Справа №295/136/25
1-кс/295/93/25
УХВАЛА
06.01.2025 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів по кримінальному провадженні за №12024060000000562 від 15.08.2024 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий за погодженням з процесуальним керівником звернулася до слідчого судді з клопотанням, в якому зазначено, що слідчим відділом Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024060000000562 від 15.08.2024 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
У ході проведеного досудового розслідування встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 ) (далі УКБ ЖМР) у період часу 2021-2023 років, перебуваючи на території м. Житомира, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТзТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), зловживаючи службовим становищем, з метою заволодіння бюджетними коштами, під час виконання умов договорів № 125 від 17.12.2021 року та № 175 від 19.12.2023 року, щодо виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі», шляхом безпідставного завищення вартості виконаних робіт та використаних матеріалів, привласнили бюджетні кошти в сумі понад 335 500 грн., що становить великі розміри.
Так, згідно даних сайту ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено наступні закупівлі, а саме:
- ІНФОРМАЦІЯ_4 , договір № 125 від 17.12.2021 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП " ІНФОРМАЦІЯ_2 " АТзТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", по об`єкту: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі», на загальну суму 14 188 891 грн., сплачено - 14 103 186 грн.
- ІНФОРМАЦІЯ_6 , договір № 175 від 19.12.2023 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП " ІНФОРМАЦІЯ_2 " АТзТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", по об`єкту: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі» (коригування), на загальну суму 2 393 510 грн., сплачено - 2 393 510 грн.
У ході проведення аналізу тендерної документації встановлено, що по закінченню виконання робіт по договору № 125 від 17.12.2021 посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 19 грудня 2023 року без проведення торгів, уклали, новий договір підряду № 175 з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТзТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », предметом якого виступили аналогічні роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт території благоустрою центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі», строк виконання робіт по 31.12.2023 року. Відповідно до календарного графіку виконання робіт встановлено, що вид робіт ідентичний тому, що вказаний в договорі № 125 від 17 грудня 2021 року. Ціна робіт згідно договору № 175 становить 2 393 510 грн.
У подальшому, на підставі акту № КБ - 2в/1 від 22.12.2023 року, через 4 дні після фактичного підписання договору № 175, здійснено перерахунок коштів в сумі 2 393 510 грн., на рахунок ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТзТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Поряд з цим, під час проведення досудового розслідування встановлено, що УКБ ЖМР 01.10.2019 року укладено договір підряду № 223 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_3 ) щодо проведення «Капітального ремонту з організацією благоустрою території бульвару Польського в м. Житомирі», загальна сума договору становить 4 269 284 грн. та терміном виконання до 31.05.2021 року. Проведеним аналізом предмета закупівлі, а саме робіт які мало виконати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », встановлено їх можливе дублювання з роботами які мало виконати ДП " ІНФОРМАЦІЯ_2 " АТзТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " відповідно до договорів № 125 від 17.12.2021 року та № 175 від 19.12.2023 року.
Проведеним 16.10.2024 року оглядом території скверу центральної алеї бульвару Польського в м. Житомирі, за участю спеціаліста - судового експерта ОСОБА_4 , встановлено розбіжності між локальними кошторисами на виконані роботи та фактично виконаними роботами, а саме: біла галька «Тассос» обємом 7,93 м.куб. вартістю 154319,54 грн відсутня; оцинковані круглі опори освітлення у кількості 45 шт. вартістю 698258,25 грн. відсутні, а фактично наявні металеві опори квадратної форми; одна і та ж сама бетонна тротуарна плитка має різну вартість за метр кубічний, що могло призвести до завищення вартості приблизно на 200 000 грн.; улаштування лотків водовідвідних вказано із завищенням ціни; укладення чавунних решіток на вищевказані лотки вказано із завищенням ціни; у п. 5 локального кошторису на вертикальне планування вказаний коефіцієнт завищений у 29 разів, що привело до завищення вартості робіт орієнтовно на 220 000 грн.; у кошторисі у п. «полірування бетону» зазначена вартість полірування/ ґрунтування бетонних поверхонь, які по факту відсутні; у кошторисі вказані від`ємні суми, що може свідчити про маніпуляції з основною договірною ціною.
З метою підтвердження/спростування фактів привласнення бюджетних коштів у великих розмірах службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТзТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виникла необхідність отримати тимчасовий доступ до документів щодо відкриття та обслуговування банківських рахунків ІНФОРМАЦІЯ_5 (код ЄДР НОМЕР_1 ) в ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДР НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_1 ) № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , які можуть бути використані як докази факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Зазначена інформація є банківською таємницею та міститься у службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 .
З метою документування протиправної діяльності, щодо службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » АТзТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які вчинили привласнення бюджетних коштів у великих розмірах, а також для встановлення обставин які підлягають доказуванню, мають суттєве значення для кримінального провадження та для забезпечення швидкого, повного, неупередженого та об`єктивного досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів та/або електронних інформаційних систем або їх частин, які містять охоронювану законом таємницю, з можливістю їх вилучення даних на паперовому або оптичному носії інформації, являється єдиним способом повного дослідження обставин скоєного кримінального правопорушення.
В судове засідання слідчий не з`явилася, в прохальній частині клопотання просить проводити розгляд справи без участі, просив клопотання задовольнити.
Згідно вимог ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проведено у відсутності особи, у володінні якої знаходиться інформація.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Відповідно до ст. 60 Закону України Про банки і банківську діяльність інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відома банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносини з ним чи третіми особами при наданні послуг банку і розголошення якої може завдати матеріальної шкоди клієнту є банківською таємницею.
Згідно зі статтею 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками не інакше як за рішенням суду, тому іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою вищевказаних документів, не можливо.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотання доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Беручи до уваги викладене вище, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, враховуючи, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ мають значення для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення.
Керуючись ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим групи слідчих, а саме: старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_5 , полковнику поліції ОСОБА_6 , капітану поліції ОСОБА_7 , старшому лейтенанту поліції ОСОБА_8 , лейтенанту поліції ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до документів, які стосуються відкриття й обслуговування банківських рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДР НОМЕР_1 ) в ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДР НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_1 ) № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 ,№ НОМЕР_8 , за період часу з 01.01.2019 по 31.12.2023 року, а саме: обліково - реєстраційної справи підприємства; інформації (в форматі EXEL) про рух грошових коштів по рахунках із розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДР, МФО банківських установ, номерів рахунків), призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу; платіжних доручень на перерахування грошових коштів по рахунках; довіреності на осіб, що мають право користуватися рахунками; та інших документів, що надавалися для відкриття та обслуговування вищевказаних рахунків.
Строк дії ухвали встановити два місяці з дня її постановлення.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2025 |
Оприлюднено | 09.01.2025 |
Номер документу | 124276953 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Перекупка І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні