ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"08" січня 2025 р.справа № 300/461/22
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шумея М.В. розглянувши у письмовому провадженні звіт про виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом Фізичної особи-підприємеця ОСОБА_1 до Івано-Франківської міської ради про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом до Івано-Франківська міська рада, третя особа: ТОВ "КРИЦ-ІФБУД" про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії.
У провадженні Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Івано-Франківської міської ради, третя особа: ТОВ "КРИЦ-ІФБУД" про визнання протиправним та скасування пункту 86.2. рішення Івано-Франківської міської ради від 26.11.2021 року за № 424-18.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року позов підприємця ОСОБА_1 задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано пункт 86.2. рішення Івано-Франківської міської ради, 18 ceciї, восьмого демократичного скликання від 26.11.2021 за № 424-18, яким відмовлено підприємцю ОСОБА_1 в наданні дозволу на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0.3241 га, за адресою вул. Незалежності в м. Івано-Франківську, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу). Довідка з МБК №28302: території громадської забудови, частина земельної ділянки в межах червоних ліній магістральні вулиці міського значення); згідно довідки МБК площею земельної ділянки 0,04 га вільна від забудови.
Зобов`язано Івано-Франківську міську раду повторно розглянути заяву підприємця ОСОБА_1 від 23.09.2021 та надати дозвіл на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, за адресою: вул. Незалежності в м. Івано-Франківську, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15 лютого 2024 року, апеляційну скаргу Івано-Франківської міської ради залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13 травня 2022 року у справі №300/461/22 - без змін.
Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року в адміністративній справі № 300/461/22 набрало законної сили 15.02.2024 року.
01.05.2024 року ОСОБА_1 подав до суду заяву про встановлення судового контролю за виконанням рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13 травня 2022 року у справі №300/461/22.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2024 року заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі №300/461/22 - задоволено.
Встановлено судовий контроль за виконанням рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі №300/461/22.
Зобов`язано Івано-Франківську міську раду в строк протягом 30 днів з моменту отримання даної ухвали подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі №300/461/22.
31.05.2024 року через систему "Електронний суд" від відповідача надійшло клопотання про встановлення нового строку для подання звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року по справі № 300/461/22.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 10.06.2024 року, клопотання Івано-Франківської міської ради про встановлення нового строку для подання звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі №300/461/22 - задоволено.
Зобов`язано Івано-Франківську міську раду в строк протягом 30 днів з моменту отримання даної ухвали подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі № 300/461/22.
11.07.2024 року через систему "Електронний суд" від ФОП ОСОБА_1 надійшло клопотання про накладення штрафу в порядку виконання судового рішення.
11.07.2024 року через систему "Електронний суд" від Івано-Франківської міської ради надійшов звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року, відмовлено у прийнятті звіту Івано-Франківської міської ради про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22. При цьому зобов`язано Івано-Франківську міську раду в строк протягом 30 днів з моменту отримання даної ухвали подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.02.2022 року по справі №300/461/22.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 06.11.2024 року ухвалу Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року - залишено без змін.
29.11.2024 року до суду через систему "Електронний суд" від Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області надійшов звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22.
Розглянувши наданий суду звіт про виконання рішення суду, суд встановив наступне.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року по справі № 300/461/22 позов ОСОБА_1 задоволено повністю, і окрім іншого зобов`язано Івано-Франківську міську раду повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 23.09.2021 та надати дозвіл на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, на вул. Незалежності, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15.02.2024 року апеляційну скаргу Івано-Франківської міської ради залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22 - без змін.
Згідно листа Департаменту комунальних ресурсів та сільського господарства від 18.11.2024 року № 34.2-02/197 вбачається, що на виконання ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року у справі № 300/461/22, в проект рішення Івано-Франківської міської ради було включено питання в наступній редакції:
«На виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року, справі № 300/461/22; ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року, справа № 300/461/22, дати дозвіл підприємцю ОСОБА_1 на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, на вул. Незалежності, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу), (повторний розгляд заяви ОСОБА_1 від 23.09.2021 року). Примітка: земельна ділянка вже сформована, шляхом внесення даних до Державного земельного кадастру, з присвоєнням кадастрового номеру 2610100000:14:001:0270 та цільовим призначенням: 12.08 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій.»
Вказаний проект рішення 05.11.2024 року № 216 було оприлюднено на офіційному веб-сайті Івано-Франківської міської ради.
Згідно розпорядження міського голови від 01.11.2024 року № 437-р «Про скликання 47 сесії міської ради восьмого скликання», вирішено скликати чергову 47 сесію міської ради 14 листопада 2024 року о 10.00 годині.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі - Закону), сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Статтею 59 Закону встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради.
Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 26 Закону, виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Відповідно до пунктів «а» - «в» частини 1 статті 12 ЗК України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до ст. 31 Регламенту Івано-Франківської міської ради, затвердженого рішенням від 26.11.2020 р. № 306-1 (зі змінами) секретар Ради не пізніше, як за 7 днів до початку сесії, забезпечує передачу депутатам Ради проєктів рішень Ради із супровідними документами, додатками та всіма матеріалами, що надійшли, у електронній формі»
Всі матеріали, що стосуються кожного проєкту рішення, висновки та рекомендації постійних комісій Ради, зауваження, пропозиції чи поправки міського голови, груп та фракцій, постійних комісій Ради, окремих депутатів, виконавчого комітету Ради, а також доопрацьовані чи нові проєкти рішень, які були подані в письмовій та електронній формах секретарю Ради не пізніше, як за 2 дні до сесії, надаються депутатам під час їх реєстрації перед початком сесії або пленарного засідання.
Суд, звертає увагу на те, що рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року по справі № 300/461/22 позов ОСОБА_1 задоволено повністю, і окрім іншого зобов`язано Івано-Франківську міську раду повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 23.09.2021 та надати дозвіл на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, на вул. Незалежності, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Враховуючи вищенаведене суд в резолютивній частині рішення від 13.05.2022 року по справі № 300/461/22 чітко визначено зобов`язання Івано-Франківської міської ради надати дозвіл ОСОБА_1 на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, на вул. Незалежності, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Однак, проаналізувавши звіт Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22 суд дійшов висновку, що вищезазначене рішення не виконано. Отже, даний звіт не підлягає до прийняття судом з наступних підстав.
Як вбачається з витягу із протоколу 47 сесії Івано-Франківської міської ради 14.11.2024 року, слухали питання 50 - проєкт рішення «Про земельні питання»:
"На виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22 (залишено без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 15.02.2024 року) та ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2024 року міський голова виніс на голосування п. 56 щодо надання дозволу підприємцю ОСОБА_1 на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, за адресою вул. Незалежності в м. Івано-Франківську, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу)».
Водночас за результатами голосування - рішення не набрало необхідної кількості голосів та не було прийнято: за 1; проти 17; утримались немає; не голосували 14.
Відтак, Івано-Франківською міською радою Івано-Франківської області умисно, протиправно та без жодних обґрунтувань не виконано рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22.
Стаття 370 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Оглянувши та проаналізувавши відеозапис сесії від 14.11.2024 року, судом встановлено, що депутат Сергій Палійчук звернувся до депутатів Івано-Франківської міської ради з проханням не підтримувати голосування даного питання, безпідставно вказуючи на незаконність рішення суду.
Також ОСОБА_2 неправильно трактуючи ухвалу Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 15.07.2024 року та рішення від 13.05.2022 року у справі №300/461/22, висловився щодо зобов`язання міського голови виключно винести дане рішення на голосування. Однак, судом зобов`язано крім повторного розгляду заяви підприємця ОСОБА_1 від 23.09.2021 надати дозвіл на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, за адресою: вул. Незалежності в м. Івано-Франківську, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Також, як слідує з з даного відеозапису під час голосування, а саме після звукового сигналу про початок голосування, ймовірно секретар Івано-Франківської міської ради ОСОБА_3 в ствердній формі закликав присутніх депутатів голосувати проти прийняття даного рішення, а отже закликав до вчинення протиправних дій, які полягають в умисному не виконанні судового рішення.
Суд попереджає, що вказані дії свідчать про перешкоджання виконання рішення суду, та можуть нести за собою як наслідок притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності за ст. 382 Кримінального кодексу України, внаслідок винесення окремої ухвали суду та направленням її за підслідністю до органу Національної поліції України.
Суд наголошує, що голосування депутатів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області повинно нести виключно формальний характер, оскільки рішенням суду їх зобов`язано саме надати дозвіл на складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,3241 га, за адресою: вул. Незалежності в м. Івано-Франківську, для будівництва, обслуговування та ремонту об`єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об`єктів зв`язку та дорожнього господарства (крім об`єктів дорожнього сервісу).
Враховуючи вищенаведені обставини суд вважає, що депутати вчинили протиправні дії проголосувавши проти та протиправну бездіяльність, щодо не виконання рішення суду, яке набрало законної сили, не голосувавши за прийняття даного питання.
Згідно частини 1 статті 382-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає звіт суб`єкта владних повноважень про виконання судового рішення протягом десяти днів з дня його надходження в порядку письмового провадження, а за ініціативою суду чи клопотанням сторін - у судовому засіданні з повідомленням учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду питання, не перешкоджає судовому розгляду.
Відповідно до ч. 1-4 статті 382-3, за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту, яку може бути оскаржено в апеляційному порядку за правилами частини п`ятої статті 382-1 цього Кодексу.
Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.
Суд відмовляє у прийнятті звіту, якщо суб`єктом владних повноважень не наведено обґрунтовані обставини, які ускладнюють виконання судового рішення, або заходи, які вживаються ним для виконання судового рішення, на переконання суду, є недостатніми для своєчасного та повного виконання судового рішення.
Суд також відмовляє у прийнятті звіту, якщо звіт подано без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 цього Кодексу.
У разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення.
Половина суми штрафу стягується на користь заявника, інша половина - до Державного бюджету України.
Відповідно до ч.8 вищезазначеної статті, якщо суб`єктом владних повноважень є колегіальний орган і суд зобов`язав подати звіт про виконання судового рішення його членів, за наслідками розгляду звіту про виконання судового рішення суд, враховуючи індивідуальні дії або бездіяльність кожного з членів такого колегіального органу, своєю ухвалою може накласти штраф на членів, які в межах своїх повноважень, завдань чи функцій не забезпечили виконання судового рішення.
У разі неподання звіту у строк, встановлений судом, суд своєю ухвалою встановлює новий строк для подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу, а також накладає штраф на кожного з членів колегіального органу, які не подали зазначений звіт.
Як вбачається з поіменного голосування та витягу з протоколу 47 сесії восьмого скликання Івано-Франківської міської ради від 14.11.2024 року проти проголосували 17 депутатів, а саме:
- ОСОБА_4 ;
- ОСОБА_5 ;
- ОСОБА_6 ;
- ОСОБА_7 ;
- ОСОБА_8 ;
- ОСОБА_9 ;
- ОСОБА_10 ;
- ОСОБА_11 ;
- ОСОБА_12 ;
- ОСОБА_13 ;
- ОСОБА_14 ;
- ОСОБА_3 ;
- ОСОБА_15 ;
- ОСОБА_16 ;
- ОСОБА_17 ;
- ОСОБА_18 ;
- ОСОБА_19 ;
та не голосували, але були присутні на засіданні даної сесії 14 депутатів, а саме:
- ОСОБА_20 ;
- ОСОБА_21 ;
- ОСОБА_22 ;
- ОСОБА_23 ;
- ОСОБА_24 ;
- ОСОБА_25 ;
- ОСОБА_26 ;
- ОСОБА_27 ;
- ОСОБА_28 ;
- ОСОБА_29 ;
- ОСОБА_30 ;
- ОСОБА_31 ;
- ОСОБА_32 ;
- ОСОБА_33 .
Враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне накласти штраф на вище перелічених депутатів Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, враховуючи індивідуальні дії та бездіяльність кожного, у зв`язку з тим, що вони не забезпечили в межах своїх повноважень виконання рішення суду.
Щодо розміру штрафу, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 3 та 4 ст. 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення.
Половина суми штрафу стягується на користь заявника, інша половина - до Державного бюджету України.
Враховуючи тривале невиконання рішення суду, повторність не подання звіту про його виконання та кількість членів колегіального органу до яких застосовується штраф, суд прийшов до висновку, що належним розміром штрафу, який буде розділений між ними в рівних частках - сорок розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Суд звертає увагу, що абзацом 4 статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік", який вступив в дію з 01.01.2025, установлено, що прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2025 року складає 3028,00 грн.
Отже, сорок розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить - 121120,00 грн.
Відповідно, як встановлено судом, протиправні дії та бездіяльність, щодо не виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року по справі № 300/461/22 здійснено 31 депутатом Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області. Отже, сума штрафу на кожного окремого депутата становить - 3907,09 грн. (121120 грн. / 31= 3907,09 грн.).
Підсумовуючи, суд вважає за необхідне відмовити у прийнятті звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22, накласти штраф на 31 депутата Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області у розмірі 3907,09 грн. та встановити новий строк для подання звіту про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22 - 20 днів.
Враховуючи наведене, керуючись статтями 149, 243, 248, 382, 382-1, 382-2, 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
1. Відмовити в прийнятті звіту Івано-Франківській міській раді Івано-Франківської області, як такого, що не підтверджує виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 року у справі № 300/461/22.
2. Накласти штраф у розмірі 121120,00 грн. на 31 депутата восьмого скликання Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області у рівних частках по 3907,09 грн. на кожного, а саме:
ОСОБА_4 ;
ОСОБА_5 ;
ОСОБА_6 ;
ОСОБА_7 ;
ОСОБА_8 ;
ОСОБА_9 ;
ОСОБА_10 ;
ОСОБА_11 ;
ОСОБА_12 ;
ОСОБА_13 ;
ОСОБА_14 ;
ОСОБА_3 ;
ОСОБА_15 ;
ОСОБА_16 ;
ОСОБА_17 ;
ОСОБА_18 ;
ОСОБА_19 ;
ОСОБА_20 ;
ОСОБА_21 ;
ОСОБА_22 ;
ОСОБА_23 ;
ОСОБА_24 ;
ОСОБА_25 ;
ОСОБА_26 ;
ОСОБА_27 ;
ОСОБА_28 ;
ОСОБА_29 ;
ОСОБА_30 ;
ОСОБА_31 ;
ОСОБА_32 ;
ОСОБА_33 .
3. Половину штрафу в розмірі 60 560 грн., стягнути на користь ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ), іншу половину штрафу в розмірі 60 560 грн., стягнути на користь Державного бюджету України.
4. Зобов`язати Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області подати до суду звіт про виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 13.05.2022 по справі №300/461/22 протягом двадцяти днів з дати отримання копії цієї ухвали.
5. Зобов`язати Івано-Франківську міську раду Івано-Франківської області довести до відома вказану ухвалу суду до вищезазначеного переліку депутатів.
Згідно ч.4 ст.149 КАС України ухвалу про стягнення штрафу може бути оскаржено в апеляційному порядку до суду вищої інстанції.
Відповідно до статей 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Якщо справу розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Апеляційні скарги подаються учасниками справи безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Суддя Шумей М.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2025 |
Оприлюднено | 10.01.2025 |
Номер документу | 124283594 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Матковська Зоряна Мирославівна
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Шумей М.В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні