Рішення
від 13.01.2025 по справі 181/331/24
МЕЖІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 181/331/24

Провадження № 2/181/24/25

"13" січня 2025 р. с-ще. Межова

Межівський районний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого судді - Літвінової Л.Ф.,

з участю секретаря судового засідання Макогон І.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження в залі суду цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області про визнання права власності,

ВСТАНОВИВ:

До Межівського районного суду Дніпропетровської області надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області про визнання права власності.

В обґрунтування позовних вимог ОСОБА_1 зазначає, що згідно договору дарування від 09.08.1996 року, посвідченого державним нотаріусом Кремінської нотаріальної контори Карповою Н.П., право власності на житло, перейшло від ОСОБА_2 до ОСОБА_1 . Вона прийняла в дар житловий будинок з прибудовами на земельній ділянці 600 м. кв. Житловий будинок розташований за адресою: АДРЕСА_1 . З 21.09.1992 року по квітень 2022 року вона проживала у вищевказаному будинку, що підтверджується відповідними відмітками в її паспорті громадянки України та Витягу з реєстру територіальної громади. 24.02.2022 Російська Федерація в порушення пункту 4 статті 2 Статуту Організації Об`єднаних Націй здійснила акт військової агресії проти України, що вбачається зокрема з Резолюції Генеральної асамблеї ООН від 02.03.2022. З метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини вона була вимушена переміститись з місця свого проживання до міста Новоселиця Чернівецького району Чернівецької області. Їй відомо, що внаслідок військових дій, спричинених агресією Російською Федерацією проти України, їх будинок був пошкоджений. Оцінити характер та обсяг наявних пошкоджень будинку на теперішній час не вбачається можливим з огляду на відсутність у неї спеціальних знань, а також беручи до уваги без пекову ситуацію, що має місце на Луганщині, зокрема і в місті Кремінна. 23.02.2023 Верховною Радою України прийнятий Закон України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об`єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України». Постановами Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 №381 та від 30.05.2023 №600 затверджені відповідні порядки, якими деталізовані та впроваджуються механізми, визначені положеннями закону про компенсацію. Однією з обов`язкових умов отримання компенсації за пошкоджене житло згідно положень Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об`єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 21.04.2023 №381, є наявність відомостей про пошкоджений об`єкт нерухомого майна у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (пункти 6, 13, 14 Порядку). Порядком надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2023 №600, встановлено, що для отримання компенсації на знищений об`єкт нерухомого майна отримувачу компенсації необхідно провести дії щодо державної реєстрації припинення такого права відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». Будучи потенційними отримувачами компенсації для відновлення свого будинку, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, та виконуючи встановлені нормативно-правовими актами умови для отримання компенсації, вона звернулася із заявою до державного реєстратора прав на нерухоме майно відділу «Центр надання адміністративних послуг» Новоселицької міської ради Чернивецької області. Рішенням державного реєстратора від 01.03.2024 №71863730 Позивачу було відмовлено в проведенні реєстраційних дій з огляду на те, що державному реєстратору не вдалось «актуалізувати» відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно, право власності на яке зареєстровано до 01.01.2013. Зазначене рішення унеможливлює отримання в майбутньому нею компенсації для відновлення своєї квартири, а також позбавляє іншим чином можливості розпоряджатися своїм майном. Враховуючи відсутність іншого, окрім судового, шляху для відновлення невизнаного права власності на будинок, вона вимушена звертатися до суду з цим позовом у порядку, визначеному статтею 392 Цивільного кодексу України.

Позивач, просить суд визнати за нею, ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) право власності на житловий будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 41,7 кв. м, житловою площею - 18,8 кв. м.3; визнати за ОСОБА_1 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) право власності на земельну ділянку під житловим будинком, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 750 м. кв.

Ухвалою судді Межівського районного суду Дніпропетровської області Літвінової Л.Ф. від 03 квітня 2024 року було відкрито провадження у справі, постановлено розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження та призначено у справі підготовче судове засідання.

15 квітня 2024 року від представника позивача - адвоката Ромашкіної О.О. надійшло клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

Ухвалою судді Межівського районного суду Дніпропетровської області Літвінової Л.Ф. від 16 квітня 2024 року було задоволено клопотання представника позивача - адвоката Ромашкіної О.О. та постановлено підгтовче судове засідання, яке призначено на 29.05.2024 року на 09:30 годин, а також усі послідуючі судову засідання, провести в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів представника позивача - адвоката Ромашкіної Оксани Олександрівни.

27 травня 2024 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву відповідно до якого, за даними електронного реєстру громади на території Кремінської громади зареєстрована громадянка ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка зареєстрована за адресою АДРЕСА_2 . Також вважають, що у даному випадку Кремінська міська військова адміністрація не є належним відповідачем. Враховуючи зазначене прохають визначи Кремінську міську військову адміністрацію неналежним відповідачем по справі та розглянути справу без їх участі.

Ухвалою Межівського районного суду Дніпропетровської області від 29 травня 2024 року позовну заяву залишено без рух та надано позивачу строк на усунення недоліків.

03 червня 2024 року від представника позивача на виконання вимог ухвали суду від 29 травня 2024 року надійшло клопотання про зменшення суми судового збору.

Ухвалою судді від 04 червня 2024 року у задоволенні клопотання представника позивача - адвоката Ромашкіної Оксани Олександрівни про зменшення розміру судового збору відмовлено та звільнено позивача ОСОБА_1 від сплати судового збору за подання позовної заяви у справі за позовом ОСОБА_1 до Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області про визнання права власності, на підставі п.9 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір».

Ухвалою судді від 04 червня 2024 року продовжено розгляд справи та призначено підготовче судове засідання.

Ухвалою Межівського районного суду Дніпропетровської області від 18 вересня 2024 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до судового розгляду.

Позивачка та її представник у судове засідання не з`явилися, остання надала заяву відповідно до якої прохала розгляд справи проводити без їх участі та позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача - Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області, у судове засідання не з`явився, у відзиві прохав суд розглянути справу без його участі.

Судом на підставі ч.2 статті 247 ЦПК, у зв`язку із неявкою в судове засідання всіх учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Суд, дослідивши письмові матеріали справи, давши оцінку добутим доказам в їх сукупності, приходить до наступних висновків.

Відповідно до положень ст.ст. 15, 16 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Згідно з п.1 ч.2 ст.16 ЦК України способом захисту цивільних прав та інтересів може бути, зокрема, визнання права.

Згідно договору дарування від 09.08.1996 року, посвідченого державним нотаріусом Кремінської нотаріальної контори Карповою Н.П., право власності на житло, перейшло від ОСОБА_2 до ОСОБА_1 . Позивач прийняла в дар житловий будинок з прибудовами на земельній ділянці 600 м. кв. Житловий будинок розташований за адресою: АДРЕСА_1 .

На вказаному правовстановлюючому документі міститься реєстраційний напис про те, що 03 жовтня 1996 року право приватної власності ОСОБА_1 на зазначений житловий будинок розташований за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано малим державним підприємством «Інвентарізатор» та записано в реєстраційну книгу № 25 за реєстровим № 4902.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном (ч. 1 ст. 317 ЦК України).

Відповідно достатті 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що незаборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.

З технічного паспорту на садибний (індивідуальний) житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 , виготовленого станом на 26 серпня 2003 року, вбачається, що вказане домоволодіння складається з: житловий будинок, літня кухня, погреб, сарай, водопровід.

У судовому засіданні встановлено, що з 21.09.1992 року по квітень 2022 року ОСОБА_1 проживала у житловому будинку розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується відповідними відмітками в її паспорті громадянки України, Витягу з реєстру територіальної громади та Домовою книгою №649.

Місто Кремінна Луганської області відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу № 120 від 23.04.2024), відноситься до тимчасово окупованих Російською Федерацією територій України.

Позивач ОСОБА_1 є внутрішньо переміщеною особою та виїхала з м.Кремінна Луганської області у м. Новоселиця, Чернівецького району, Чернівецької області, згідно з довідкою від 07.04.2022 № 7708-7000615618 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

22 травня 2023 року набрав чинності Закон України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об`єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» № 2923-ІХ від 23 лютого 2023 року, яким, зокрема, визначено правові та організаційні засади надання компенсації за пошкодження та знищення окремих категорій об`єктів нерухомого майна, з дня набрання чинності Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року№ 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року№ 2102-IX.

Механізм надання компенсації для відновлення окремих категорій об`єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення» визначений Порядком надання компенсації для відновлення окремих категорій об`єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженим постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 21 квітня 2023 р. № 381.

Згідно з пунктом 6 вищевказаного Порядку, компенсація надається за умови, що відомості про право власності на пошкоджений об`єкт внесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

У пункті 13 цього ж Порядку закріплено, що для отримання компенсації необхідно з урахуванням пункту 13-1 цього Порядку, серед іншого, переконатися, що пошкоджений об`єкт внесений до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або у разі відсутності такого запису провести його реєстрацію.

Механізм надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна та її використання відповідно до Закону України № 2923-ІХ від 23 лютого 2023 року визначений Порядком надання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2023 р. № 600.

У пункті 13 даного Порядку визначено, що отримувач компенсації здійснює відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» дії щодо державної реєстрації припинення права власності на знищений об`єкт нерухомого майна.

Згідно з пунктом 24 вказаного Порядку, проведення виплат компенсації здійснюється за умови наявності відомостей щодо державної реєстрації припинення права власності на знищений об`єкт нерухомого майна, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Отже, як для отримання компенсації для відновлення об`єктів нерухомого майна, так і для отримання компенсації за знищені об`єкти нерухомого майна необхідною є наявність інформації про об`єкт нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Відомості про об`єкт нерухомого майна домоволодіння розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно відсутні.

Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов`язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрація прав здійснюється у зв`язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв`язку з вчиненням такої дії.

У судовому засіданні встановлено, що 26.02.2024 ОСОБА_1 звернулася до державного реєстратора прав на нерухоме майно з відповідною заявою за реєстраційним номером 59636991, з метою проведення державної реєстрації її права власності на домоволодіння розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Однак, 01 березня 2024 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Ковальчуком О.В., Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, було прийнято рішення про відмову в проведенні реєстраційних дій № 71863730. В обгрунтування відмови в проведенні реєстраційних дій зазначено наступне. Подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, а саме: повноваження органу державної реєстрації прав визначені статтею 9 Закону України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», до яких в тому числі належить проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень. Відповідно до ч.3 ст.10 Закону України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державний реєстратор: встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов`язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов`язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, обов`язково запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі відсутності необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено цим Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрація прав здійснюється у зв`язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв`язку з вчиненням такої дії. Також державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації. Відповідно до відповіді Кремінської міської військової адміністрації за №01-21/544 від 27.02.2024 року, отриманої на запит державного реєстратора за №47 від 26.02.2024 року у зв`язку з тимчасовою окупацією Кремінської громади, Кремінська міська військова адміністрація немає можливості надати відомості щодо державної реєстрації даного майна (інформацію щодо загальної площі та розбіжностей у житловій площі), архівні справи залишилися на тимчасово окупованій території. Також Комунальне підприємство «Кремінське районне бюро технічної інвентаризації» не здійснює діяльність на підконтрольній території України. Архівні справи стосовно майна та земельних ділянок мешканців громади залишилися на непідконтрольній території . Відновлення діяльності Комунального підприємства «Кремінське районне бюро технічної інвентаризації» на разі неможливе.

У зв`язку з викладеним та враховуючи той факт, що на теперішній час право власності ОСОБА_1 на житловий будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , та земельну ділянку під житловим будинком, не визнається, з метою захисту своїх прав на нерухоме майно з посиланням на статтю 392 ЦК України, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою про визнання права власності на належне їй майно.

Відповідно до статті 392 ЦК України власник майна може пред`явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.

За правилами статті 392 ЦК України позов про визнання права власності може бути пред`явлено, по-перше, якщо особа є власником майна, але її право оспорюється або не визнається іншою особою, по-друге, якщо особа втратила документ, який засвідчує його право власності.

Позивачем у спорі про визнання права власності є власник - особа, яка має право власності на майно (тобто вже стала його власником, а не намагається ним стати через пред`явлення позову).

Згідно роз`яснень наведених у пункті 37 Постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 07.02.2014 № 5 «Про судову практику в справах про захист права власності та інших речових прав», з урахуванням положень частини першої статті 15 та статті 392 ЦК власник майна маєправо пред`явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або невизнається іншою особою,а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності. Виходячи зі змісту наведених норм права, потреба в такому способі захисту права власності виникає тоді, коли наявність суб`єктивного права власника не підтверджена відповідними доказами, підлягає сумніву, не визнається іншими особами або ними оспорюється, а не в тому разі, коли цими особами не виконується відповідне рішення суду, ухвалене раніше.

У частині 1 статті 321 ЦК України закріплено, що право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

У судовому засіданні встановлено, що позивачка є власницею житлового будинку та земельної ділянки під житловим будинком, що розташовані за адресою: АДРЕСА_1 , однак на теперішній час її право власності на це майно не визнається органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та позивач не може здійснити у державного реєстратора прав на нерухоме майно державну реєстрацію її права власності на житловий будинок та земельну ділянку, що позбавляє позивача можливості розпорядитись своєю власністю на власний розсуд або отримати компенсацію за пошкоджене чи знищене майно.

З огляду на наведене, встановивши та проаналізувавши усі обставини справи, оскільки позивач в іншій спосіб, окрім як звернутися з позовом до суду про визнання за нею права власності на нерухоме майно, захистити своє порушене право не може, суд вважає за можливе визнати за ОСОБА_1 право власності на житловий будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 41,7 кв. м, житловою площею - 18,8 кв. м.3 та визнати за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку під житловим будинком, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 750 м. кв.

Суд не приймає до уваги доводи представника відповідача щодо звернення позивача з позовною заявою до неналежного відповідача, оскільки відповідно до частини другої статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у разі утворення військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів) Верховна Рада України за поданням Президента України може прийняти рішення про те, що у період дії воєнного стану та 30 днів після його припинення чи скасування:

1) начальник військової адміністрації:

крім повноважень, віднесених до його компетенції цим Законом, здійснює повноваження сільської, селищної, міської ради, її виконавчого комітету, сільського, селищного, міського голови;

може затвердити тимчасову структуру виконавчих органів сільської, селищної, міської ради (для працівників, посади яких не включені до тимчасових штатних розписів, оголошується простій або здійснюється їх переведення на рівнозначну чи нижчу посаду);

2) апарат сільської, селищної, міської ради та її виконавчого комітету, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 цієї частини), комунальні підприємства, установи та організації відповідної територіальної громади підпорядковуються начальнику відповідної військової адміністрації.

Відповідно до постанови Верховної Ради України «Про здійснення начальниками Кремінської і Рубіжанської міських військових адміністрацій Сєвєродонецького району Луганської області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування:

1) начальники Кремінської і Рубіжанської міських військових адміністрацій Сєвєродонецького району Луганської області: крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України "Про правовий режим воєнного стану", здійснюють повноваження відповідних міських рад, їх виконавчих комітетів, відповідних міських голів; можуть затвердити тимчасову структуру виконавчих органів відповідної міської ради (для працівників, посади яких не включено до тимчасових штатних розписів, оголошується простій або здійснюється їх переведення на рівнозначну чи нижчу посаду);

2) апарати Кремінської і Рубіжанської міських рад та їх виконавчі комітети, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 частини другої статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану"), комунальні підприємства, установи та організації Кремінської і Рубіжанської міських територіальних громад підпорядковуються відповідно начальнику Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області та начальнику Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.

З урахуванням вищевикладеного Кремінська міська військова адміністрація Сєвєродонецького району Луганської області є належним відповідачем вданій справі.

Підсумовуючи наведене, дослідивши всебічно, повно, безпосередньо та об`єктивно наявні у справі докази, оцінивши їх належність, допустимість, достовірність, достатність і взаємний зв`язок у їх сукупності, з`ясувавши усі обставини справи, на які сторони посилалися як на підставу своїх вимог і заперечень, з урахуванням того, що відповідно дост. 2 ЦПК Українизавданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичної особи, суд приходить довисновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню.

На підставі ст.ст. 15, 16, 316, 317, 321, 328, 392 Цивільного кодексу України, та керуючись ст.ст. 4, 81, 82, 133, 141, 142, 259, 263-265, 268, 272, 273 ЦПК України, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 (місце реєстрації: адреса місце реєстрації: АДРЕСА_1 , місце проживання: АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Кремінської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (місцезнаходження: проспект Дружби, буд.13, м.Кремінна, Луганська область, 92000; фактичне місцезнаходження: вул.Кавказька, 9А, м. Рівне, 33013; код ЄДРПОУ 44789075), про визнання права власності- задовольнити.

Визнати за ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП: НОМЕР_1 , право власності на житловий будинок, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 41,7 кв. м, житловою площею - 18,8 кв. м.

Визнати за ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП: НОМЕР_1 , право власності на земельну ділянку під житловим будинком, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею - 750 м. кв.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Дніпровського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 13 січня 2025 року.

Суддя: Л. Ф. Літвінова

СудМежівський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення13.01.2025
Оприлюднено14.01.2025
Номер документу124348540
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них: про приватну власність, з них: визнання права власності

Судовий реєстр по справі —181/331/24

Рішення від 13.01.2025

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 18.09.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 04.06.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 04.06.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 29.05.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 16.04.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

Ухвала від 03.04.2024

Цивільне

Межівський районний суд Дніпропетровської області

Літвінова Л. Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні