П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15.01.2025 м. Ужгород
Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Хамник М.М., за участю представника Закарпатської митниці Держмитслужби Селеша О.Я., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності адвоката Дадим Ю.М., розглянувши матеріали справи про порушення митних правил, які надійшли із Закарпатської митниці Держмитслужби, відносно:
громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до облікової картки №141/2021/5655 працює особою уповноваженою на роботу з митними органами у ТОВ «Сеат Україна» (Кіровоградська область, м. Кропивницький, Фортечний район, вул. Олексія Єгорова, буд.40, код ЄДРПОУ 44404510) паспорт НОМЕР_1 виданий 01.10.1996 р., ідентифікаційний код НОМЕР_2 ,
за ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, -
В С Т А Н О В И В:
24.07.2024 року в Управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Закарпатської митниці надійшов лист Департаменту міжнародної взаємодії Державної митної служби України від 23.07.2024 №26/26-04/7/1728, яким направлено відповідь митних органів Словацької Республіки від 09.07.2024 №347520/2024-2000106, на запит від 27.03.24 №7.7-3/20-06/4/2366 ініційований Закарпатською митницею, щодо митного оформлення товару «шини та шино комплекти» в митних органах Словацької Республіки від словацької компанії «Ing Tech s.r.o.» на адресу ТОВ «Сеат Україна» (код ЄДРПОУ 44404510) та його експорту з території ЄС на митну територію України.
Проведеною перевіркою, в тому числі з використанням баз даних АСМО «Інспектор» та ЄАІС ДМСУ встановлено, що 07.09.2023 року о 15 год. 56 хв. в пункт пропуску «Чоп-Захонь» митного поста «Тиса» Закарпатської митниці прибув транспортний засіб комерційного призначення р.н.з. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 під керуванням водія ОСОБА_2 (паспорт НОМЕР_5 ).
Вказаним транспортним засобом на митну територію України, в митному режимі «імпорт» за попередньою митною декларацією ІМ 40 ЕА від 07.09.2023 №23UA807200011741U9 був переміщений товар: «шини та шино комплекти гумові для транспортних засобів» в кількості 116 шт., загальною вагою 13 286 кг (брутто).
Як підставу для переміщення через митний кордон України вищевказаних товарів водієм до митного контролю були подані товаросупровідні документи, а саме книжка карнет TIR XF85507812 від 07.09.2023, CMR 07092023/1 від 07.09.2023 та інвойс 20230008 від 06.09.2023 року.
Відповідно до поданих документів відправником/продавцем товару виступала словацька компанія «Ing Tech s.r.o.» (Zuzany Chalupovej 4029/9 SK 851 01 Bratislava- mestska cast Petrzalka), отримувачем/покупцем - ТОВ «Сеат Україна», (Україна, 43023, м.Житомир , вул. Київська, 20, код ЄДРПОУ 44404510), а вартість товару становила 36230.76 євро, що згідно курсу НБУ станом на 07.09.2023 складало 1423347.15 грн.
Зазначена імпортна операція здійснювалась на підставі зовнішньоекономічного контракту від 17.03.2023 року №1703 укладеного між покупцем ТОВ «Сеат Україна» в особі директора ОСОБА_1 та продавцем - словацькою компанією «Ing Tech s.r.o.» в особі ОСОБА_3 .
Після проведення митного оформлення товару, транспортний засіб р.н.з. НОМЕР_3 / НОМЕР_4 був пропущений на митну територію України та 07.09.2023 виїхав із зони митного контролю митного поста «Тиса» та товар випущений у вільний обіг.
В ході попередньої перевірки було встановлені можливі ризики підміни товаросупровідних документів під час експорту товару з території Словаччини на Україну, оскільки товар на підставі експортних документів із Словаччини був доставлений автомобільним транспортом на склад угорського підприємства Trans-Gate Kft. На вказаний товар, який на території Угорщини не вивантажувався, угорськими митними органами було оформлено книжку Carnet TIR та він був відправлений в Україну згідно з Carnet TIR, накладними CMR та рахунком словацького підприємства «Ing Tech s.r.o.». При переміщені товару в Україну експортна декларація не надавалась. Тобто були виявлені ознаки, які можуть вказувати на те, що відомості про фактичного одержувача чи вартості товару, які вказані в рахунках, наданих митним органам України при імпорті товару, не відповідають даним, заявленим при їх експорті з території Євросоюзу. У зв`язку з цим на адресу митних органів Угорщини був направлений запит від 13.10.2023 №7.7-20-06/17/7710 з метою перевірки автентичності поданих до митного контролю та митного оформлення документів на митному посту «Тиса», а також отримання копій документів, які подавались митним органам Угорщини до оформлення книжки Carnet TIR та копій експортної декларацій митних органів Словаччини.
12.01.2024 Закарпатською митницею від митних органів Угорщини отримана відповідь №2645071652, в якій зазначено, що до оформлення книжки Carnet TIR надавався рахунок автентичний тому, що був поданий митним органам України, а також попередньо для митного оформлення товару в режимі експорт надавались ще два словацьких рахунки. До листа додані копії документів, які подавались до оформлення книжки Carnet TIR № XF 85507812 від 07.09.2023, а саме експортна декларації митних органів Словаччини № 23SK5265EX33100407 від 06.09.2023 року та три інвойси під одним номером № 20230008 від 06.09.2023 року але різні за змістом. Проаналізувавши вказані документи встановлено наступне:
- відповідно до інвойсу 20230008 від 06.09.2023, який ідентичний інвойсу поданому до митного контролю митним органам України, продавцем товару є словацька компанія «Ing Tech s.r.o.», покупцем - українське ТОВ «Сеат Україна» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна), а вартість товару складає 36230.76 євро;
- відповідно до експортної декларації митних органів Словаччини 23SK5265EX33100407 від 06.09.2023 року, яка до митного контролю та оформлення митним органам України не подавалась, товар експортований із Словаччини на митну територію Україну вартістю 48642,00 євро, що згідно курсу НБУ станом на день переміщення (07.09.2023) складало 1910930.16 грн. Відправником товару є словацька компанія «Ing Tech s.r.o.», а одержувачем українське ТОВ «ГК Євротех» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна);
- відповідно до інвойсу №20230008 від 06.09.2023року, який до митного контролю та оформлення митним органам України не подавався, продавцем товару зазначена словацька компанія «Ing Tech s.r.o.», а покупцем українське ТОВ «ГК Євротех» та вартість товару зазначена 48642,00 євро;
- відповідно до інвойсу №20230008 від 06.09.2023 року, який до митного контролю та оформлення митним органам України не подавався, продавцем товару зазначено українське ТОВ «ГК Євротех» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна), покупцем - словацька компанія «Ing Tech s.r.o.», а вартість товару становить -25522,00 євро.
Виходячи з вищенаведеного можна констатувати, що товар на території Угорщини протягом дня - 06.09.2023 року був перепроданий два рази між різними підприємствами на підставі одного контракту № 1703 від 17.03.2023 року.
Вищезазначене стало підставою для ініціювання та направлення запиту на адресу митних органів Словацької Республіки.
У відповіді митних органів Словацької Республіки від 09.07.2024 №347520/2024-2000106, зазначено, що продавець експортував товари з митної території ЄС на територію України. Товари були випущені у митний режим експорту у відповідності до митної декларації.
Продавець одержав оплату за товар на підставі контракту №1703, укладеного між компанією ТОВ «ГК Євротех» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна) та продавцем. В умовах оплати за вищевказаним контрактом є клаузула (у міжнародному праві означає - доповнення, особливо важливе положення в договорі, юридичному документі), що дозволяє ТОВ «ГК Євротех» делегувати оплату за товар третій стороні, а саме покупцеві. Цей факт був доведений наданням на розгляд свідоцтв з банківського рахунку.
За даними компетентної митниці, жоден з рахунків, згаданих у запиті (це рахунки, надані на розгляд в ході митного оформлення імпорту в Україні) не був занесений до бухгалтерії продавця. Виконавчий директор продавця заявив: «Я не розумію, що це за документи».
До листа митних органів Словацької Республіки додана копія зовнішньоекономічного контракту № 1703 від 17.03.2023 укладеного між українським підприємством - покупцем ТОВ «ГК Євротех» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна) та словацькою компанією продавцем «Ing Tech s.r.o.».
За результатами його вивчення та аналізу встановлено, що зовнішньоекономічний контракт № 1703 від 17.03.2023, наданий митними органами Словацької Республіки, на підставі якого проводилась зовнішньоекономічна експортна операція з території Євросоюзу, укладений між українським підприємством - покупцем ТОВ «ГК Євротех» (вул.Київська, 20, 10014 Житомир, Україна) та словацькою компанією продавцем «Ing Tech s.r.o.». В розділі 5 пункті 6 контракту зазначено - «Також Покупець може передоручити оплату за товар третій стороні, а саме ТОВ «Сеат Україна» код 44404510».
Разом з тим, митним органам України, як підставу для здійснення вищевказаної імпортної операції та митного оформлення товару, наданий зовнішньоекономічний контракт № 1703 від 17.03.2023, укладений між українським підприємством - покупцем ТОВ «Сеат Україна» в особі директора ОСОБА_1 та словацькою компанією - продавцем «Ing Tech s.r.o.» в особі ОСОБА_3 . Також, у розділі 5, зазначеного контракті, пункт 6 відсутній.
З метою з`ясування обставин здійснення митного оформлення вищевказаних товарів на території Євросоюзу, на адресу керівника ТОВ «ГК Євротех» (код ЄДРПОУ 42793755) Закарпатською митницею направлений лист запит від 21.08.24 № 7.7-20/20-02/13/4059.
Станом на 09.10.2024 року відповіді не отримано.
В наданому поясненні водій транспортного засобу р.н.з. . НОМЕР_3 / НОМЕР_4 ОСОБА_4 зазначив, що він дійсно здійснював перевезення на митну територію України товар «шини та шино комплекти для транспортних засобів, через митний пост «Тиса» 07.09.2023 року. Товар був завантажений у Словаччині у м.Братіслава, та йому були надані товаросупровідні документи, а саме експортна декларація митних органів Словаччини, CMR, фактуру номери їхні не пам`ятає. По телефону він отримав вказівку та адресу в Угорщині де він мав відкрити книжку ОСОБА_5 . Після оформлення книжки Carnet TIR в Угорщині йому повернули нову книжку Carnet TIR, фактуру та CMR. Ніяких інших вказівок щодо документів чи вантажу він не отримував. Інші деталі не пам`ятає, оскільки пройшло багато часу.
На неодноразові виклики в митницю, для з`ясування всіх обставин, директор «ТОВ «Сеат-Україна» ОСОБА_1 не прибув, про причини неявки не повідомив.
Таким чином, громадянин України ОСОБА_1 , який станом на 07.09.2023 року займав посаду директора ТОВ «Сеат Україна» (код ЄДРПОУ 44404510), вчинив дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «шини та шино комплекти гумові для транспортних засобів» в кількості 116 шт., загальною вагою 13 286 кг (брутто)», з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для його переміщення та митного оформлення підроблених документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача та вартості товару.
Зазначені дії мають ознаки порушення (порушень) митних правил, передбаченого (передбачених) ч.1 статтею 483 Митного кодексу України.
17.12.2024 представником особи, що притягається до адміністративної відповідальності адвокатом Ковтуном Є.Ю., подано до суду письмове клопотання про об`єднання справ про адміністративне правопорушення, згідно якого просить об`єднати справи про адміністративне правопорушення №308/17480/24, №308/17467/24, №308/17476/24, №308/17539/24, №308/17540/24, №308/17620/24, №308/17623/24, №308/17706/24 за ч.1 ст.438 МК України у відношенні ОСОБА_1 в одне провадження.
10.01.2025 представником особи, що притягається до адміністративної відповідальності адвокатом Дадим Ю.М. подано клопотання про закриття справи на підставі пункту 1 статті 247 КУпАП у зв`язку із відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 МК України. В обґрунтування зазначила, що в матеріалах справи відсутні докази про те, що гр. України ОСОБА_1 , на день переміщення товару, а також на день митного оформлення товару та подання митної декларації типу, перебував на посаді керівника ТОВ «Сеат Україна». Окрім того, митним органом також не надано доказів на підтвердження того, що трудові (службові) обов`язки директора ТОВ «Сеат Україна» передбачають відповідальність за додержання зазначеним підприємством вимог, встановлених Митним кодексом України. Стверджувала, що в справі про порушення митних правил винуватість особи має бути також доведена поза розумним сумнівом. Вказала, що власник товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об`єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб`єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані.
Окрім того зазначила, що матеріали справи не містять доказів того, що будь-яку із зазначених дій, які охоплюються поняттям «декларування», здійснював громадянин ОСОБА_1 , оскільки зазначений товар агентом з митного оформлення ТОВ «Арта 2022 відповідно до договору на надання митно-брокерських послуг від 09 червня 2022 року №Б/Н був заявлений до митного оформлення та випущений у вільний обіг митного поста «Тиса». Відтак, митним органом не надано беззаперечних доказів того, що саме громадянином ОСОБА_1 були вчинені дії, які направлені на переміщення через митний кордон України товару з приховуванням від митного контролю шляхом подання до митного органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, на що суд першої інстанції уваги не звернув.
Окрім цього, зазначила, що до протоколу про порушення митних правил митним органом не долучено жодного належного доказу на підтвердження обставин, викладених в доводах, а, отже, висновки митного органу ґрунтуються на припущеннях, що є неприпустимим з огляду на вимоги чинного законодавства.
14.01.2025 представником особи, що притягається до адміністративної відповідальності адвокатом Ковтуном Є.Ю. подано клопотання про закриття справи за відсутністю адміністративного правопорушення. В обґрунтування зазначив, ті самі обставини що і в клопотанні від 10.01.2025.
Представник особи, щодо якої складено протокол про порушення митних правил - адвокат Дадим Ю.М. у судовому засіданні просила провадження по даній справі закрити на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП з підстав наведених у письмових поясненнях.
Представник Закарпатської митниці ДМС Селеш О.Я. у судовому засіданні просив притягнути особу до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.483МК України та застосувати адміністративне стягнення передбачене санкцією вказаної статті.
Заслухавши пояснення представника Закарпатської митниці ДМС ОСОБА_6 , адвокат Дадим Ю.М., дослідивши матеріали справи, оцінивши зібрані у ній докази, суд приходить до наступного висновку.
Що стосується клопотання про об`єднання матеріалів вищезазначених справ то варто зазначити наступне, відповідно до ч. 2 ст.36КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Виходячи з вказаної правової норми, вважаю, що вищезазначені справи не можуть бути об`єднані в одне провадження, оскільки правопорушення вчинені ОСОБА_1 за однією і тією статтею, а відтак не можливо буде визначити санкцію за більш серйозне правопорушення з числа вчинених, крім того дані правопорушення вчинені в різні дати та під час розгляду адміністративних справ будуть підлягати з`ясуванню та доказуванню різні обставини вчинених ним правопорушень, а тому спільний їх розгляд вважаю недоцільним, так як їх об`єднання перешкоджатиме повному та об`єктивному з`ясування всіх обставин вищевказаних справ.
Частиною 1статті 7 КУпАПвизначено, що ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше, як на підставах і в порядку, встановлених законом.
Відповідно до вимогст. 280 КУпАП України, при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно зіст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Відповідно дост. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
Кваліфікація того чи іншого правопорушення здійснюється шляхом встановлення його складу. Склад правопорушення - це сукупність передбачених законом ознак, які характеризують дане діяння як адміністративне правопорушення і відрізняють його від інших правопорушень.
Склад адміністративного правопорушення включає: об`єкт, об`єктивну сторону, суб`єкт, суб`єктивну сторону.
Порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Наведене указує на те, що до відповідальності за порушення митних правил може бути притягнута винна особа, яка вчинила відповідне правопорушення умисно або з необережності.
Диспозиція ч.1 ст.483 Митного кодексу України визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, шляхом подання митному органу України, як підстави для його переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Отже, визначальним при прийнятті рішення про притягнення особи до відповідальності є наявність в її діях складу правопорушення.
З об`єктивної сторони порушення митних правил, передбачене ч.1ст.483МК України, проявляється у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю і виражається у наступних формах: - використання спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або сховищ, що утруднюють виявлення цих товарів; - шляхом надання одним товарам вигляду інших; - подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів, підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості встановленого місця, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно із УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Суб`єктивна сторона порушення митних правил, передбачена ч.1 ст. 483 МК України, характеризується умислом.
Відповідно до роз`яснень, наведених у постанові ПленумуВерховного СудуУкраїни від03червня 2005року №8«Про судовупрактику усправах проконтрабанду тапорушення митнихправил» порушення митних правил, відповідальність за яке встановленаст. 483 МК України, може бути вчинене лише умисно.
Згідно з п.4 постанови судам необхiдно враховувати, що документами, що мiстять неправдивi данi, є, зокрема, такi, в яких вiдомостi щодо сутi угоди, найменування, асортименту, ваги, кiлькостi чи вартостi товарiв, а також їх вiдправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезенi чи в яку перемiщуються, не вiдповiдають дійсності.
Відповідно до ч. 2ст. 459 МК Українисуб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Згідно з п. 8 та п. 63ст. 4 МК Українидекларант - особа, яка самостійно здійснює декларування або від імені якої здійснюється декларування; уповноважена особа (представник) - особа, яка на підставі договору або належно оформленого доручення, виданого декларантом, наділена правом вчиняти дії, пов`язані з проведенням митних формальностей, щодо товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта.
Відповідно до ч.1ст. 266 МК Українидекларант зобов`язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей.
Згідно з правиламист. 257 МК Українидекларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Судом встановлено, що між Товариством з обмеженою відповідальністю «АРТА 2022» в особі директора ОСОБА_7 та Товариство з обмеженою відповідальністю «Сеат Україна» в особі директора ОСОБА_1 укладено договір №0906/1 про надання митно-брокерських послуг від 09.06.2022 року.
Тобто у відповідності до ч. 2ст.459МК України ОСОБА_1 є посадовою особою підприємства та являється суб`єктом адміністративної відповідальності за порушення митних правил.
Відповідно до ч. 1ст. 495 МК Українидоказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Вина громадянина України ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, стверджується зібраними у справі про порушення митних правил доказами: протоколом про порушення митних правил № 0680/30500/24 від 09.10.2024 року, повідомлення від 09.10.2024 року №7.7-20/20-02/10/4723, повідомлення від 16.10.2024 року №7.7-20/20-02/10/4845, повідомлення від 22.10.2024 року №7.7-20/20-04/10/4991, повідомлення від 27.03.2024 року №7.7-3/20-06/4/2366, повідомлення №7.7-3/20-06/4/2366, повідомленням за вих. 347520/2024-2000106, зовнішньо-економічний контракт №1703 від 17.03.2023, листом начальника митниці №7.7-20-06/17/7710 від 13.10.2023, повідомленням, листом про відповідь митних органів Угорщини №264571651 від 05.01.2024 з додатками, експортною декларацією митних органів Словаччини №23SK5265EX33100407 від 06.09.2023, МДП XF 85507812 від 07.09.2023, копіями інвойсів №20230008 від 06.09.2023, повідомленням від 09.08.2024 №20/20-01/12907, МД №23UA807200011741U9 від 07.09.2023, контрольним талоном за документами №23UA807200011741U9 від 07.09, МДП XF85507812 від 07.09.2023, CMR №07092023/1 від 07.09.23, інвойсом №20230008 від 06.09.2023, інформаційним аркушем походження митних формальностей із застосуванням скануючої системи №UA305060/2023/521 від 09.2023/07,доповідною запискою №20-02/20-02/14191 від 03.09.2024, письмовими поясненнями ОСОБА_4 від 12.09.2024, листом від 15.08.2024 №7.7-20/20-01/14/3970, відповіддю ТОВ «АРТА 2022» від 27.08.2024 №27, договором про надання митно-брокерських послуг №09/06/1 від 09.06.2022, листом від 21.08.2024 №7.7-20/20-02/10/4064, листом від 21.08.2024 №7.7-20/20-02/13/4059, листом 28.08.2024 №7.7-20/20-02/10/4134, листом від 28.08.2024 №7.7-20/20-02/13/4135, листом від 05.09.2024 №7.7-20/20-02/15/4225, листом від 05.05.2024 №7.7-20/20-02/10/4228, листом від 05.09.2024 №7.7-20/20-02/13/4227, листом від 04.09.2024 №7.7-4/20-02/7/7369, листом 04.09.2024 №20/20-02/7/7370, доповідною запискою старшого державного інспектора І. Матьоли від 09.10.2024, обліковою карткою суб`єкта ЗЕД №141/2021/5655, , обліковою карткою суб`єкта ЗЕД №500/2019/15976, , повідомленням № 183 від 09.10.2024 року про протиправне діяння, що містить ознаки злочину та іншими матеріалами справи.
Дослідивши матеріали справи, приходжу до переконання, що ОСОБА_1 вчинив порушення митних правил, передбачене ч.1ст.483 МК України, а саме займаючи посаду директора ТОВ «Сеат Україна», вчинив дії спрямовані на переміщення через митний кордон України товару «шини та шино комплекти гумові для транспортних засобів» в кількості 116 шт., загальною вагою 13 286 кг (брутто)», з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для його переміщення та митного оформлення підроблених документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача та вартості товару.
Враховуючи всі обставини справи та особу порушника, на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товару, який був предметом порушення митних правил. Саме такий вид адміністративного стягнення буде достатнім для виправлення особи порушника та попередження вчинення ним нових правопорушень.
Відповідно до ст.40-1КУпАПсудовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
У відповідності до п.5ст.4Закону України«Про судовийзбір» підлягає стягненню з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 605,60 грн.
Керуючись ст.ст.483, 522, 527, 528, 529 МК України, ст.ст.40-1, 283-285, 287-290, 303 КУпАП, п.5 ч.2ст.4 Закону України «Про судовий збір», суд
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1ст.483МКУкраїни та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що становить 955 465 (дев`ятсот п`ятдесят п`ять тисяч чотириста шістдесят п`ять) гривень 08 коп.
Стягнути із ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 судовий збір на користь держави у розмірі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.
Постанова суду у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі, до Закарпатського апеляційного суду через Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області протягом десяти днів з дня її винесення.
Постанова суду у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.
Суддя Ужгородського
міськрайонного суду
Закарпатської області М.М. Хамник
Суд | Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2025 |
Оприлюднено | 20.01.2025 |
Номер документу | 124486611 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Хамник М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні