ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 січня 2025 рокуСправа №160/18724/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бондар М.В. розглянувши у спрощеному (письмовому) провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» (далі - ТОВ «ДЮПАКС», позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області, відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - ДПС України, відповідач-2), в якому позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рішення №10915569/42721675 від 17.04.2024, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної №2 від 07.02.2024;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №2 від 07.02.2024, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС», датою їх фактичного надходження;
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рішення №10915570/42721675 від 17.04.2024, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної №2 від 08.01.2024;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №2 від 08.01.2024, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС», датою їх фактичного надходження;
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рішення №10915563/42721675 від 17.04.2024, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №6 від 15.03.2024, складені Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС», датою їх фактичного надходження.
Ухвалою суду від 12.07.2024 роз`єднано позовні вимоги у справі №160/18356/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії в самостійні провадження.
В провадженні №160/18724/24 виділено позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про:
- визнання протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рішення №10915563/42721675 від 17.04.2024, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024;
- зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №6 від 15.03.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС», датою її фактичного надходження.
В обґрунтування позову зазначено, що для розміщення офісних приміщень за місцезнаходженням ТОВ «ДЮПАКС» орендує відповідне приміщення на підставі договору оренди №21/07 від 21.07.2022. ТОВ «ДЮПАКС» орендує нежитлові приміщення виробничо-складського призначення за адресою: м. Дніпро, вул. Хвойна, 110, на підставі договору №15/03 оренди нежитлового майна від 15.03.2021. Між ТОВ «ДЮПАКС» та ТОВ «КЕПІТАЛ ТРЕЙД ШАРП» укладено договір суборенди нежитлового приміщення №63-д/22 від 01.10.2022 разом з актом приймання-передачі приміщень від 01.10.2022, відповідно до умов якого орендодавець зобов`язується передати в оренду частину нежитлових приміщень за адресою: м. Дніпро, вул. Хвойна, 110. У відповідності до пункту 3.1 вказаного договору вартість квадратного метра складає 411,00 грн; площа, що передається в оренду складає 803 кв.м., відображена сторонами в актах здачі-приймання робіт (надання послуг). ТОВ «ДЮПАКС» вказує, що ним надано послуги з оренди за березень 2024 (акт надання послуг №20 від 31.03.2024), а орендарем сплачені орендні платежі, що підтверджується відповідними банківськими виписками. Після чого, ТОВ «ДЮПАКС» подано на реєстрацію податкову накладну №5 від 15.03.2024. Згідно з отриманою квитанцією від ГУ ДПС у Дніпропетровській області, реєстрація вищевказаної податкової накладної була зупинена. Позивач вказує, що ним надані запитувані документи, однак відповідачем-1 винесено рішення №10915563/42721675 від 17.04.2024 про відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вказане рішення мотивовано наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній (договір оренди, завірений належним чином, розрахунковим документом з постачальником послуг тощо). ТОВ «ДЮПАКС» подано скаргу на оскаржуване рішення до ДПС України. Рішенням ДПС України за результатами розгляду скарги, рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10915563/42721675 від 17.04.2024 залишено без змін, а скарга позивача без задоволення. Підстава: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. На переконання позивача, оскаржуване рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області не відповідає вимогам щодо чіткості та зрозумілості та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на неможливість реалізації свого права або обов`язку платником податків щодо виконання юридичного волевиявлення суб`єкта владних повноважень. Крім того, позивач вважає неправомірним посилання податкового органу у рішеннях про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних на неподання окремих документів, без оцінки достатності та належності первинних документів, наданих платником податків. На думку позивача, первинні документи, оформлені ТОВ «ДЮПАКС» в рамках господарських відносин із контрагентом, складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань. Вважаючи оскаржуване рішення відповідача-1 протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 15.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи в порядку статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України; зобов`язано ТОВ «ДЮПАКС» протягом десяти календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали надати до суду належним чином засвідчені копії: квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної; документів довільного формату, які направлялись до відповідачів разом з повідомленням.
18.07.2024 до суду від представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшло клопотання, в якому відповідач-1 просив суд залишити позовну заяву ТОВ «ДЮПАКС» без руху. В обґрунтування клопотання зазначено, що в порушення частини 6 статті 18 Кодексу адміністративного судочинства України позивач не мав зареєстрованого Електронного кабінету в підсистемі Електронний суд ЄСІТС.
Ухвалою суду від 22.07.2024 клопотання представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області про залишення позову без руху задоволено; позовну заяву ТОВ «ДЮПАКС» до ГУ ДПС у Дніпропетровській області, ДПС України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви шляхом реєстрації ТОВ «ДЮПАКС» електронного кабінету в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі.
На виконання вказаної ухвали, ТОВ «ДЮПАКС» надано до суду докази реєстрації електронного кабінету в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі.
Враховуючи те, що вимоги ухвали про залишення позову без руху позивачем виконані, у суду відсутні підстави для залишення без розгляду позовної заяви.
02.08.2024 ГУ ДПС у Дніпропетровській області надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-1 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог та зазначив, що ТОВ «ДЮПАКС» обліковується як платник податків за основним місцем обліку (стан: 0) в ГУ ДПС у Дніпропетровській області. Згідно з даними Єдиного реєстру податкових накладних, ТОВ «ДЮПАКС» подано на реєстрацію податкову накладну від 15.03.2024 №6 з реалізацією послуги оренди нежитлового приміщення. За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником з повідомленням до податкових накладних винесено рішення про відмову в реєстрації зазначеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних з причини: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку. ТОВ "ДЮПАКС" подано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо вищезазначеної податкової накладної, реєстрацію якої зупинено. За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником (в електронному вигляді) з повідомленням до податкової накладної Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області направлено повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Платник податків частково надав додаткові пояснення та копії документів, проте комісією встановлено що згідно звіту форми 4-ДФ відсутні виплати ОСОБА_1 (орендодавцю) та платником не надано розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків з орендодавцем. Крім того, згідно з інформаційними баз даних ДПСУ встановлено, що за адресою нерухомого майна, яке здається в суборенду не сплачується податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Комісією регіонального рівня винесено рішення від №10915563/42721675 від 17.04.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Ненадання платником податку копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, реєстрацію якої зупинено, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та або документів є підставою для відмови у реєстрації податкової накладної. У Комісії регіонального рівня відсутні правові підстави прийняти рішення про реєстрацію податкової накладної, у зв`язку з тим, що позивач не відреагував на надіслане повідомлення.
02.08.2024 ДПС України надано до суду відзив на позовну заяву, в якому відповідач-2 просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог, зазначивши, що реєстрація податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією ДПС України. Суд у разі ухвалення рішення про зобов`язання податковий орган зареєструвати податкову накладну, фактично візьме на себе повноваження суб`єкта владних повноважень (відповідача у справі), до компетенції якого, у даному випадку, віднесено розгляд пояснень та документів, здійснення автоматичної перевірки податкових накладних та/або розрахунку коригування в ЄРПН.
Ухвалою суду від 13.09.2024 зобов`язано ТОВ «ДЮПАКС» надати до суду протягом десяти календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали належним чином засвідчені копії документів, які були надані у відповідь на повідомлення ГУ ДПС у Дніпропетровській області про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким ТОВ «ДЮПАКС» запропоновано надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання, придбання послуг, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних; в-друге зобов`язано ТОВ «ДЮПАКС» протягом десяти календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали надати до суду належним чином засвідчені копії документів довільного формату, які направлялись до відповідачів після зупинення реєстрації податкової накладної.
На виконання вищевказаної ухвали, позивачем до суду надано копії наданих ТОВ «ДЮПАКС» документів.
Дослідивши матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
ТОВ «ДЮПАКС» зареєстровано як юридична особа та перебуває на обліку платників податків у ГУ ДПС у Дніпропетровській області відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; є платником ПДВ.
Видами діяльності підприємства за КВЕД є основний: 22.22 Виробництво тари з пластмас; інші: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 18.12 Друкування іншої продукції; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
01.10.2022 між ТОВ «ДЮПАКС» (орендодавець) та ТОВ «КЕПІТАЛ ТРЕЙД ШАРП» (орендар) укладено договір суборенди нежитлового приміщення №63-д/22 (далі Договір №63-д/22).
Відповідно до пункту 1.1. Договору №63-д/22 орендодавець передає, а орендар приймає у строкове платне користування частину нежитлового приміщення та частину земельної ділянки для обслуговування.
Підпунктами 1.2.1.-1.2.8. пункту 1.2. Договору №63-д/22 визначені загальні характеристики об`єкту оренди:
1.2.1. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Хвойна, буд. 110.
1.2.2. Вид приміщень: промислові складські приміщення.
1.2.3. Цільове призначення земельної ділянки: для обслуговування господарських будівель.
1.2.4. Вид опалення (за необхідності): комбіноване (електричне, твердопаливне).
1.2.5. Кількість вхідних кВт струму 250000кВт на місяць, потужність 350хВт/ч.
1.2.6. Цільове призначення приміщення: нежитлові будівлі та споруди.
1.2.7. Водопостачання за необхідності: свердловина, централізоване водопостачання на підставі лічильника
1.2.8. Пропускний режим до прилеглої території за рахунок орендодавця.
Згідно з пунктом 1.3. Договору №63-д/22, право користування об`єктом оренди виникає у Орендодавця на підставі договору оренди.
Договір є укладеним з моменту його підписання сторонами і діє 12 місяців, а в частині виконання зобов`язань до повного їх виконання (пункт 2.1. Договору №63-д/22).
На підставі пункту 3.1. Договору №63-д/22, розмір орендної плати за місяць розраховується відповідно до загальної площі об`єкту оренди, до договору, з урахуванням вартості одного квадратного метру 411,00 грн за кв.м. за домовленістю сторін, та відображається в щомісячних актах наданих послуг.
Орендна плата сплачується орендарем в повному обсязі до 10-го числа поточного місяця на підставі рахунку орендодавця шляхом перерахування коштів через уповноважений банк на вказані орендодавцем реквізити. Зобов`язання щодо здійснення орендних платежів за даним договором є виконаними належним чином з моменту перерахування орендарем всієї суми належних до сплати грошових коштів орендодавцю. Визначення сторонами іншого порядку та умов взаєморозрахунків, ніж передбачено, умовами договору, здійснюються виключно у двосторонньому порядку шляхом належного укладення додаткової угоди до договору, яка є його невід`ємною частиною (пункт 3.2. Договору №63-д/22).
01.10.2022 сторонами підписано акт приймання-передачі до Договору №63-д/22 про те, що орендодавець належним чином передав, а орендар прийняв в строкове платне користування об`єкт оренди загальною площею 811 кв.м., розташований за адресою; м. Дніпро, вул. Хвойна, 110.
Матеріали справи містять виписку з банку за 15.03.2024-17.03.2024 щодо зарахування на рахунок ТОВ «ДЮПАКС» коштів у сумі 330 033,00 грн; призначення платежу: оплата за оренду нежитлового приміщення за березень 2024, зг.рах. №36 від 8.03.2024, ПДВ 20% - 55 005,50 грн.
31.03.2024 сторонами підписано акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №20 про те, що виконавцем виконані наступні роботи (надані такі послуги):
- оренда нежитлового приміщення; кількість 803; одиниця: м2; ціна з ПДВ 411,00 грн; сума з ПДВ 330 033,00 грн.
На виконання приписів пункту 201.10 статті 201 ПК України, позивачем на дату отримання коштів складено податкову накладну №6 від 15.03.2024 на суму 330 033,00 грн. в т. ч. ПДВ 55 005,50 грн, та направлено її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
19.03.2024 від автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України надійшла квитанція №9062924653, з якої вбачається, що документ прийнято, реєстрація зупинена.
Підставою зупинення реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024 вказано наступне: «Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 змінами), реєстрація податкової накладної від №6 від 15.03.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 68.20, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послути та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D" = 1.4456%, "Рпотч" = 140138.79. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».
10.04.2024 ТОВ «ДЮПАКС» надало до контролюючого органу повідомлення №3 з копіями пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, перелік яких міститься в скріншоті, долученому відповідачем-1 до відзиву: наказ про призначення; документ 016510729125800001; договір оренди офіс; шт.; документ 02 2024; акт 2902; протокол вимірювання; кепітал трейд шарп-дюпакс; дюпакс кредиагриколь 702; акт 3101; документ 361; дюпакс кредиагриколь 801; по; дюпакс Шапченко оренда; дюпакс кредиагриколь 15 0; дюпакс Шапченко оренда.
За результатами розгляду пояснень та наданих документів комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Дніпропетровській області надіслано повідомлення від 12.04.2024 №10892679/42721675 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким Товариству з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» запропоновано надати копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання, придбання послуг, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додаткова інформація: згідно з наданими платником податку документів встановлено, що термін дії договору оренди закінчено 30.12.2021. Крім того, в договорі оренди не зазначено ІПН орендодавця, що не дає змоги ідентифікувати особу, яка брала участь у господарській операції. Також, згідно зі звітом форми 4-ДФ відсутні виплати ОСОБА_1 (орендодавцю) та не надано розрахункових документів та або банківських виписок з особових рахунків.
15.04.2024 ТОВ «ДЮПАКС» надало до контролюючого органу повідомлення №2 з копіями пояснення та копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, перелік яких міститься в скріншоті, долученому відповідачем-1 до відзиву: наказ про призначення; договір оренди офіс; шт; дюпакс Шапченко оренда; протокол вимірювання; документ 016510729125800001; акт 2902; документ 02 2024; по 2; акт 3101; кепітал трейд шарп-дюпакс; дюпакс кредиагриколь 702; дюпакс кредиагриколь 801; Кепітал Трейд березень; дюпакс кредиагриколь 15 0; дюпакс Шапченко оренда, документ 361.
Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №10915563/42721675 від 17.04.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024 з причини надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Додаткова інформація: ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній (договір оренди, завірений належним чином, розрахунковим документом з постачальником послуг тощо).
ТОВ «ДЮПАКС» подано скаргу на рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області №10915563/42721675 від 17.04.2024.
За результатами розгляду скарги, комісією центрального рівня прийнято рішення №27212/42721675/2 від 30.04.2024 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Підстава: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Вважаючи рішення відповідача-1 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024 протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) (в редакції, чинній на момент подання на реєстрацію спірної податкової накладної), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:
відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;
наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;
наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015);
наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;
факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;
дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктом 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі - Порядок №1165) (в редакції, чинній на момент зупинення реєстрації податкової накладної) у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з абзацом 1 пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 № 520.
Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520) (в редакції, чинній на момент винесення оскаржуваного рішення).
У пункті 4 Порядку №520 зазначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до пункту 5 Порядку №520, платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:
договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктами 9-10 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Пунктом 12 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Як встановлено під час розгляду справи, реєстрацію податкової накладної позивача зупинено з підстав відповідності вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. У квитанції запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в ЄРПН, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у ЄРПН.
Підставою для відмови в реєстрації податкової накладної №2 від 08.01.2024 в оскаржуваному рішенні комісією відповідача-1 є надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. У розділі «додаткова інформація» вказано: ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній (договір оренди, завірений належним чином, розрахунковим документом з постачальником послуг тощо).
При розгляді цієї справи суд враховує висновки Верховного Суду, підтримані у постанові колегії суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 02.07.2024 у справі №440/5004/23, відповідно до яких предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації.
Судом встановлено, що ТОВ «ДЮПАКС» до контролюючого органу подано копії документів: наказу про призначення директора; штатного розпису ТОВ «ДЮПАКС, введеного з 01.06.2023; договору оренди від 21.07.2022 №21/07, укладеного між ТОВ «ЮНБМ ГРУП» (орендодавець) та ТОВ «ДЮПАКС»; договору оренди нерухомого майна від 15.03.2021 №15/03, укладеного між ОСОБА_1 (орендодавець) та ТОВ «ДЮПАКС»; протоколу №53 вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів; висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.07.2021 №12.2-18-1/14370; оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за лютий 2024; Договору №63-6/22; акту приймання-передачі до Договору №63-6/224; акт здачі-приймання робіт (надання послуг) 310 від 29.02.2024; картку рахунку 361 за І квартал 2024;виписку з рахунку за 07.02.2024.
Дослідивши подані документи, суд зазначає, що надані документи не спростували сумніви відповідача-1 у реальності проведеної господарської операції з передання у тимчасове платне користування частини нежитлового приміщення та частини земельної ділянки для обслуговування, на загальну суму 330 033,00 грн, в т. ч. ПДВ 55 005,50 грн, з огляду на таке.
Судом встановлено, що між ОСОБА_1 (орендодавець) та ТОВ «ДЮПАКС» (орендар) укладено договір оренди нерухомого майна від 15.03.2021 №15/03 (далі Договір №15/03), згідно з пунктом 1.1. якого орендодавець передає, а орендар приймає у тимчасове відплатне володіння та користування нежитлові приміщення виробничо-складського призначення, розташовані за адресою: м. Дніпропетровськ, Красногвардійський район, вул. Хвойна, б. 110.
Відповідно до пунктів 2.2., 2.3. Договору №15/03, передача майна здійснюється уповноваженими представниками сторін та оформлюється актом приймання-передачі.
Майно вважається переданим в оренду з моменту підписання уповноваженими представниками сторін акту приймання-передачі.
За отримане в оренду майно орендатор сплачує орендодавцю орендну плату (пункт 3.1. Договору №15/03).
Відповідно до пункту 9.1. Договору №15/03, цей Договір вступає в силу з моменту його підписання обома сторонами та діє до 30.12.2021. Якщо хоча б однією зі сторін не виконано будь-яке зобов`язання за цим Договором, строк дії цього Договору продовжується до моменту належного виконання цього зобов`язання.
Суд зауважує, що термін дії Договору №15/03 сплив 30.12.2021, згідно з умовами якого ТОВ «ДЮПАКС» орендувало у ОСОБА_1 нежитлові приміщення виробничо-складського призначення, розташовані за адресою: АДРЕСА_1 .
Доказів пролонгації Договору №15/03 матеріали справи не містять.
Вищевказане обґрунтовано викликало сумнів у контролюючого органу щодо реальності господарської операції за умовами Договору №63-д/22, за яким ТОВ «ДЮПАКС» передає у строкове платне користування частину нежитлового приміщення та частину земельної ділянки для обслуговування за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Хвойна, буд. 110.
Також, суд зазначає, що згідно з актом приймання-передачі до Договору №63-д/22 від 01.10.2022, підписаним сторонами про те, що орендодавець належним чином передав, а орендар прийняв в строкове платне користування об`єкт оренди загальною площею 811 м2, розташований за адресою; м. Дніпро, вул. Хвойна, 110.
В той же час, актом здачі-приймання робіт (надання послуг) від 29.02.2024 передбачено, що виконавцем виконані наступні роботи (надані послуги) з оренди нежитлового приміщення загальною площею 803 м2.
Жодних доказів на спростування невідповідностей до суду не надано.
Крім того, у повідомленні від 12.04.2024 №10892679/42721675 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у розділі «Додаткова інформація» було вказано, що в Договорі №15/03 не зазначено ІПН орендодавця, що не дає змоги ідентифікувати особу, яка брала участь у господарській операції. Також, згідно зі звітом форми 4-ДФ відсутні виплати ОСОБА_1 (орендодавцю) та не надано розрахункових документів та або банківських виписок з особових рахунків.
З приводу вказаних вище зауважень контролюючого органу, жодних документів або пояснень до суду та ГУ ДПС у Дніпропетровській області позивачем не надано.
Приписами пункту 44.1 статті 44 ПК України визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Тобто, показники, визначені пунктом 44.1 статті 44 ПК України повинні підтверджуватись первинними документами.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Отже, податковий облік ґрунтується на даних бухгалтерського обліку та підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є належним чином оформленні первинні документи, які фіксують факт здійснення господарських операцій.
За наведених обставин, подані позивачем документи не можуть вважатися достатніми для підтвердження господарської операції з передання у тимчасове платне користування частини нежитлового приміщення та частини земельної ділянки для обслуговування та для реєстрації податкової накладної №6 на суму на загальну суму 330 033,00 грн, в т. ч. ПДВ 55 005,50 грн, виписаної 15.03.2024 позивачем на ТОВ «КЕПІТАЛ ТРЕЙД ШАРП».
Отже, до податкового органу позивачем не було надано усіх необхідних та належних документів, які б дійсно підтверджували факт виконання господарської операції між позивачем та його контрагентом, та спростували б сумнів, який виник у податкового органу з приводу підтвердження реальності господарської операції із наведеними контрагентом.
З урахуванням встановлених під час розгляду справи обставин, суд дійшов висновку, що Комісія, яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняла оскаржуване рішення про відмову в реєстрації податкової накладної виходячи із поданих документів, а тому діяла в межах та на підставі діючих норм податкового законодавства.
На підставі частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до частини 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, оскаржуване рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 17.04.2024 №10915563/42721675 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 15.03.2024 є правомірним, винесено на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначені чинним законодавством України.
Враховуючи відсутність підстав для задоволення позовних вимог про визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення, суд не вбачає підстав і для задоволення похідної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, позовні вимоги ТОВ «ДЮПАКС» не підлягають задоволенню.
Враховуючи відмову у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись статтями 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮПАКС» (адреса: вул. Володимира Вернадського, буд. 8, прим. 49, м. Дніпро, 49000; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 42721675) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (адреса: вул. Сімферопольська, 17А, м. Дніпро, 49005; ідентифікаційний код ВП в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 44118658), Державної податкової служби України (адреса: Львівська пл., 8, м. Київ, 04053; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснювати.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Бондар
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2025 |
Оприлюднено | 17.01.2025 |
Номер документу | 124433781 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Бондар Марина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні