ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/16452/22 Суддя (судді) першої інстанції: Колеснікова І.С.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 січня 2025 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого: Бєлової Л.В.,
суддів: Аліменка В.О., Безименної Н.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження у місті Києві апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 травня 2024 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про визнання протиправними дій і зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
У вересні 2022 року ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив:
1) визнати протиправними дії Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації щодо нездійснення нарахування та виплати ОСОБА_1 щорічної разової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком;
2) зобов`язати Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу до 5 травня за 2022 рік як учаснику бойових дій у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, виходячи з розрахунку мінімальної пенсії за віком, встановленої Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік».
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 14 травня 2024 року позов задоволено частково:
Визнано протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації щодо відмови у здійсненні нарахування та виплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.
Зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу до 5 травня за 2022 рік, як учаснику бойових дій у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, виходячи із розрахунку мінімальної пенсії за віком, встановленої Законом України «Про державний бюджет України на 2022 рік».
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з таким рішенням суду, відповідач-2 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду та ухвалити нове, в якому замінити відповідача виплати на Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Апелянт (Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації) вказує, що судом першої інстанції безпідставно визначено управління як уповноважений орган для нарахування та виплати позивачу допомоги, оскільки відповідною компетенцією наділений Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2024 року відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 травня 2024 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації про визнання протиправними дій і зобов`язання вчинити дії.
Відзив на апеляційну скаргу учасники справи не подали.
Після надходження матеріалів справи, ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 04 жовтня 2024 року призначено справу до апеляційного розгляду у порядку письмового провадження.
Відповідно до статті 311 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як встановлено судом першої інстанції, ОСОБА_1 є учасником бойових дій і має право на пільги, встановлені законодавством України для ветеранів війни - учасників бойових дій, що підтверджується дублікатом посвідчення серії НОМЕР_1 від 22.09.2021.
У травні 2022 року ОСОБА_1 звернувся до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат із заявою про нарахування та виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.
Листом від 20.05.2022 №051/044/Т-537-02 відповідач-1 з посиланням на Порядок використання у 2022 році коштів державного бюджету, передбачених для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань (далі - Порядок), затверджений постановою Кабінету Міністрів України 07.05.2022 № 540 (далі - Постанова № 540) «Деякі питання виплати у 2022 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань», зазначив, що для отримання інформації щодо виплати одноразової грошової допомоги у 2022 році рекомендовано звернутися до органу, яким буде здійснено вказану виплату.
У зв`язку з цим у липні 2022 року ОСОБА_1 звернувся до Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації із заявою про нарахування та виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік.
Однак листом від 19.09.2022 №35-Т-218/33 Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації повідомило ОСОБА_1 про те, що така допомога є разовою, виплачується щорічно до 5 травня і чинним законодавством не передбачено можливість повторних виплат і доплат. Крім того, у листі зазначено, що уповноваженою установою, до компетенції якої належить проведення виплати разової грошової допомоги до 5 травня, є Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Вважаючи дії відповідачів щодо нездійснення нарахування та виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Суд першої інстанції позовні вимоги задовольнив частково та зазначив, що за чинного у 2022 році правового регулювання розмір належної до виплати допомоги до 5 травня учасникам бойових дій складає 5 мінімальних пенсій за віком, а не визначені Постановою №540 1 491,00 грн. Водночас суд підкреслив, що у спірному випадку нарахування та здійснення таких виплат належить здійснювати саме Управлінням соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, а не Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, що відповідає позиції Великої Палати Верховного Суду у зразковій справі №440/2722/20 та приписам Порядку №540.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, з огляду на наступне.
Згідно з частиною першої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ст. 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
За приписами п. 6 ч. 1 ст. 92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.
Відносини з приводу соціального захисту ветеранів війни, як особливої окремої категорії громадян, врегульовані приписами Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
У зв`язку з прийняттям Конституційним Судом України рішення від 27.02.2020 у справі №1-247/2018(3393/18) та визнанням таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним), окремого положення пункту 26 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України у частині, яка передбачає, що норми і положення статей 12, 13, 14, 15 та 16 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевого бюджетів та бюджетів фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, стаття 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» діяла та мала застосовуватись у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 25.12.1998.
Таким чином, починаючи з 27.02.2020, розмір разової грошової допомоги до 5 травня у 2022 році підлягає нарахуванню і виплаті органом, уповноваженим здійснювати виплату разової щорічної грошової допомоги до 5 травня у розмірі, визначеному ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» від 25.12.1998:
«Щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.».
При цьому, на переконання судової колегії, чинність приписів Порядку №540 не може бути підставою для висновку про обґрунтованість розміру разової грошової допомоги до 5 травня в сумі 1 491,00 грн, оскільки до спірних правовідносин повинні бути застосовані норми саме ст. 12 Закону як акту вищої юридичної сили.
З урахуванням наведеного суд першої інстанції прийшов до правильного висновку про наявність у ОСОБА_1 права на отримання разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком.
Наведене застосування норм матеріального права з огляду на ієрархію правових норм у правовій системі України викладено у постанові Верховного Суду від 13.06.2023 у справі №560/8064/22, в якій вирішено відступити від позиції Верховного Суду, висловленої у постанові від 01.12.2022 у справі №580/2869/22 щодо правомірності нарахування та виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік у розмірі, визначеному Порядком № 540.
У згаданій вище постанові у справі №560/8064/22 Верховний Суд дійшов висновків про необхідність застосування положень ст. 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ч. 2 ст. 20 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», ч. 7 ст. 20 та абз. 3 пп. 2 п. 22 розд. VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України та Порядку № 540 у подібних правовідносинах у такий спосіб:
1) держава не може в односторонньому порядку відмовитися від зобов`язання щодо соціального захисту осіб, які вже виконали свій обов`язок перед державою щодо захисту її суверенітету і територіальної цілісності без запровадження рівноцінних або більш сприятливих умов соціального захисту осіб, які захищали Батьківщину, її суверенітет і територіальну цілісність (ветеранів війни, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасники війни), та членів їхніх сімей;
(2) Бюджетним кодексом України не можна доручати Кабінету Міністрів України встановлювати інше (додаткове) законодавче регулювання відносин, відмінне від того, що є предметом регулювання спеціального Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
(3) тимчасове обмеження окремих соціальних пільг особам, які захищають або захищали Батьківщину, її суверенітет і територіальну цілісність, та членів їхніх сімей, у разі запровадження режиму воєнного стану, за умови додержання вимог пункту 5 частини першої статті 6 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», може відбуватись за умови внесення змін до спеціального Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який регулює відносини забезпечення соціального захисту ветеранів війни та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць, а не шляхом внесення змін до бюджетного законодавства з подальшим ухваленням Кабінетом Міністрів України рішення щодо визначення розмірів соціальних гарантій;
(4) Уряд в додатку до Порядку № 540 установив, що у 2022 році виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», зокрема, інвалідам війни здійснюється у розмірах: I групи - 4421 гривня, II групи -3906 гривень, III групи - 3391 гривня, тобто визначив інші, ніж у вказаному Законі, розміри щорічної допомоги до 5 травня, що свідчить про невідповідність такого нормативного акта Кабінету Міністрів України положенням Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який має вищу юридичну силу, а відтак положення цього Порядку щодо визначення розмірів такої щорічної разової грошової допомоги не можуть бути застосовані у відносинах її виплати у 2022 році;
(5) виплата інвалідам війни щорічної разового грошової допомоги до 5 травня у 2022 році має здійснюватися відповідно до статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у редакції Закону № 367-ХІV, у таких розмірах:
I групи - десять мінімальних пенсій за віком;
II групи - вісім мінімальних пенсій за віком;
III групи - сім мінімальних пенсій за віком.
Наведена позиція Верховного Суду, на переконання колегії суддів, поширюється і на правовідносини, пов`язані з виплатою щорічної грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік й учасникам бойових дій (ст. 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»).
До того ж суд апеляційної інстанції звертає увагу, що постановою Верховного Суду від 15.04.2024 у справі №640/8186/22 постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 08.06.2023 скасовано та залишено в силі рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.11.2022, яким визнано протиправною та нечинною постанову Кабінету Міністрів України № 540 від 07 травня 2022 року «Деякі питання виплати разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань», якою затверджено «Порядок використання коштів державного бюджету, передбачених для виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань» з додатком до Порядку про розміри виплати у 2022 році разової грошової допомоги до 5 травня, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» в частині визначення грошової допомоги учасникам бойових дій в розмірі 1491 гривень.
Суд першої інстанції правильно підкреслив, що позивачу взагалі спірна щорічна грошова допомога не виплачувалася ні у розмірі, визначеному Постановою №540, ні у розмірі, визначеному Законом.
Як було встановлено раніше, Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат повідомив ОСОБА_1 про необхідність отримання інформації щодо виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік в органі, яким буде здійснюватися така виплата. Водночас, Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації зазначило, що повноваженнями щодо виплати позивачу такої допомоги наділений саме Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.
Колегією суддів враховується, що, за висновком суду першої інстанції, саме на Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації як місцевому органу соціального захисту населення покладено обов`язок з нарахування та виплати позивачу спірної допомоги.
З такою позицією суду першої інстанції апеляційний суд не може не погодитися.
Так, відповідно до абз. 3 пп. 2 п. 2 Постанови № 540 виплата грошової допомоги у 2022 році здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад - особам, які не перебувають на обліку в територіальних органах Пенсійного фонду України як особи, яким призначено пенсію (щомісячне довічне грошове утримання), станом на 5 травня 2022 р., шляхом перерахування коштів на спеціальні рахунки військових частин, установ і організацій за місцем їх служби, а особам, які не є військовослужбовцями, поліцейськими, особами начальницького та рядового складу, - на поточні рахунки таких осіб в уповноважених банках.
Згідно з абз. 3 пп. 3 п. 3 Порядку №540 розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є щодо виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань, які не перебувають на обліку в територіальних органах Пенсійного фонду України як особи, яким призначено пенсію (щомісячне довічне грошове утримання), станом на 5 травня 2022 р. є структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - місцеві органи соціального захисту населення), центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, які відповідають вимогам пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - центри по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат).
Таке повноваження визначати розпорядників бюджетних коштів надано Кабінету Міністрів України частиною сьомою статті 20 Бюджетного кодексу України, згідно із якою за бюджетними програмами, здійснення заходів за якими потребує нормативно-правового визначення механізму використання бюджетних коштів, головні розпорядники коштів державного бюджету розробляють проекти порядків використання коштів державного бюджету (в тому числі за бюджетними програмами, вперше визначеними законом про Державний бюджет України) та забезпечують їх затвердження протягом 30 днів з дня набрання чинності законом про Державний бюджет України. За рішенням Кабінету Міністрів України (у формі протокольного рішення) порядки використання коштів державного бюджету затверджуються Кабінетом Міністрів України або головним розпорядником коштів державного бюджету за погодженням з Міністерством фінансів України. Про затвердження таких порядків інформується Комітет Верховної Ради України з питань бюджету.
Приписи абз. 3 п. 5 Порядку №540 визначають, що бюджетні кошти розподіляються Мінсоцполітики в межах бюджетних призначень і спрямовуються, зокрема, регіональним органам соціального захисту населення - відповідно до поданої ними інформації щодо сум грошової допомоги, сформованої на підставі інформації місцевих органів соціального захисту населення та центрів по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, для проведення виплат особам, зазначеним у абзаці першому підпункту 2 пункту 3 цього Порядку, за місцем їх проживання чи одержання грошового утримання.
Відповідно до п. 1 Положення про Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.01.2007 № 65 (далі - Положення №65), Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є бюджетною організацією та підпорядковується Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Згідно з пп. пп. 3.1-3.3 п. 3 цього Положення головними завданням Центру є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту та обслуговування населення, надання соціальної допомоги громадянам, які потребують підтримки з боку держави; підготовка документів для виплати всіх видів соціальної допомоги, житлових субсидій у готівковій формі на придбання твердого і рідкого пічного палива та скрапленого газу, компенсаційних виплат інвалідам, виплат громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших грошових виплат; здійснення контролю за правильністю призначення, перерахунку, нарахування і виплати всіх видів соціальної допомоги, інших грошових виплат.
За правилами пп. пп. 4.1, 4.2 п. 4 Положення №65 Київський міський центр відповідно до покладених на нього завдань здійснює вхідний облік та контроль документів з питань призначення соціальної допомоги, інших грошових виплат, які надходять від управлінь праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, організацій та установ.
Перевіряє правильність визначення управліннями праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій права на призначення соціальної допомоги, інших видів грошових виплат.
Отже, передумовою для виплати Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат учаснику бойових дій щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2022 рік є отримання відповідних документів від управлінь праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій, у спірному випадку, від Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
З огляду на вищевикладене Мінсоцполітики перераховує кошти регіональним органам соціального захисту населення, які розподіляють їх між районними органами соціального захисту населення, центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, які здійснюють безпосередню виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни, а тому управління соціального захисту населення за місцем проживання особи та центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є органами, уповноваженими здійснювати виплату вказаної допомоги. Однак такій виплаті має передувати прийняття управлінням соціального захисту населення за місцем проживання особи відповідного рішення.
За таких обставин суд першої інстанції прийшов до правильного висновку, що належним способом захисту прав позивача у цій справі є покладення на Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації обов`язку нарахувати та виплатити ОСОБА_1 грошову допомогу до 5 травня за 2022 рік, як учаснику бойових дій у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, виходячи із розрахунку мінімальної пенсії за віком, встановленої Законом України «Про державний бюджет України на 2022 рік».
З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог, а доводи апеляційної скарги жодним чином не спростовують висновків суду першої інстанції і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неповно з`ясовано обставини, що мають значення для справи, неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права, тому не є підставою для скасування оскаржуваного рішення суду.
Крім того, судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Враховуючи викладене, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України та судову практику, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог.
Згідно з положеннями статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Відповідно до вимог статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що рішення суду першої інстанції постановлене з додержанням норм матеріального і процесуального права, обставини справи встановлено повно та досліджено всебічно.
Заслухавши доповідь головуючого судді, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.
Керуючись ст. 243, 315, 316, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд
П О С Т АН О В И В:
Апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 травня 2024 року - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 14 травня 2024 року - залишити без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, за виключенням випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя Л.В. Бєлова
Судді В.О. Аліменко,
Н.В. Безименна
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2025 |
Оприлюднено | 17.01.2025 |
Номер документу | 124438008 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Бєлова Людмила Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні