ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 січня 2025 рокуСправа №160/4648/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В. розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙКАПІТАЛ» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙКАПІТАЛ» (далі - ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ», позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області, відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - ДПС України, відповідач-2), в якому позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної у розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.12.2023 №10272471/38262748 про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №62 від 30.11.2023 датою її подання на реєстрацію.
В обґрунтування позову зазначено, що між позивачем та ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ» (код ЄРДПОУ 36607407), укладено Договір поставки №01/01/23 від 01.01.2023, відповідно до пункту 1.1. якого впродовж дії договору ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» зобов`язаний постачати і передавати партіями до ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ» продукцію (будівельні матеріали та суміші, обладнання, інструменти, комплектуючі та витратні матеріали) необхідні для виконання будівельних робіт. 30.10.2023 позивач виконуючі умови Договору здійснив постачання товару ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ», що підтверджується накладною №455 від 30.10.2023 на суму 49784,12 грн., до загального рахунку №440 від 20.10.2023 на суму 243105,76 грн. Після чого, позивачем складено податкову накладну №62 від 30.10.2023 та направлено на реєстрацію в ЄРПН. Квитанцією від 09.11.2023 за №9301741276 про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідач повідомив позивача про те, що реєстрацію податкової накладної від 30.10.2023 №62 на суму в т.ч. ПДВ 49784,12 грн. зупинено відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі ПК України), Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165. Обсяг постачання товару/послуги 8539, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Додатково повідомлено: показник "D"- 8.7056%, "Р"-139734.71 та запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивачем 16.12.2023 надано до ГУ ДПС у Дніпропетровській області пояснення та копії документів: реєстраційні документи ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ», документи які підтверджують придбання товару ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ». За результатами розгляду пояснення та документів, ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийнято рішення від 28.12.2023 №10272471/38262748 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків корегування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної від 30.10.2023 №62 на загальну суму 49 784,12 грн. У вказаному рішенні зазначено, що воно прийнято у зв`язку з «ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку корегування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку корегування в ЄРПН, платником податку. 05.01.2024 позивачем направлено скаргу до Державної податкової служби України на рішення комісії регіонального рівня від 28.12.2023 №10272471/38262748 про відмову у реєстрації ПН в ЄРПН квитанція №2, яку залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня - без змін. Вважаючи дії відповідачів протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 23.02.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України; зобов`язано ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» надати до суду протягом десяти календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали належним чином засвідчені копії документів: квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної; повідомлення про надання пояснень та копій документів; документів довільного формату, які направлялись разом з повідомленням.
11.03.2024 ГУ ДПС у Дніпропетровській області надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-1 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначив, що відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, Порядку зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 30.10.2023 №62 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником з повідомленням ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» направлено повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування ЄРПН від 19.12.2023 №10197683/38262748: не надана оборотно-сальдова відомість по рахунку 28, сертифікат. ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» надано додаткові документи не у повному обсязі (не надано в повному обсязі копії первинних документів), у зв?язку з чим Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області винесено рішення про відмову у реєстрації податкової накладної, ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» подано скаргу на рішення комісії від 28.12.2023. За результатами розгляду скарги №9000521385 від 05.01.2024 комісією центрального рівня прийнято рішення №2128/38262748/2 від 11.01.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 в ЄРПН без змін. Підстава: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Також, відповідач-1 зазначає, що позивача не внесено до переліку ризикових.
11.03.2024 ДПС України надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-2 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог, зазначивши, що реєстрація податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією ДПС України. Суд у разі ухвалення рішення про зобов`язання податковий орган зареєструвати податкову накладну, фактично візьме на себе повноваження суб`єкта владних повноважень (відповідача у справі), до компетенції якого, у даному випадку, віднесено розгляд пояснень та документів, здійснення автоматичної перевірки податкових накладних та/або розрахунку коригування в ЄРПН.
Ухвалою суду від 23.04.2024 зобов`язано Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОЙКАПІТАЛ» надати до суду протягом десяти календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали належним чином засвідчені копії документів, які були надані у відповідь на повідомлення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 19.12.2023 №10197683/38262748 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» було запропоновано надати документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством, інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено у ЄРПН.
На виконання вищевказаної ухвали, позивачем до суду надано копії документів щодо підтвердження відповідності продукції:
-копії декларацій про відповідність: №UA.TR.YT.D.090109-23-1, №UA.TR.YT.D.090110-23-1, №UA.TR.YT.D.090105-23-1;
-?копію декларації про відповідність б/н;
-копії сертифікатів відповідності кріпильних виробів: UA 10190.00211-23, UA.PN.191.0153-20, UA.PN.191.0637-22.
Дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» зареєстровано як юридична особа та перебуває на обліку платників податків у ГУ ДПС у Дніпропетровській області відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; є платником ПДВ.
Видами діяльності підприємства за КВЕД є основний: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; інші: 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього 52.24 Транспортне оброблення вантажів 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.
01.01.2023 між ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (постачальник) та ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ» (покупець) укладено договір поставки №01/01/23 (далі Договір).
Відповідно до пункту 1.1. Договору постачальник зобов`язується впродовж дії даного Договору постачати і передавати партіями у власність покупця продукцію (будівельні матеріали та суміші, обладнання, інструмент, комплектуючі та витратні матеріали), необхідні для виконання будівельних робіт (товар), а покупець зобов`язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати оплату вартості товару на умовах даного Договору. Товар постачається на об`єкти будівництва які визначаються покупцем.
Згідно з пунктом 1.2. Договору найменування товару, його кількість, асортимент, ціна за одиницю, вартість кожної окремої партії товару який постачається, вказується у видаткових накладних та рахунках-фактурах, які складаються постачальником на підставі заявки від покупця на кожну окрему партію товару, заявка може бути надана покупцем як у письмовій так і в усній формі.
На підставі пункту 3.6. Договору доставка товару транспортом постачальника чи транспортом покупця заздалегідь погоджується сторонами та зазначається у рахунку-фактурі і видатковій накладній, або безпосередньо транспортом товаровиробника чи вантажоперевізника спрямованим на адресу покупця.
У відповідності до пункту 4.1. Договору покупець здійснює 100% передоплату за кожну партію товару, що постачається згідно рахунку-фактури на підставі даного Договору поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника.
У разі, якщо сторони домовились про відстрочку платежу, строк відстрочки а також кредитний ліміт визначається у специфікації до Договору, яка є невід`ємною частиною Договору.
Згідно з пунктом 8.1. Договору, цей Договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2025, а в частині взаєморозрахунків до їх повного виконання.
20.10.2023 ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» виставлено рахунок-фактуру №440 на оплату товару на суму 243105,76 грн, в т.ч. ПДВ 40517,63.
30.10.2023 сторонами підписано видаткову накладну №455 про поставку товару на суму 49784,12 грн, у т.ч. ПДВ 8297,35 грн.
На виконання приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України, позивачем на дату поставки товару складено податкову накладну №62 від 30.10.2023 на суму 49 784,12 грн. в т. ч. ПДВ 8 297,35 грн, та направлено її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
09.11.2023 від автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надійшла квитанція №9301741276, з якої вбачається, що документ прийнято, реєстрація зупинена.
Підставою зупинення реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 вказано наступне: «Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 змінами), реєстрація податкової накладної від 30.10.2023 №62 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 8539, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послути та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D" = 8.7056%, "Р" = 139734.71. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
16.12.2023 ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» надало до контролюючого органу повідомлення №130102 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
За результатами розгляду пояснень від 16.12.2023 та наданих документів комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Дніпропетровській області надіслано повідомлення від 19.12.2023 №10197683/38262748 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів та запропоновано ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» надати документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством, інші документи, що підвтерджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено у ЄРПН. Додаткова інформація: оборотно-сальдова відомість по рахунку 28, сертифікат.
ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» надало до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів щодо податкової накладної №62 від 30.10.2023.
16.12.2023 від автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надійшла квитанція №9343928954, з якої вбачається, що документ прийнято. Виявлені помилки/зауваження: повідомлення №130102 від 16.12.2023 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, прийнято до розгляду.
Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №10272471/38262748 від 28.12.2023 про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 з причини ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» подано скаргу на рішення Комісії №10272471/38262748 від 28.12.2023.
05.01.2024 від автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надійшла квитанція №9000521385, з якої вбачається, що документ прийнято. Виявлені помилки/зауваження: скарга на рішення комісії регіонального рівня від 28.12.2023 №10272471/38262748 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН зареєстрована №9000521385 від 05.01.2024.
За результатами розгляду скарги, комісією центрального рівня прийнято рішення №2128/38262748/2 від 11.01.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстава: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Вважаючи рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) (в редакції, чинній на момент подання на реєстрацію спірної податкової накладної), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;
наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;
наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015);
наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;
дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктом 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165) (в редакції, чинній на момент зупинення реєстрації податкової накладної) у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з абзацом 1 пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 № 520.
Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520) (в редакції, чинній на момент винесення оскаржуваного рішення).
У пункті 4 Порядку №520 зазначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до пункту 5 Порядку №520, платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:
договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктами 9-10 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Пунктом 12 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Як встановлено під час розгляду справи, реєстрацію податкової накладної позивача зупинено з підстав відповідності вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в ЄРПН, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у ЄРПН.
Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 в оскаржуваному рішенні комісією відповідача-1 з причини з ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
При розгляді цієї справи суд враховує висновки Верховного Суду, підтримані у постанові колегії суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 02.07.2024 у справі №440/5004/23, відповідно до яких предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації.
Судом встановлено, що ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» до контролюючого органу з повідомленням №1 від 16.12.2023 та поясненнями подано копії документів: виписки з ЄДР юридичних осіб, наказу про призначення директора, свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, договору поставки №01/01/23 від 01.01.2023, укладеного між з ТОВ «МОПТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ» (покупець) та ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (постачальник); рахунку №440 від 20.10.2023; видаткової накладної №445 від 30.10.2023; товарно-транспортної накладної №45 від 30.10.2023; виписки банківського рахунку б/н за 31.10.2023; договору №ДН-0379/20 к від 01.09.2020; видаткової накладної №80139 від 16.09.2020; товарно-транспортної накладної №47275 від 16.09.2020; рахунку-фактури №114322 від 09.12.2020; видаткової накладної №110261 від 10.12.2020; товарно-транспортної накладної №69818 від 10.12.2020; рахунку-фактури №2246 від 13.01.2021; видаткової накладної №2006 від 13.01.2021; товарно-транспортної накладної №77049 від 13.01.2021; виписки банківського рахунку б/н від 29.09.2020; виписки банківського рахунку б/н від 21.12.2020; податкової накладної №219412 від 16.09.2020; витягу з ЕРПН №343921 від 14.10.2020; витягу з ЕРПН №345724 від 28.12.2020; витягу з ЕРПН №346372 від 29.01.2021; договору суборенди №01/01/20 від 01.01.2020, укладеного між Приватним підприємством «ТАЙФУН-КР» (орендар) та ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (суборендар); актами прийому-передачі нежитлового приміщення згідно з договором суборенди №01/01/20 від 01.01.2020: від 01.01.2020, від 01.05.2020, 31.12.2020; договору суборенди укладеного між Приватним підприємством «ТАЙФУН-КР» (орендар) та ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (суборендар) №01/01/21 від 01.01.2021; актом прийому-передачі нежитлового приміщення від 01.01.2021 згідно з договором суборенди №01/01/21 від 01.01.2021.
Дослідивши подані документи, суд зазначає, що надані документи не спростували сумніви відповідача-1 у реальності проведеної господарської операції з придбання, поставки та передачі партіями у власність покупця продукції (будівельних матеріалів, обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів тощо) на загальну суму 49 784,12 грн, в т.ч. ПДВ 8 297,35 грн, з огляду на таке.
Суд зазначає, що податкова накладна від 30.10.2023 №62 містить опис (номенклатуру) товарів/послуг продавця, серед яких: CW 100 профіль (3 м); CW 50 профіль (3 м)/0,5; CW 50 профіль (4 м), CW 50 профіль (4 м) полка 40 мм, CW 75 профіль (3 м) полка 40 мм 0,4, CW 75 профіль (3 м); Din-рейка 10 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; Din-рейка 13 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; Din-рейка 20 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; LED лампа LEBRON L-A80, 20W, E27, 4100K, 1800Lm; LED лампа LEBRON L-G45, 8W, 220V, E27, 4100K, 720Lm; LED лампа LEBRON L-С37, 8W, 220V, E27, 4100K, 720Lm; LED св-к LEBRON L-DR-1241, 12W, 900Lm, 4100K, вб-ний; LED св-к LEBRON L-DR-641, 6W, 420Lm, 4100K, вб-ний; LED св-к LEBRON L-DR-941, 9W, 720Lm, 4100K, вб-ний; профіль для гіпсокартону UW-100 3м; UW 100 профіль (4м); UW 50 профіль (3м); UW 50 профіль (3м); американка 2 чугун. ВВ оцинк.; анкер для газобетону KMG Wkret Met жовт. цинк 10 (10х60); анкер для газобетону KMG Wkret Met жовт. цинк 6 (6х32); анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 4х32; анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 4х38; анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 5х52; анкер однорозп. з кожух. і кільцем SRTR-O Baufix, жовт. цинк 8х80/М6; анкер однорозп. з кожух. і напівкільцем SRTR-С Baufix, жовт. цинк 8х80/М6; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 10х100/М8; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 10х100/М8; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 12х100/М10.
На підтвердження настання першої події та постачання вказаних товарів позивачем надано до контролюючого органу та до суду видаткову накладну від 30.10.2023 №455, підписану ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» та ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ».
Втім, суд зазначає, що матеріали справи не містять належних доказів придбання позивачем означених у видатковій накладній від 30.10.2023 №455 товарів.
У поясненнях №1 від 16.12.2023 ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» зазначило, що документами на підтвердження придбання позивачем товару є копії: договору №ДН-0379/20к від 01.09.2020; видаткової накладної №80139 від 16.09.2020; товарно-транспортної накладної №47275 від 16.09.2020; рахунку-фактури №114322 від 09.12.2020; видаткової накладної №110261 від 10.12.2020; товарно-транспортної накладної №69818 від 10.12.2020; рахунку-фактури №2246 від 13.01.2021; видаткової накладної №2006 від 13.01.2021; товарно-транспортної накладної №77049 від 13.01.2021; виписки банківського рахунку б/н від 29.09.2020; виписки банківського рахунку б/н від 21.12.2020; виписки банківського рахунку б/н від 25.01.2021; податкової накладної №219412 від 16.09.2020; витягу з ЕРПН №343921 від 14.10.2020; витягу з ЕРПН №345724 від 28.12.2020; витягу з ЕРПН №346372 від 29.01.2021; договору суборенди №01/01/20 від 01.01.2020, укладеного між Приватним підприємством «ТАЙФУН-КР» (орендар) та ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (суборендар); договору суборенди укладеного між Приватним підприємством «ТАЙФУН-КР» (орендар) та ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (суборендар) №01/01/21 від 01.01.2021.
Проаналізувавши зміст вказаних документів, суд дійшов висновку, що вказані документи не підтверджують придбання товарів у повному обсязі згідно з переліком, що вказаний у видатковій накладній від 30.10.2023 №455 та податковій накладній №62 від 30.10.2023.
Так, зі змісту долучених до матеріалів справи документів вбачається, що придбання товарів здійснювалось ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (покупець) у ТОВ «СВІТ-БУД ЛТД» (постачальник) на підставі договору поставки №ДН-0379/20к від 01.09.2020, згідно з пунктом 1.1 якого постачальник зобов`язується поставити та передати у власність покупцю, а покупець прийняти та оплатити товар у асортименті, кількості і за ціною, що зазначаються у відповідних рахунках-фактурах та/або видаткових накладних.
На підтвердження здійснення придбання та поставки товарів матеріали справи містять, зокрема:
- видаткову накладну від 16.09.2020 №80139 щодо постачання на адресу покупця LED ламп на загальну суму 6 323,40 грн, у т.ч. ПДВ - 1 053,90 грн, товарно-транспортну-накладну від 16.09.2020 №47275;
- рахунок-фактуру від 09.12.2020 №114322 та видаткову накладну від 10.12.2020 №110261 щодо постачання на адресу покупця LED ламп на загальну суму 658,80 грн, у т.ч. ПДВ - 109,80 грн, товарно-транспортну-накладну від 10.12.2020 №69818;
- рахунок-фактуру від 13.01.2021 №2246 та видаткову накладну від 13.01.2021 №2006 щодо постачання на адресу покупця LED ламп, вилок, патронів на загальну суму 3 187,20 грн, у т.ч. ПДВ - 531,20 грн, товарно-транспортну-накладну від 13.01.2021 №77049.
Зі змісту долучених до матеріалів справи документів випливає, що ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» (покупець) придбало у ТОВ «СВІТ-БУД ЛТД» (постачальник) лише різні види LED ламп, вилок, патронів.
Втім, видаткова накладна від 30.10.2023 №455 та податкова накладна від 30.10.2023 №62 містять опис (номенклатуру) товарів/послуг продавця, серед яких: CW 100 профіль (3 м); CW 50 профіль (3 м)/0,5; CW 50 профіль (4 м), CW 50 профіль (4 м) полка 40 мм, CW 75 профіль (3 м) полка 40 мм 0,4, CW 75 профіль (3 м); Din-рейка 10 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; Din-рейка 13 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; Din-рейка 20 см оцинкована з перфорацією 35х7,5х1мм, Mutlusan; LED лампа LEBRON L-A80, 20W, E27, 4100K, 1800Lm; LED лампа LEBRON L-G45, 8W, 220V, E27, 4100K, 720Lm; LED лампа LEBRON L-С37, 8W, 220V, E27, 4100K, 720Lm; LED св-к LEBRON L-DR-1241, 12W, 900Lm, 4100K, вб-ний; LED св-к LEBRON L-DR-641, 6W, 420Lm, 4100K, вб-ний; LED св-к LEBRON L-DR-941, 9W, 720Lm, 4100K, вб-ний; профіль для гіпсокартону UW-100 3м; UW 100 профіль (4м); UW 50 профіль (3м); UW 50 профіль (3м); американка 2 чугун. ВВ оцинк.; анкер для газобетону KMG Wkret Met жовт. цинк 10 (10х60); анкер для газобетону KMG Wkret Met жовт. цинк 6 (6х32); анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 4х32; анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 4х38; анкер для газобетону MOLLY з гвинтом MHD Baufix білий цинк. 5х52; анкер однорозп. з кожух. і кільцем SRTR-O Baufix, жовт. цинк 8х80/М6; анкер однорозп. з кожух. і напівкільцем SRTR-С Baufix, жовт. цинк 8х80/М6; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 10х100/М8; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 10х100/М8; анкер однорозп. з кожух. і прямим гаком SRTR-L Baufix, жовт. цинк 12х100/М10.
Отже, матеріали справи не містять доказів придбання усіх вказаних у видатковій накладній та податковій накладній товарів ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» та належних доказів реальності проведеної господарської операції з придбання, поставки продукції (будівельних матеріалів, обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів тощо).
Приписами пункту 44.1 статті 44 ПК України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Тобто, показники, визначені пунктом 44.1 статті 44 ПК України повинні підтверджуватись первинними документами.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Отже, податковий облік ґрунтується на даних бухгалтерського обліку та підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є належним чином оформленні первинні документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій.
За наведених обставин, подані позивачем документи не можуть вважатися достатніми для підтвердження господарської операції з придбання та поставки продукції (будівельних матеріалів, обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів тощо) та для реєстрації податкової накладної №62 на суму на загальну суму 49 784,12 грн, в т.ч. ПДВ 8 297,35 грн, виписаної 30.10.2023 позивачем на ТОВ «МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ».
Отже, до податкового органу позивачем не було надано усіх необхідних та належних документів, які б дійсно підтверджували факт виконання господарської операції між позивачем та його контрагентом, та спростували б сумнів, який виник у податкового органу з приводу підтвердження реальності господарської операції із наведеними контрагентом.
З урахуванням встановлених під час розгляду справи обставин, суд дійшов висновку, що Комісія, яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняла оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної виходячи із поданих документів, а тому діяла в межах та на підставі діючих норм податкового законодавства.
На підставі частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до частини 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, оскаржуване рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 28.12.2023 №10272471/38262748 про відмову в реєстрації податкової накладної №62 від 30.10.2023 є правомірним, винесено на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначені чинним законодавством України.
Враховуючи відсутність підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення, суд не вбачає підстав і для задоволення похідної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, позовні вимоги ТОВ «СТРОЙКАПІТАЛ» не підлягають задоволенню.
Враховуючи відмову у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙКАПІТАЛ» (адреса: вул. Калачевського, 35, с. Лозуватка, Дніпропетровська обл., 53020; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 38262748) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (адреса: вул. Сімферопольська, 17А, м. Дніпро, 49005; ідентифікаційний код ВП в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44118658), Державної податкової служби України (адреса: Львівська пл., 8, м. Київ, 04053; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2025 |
Оприлюднено | 16.01.2025 |
Номер документу | 124389452 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні