Рішення
від 07.01.2025 по справі 400/7801/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 січня 2025 р. № 400/7801/24

м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Устинова І.А. розглянув в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «СМА ЛОДЖИСТИК», вул. Інженерна, 20, оф.2,м. Миколаїв,54001,

до відповідачівГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053,

проскасування рішення від 26.01.2024 №7752/2023, поновлення дії реєстрації,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «СМА ЛОДЖИСТИК» (далі позивач або ТОВ «СМА ЛОДЖИСТИК») звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної податкової служби у Миколаївської області (далі відповідач 1 або ГУ ДПС у Миколаївській області), Державної податкової служби України (далі відповідач 2 або ДПС України), в якому просить:

- скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Миколаївській області від 26 січня 2024 року №7752/2023 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «СМА ЛОДЖИСТИК» (36486336);

- поновити дію реєстрації платника податків на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «СМА ЛОДЖИСТИК» (36486336) від 18 лютого 2010 року за номером 200573683, індивідуальним податковим номером 364863314029 зі збереженням податкових показників в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи в розмірі 924391,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуваним рішенням ГУ ДПС в Миколаївській області від 26 січня 2024 року №7752/2023 було анульовано реєстрацію платника ПДВ «СМА ЛОДЖИСТИК», у зв`язку із тим, що платник податків протягом 12 календарних місяців подає такі декларації, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів (послуг) здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту. Разом з тим, на думку позивача, такий висновок контролюючого органу є помилковим, оскільки протягом спірного періоду позивачем здійснювалась господарська діяльність про, що свідчать податкова накладна №15766 від 17.04.2023, у відповідності до якої Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів» були надані позивачу послуги щодо формування сертифікату на загальну суму в розмірі 396,00 грн., в тому числі ПДВ в розмірі 66 грн, а також згідно Податкових накладних №32 від 28.02.2023 на загальну суму 15473,77 грн. із ПДВ, №37 від 31.01.2023 року на суму 17131,68 грн. із ПДВ, №6 від 08.05.2023 на загальну суму із ПДВ 22865,08 грн., №8 від 10.05.2023 року на загальну суму 241,33 грн. із ПДВ, №42 від 31.03.2023 на суму 17131.68 грн. із ПДВ, №24 від 30.04.2023 року на суму 16579,04 грн. із ПДВ, ТОВ «Новоодеській елеватор» були надані позивачу послуги зі зберігання сільськогосподарської продукції. Вказані податкові накладні зареєстровано в установленому законом порядку, що підтверджується квитанціями.

Від відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначає, що За результатами розгляду матеріалів справи щодо анулювання реєстрації платника ПДВ «СМА ЛОДЖИСТИК» (код ЄДРПОУ 36486336) встановлено, що підприємство зареєстровано платником ПДВ 18.02.2010 року відповідно до пункту 2.2 статті 2, пункту 9.4 статті 9 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 №168/97-ВР зі змінами та доповненнями реєстрація за добровільним рішенням. Протягом дванадцяти послідовних податкових місяців (звітні податкові періоди січень грудень 2023 року) платником надавались декларації з ПДВ, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, про що складено довідку від 25.01.2024 №1283/14-29-04-06-08/36486336 «Про подання «СМА ЛОДЖИСТИК» до контролюючого органу декларацій з ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців». На підставі зазначеної довідки та відповідно до підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 Кодексу комісією, створеною відповідно до розпорядження ГУ ДПС у Миколаївській області від 03.01.2023 №1-р «Про створення комісії по прийняттю рішень про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість», прийнято рішення від 26.01.2024 №7752/2024 за формою №6-РПДВ «Про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість «СМА ЛОДЖИСТИК», яке у порядку, визначеному статтею 42 розділу ІІ Кодексу, та відповідно до пункту 5.7 розділу V Положення № 1130 надіслано платнику листом від 30.01.2024 № 1259/6/14- 29-04-06-05, за місцем знаходження (місцем проживання) платника відповідно до наявних баз даних ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: 54034, Миколаївська область, м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Будівельників, буд. 14, кв. (офіс) 58 з повідомленням про вручення. ТОВ «СМА ЛОДЖИСТИК» до контролюючого органу заяву щодо неможливості виконання податкових обов`язків, визначених у підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, не подавало. На дату складання довідки від 25.01.2024 №1283/14-29-04-06-08/36486336 «Про подання «СМА ЛОДЖИСТИК» до контролюючого органу декларацій з ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців» контролюючим органом не приймались рішення щодо неможливості своєчасного виконання «СМА ЛОДЖИСТИК`свого податкового обов`язку. З урахуванням вищенаведеного, рішення щодо анулювання реєстрації платника ПДВ ТОВ "СМА ЛОДЖИСТИК" прийнято в межах діючого законодавства.

Від відповідача 2 до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог та зазначає, що згідно даних ЄРПН по за період з 01.01.2023 до 31.12.2023 ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» не здійснював реєстрацію в ЄРПН податкових накладних/ розрахунків коригування щодо постачання товарів(послуг). Водночас в ЄРПН зареєстровано 7 ПН/РК щодо операцій з придбання ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» товарів(послуг) за вказаний період на суму ПДВ 14 969,76 гривень. Факти складання постачальниками ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» податкових накладних у звітних(податкових) періодах з 01.01.2023 до 31.12.2023, щодо постачання товарів(послуг), які зареєстровані постачальниками в ЄРПН свідчать, що ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» протягом податкових періодів з 01.01.2022 до 31.12.2024 здійснював діяльність. На підставі ведення окремого обліку операцій з придбання ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» послуг згідно з пунктом 201.14 статті 201 Кодексу, зведені результати такого обліку відповідно до пункту 201.15 статті 201 Кодексу повинні бути відображені ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» в податкових деклараціях з ПДВ. Отже, платник ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» при наявності показників для декларування, а саме, операцій з придбання товарів(послуг) протягом податкових періодів з 01.01.2023 до 31.12.2023, зобов`язаний подавати податкові декларації з ПДВ за звітні(податкові) періоди з 01.01.2023 до 31.12.2023 згідно з вимогами пункту 49.2 статті 49 Кодексу та пункту 9 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 № 21 з використанням права на включення до податкового кредиту сум ПДВ, протягом 365 календарних днів з дати складання податкових накладних/розрахунків коригування відповідно до положень пункту 198.6 статті 198 Кодексу. За даними ІКС «Податковий блок» в податковій декларації за січень 2023 року задекларовано суму від`ємного значення у розмірі 998 294,0 грн, а в податкових деклараціях з ПДВ за лютий - грудень 2023 року задекларовано суму від`ємного значення у розмірі 499 134,0 грн (з урахуванням зменшення р. 21 декларації згідно ППР від 21.02.2023 № 9030026528 на суму ПДВ 499 160,0 грн), що включається до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду, яке сформовано за результатами поданих податкових декларацій з ПДВ за попередні (податкові) періоди та переноситься до рядка 16.1 декларації з ПДВ (від`ємне значення, що включається до складу податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду) наступних звітних періодів до повного погашення. Згідно з наданим до декларації з ПДВ Додатком 2 «Довідка про суму від`ємного значення звітного (податкового) періоду, яка зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду» за січень 2023 року сума від`ємного значення сформована ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» за податковий період грудень 2022 року на суму 998 294,0 грн, вказаний податковий період не відносяться до 12 послідовних податкових (звітних) місяців (за період з 01.01.2023 по 31.12.2023 року), в подальшому значення рядка 21 декларацій з ПДВ за лютий - грудень 2023 року відображено з урахуванням ППР від 21.02.2023 № 9030026528 на суму ПДВ 499 160,0 грн. Таким чином, задекларована ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» (сума від`ємного значення у рядку 21 декларації ПДВ у складі податкового кредиту не є фактом придбання товарів, здійснених з метою формування податкового кредиту протягом 12 послідовних податкових місяців. Крім того, відповідач 2 зазначив, що позовна вимога Позивача про зобов`язання Державної податкової служби України відновити показники в системі електронного адміністрування податку на додану вартість ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК», є передчасною.

Суд розглянув справу відповідно до вимог ст. 262 КАС України без проведення судового засідання, в порядку письмового провадження, на підставі матеріалів справи.

Вирішуючи спір, суд враховує наступне.

Позивач - ТОВ «СМА ЛОДЖИСТІК» зареєстроване юридичною особою та здійснює такі види діяльності (за кодами КВЕД): 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний), 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, 46.34 Оптова торгівля напоями, 79.11 Діяльність туристичних агентств, 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 50.40 Вантажний річковий транспорт, 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

18.02.2010 позивач був зареєстрований як платник ПДВ.

Відповідачем 1 складено довідку від 25.01.2024 №1283/14-29-04-06-08/36486336 «Про подання «СМА ЛОДЖИСТИК» до контролюючого органу декларацій з ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців».

26.01.2024 ГУ ДПС в Миколаївській області було прийнято рішення за №7752/2024 за формою №6-РПДВ «Про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «СМА ЛОДЖИСТИК».

У рішенні вказано, що платник подає податкові декларації протягом періоду з січня 2023 по грудень 2023 з показниками, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, та має за останні 12 календарних місяців обсяги оподатковуваних операцій 0,00 грн.

З урахуванням цього, в оскаржуваному рішенні було зроблено висновок, що перелічені документи є підставою для анулювання реєстрації платника ПДВ, реквізити якого вказано вище, у зв`язку з тим, що особа протягом 12 послідовних податкових місяців подає декларації з податку на додану вартість, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту та відповідно до п.п.«г» п.184.1 ст.184 розділу V ПК України.

Не погоджуючись із вказаним вище рішенням відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір між сторонами суд виходить з наступного.

Частиною 2 ст.19 Конституції України передбачено те, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки та збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України.

У свою чергу, процедура анулювання реєстрації платника ПДВ регулюється розділом V ПК України та «Положенням про реєстрацію платників ПДВ» (затв. наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р. №1130).

За приписами п.«г» п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України (далі - ПК України), реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Пунктом 184.2 ст.184 ПК України визначено, що анулювання реєстрації на підставі, визначеній у пп.«а» п.184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у пп.«б»-«з» п.184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Аналогічно вищевказаному, пп.«г» п.5.1 Положення №1130 також закріплює, що реєстрація діє до дати анулювання, що відбувається у випадках, визначених в п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу, якщо особа, зареєстрована як платник ПДВ, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає до контролюючого органу декларації з ПДВ та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

У силу п.5.2 Положення №1130, при розгляді питання анулювання реєстрації згідно з пп.«г» п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу (п.«г» п.5.1 цього розділу) 12 місяців визначаються із урахуванням того, що: не враховується місяць, в якому проведено реєстрацію особи платником ПДВ, якщо особа зареєстрована платником ПДВ з дня іншого ніж перший день календарного місяця; включаються останні 12 послідовних податкових місяців, за які були подані податкові декларації (у разі подання декларацій) або сплив строк подання податкових декларацій (у разі неподання декларацій) до отримання чи складання контролюючим органом документа, який є підставою для анулювання реєстрації.

Анулювання реєстрації здійснюється шляхом виключення платника ПДВ з Реєстру.

Пунктом 5.5 цього Положення визначено, що анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу може бути здійснене на підставах, визначених у пп.«б» - «з» п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу (пп.«б» - «з» п.5.1 цього розділу).

Так, контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав. Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей).

До таких документів відноситься, з-поміж іншого, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання або ж податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава - пп.«г» п.184.1 ст.184 розділу V Кодексу).

У відповідності до п.5.6 Положення №1130, за наявності зазначених підтвердних документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.

Контролюючий орган, який прийняв самостійне рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.

Рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за самостійним рішенням контролюючого органу оформляється за формою №6-РПДВ. Рішення складається у двох примірниках комісією, утвореною у відповідності до розпорядження контролюючого органу, та підписується керівником (заступником керівника або уповноваженою особою) контролюючого органу. У рішенні про анулювання реєстрації платника ПДВ обов`язково вказуються підстави (одна або декілька) для такого анулювання з посиланням на відповідні норми Кодексу.

Дата підписання такого рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ вважається днем прийняття рішення.

Рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у день підписання реєструються у журналі обліку рішень про анулювання реєстрації платників ПДВ за формою № 6-РЖ.

Номер рішення відповідає порядковому номеру запису в цьому журналі.

При цьому, один примірник рішення зберігається в контролюючому органі, який прийняв рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Документи або ж копії документів, на підставі яких контролюючий орган прийняв рішення про анулювання реєстрації, мають бути додані до цього примірника рішення.

Аналіз наведених норм права у їх сукупності дає можливість дійти висновку, що обов`язковою умовою для прийняття контролюючим органом рішення щодо анулювання реєстрації платника податків є не здійснення платником податків господарської діяльності щодо укладання правочинів, які оподатковуються ПДВ, що тягне за собою не подання відповідних декларацій або їх подання з нульовими відомостями.

У той же час, варто врахувати, що конструкція пп.«г» п.184.1 ст.184 ПК України передбачає наявність пасивної поведінки суб`єкта господарювання стосовно ведення протягом 12 послідовних податкових місяців господарської діяльності.

Такої ж правової позиції дотримується і Верховний Суд у постанові від 30.11.2022р. у справі №380/8687/20.

Тобто, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу відповідно до п.п.«г» п.184.1 ст.184 ПК України можливе за умов неподання платником ПДВ декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або подання такої декларації з ПДВ з показниками про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Наявність сполучників та/або чітко свідчить про те, що вказані дві підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ можуть би застосовані як одночасно, так і кожна окремо.

Водночас, вказані вище обставини повинні підтверджуватись як самими деклараціями з ПДВ, так і довідкою про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстром (переліком) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання або ж податкового кредиту у таких деклараціях.

Аналогічний висновок висловлений Верховним Судом у постановах від 05.11.2018р. у справі №820/2294/16 та від 16.04.2020р. у справі №826/876/17.

Як встановлено судом, підставою для прийняття оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ стала довідка ГУ ДПС в Миколаївській області від від 25.01.2024 №1276/14-29-04-06-08/33231689 про те, що позивач протягом 12 послідовних податкових місяців подає органу державної податкової служби декларації з ПДВ, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Згідно з вказаною довідкою, у деклараціях позивача за період з січня 2023 по грудень 2023 обсяг оподаткованих операцій складає - 0,00 грн.

Тобто, підтверджуючим документом для прийняття контролюючим органом спірного рішення про анулювання реєстрації, у даному випадку, є відповідна довідка щодо анулювання такої реєстрації.

За таких підстав, на думку суду, з урахуванням приписів ст. 184 ПКУ та Положення № 1130, у Головного управління ДПС в Миколаївській області були наявні підстави для прийняття спірного рішення.

Позивачем, серед іншого, разом із позовною заявою було додано до матеріалів справи податкові накладні №15766 від 17.04.2023, у відповідності до якої Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів» були надані позивачу послуги щодо формування сертифікату на загальну суму в розмірі 396,00 грн., в тому числі ПДВ в розмірі 66 грн, а також згідно №32 від 28.02.2023 на загальну суму 15473,77 грн. із ПДВ, №37 від 31.01.2023 року на суму 17131,68 грн. із ПДВ, №6 від 08.05.2023 на загальну суму із ПДВ 22865,08 грн., №8 від 10.05.2023 року на загальну суму 241,33 грн. із ПДВ, №42 від 31.03.2023 на суму 17131.68 грн. із ПДВ, №24 від 30.04.2023 року на суму 16579,04 грн. із ПДВ, ТОВ «Новоодеській елеватор»

Проте, суд наголошує, що не заслуговує на увагу твердження позивача, що зазначені податкові накладні є підтвердженням, того, що позивач здійснював у вказаний період постачання/придбання товарів/робіт/послуг, операцій, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту, а отже й відсутні підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ, визначені пп. г п. 184.1. ст. 184 ПК України, оскільки чинне законодавство не містить норм, які б надавали можливість не анульовувати реєстрацію платника податку на додану вартість у разі, якщо платник податків декларації не подає, проте реєструє відповідні податкові накладні.

Аналогічний висновок висловлено у Постанові Верховного Суду від 05.11.2020 у справі №160/1399/19.

При цьому, судом враховано, що позивач будь-якої заяви щодо неможливості виконання своїх податкових обов`язків до контролюючого органу не подавав.

З огляду на викладене, суд вважає заявлені доводи позивача безпідставними та такими, що не спростовують правомірність оскаржуваного рішення контролюючого органу.

У задоволенні позову відмовити.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241 - 246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «СМА ЛОДЖИСТИК» (вул. Інженерна, 20, оф.2,м. Миколаїв,54001 36486336) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005 44104027) Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053 43005393) , відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Строк на апеляційне оскарження рішення суду 30 днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження 30 днів з дня складання повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається в порядку та строки, визначені ст.ст. 295-297 КАС України.

Суддя І. А. Устинов

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.01.2025
Оприлюднено13.01.2025
Номер документу124309607
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —400/7801/24

Рішення від 07.01.2025

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 23.08.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні