платником податків для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 05.11.2023 податкова накладна прийнята, реєстрація зупинена відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, оскільки подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
28.11.2023 позивачем направлено до податкового органу повідомлення з поясненнями та копії документів: пояснення №2811/2 від 28.11.2023; акт виконаних робіт з надання транспортних послуг від 13.10.2023; видаткова накладна №231013/03/Н від 13.10.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та СФГ «ГАННА»; накладна №33ДГ-8435/23-9152915676 від 13.10.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «ОККО-ЕКСПРЕС»; договір поставки нафтопродуктів №082-Н від 24.07.2017 між ТОВ «ОККОЕКСПРЕС» та ТОВ «АСТАР ОІЛ»; договір купівлі-продажу товарів №33ДГ-8435/23 від 01.03.2023 між ТОВ «АСТАР ОІЛ» та ТОВ «777 ГОЛД»; договір про надання транспортних послуг №ТУ-007 від 11.08.2015; платіжні інструкції №355 від 13.10.2023, №1242 від 13.10.2023, №1290 від 28.11.2023 р.; рахунок від 13.10.2023; талон замовника від 13.10.2023 на перевезення; товарно-транспортна накладна на відпуск нафтопродуктів №231013/02/Н від 13.10.2023; товарно-транспортна накладна № 9152915676 від 13.10.2023.
За результатами розгляду наданих пояснень та підтверджуючих документів, комісією регіонального рівня надіслано позивачу повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та документів №10079592/39647230 від 04.12.2023, а саме первинних документів щодо транспортування продукції.
07.12.2023 позивачем направлені повідомлення про подання додаткових пояснень та/або документів, а саме повторно подано документи щодо взаємовідносин з перевезення товару та ліцензію позивача на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі від 04.10.2023, повідомлено, що підтверджуючі транспортування товару, вже надавались з первинними поясненнями.
Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення від 13.12.2023 № 10155087/39647230, яким у реєстрації податкової накладної № 3 від 13.10.2023 відмовлено у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено.
Позивач, не погоджуючись із рішеннями відповідача, звернувся до суду з даним позовом.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних, прийняті не на підставі та не в спосіб, визначені чинним законодавством.
Колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції, з огляду на таке.
Відповідно до пп. "а" п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.
Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України(далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Відповідно до п. 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до п.п. 201.16.1. п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на час виникнення спірних правовідносин був визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.
Відповідно до п. 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Згідно з п.5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 7 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п. 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, відповідно до п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Згідно з п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).
Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
У ході судового розгляду справи встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкової накладної зазначено п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків, у зв`язку із чим платнику податків запропоновано подати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних.
Слід вказати, що вказані обставини стали передумовою для зупинення реєстрації податкових накладних відповідно до п. 8 Порядку № 1165, втім не є безумовною підставою для відмови у реєстрації поданих позивачем податкових накладних.
Так, Верховний Суд у справі № 160/18840/22 дійшов висновку про те, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів. При цьому, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, контролюючий орган повинен вимагати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, чого зроблено не було.
Разом з тим, у постанові від 21.02.2023 у справі № 2240/3271/18 Верховний Суд зазначав, що предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну (у разі скасування рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної) мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації.
Натомість, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не містять інформації щодо підстав визнання платника податків ризиковим, щодо операцій, що стали причиною для визнання його ризиковим, відсутнє посилання на відповідне рішення щодо віднесення позивача до ризикових платників податків.
Загальне посилання податкового органу на п. 8 Критеріїв без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Судова колегія зазначає, що в даному випадку недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування призводить до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен надати контролюючому органу, внаслідок чого у відповідача виникає можливість прояву нічим необмеженої дискреції.
Таким чином, вказані обставини призводять до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого платник податків не має змоги належним чином виконати свої обов`язки, мета яких - реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування.
Судовим розглядом встановлено, що позивачем у відповідь на надіслані податковим органом повідомлення надано пояснення та пакет копій документів, у зв`язку із зупинкою реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі.
Щодо доводів податкового органу стосовно ненадання достатніх документів на підтвердження здійснення господарських операцій, зокрема банківських виписок, документів щодо транспортування товару, слід також враховувати позицію Верховного Суду, викладену у постановах від 07.12.2022 по справі № 500/2237/20, 16.02.2023 по справі № 380/7648/22, згідно з якою приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.
Отже, такі питання фактично є предметом дослідження відповідних перевірок контролюючими органами платників податків з метою підтвердження реальності господарських операцій, здійснених ними, та виходять за межі процедури моніторингу податкової накладної та прийняття рішення про її реєстрацію чи відмову у реєстрації.
За таких обставин колегія суддів зазначає про відсутність у контролюючого органу підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних з огляду на наявність документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та які були надані контролюючому органу.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Колегія суддів зазначає, що недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, яке прийняте на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, теж не є законним.
Під час вирішення справи суд перевіряє відповідність прийнятого суб`єктом владних повноважень рішення, дії на відповідність критеріям, визначеним ст. 2 КАС України.
З огляду на викладене, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення для його прийняття. У разі ж відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
З огляду на викладене, вірним є висновок суду першої інстанції, що податковий орган не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів про ризиковість господарських операцій та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, а тому оскаржувані рішення відповідача про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є неправомірними та підлягають скасуванню.
Щодо доводів апелянта про наявність дискреційних повноважень ДПС України в частині вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної.
Дискреційні повноваження - це комплекс прав і зобов`язань представників влади як на державному, так і на регіональному рівнях, у тому числі представників суспільства, яких уповноважили діяти від імені держави чи будь-якого органу місцевого самоврядування, що мають можливість надати повного або часткового визначення і змісту, і виду прийнятого управлінського рішення.
Тобто дискреційні повноваження - це законодавчо встановлена компетенція владних суб`єктів, яка визначає ступінь самостійності її реалізації з урахуванням принципу верховенства права; ці повноваження полягають в застосуванні суб`єктами адміністративного розсуду при здійсненні дій і прийнятті рішень.
Отже, у разі відсутності у суб`єкта владних повноважень законодавчо закріпленого права адміністративного розсуду при вчиненні дій/прийнятті рішення, та встановлення у судовому порядку факту протиправної поведінки відповідача, зобов`язання судом суб`єкта прийняти рішення конкретного змісту не можна вважати втручанням у дискреційні повноваження, адже саме такий спосіб захисту порушеного права є найбільш ефективним та направлений на недопущення свавілля в органах влади.
Водночас, адміністративний суд під час розгляду та вирішення публічно-правових спорів перевіряє, чи рішення суб`єкта владних повноважень прийняте у межах законної дискреції.
Відповідно до правил правозастосування практики Європейського суду з прав людини, суд не може своїм рішенням підмінити рішення суб`єкта владних повноважень.
Крім того, колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Податковим кодексом України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних, у свою чергу, є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
Відтак, відсутність реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.
Законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв`язку з чим, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, а саме: зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні.
Колегія суддів зазначає, що обраний спосіб захисту, щодо зобов`язання ДПС України вчинити відповідні дії узгоджується зі статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод(право на ефективний засіб юридичного захисту), відповідно до якої кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Отже, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про задоволення позовних вимог.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду не спростовують.
У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.
Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Харківській області - залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 18.09.2024 по справі № 520/14661/24 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя І.М. Ральченко Судді В.В. Катунов З.Г. Подобайло
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2025 |
Оприлюднено | 08.01.2025 |
Номер документу | 124240300 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Ральченко І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні