Ухвала
від 15.01.2025 по справі 579/83/25
КРОЛЕВЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 579/83/25

1-кс/579/19/25

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"15" січня 2025 р. слідчий суддя Кролевецького районного суду Сумської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кролевець клопотання заступника начальника СВ відділення поліції № 1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024200510000262 від 08.10.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.15, ч. 4 ст.191 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

14 січня 2025 року до суду надійшло вищевказане клопотання, погоджене з прокурором Кролевецького відділу Конотопської окружної прокуратури, у кримінальному провадженні №12024200510000262 від 08.10.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.15, ч. 4 ст.191 КК України, в якому ставиться питання про тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі яких було укладено договори №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року та документів, що складалися за результатами виконаних підрядних робіт, а саме:

- завдання на розробку проектно-технічної та кошторисної документації та договори на розробку проектно-технічної та кошторисної документації на проведення робіт по об`єктам «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », та «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_3 »(даліОб`єкти);

- проектно-технічна та кошторисна документація, а також експертний звіт щодо розгляду робочого проекту по Об`єктам;

- договори №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 на проведення будівельних робіт по Об`єктам з додатковими угодами, договірною ціною, локальними кошторисами і відомостями ресурсів до вказаного договору;

- всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в до договорів №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3, підсумкові відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт по договорам №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду за проведенням робіт по Об`єктам по договорам №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року, акти приймання виконаних робіт за здійснення авторського і технічного нагляду;

- загальні журнали робіт по Об`єктам;

- журнали авторського нагляду по Об`єктам;

- акти на закриття прихованих робіт по Об`єктам;

- виконавчі схеми з прокладання інженерних мереж та виконання прихованих будівельних робіт на Об`єктам;

- заводські паспорти на інженерне устаткування для виконання робіт з опалення, вентиляції, електропостачання на Об`єктам;

- паспорти якості та сертифікати відповідності на вироби та матеріали, які застосовувалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » при виконанні робіт на Об`єктах;

- платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником обладнання та будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконанні робіт на Об`єктах,

- облікова політика ІНФОРМАЦІЯ_1 чинної з вересня 2024 року;

- виписка з Єдиного державного реєстру про ІНФОРМАЦІЯ_1 чинної у 2024 році;

- рішення(розпорядження) ІНФОРМАЦІЯ_5 чи іншої особи про виділення бюджетних призначень ІНФОРМАЦІЯ_1 для будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 та ремонту харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради;

- меморіальні ордери №№2,3,4,6 чи інші документу - регістри бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_1 за 2024 рік або/та поточний рік щодо розрахунків з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- акти звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- відомості щодо стану дебіторської/кредиторської заборгованості та стану виконання(завершення) робіт за договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року.

На обґрунтування поданого клопотання заступник начальника СВ зазначив, що в провадженні СВ відділення поліції №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12024200510000262 від 08.10.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 15, ч.4 ст.191 КК України, за фактом заволодіння грошовими коштами під час проведення робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 та ремонту харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради.

Досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 25.09.2024 року ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі начальника ОСОБА_4 укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 , договір №43/24-УБК на виконання робіт по об`єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », загальною вартістю робіт на загальну суму 53 822 317,33 грн.

Крім того, за результатами проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 25.09.2024 року ІНФОРМАЦІЯ_1 , в особі начальника ОСОБА_4 укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 , договір №44/24-УБК на виконання робіт по об`єкту «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_3 », загальною вартістю робіт на загальну суму 22 172 606,92 грн.

В подальшому роботи по об`єктам «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 » та «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_3 » частково виконані, підтверджені відповідними актами виконаних робіт(актами форми КБ-2в, КБ-3) та профінансовані.

На даний час для повного всебічного і об`єктивного проведення досудового розслідування та з`ясування істини у кримінальному провадженні існує необхідність у отриманні відомостей, які містяться в документах, на підставі яких було укладено договори №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року та документів, що складалися за результатами виконаних підрядних робіт.

Заступник начальника СВ в судове засідання не з`явився. У поданій заяві до суду просив розгляд клопотання проводити без його участі. Клопотання підтримує та просить його задовольнити (а.с.14).

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не викликався в порядку ч.2 ст.163 КПК України.

Згідно ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося.

Вивчивши додані до клопотання документи кримінального провадження №12024200510000262 від 08.10.2024 року, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Виходячи зі змісту вимог ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей та документів.

Згідно абз.1 ч.1, ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Внесене заступником начальника СВ клопотання відповідає вимогам ст.160 КПК України, матеріали клопотання, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань містять достатні дані про те, що документи, тимчасовий доступ до яких просить заступник начальника СВ, знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні, відомості в них мають бути використані з метою встановлення фактичних обставин скоєння кримінального правопорушення.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, заступником начальника СВ у клопотанні доведено можливість використання як доказів відомостей в цих документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою їх, слідчий суддя вважає за необхідне надати дозвіл на тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю вилучення їх оригіналів.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.5 ст.163 КПК України, підстави до задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.107, 132, 160, 163-165, 166, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання заступника начальника СВ відділення поліції № 1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024200510000262 від 08.10.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.15, ч.4 ст.191 КК України, задовольнити.

Надати тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі яких було укладено договори №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року та документів, що складалися за результатами виконаних підрядних робіт, а саме:

- завдання на розробку проектно-технічної та кошторисної документації та договори на розробку проектно-технічної та кошторисної документації на проведення робіт по об`єктам «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 за адресою: АДРЕСА_2 », та «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради за адресою: АДРЕСА_3 »(даліОб`єкти);

- проектно-технічна та кошторисна документація, а також експертний звіт щодо розгляду робочого проекту по Об`єктам;

- договори №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 на проведення будівельних робіт по Об`єктам з додатковими угодами, договірною ціною, локальними кошторисами і відомостями ресурсів до вказаного договору;

- всі акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в до договорів №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3, підсумкові відомості ресурсів та розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт по договорам №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- договори на здійснення авторського і технічного нагляду за проведенням робіт по Об`єктам по договорам №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року, акти приймання виконаних робіт за здійснення авторського і технічного нагляду;

- загальні журнали робіт по Об`єктам;

- журнали авторського нагляду по Об`єктам;

- акти на закриття прихованих робіт по Об`єктам;

- виконавчі схеми з прокладання інженерних мереж та виконання прихованих будівельних робіт на Об`єктам;

- заводські паспорти на інженерне устаткування для виконання робіт з опалення, вентиляції, електропостачання на Об`єктам;

- паспорти якості та сертифікати відповідності на вироби та матеріали, які застосовувалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » при виконанні робіт на Об`єктах;

- платіжні документи, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та інші документи, які підтверджують придбання підрядником обладнання та будівельних матеріалів для виконання робіт, договори оренди будівельних машин та механізмів, акти виконаних робіт до договорів оренди, подорожні листи, наряди на роботи будівельних машин та механізмів, які були застосовані при виконанні робіт на Об`єктах,

- облікова політика ІНФОРМАЦІЯ_1 чинної з вересня 2024 року;

- виписка з Єдиного державного реєстру про ІНФОРМАЦІЯ_1 чинної у 2024 році;

- рішення(розпорядження) ІНФОРМАЦІЯ_5 чи іншої особи про виділення бюджетних призначень ІНФОРМАЦІЯ_1 для будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території ІНФОРМАЦІЯ_2 та ремонту харчоблоку та їдальні опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Кролевецької міської ради;

- меморіальні ордери №№2,3,4,6 чи інші документу - регістри бухгалтерського обліку ІНФОРМАЦІЯ_1 за 2024 рік або/та поточний рік щодо розрахунків з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- акти звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року;

- відомості щодо стану дебіторської/кредиторської заборгованості та стану виконання (завершення) робіт за договорами №43/24-УБК та №44/24-УБК від 25.09.2024 року.

Виконання ухвали покласти на групу слідчих у складі: начальника СВ ВП №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_6 , заступника начальника СВ ВП №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , старшого слідчого СВ ВП №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_7 , старшого слідчого СВ ВП №1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_8 , слідчого СВ ВП №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_9 , слідчого СВ ВП №1 (м. Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_10 , слідчого СВ ВП №1 (м.Кролевець) Конотопського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_11 .

Роз`яснити відповідальній особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , що відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали 15 діб з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКролевецький районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення15.01.2025
Оприлюднено17.01.2025
Номер документу124455357
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —579/83/25

Ухвала від 17.01.2025

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 15.01.2025

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

Ухвала від 15.01.2025

Кримінальне

Кролевецький районний суд Сумської області

Кибець І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні