Рішення
від 07.01.2025 по справі 243/10390/24
СЛОВ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 243/10390/24

Провадження № 2-а/243/8/2025

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 січня 2025 рокуСлов`янський міськрайонний суд Донецької області в складі:

головуючий суддя Пронін С.Г.

за участю секретаря Качалка Ю.М.

представника позивача Прокопцева С.В.,

представника відповідача Кошевського В.С.

розглянувши увідкритому судовомузасіданні врежимі відеоконференціїсправу заадміністративним позовом ОСОБА_1 ,в інтересахякого дієадвокат ПрокопцеваСергія Вікторовичадо Державноїслужби Україниз безпекина транспорті,заучастю третьоїособи Товаристваз обмеженоювідповідальністю «ЛЕВ-ТРАНС» про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,

В С Т А Н О В И В:

Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з вказаним позовом, в обґрунтування позову вказав, що постановою серії АВ №00000105 від 23.09.2024, винесеною головним спеціалістом відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень управління автоматичної фіксації порушень безпеки на автомобільному транспорті Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Василенко Д.І., його притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП та накладене на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 17000 грн., у зв`язку із тим, що 05.08.2024 о 20 год. 10 хв. за адресою: М-30, км 996 + 491 Дніпропетровська обл, автомобіль марки МАЗ 5440А8-360-031, ДНЗ НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 рухався із перевищенням нормативних параметрів, зазначених п. 22.5 Правил дорожнього руху України, з перевищенням загальної маси транспортного засобу на 10,661% (1,226 тонн),при нібитодозволеній максимальномунавантаженні навісь 11,5тон.Вказав,що зпостановою категоричноне згодний,правопорушення невчиняв тазазначив,що згідноіз постановоюмаксимальне навантаження на вісь зазначено саме 11,5 тонн, в той час, як для контейнеровозів передбачені інші параметри (21, 24, 13, 14). Крім цього в оскаржуваній постанові відсутня інформація про напівпричіп-контейнеровоз-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 . Крім цього, ОСОБА_1 є власником транспортного засобу МАЗ-5440А8 (спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач-Е), реєстраційний номер НОМЕР_3 на підставі Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_4 від 21.02.2019, проте не є автомобільним перевізником, оскільки належний йому транспортний засіб був переданий у позичку (безоплатне користування) ТОВ «ЛЕВ-ТРАНС» на підставі Договору позички транспортного засобу №01/03-23 від 01.01.2023, і досі знаходиться в користуванні у ТОВ «ЛЕВТРАНС», яке здійснює перевезення вантажів. Додав, що 05.08.2024 рухався транспортний засіб, що складався з двох транспортних засобів, належних двом різним фізичним особам ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ), а перебував цей рухомий склад в користуванні у третьої юридичної особи ТОВ «ЛЕВ-ТРАНС». У даному випадку користувачем транспортного складу, до якого входили МАЗ-5440А8 (спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач-Е), реєстраційний номер НОМЕР_3 та спеціалізований напівпричіп-контейнеровоз-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 , було ТОВ «ЛЕВ-ТРАНС», яке здійснювало перевезення належного йому вантажу у кількості 8 тонн з міста Слов`янська у м. Дніпро. Доказом чого є товарнотранспортна накладна №Р-16 від 05.08.2024. Звертає увагу на те, що Слід звернути увагу, що у даному випадку загальна вага транспортних засобів з вантажем відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та товарнотранспортної накладної складала 22702 кг, а саме: 8050 кг +6650 кг + 8000 кг = 22702 кг, де: 8050 кг маса без навантаження МАЗ-5440А8 спеціалізованого вантажного спеціалізованого сідлового тягачу-Е, реєстраційний номер НОМЕР_3 6650 кг маса без навантаження напівпричіпу - контейнеровозу-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 ; 8000 кг маса вантажу. Однак в оскаржуваній постанові зазначено, що загальна маса 43800 кг. Зазначає, що вищенаведене свідчить про протиправність Постанови про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі, стосовно особи, яка має реєстрацію місця проживання/ перебування (місцезнаходження юридичної особи) на території України серія АВ №00000105 від 23.09.2024. З огляду на викладене просив суд поновити строк оскарження Постанови про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі, стосовно особи, яка має реєстрацію місця проживання/перебування (місцезнаходження юридичної особи) на території України серія АВ №00000105 від 23.09.2024. 2. Скасувати Постанову про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі, стосовно особи, яка має реєстрацію місця проживання/перебування (місцезнаходження юридичної особи) на території України серія АВ №00000105 від 23.09.2024, винесену головним спеціалістом відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень управління автоматичної фіксації порушень безпеки на автомобільному транспорті Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Василенко Д.І, і закрити справу про адміністративне правопорушення, в також стягнути судовий збір.

Позивач у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Представник позивача Прокопцев С.В. у судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, надав пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві, просив позов задовольнити в повному обсязі.

Третя особа представник ТОВ «ЛЕВ-ТРАНС» повідомлене належним чином про дату та час розгляду справи, в судове засідання не з`явився, про причини неявки не повідомив із заявами про відкладення розгляду справи, або розгляду справи без участі, не звертався.

Представник відповідача Кошевський В.С. у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав пояснення аналогічні викладеним у відзиві, просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Крім того, надав суду відзив на позов в якому вказав, що згідно оскаржуваноїпостанови,05.08.2024о 20год.10хв.,за адресоюМ-30,км 996+491,Дніпропетровська обл.,позивач яквідповідальна особа,допустив рухтранспортного засобуМАЗ 5440А8-360-031,державний номернийзнак НОМЕР_3 із перевищеннянормативних параметрівзазначених пунктом22.5Правил дорожньогоруху,затверджених постановоюКабінету МіністрівУкраїни від10.10.2001№ 1306(далі Правиладорожнього руху,ПДР):навантаження наодинарну вісьтранспортного засобуна 10,661%(1.226тон),при дозволеномумаксимальному навантаженнюна вісь11.5тон.Правопорушення зафіксованев автоматичномурежимі задопомогою комплексноготехнічного засобумарки WIM60,WAGA-WIM35,зав.№9,який відповідаєвимогам Технічногорегламенту засобіввимірювальної техніки,затвердженого ПостановоюКабінету МіністрівУкраїни від13.01.2016№94,на підтвердженнячого довідзиву наданокопії свідоцтв(№04/4446;1624;1625).Зафіксовані приладомпараметри відображеніу картігабаритно-ваговогоконтролю,яка додаєтьсядо відзиву,на підставіданих якоїта іншихданих буловинесено оскаржуванупостанову.Зміст оскаржуваноїпостанови відображаєусі істотніознаки складуправопорушення,факт вчиненняцього правопорушеннядоведено правомірністюпорядку проведеннягабаритно-ваговогоконтролю звикористанням належноготехнічного приладу,перевищення вищезазначенихпараметрів буловстановлено зврахуванням вимірівіз урахуваннямпохибки ваговихі габаритнихпараметрів транспортногозасобу,вказаного упостанові.Укртрансбезпекою виконановсі законодавчовстановлені діїщодо направленняна адресупозивача,яка внесенадо державнихреєстрів,оскаржуваної постанови,на підтвердженнячого довідзиву напозов додаютьсякопії поштовихформ.Згідно підпункту«в» пункту22.5ПДР,рух транспортнихзасобів таїх составівдопускається уразі,коли їхпараметри неперевищують навантаженняна вісь:Кількість осейМаксимальне значеннядля автомобільнихдоріг державногозначення,тонн місцевогозначення,тонн Наодинарну вісь11,57На здвоєніосі,якщо відстаньміж осями:менш як1метр 11,57від 1до 1,3метра 1610від 1,3до 1,8метра принеспарених колесах1810,5від 1,3до 1,8метра приспарених колесах,за умови,що навантаженняна кожнувісь неперевищує 9,5тонни 1911,5від 1,3до 1,8метра чотирьохвіснихавтомобілів,ведучі вісіяких оснащеніспареними колесами,за умови,що навантаженняна кожнуведучу вісьне перевищує11,5тонни 2311,5від 1,8до 2,5метра дляпричепів танапівпричепів 2011,5На строєніосі,в томучислі транспортнихзасобів спеціалізованогопризначення (контейнеровозів),що здійснюютьперевезення одногоабо більшеконтейнерів,якщо відстаньміж осями:1,3метра абоменше 2113понад 1,3до 1,4метра 2414.Також,пунктом 22.5ПДР передбачено,що рухтранспортних засобівта їхсоставів уразі,коли хочаб одинз їхгабаритних та/абовагових параметрівперевищує нормативи,визначені цимпунктом,здійснюється відповіднодо Правилпроїзду великогабаритнихта великоваговихтранспортних засобівавтомобільними дорогами,вулицями тазалізничними переїздами,затверджених постановоюКабінету МіністрівУкраїни від18січня 2001р.№ 30Про проїздвеликогабаритних тавеликовагових транспортнихзасобів автомобільнимидорогами,вулицями тазалізничними переїздами(далі Правила№ 30).Рух транспортнихзасобів таїх составів,фактична масата навантаженняна вісьяких перевищуютьпараметри,визначені підпунктамиб тав цьогопункту,у разіперевезення подільнихвантажів забороняється.Отже,здійснення рухувеликогабаритними івеликоваговими транспортнимизасобами автомобільнимидорогами загальногокористування зперевищенням нормативнихпараметрів,визначених пунктом22.5ПДР,без дозволуабо документупро внесенняплати запроїзд великовагових(великогабаритних)транспортних засобів,формує склададміністративного правопорушення,передбаченого частиною2статті 132-1КУпАП,яке вважаєтьсявчиненим вмомент фіксації. Зокрема з тих підстав, що ряд відомостей, які враховуються під час розгляду справи про адміністративне правопорушення надаються з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, ведення якого здійснюється уповноваженими посадовими особами Головного сервісного центру МВС. Пунктом 1 Порядку внесення відомостей про належного користувача транспортного засобу до ЄДРТЗ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2022 № 1145 (надалі Порядок 1145) визначає, що цей Порядок визначає процедуру внесення до ЄДРТЗ відомостей про належного користувача транспортного засобу (далі - належний користувач). Відповідно до підпункту 4 пункту 2 Порядку 1145, належний користувач фізична особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить, а також керівник юридичної особи лізингоодержувача (особа, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи лізингоодержувача) або працівник, визначений керівником юридичної особи, яка є власником транспортного засобу або отримала в установлений законодавством спосіб право користуватися ним, які в разі внесення щодо них відомостей до ЄДРТЗ, згідно статті 14-3КУпАП, несуть відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, або за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису).У разі, якщо належний користувач не звертається до сервісного центру МВС з відповідною заявою, згідно пункту 24 Порядку № 1145, особа за якою зареєстрований транспортний засіб або представник юридичної особи не позбавлений можливості внесення до ЄДРТЗ відомостей про належного користувача. Згідно частини 2 статті 132-1 КУпАП, перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм під час руху великогабаритними і великоваговими транспортними засобами автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами - тягне за собою накладення штрафу в розмірі: п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 % до 10 % включно; однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10 %, але не більше 20 %; двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20 %, але не більше 30 %; трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 30 %. Зазначені габаритно-вагові норми встановлені пунктом 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (надалі Правила дорожнього руху), згідно підпункту «в» якого, рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують, зокрема навантаження на одинарну вісь транспортного засобу при русі: автомобільними дорогами державного значення, тонн 11,5; автомобільними дорогами місцевого значення, тонн 7; При цьому, зазначений норматив не змінний для всіх видів автомобільного транспорту, в тому числі і спеціалізованих (тягачів з контейнеровозами, які перевозять контейнери чи змінні кузови). Вважає, що товарно-транспортна накладна не може беззаперечно свідчити про достовірність важення транспортного засобу та вантажу з боку позивача, тому посилання позивача на те, що перевезення позивачем товару відповідно до товарнотранспортних накладних, з урахуванням ваги автомобіля та причепу, виключає перевантаження транспортних засобів, вважаємо необґрунтованими. Зазначає, що позивачем не наведено жодних належних, допустимих, достовірних та достатніх доказів на спростування позиції відповідача, якою він керувався при притягненні особи до адміністративної відповідальності. У зв`язку із чим просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Крім того, представником позивача було надано відповідь на відзив, відповідно до якого вказав, що відповідач не заперечував, що в автоматичному пункті були зафіксовані 2 транспортні засоби: - МАЗ-5440А8 (спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач-Е), реєстраційний номер НОМЕР_3 , - спеціалізований напівпричіп-контейнеровоз-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 . У даному випадку ОСОБА_1 є власником МАЗ-5440А8 (спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач-Е), реєстраційний номер НОМЕР_3 . Слід зазначити, що сам по собі МАЗ-5440А8 (спеціалізований вантажний спеціалізований сідловий тягач-Е) не може перевищувати габаритно-вагові норми, а саме навантаження на вісь, тим паче, що порушення нібито встановлені у навантаженні на 2 вісь, яка належить до напівпричіпу контейнеровозу-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 . Заслуговує на увагу й те, що відповідач не обґрунтував при визначенні ним нормативно дозволеного параметру навантаження на вісь саме 11,5 т, а не значення 21 т (24 т), як це в казано в підпункті в) п. 22.5. Правил дорожнього руху, затверджених Постановою Кабінету Міністрів №1306 від 10.10.2001 України, для контейнеровозів, тим паче, що другий транспортний засіб є - спеціалізований напівпричіп-контейнеровоз-Е, реєстраційний номер НОМЕР_2 . Таким чином, оскаржувана постанова не об`єктивно та не у повній мірі відображає всі обставини події, що стала причиною притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, встановив наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначено Законом України «Про автомобільний транспорт» від 05 квітня 2001 року № 2344-III.

Відповідно до частини 12 статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт», державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Частиною 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи, зокрема за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 % до 10 % включно при перевезенні вантажу без відповідного дозволу - штраф у розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно з ч. 2 ст. 29 Закону України «Про дорожній рух», з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів. Порядок видачі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та розмір плати за його отримання встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Порядок дорожнього руху на території України, відповідно до Закону України «Про дорожній рух», встановлюють Правила дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.

Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про дорожній рух», учасники дорожнього руху зобов`язані знати й неухильно дотримувати вимог цього Закону, Правил дорожнього руху та інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху.

Згідно з п. 1.9 ПДР України, особи, які порушують ці Правила, несуть відповідальність згідно із законодавством.

У відповідності до п. 22.5 ПДР, рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують: за шириною 2,6 м, окрім сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, без винесення габариту на смугу зустрічного руху, максимальна ширина якої допускається до 3,75 метрів; за висотою від поверхні дороги - 4 м (транспортних засобів спеціалізованого призначення (контейнеровозів), що здійснюють перевезення одного або більше контейнерів, на маршрутах, встановлених Агентством відновлення, Укртрансбезпекою, Національною поліцією, - 4,35 м); за довжиною: вантажного автомобіля - 12 м, автопоїзда 22 м, автомобіля (тягача) з напівпричепом 18,75 м, маршрутного транспортного засобу 18,75 м; фактичної маси, зокрема: для трьохвісних автомобілів (тягачів) з двовісним або трьохвісним напівпричепом - понад 40 т на автомобільних дорогах державного значення, для трьохвісних автомобілів (тягачів) з двовісним або трьохвісним напівпричепом (контейнеровозом), що здійснює перевезення одного або більше контейнерів або змінних кузовів загальною максимальною довжиною 13,716 метрів - понад 44 т, навантаження на одинарну вісь 11,5 т, на здвоєні осі, якщо відстань між осями: менша як 1 метр 11,5 т, від 1 до 1,3 метрів 16 т, від 1,3 до 1,8 метра при неспарених колесах 18 т, від 1,3 до1,8 метра при спарених колесах, за умови, що навантаження на кожну вісь не перевищує 9,5 тонни 19 т, від 1,8 до 2,5 метра для причепів та напівпричепів - 20 т, на строєні осі, в тому числі транспортних засобів спеціалізованого призначення (контейнеровозів), що здійснюють перевезення одного або більше контейнерів, якщо відстань між осями 1,3 метра або менше, - 21 т, понад 1,3 до 1,4 метра 24 т.

Рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоча б один з їх габаритних та/або вагових параметрів перевищує нормативи, визначені цим пунктом, здійснюється відповідно до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою КМУ від 18.01.2001 № 30 «Про проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами».

Статтею 132-1 КУпАП передбачено відповідальність за порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів та правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами.

Частиною 2 ст. 132-1 КУпАП визначено, що перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм під час руху великогабаритними і великоваговими транспортними засобами автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами - тягне за собою накладення штрафу в розмірі: п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм від 5 % до 10 % включно; однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 10 %, але не більше 20 %; двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 20 %, але не більше 30 %; трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм понад 30 %. Примітка. Підставою для звільнення від відповідальності, передбаченої частинами першою і другою цієї статті, є наявність дозволу на проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Відповідно до ст. 14-3 КУпАП, адміністративну відповідальність несе відповідальна особа - фізична особа або керівник юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, а в разі якщо до Єдиного державного реєстру транспортних засобів внесено відомості про належного користувача відповідного транспортного засобу - належний користувач транспортного засобу, а якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на момент запиту відсутні відомості про керівника юридичної особи, за якою зареєстрований транспортний засіб, - особа, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи.

Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно з положеннями ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Відповідно до ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Статтею 280 КУпАП визначено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Притягнення особи до адміністративної відповідальності можливе за умови наявності в її діянні складу адміністративного правопорушення. Під складом адміністративного правопорушення розуміється встановлена в адміністративно правових нормах відповідною статтею Особливої частини КУпАП сукупність ознак, які визначають громадську небезпечність, винність, протиправність вчинку, що призводить до застосування адміністративно-правових санкцій. До складу правопорушення входять: об`єкт правопорушення; об`єктивна сторона правопорушення; суб`єкт правопорушення; суб`єктивна сторона правопорушення. Відсутність хоча б одного з елементів складу виключає правову відповідальність.

Згідно Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 103, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем`єр-міністра з відновлення України - Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті.

Пунктом 7 вказаного Положення визначено, що Укртрансбезпека для виконання покладених на неї завдань має право, зокрема:

- використовувати у своїй діяльності транспортні засоби, зокрема спеціалізовані та засоби вимірювальної техніки;

- у разі виявлення порушень законодавства щодо габаритно-вагового контролю під час проведення рейдової перевірки (перевірки на дорозі) копіювати, сканувати документи, які пред`являють водії транспортних засобів під час проведення такої перевірки, та використовувати їх як доказ під час розгляду справ про порушення законодавства;

- використовувати засоби фото- і відеофіксації процесу перевірки, зокрема в автоматичному режимі.

Таким чином, Укртрансбезпека з метою забезпечення виконання покладених на неї законодавством завдань, зокрема в частині здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів, має право: проводити рейдові перевірки (перевірки на дорозі); використовувати засоби фото- і відеофіксації процесу перевірки, зокрема в автоматичному режимі.

Тобто, законодавством чітко передбачено можливість Укртрансбезпеки здійснювати державний нагляд (контролю) за безпекою на автомобільному, міському електричному, залізничному транспорті, зокрема в частині здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів, що включає:

- здійснення рейдових перевірок (перевірок на дорозі) додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт (Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567);

- фіксацію адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі (Порядок фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2019 №1174 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2021 № 623).

Механізм фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі визначений Порядком фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174 (далі - Порядок № 1174).

Згідно з п. п. 2, 16 Порядку № 1174 посадові особи Укртрансбезпеки, уповноважені розглядати справи про правопорушення, зафіксовані в автоматичному режимі, під час їх розгляду використовують інформаційні файли, тобто упорядковану сукупність відомостей про: транспортний засіб; відповідальну особу, визначену статтею 14-3 КУпАП; наявність/відсутність документа, який підтверджує внесення плати за проїзд, або дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні; метаданих, сформованих автоматичним пунктом.

Відповідно до п. 13 Порядку № 1174, під час вимірювання габаритно-вагових параметрів транспортних засобів застосовуються засоби вимірювальної техніки, які відповідають вимогам законодавства про метрологію та метрологічну діяльність.

Згідно п. 3 Вимог до облаштування автоматичних пунктів фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті, які є Додатком до Порядку № 1174, у місці установки вимірювального обладнання автоматичного пункту повинні бути здійснені заходи, які відповідають вимогам, наведеним в описі типу засобу вимірювання.

Відповідно до п. 8 Порядку № 1174 вимоги до технічних засобів автоматичних пунктів визначаються Технічним регламентом засобів вимірювальної техніки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 163.

За п. п. 9, 10 Постанови КМУ від 24.02.2016 № 163 «Про затвердження Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки» (далі - Постанова № 163), надання на ринку та/або введення в експлуатацію на території України будь-яких засобів вимірювальної техніки, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту, не може бути заборонено з причин, які випливають з цього Технічного регламенту.

Засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту.

Згідно з п. 2 Порядку № 1174 система фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі (далі - система) - взаємопов`язана сукупність автоматичних пунктів та інформаційно-телекомунікаційної системи.

Фіксація правопорушень в автоматичному режимі здійснюється на автоматичних пунктах, які облаштовані відповідно до вимог, визначених у додатку (п. 7 Порядку № 1174).

Відповідно до п. 12 Порядку № 1174 автоматичний пункт може забезпечувати: вимірювання навантажень, що припадають на кожну вісь транспортного засобу; вимірювання загальної маси транспортного засобу; визначення кількості осей транспортного засобу та віднесення транспортного засобу до однієї із відповідних категорій; вимірювання міжосьових відстаней транспортного засобу; визначення кількості коліс (скатності) на осях транспортного засобу (за можливості); вимірювання габаритів транспортного засобу (за можливості); фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу; фіксацію фронтального зображення транспортного засобу; фіксацію загального вигляду транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через автоматичний пункт (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей); первинне оброблення зібраних даних та передачу інформації до інформаційно-комунікаційної системи за допомогою засобів захищених каналів зв`язку із використанням наскрізного шифрування; автентифікацію автоматичного пункту, контроль цілісності, авторства, доступності, а також неспростовності дій щодо інформації, що передається від автоматичного пункту до інформаційно-комунікаційної системи.

За пунктами 4, 5 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30, рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції за формою, наведеною в додатку до цих Правил, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Видача (відмова у видачі, оформлення, переоформлення, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» через центри надання адміністративних послуг або за наявності технічної можливості безпосередньо через Єдиний державний веб портал електронних послуг, зокрема через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

Дозвіл оформлюється уповноваженим підрозділом Національної поліції на підставі погоджувальних документів з власниками вулично-дорожньої мережі, залізничних переїздів, мостового господарства, служб міського електротранспорту, електромереж, електрифікації, електрозв`язку, в яких визначаються умови і режим проїзду зазначених транспортних засобів.

Допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд.

Рух транспортних засобів та їх составів загальною масою до 40 тонн включно, якщо вони не є великогабаритними і контейнеровозів загальною масою до 46 тонн включно та заввишки від поверхні дороги до 4,35 метра включно (на встановлених Агентством відновлення, Укртрансбезпекою і Національною поліцією маршрутах, які погоджено з організаціями, зазначеними в пунктах 9-13цих Правил), здійснюється без дозволу.

Статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контрольна автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Відповідно до п. 17 Порядку № 1174 у постанові про накладення адміністративного стягнення за правопорушення, зафіксоване в автоматичному режимі, зазначаються виміряні з урахуванням похибки вагові та габаритні параметри транспортного засобу, які перевищили нормативні вагові та/або габаритні параметри транспортних засобів на ділянці автомобільної дороги, а також, нормативні габаритно-вагові параметри транспортних засобів на даній ділянці автомобільної дороги.

Згідно зі ст. 283 КУпАП постанова по справі про адміністративне правопорушення повинна містити: найменування органу (прізвище, ім`я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову; дату розгляду справи; відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім`я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення.

Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі в автоматичному режимі, або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), крім даних, визначених частинами другою і третьою цієї статті, повинна містити відомості про адресу веб-сайту в мережі Інтернет, на якому особа може ознайомитися із зображенням чи відеозаписом транспортного засобу в момент вчинення адміністративного правопорушення, ідентифікатор для доступу до зазначеної інформації та порядок звільнення від адміністративної відповідальності.

Судом встановлено, що постановою серії АВ № 00000105 від 23.09.2024, винесеноювинесеною головним спеціалістом відділу впровадження систем автоматичної фіксації порушень управління автоматичної фіксації порушень безпеки на автомобільному транспорті Департаменту державного нагляду (контролю) за безпекою на наземному транспорті Василенко Д.І., яка розглянула відомості з матеріалів інформаційного файлу, створеного за допомогою технічних засобів WIM 60, WAGA-WIM35, зав. № 9, було встановлено, що 08.08.2024 о 20 год. 10 хв. за адресою: М-30, км 996 + 491 Дніпропетровська обл, автоматичним пунктом фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті зафіксовано транспортний засіб автомобіль марки МАЗ 5440А8-360-031, ДНЗ НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 , допустив рух транспортного засобу із перевищенням нормативних параметрів, зазначених пунктом 22.5 ПДР України. Перевищено загальної маси транспортного засобу на 10,661% (1,226 тонн), при нібито дозволеній максимальному навантаженні на вісь 11,5 тон. Притягнуто ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 1700 грн. Згідно результатів автоматичної фіксації транспортного засобу в момент вчинення адміністративного правопорушення, виміряна з у рахуванням похибки загальна маса транспортного засобу склала 43800 кг.

Позивач ОСОБА_1 , згідно наданих суду свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, є власником спеціалізованого вантажного сідлового тягача MAN 5440А8, номерний знак НОМЕР_3 . Власником спеціалізованого напівпричепу - контейнеровоз SREM, номерний знак НОМЕР_5 власником якого є ОСОБА_2 .

Відповідачем до відзиву надано файли фотофіксації вказаної події та сертифікати технічного засобу, який таку подію зафіксував.

З файлів фотофіксації, доданих представником відповідача до відзиву, вбачається, що 23.09.2024 о 20 год. 10 хв. год автомобіль MAN 5440А8, номерний знак НОМЕР_3 , проїжджаючи крізь автоматичний пункт контролю, їхав саме з напівпричепом з контейнером. Крім того, з наданих файлів вбачається, що до вищевказаного автомобілю приєднано напівпричепу - контейнеровоз SREM, номерний знак НОМЕР_5 .

Разом з тим, зі свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу належного ОСОБА_1 та напівпричепу, належному ОСОБА_2 , вбачається що тип автомобіля MAN 5440А8, номерний знак НОМЕР_3 , - спеціалізований вантажний сідловий тягач- Е, до якого приєднано напівпричеп - контейнеровоз SREM, номерний знак НОМЕР_5 . Відтак, відповідно до п. 22.5 ПДР, масою перевищення для такого транспортного засобу є понад 44 тонни.

В судовому засіданні встановлено, що, 05.08.2024 рухався транспортний засіб, що складався з двох транспортних засобів, належних двом різним фізичним особам ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ) однак відомості про іншого власника у постанові не зазначено, хоча відповідачем не оспорюється факт, що саме два транспортні засоби рухалися.

Враховуючи наведене, оскаржувана постанова, усупереч норм чинного законодавства, винесена відносно особи позивача, який станом на дату вчинення адміністративного правопорушення не був власником напівпричеп - контейнеровоз SREM, номерний знак НОМЕР_5 , який зареєстрований за ОСОБА_2 , що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу Серії НОМЕР_6 .

З наведеного та відповідно до п. 22.5 ПДР України, слідує, що дозволена маса навантаження напівпричепу (контейнеровозу) - 44 тонни, а отже зафіксована автоматичним пунктом контролю загальна маса автомобіля позивача 43800 кг, виміряна з урахуванням пункту 4 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2001 року № 30, згідно якого допускається перевищення вагових параметрів порівняно з визначеними у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина похибки) без оформлення відповідного дозволу та внесення плати за проїзд, не є порушенням, та встановлена маса транспортного засобу позивача марки MAN 5440А8, номерний знак НОМЕР_3 , в комплекті з напівпричепом - контейнеровозом SREM, номерний знак НОМЕР_5 , не перевищила визначені Правилами дорожнього руху України норми.

Відповідно до Порядку фіксації адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 2021 р. № 623, (Порядок № 1174) на який посилається відповідач, державний контроль на автомобільному транспорті може здійснюватися, у тому числі, в автоматичному режимі шляхом встановлення на автомобільних дорогах автоматичних пунктів - комплексів технічних засобів автоматичного визначення вагових, габаритних та інших параметрів транспортного засобу в русі, визначених пунктом 12 цього Порядку, з одночасною його фотозйомкою, відеозаписом (за наявністю) та ідентифікацією за державним реєстраційним номером.

Зокрема, пункт 12 Порядку № 1174 передбачає, що автоматичний пункт може забезпечувати фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу. При цьому, напівпричіп, згідно статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт», також віднесений до автомобільних транспортних засобів. Зазначене кореспондується з вимогами ст. 280 КУпАП.

Порядком № 1174 передбачено, що автоматичним пунктом може фіксуватись: загальний вигляд транспортного засобу (вигляд збоку) в момент проїзду через автоматичний пункт (оглядова фотографія транспортного засобу, на якій відображені його контури та кількість осей), про що зазначено в п.12 Порядку № 1174.

Ідентифікації за державним реєстраційним номером напівпричепу-контейнеровозу, який належав іншому власнику, відповідач не здійснив.

За таких обставин, наведені відповідачем аргументи та надані докази не є достатньо вагомими, чіткими та узгодженими, а оскаржувана постанова не містить повного розкриття об`єктивної сторони правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 132-1 КУпАП, що унеможливлює її віднесення до порушень з перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм під час руху великогабаритними і великоваговими транспортними засобами, а тому, відповідачем не доведено наявність в діях позивача складу вказаного адміністративного правопорушення.

За правилами ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами, висновками експертів, показаннями свідків.

В силу ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Поряд із цим, згідно із ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Наведена норма передбачає покладення на відповідача, як суб`єкта владних повноважень, тягаря доказування наявності складу адміністративного правопорушення у діях особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, яка у протилежному випадку вважається добросовісною.

У той же час, відповідачем, у ході розгляду даної справи, не було надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували вину позивача у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 132-1 КУпАП, за викладених в оскаржуваній постанові про притягання до адміністративної відповідальності обставин.

У відповідності до ч. 3 ст. 286 КАС України, за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення.

При таких обставинах, враховуючи те, що в межах спірних правовідносин відсутні належні докази, які підтверджують факт вчинення позивачем адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 132-1 КУпАП, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині скасування спірної постанови підлягають задоволенню.

Згідно з усталеною практикою Європейського суду з прав людини, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною, залежно від характеру рішення («Серявін та інші проти України» (Seryavin and Others v. Ukraine) від 10 лютого 2010 року, заява №4909/04).

Відповідно до ст. 289 КУпАП скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, - протягом десяти днів з дня вручення такої постанови.

Судом встановлено, що позивачу не було відомо про прийняті відповідачем постанови відносно нього. Про цю постанову позивачу стало відомо 13.12.2024, коли у його застосунок Дія надійшло повідомлення про відкриття щодо нього виконавчого провадження №76773038 від 12.12.2024 та було зазначено ідентифікатор доступу до виконавчого провадження та реквізити виконавчої служби, що вбачається із скриншоту із застосунку Дія. Після звернення за правничою допомогою, адвокат за допомогою номера виконавчого провадження та ідентифікатора доступу до виконавчого провадження на сайті Автоматизована система виконавчих проваджень з дозволу ОСОБА_1 отримав доступ до виконавчого провадження, у тому числі й щодо заяви про примусове виконання постанови Державної служби України з безпеки на транспорті №13208/3.1.2./14-24 від 15.11.2024 та оскаржуваної постанови, після чого звернувся до суду.

Частиною 1 ст. 121 КАС України визначено, що суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.

Суд вважає, що строк на оскарження вищевказаних постанов пропущений з поважних причин, а тому, підлягає до поновлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч. 1 ст. 139 КАС України).

Враховуючи викладене, з відповідача на користь позивача підлягає стягненню сплачений останнім судовий збір у розмірі 484,48 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 73-77, 90, 132, 139, 246, 255, 271-272, 286 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги ОСОБА_1 - задовольнити.

Поновити ОСОБА_1 строк оскарження постанови про адміністративне правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксоване в автоматичному режимі, стосовно особи, яка має реєстрацію місця проживання/перебування (місцезнаходження юридичної особи) на території України серія АВ №00000105 від 23.09.2024

Скасувати постанову серії АВ №00000105від 23.09.2024 року,винесенуголовнимспеціалістом відділувпровадження системавтоматичної фіксаціїпорушень управлінняавтоматичної фіксаціїпорушень безпекина автомобільномутранспорті Департаментудержавного нагляду(контролю)за безпекоюна наземномутранспорті ВасиленкоДар`єю Ігорівною про накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП у виді штрафу у розмірі 17000(сімнадцять тисяч) гривень.

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 2 ст. 132-1 КУпАП закрити.

Стягнути з Державної служби України з безпеки на транспорті, код ЄДРПОУ 39816845, на користь ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_7 , судовий збір в сумі 484 (чотириста вісімдесят чотири) 48 коп.

Рішення може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня проголошення рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Слов`янського міськрайонного

суду Донецької області С.Г. Пронін

СудСлов'янський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення07.01.2025
Оприлюднено09.01.2025
Номер документу124254236
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху

Судовий реєстр по справі —243/10390/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 07.01.2025

Адміністративне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Пронін С. Г.

Рішення від 07.01.2025

Адміністративне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Пронін С. Г.

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Слов'янський міськрайонний суд Донецької області

Пронін С. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні