ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" січня 2025 р. справа № 300/7262/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Микитюка Р.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Львівського державного університету внутрішніх справ про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій
ВСТАНОВИВ:
Представник ОСОБА_1 (далі також позивач, ОСОБА_1 ) через систему "Електронний суд" звернулася до суду з позовною заявою до Львівського державного університету внутрішніх справ (далі також відповідач, ЛьвДУВС), в якій просить визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо непроведення нарахування та виплати позивачу різниці між вже виплаченими та належними до виплат сумами грошового забезпечення (зарплати), інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років, за весь період служби у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015, а також одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ, із застосуванням надбавки за вислугу років у розмірі 35% та зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу різницю між вже виплаченими та належними до виплати сумами грошового забезпечення (зарплати), інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років, за весь період служби у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015, а також одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ, із застосуванням надбавки за вислугу років у розмірі 35% та з врахуванням індексу інфляції за весь час затримки повного розрахунку при звільненні.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що позивач з 23.04.2014 по 28.02.2015 перебував на службі у відповідача на посаді заступника начальника Прикарпатського факультету навчально-методичної роботи, а після запроваджених заходів із реорганізації (скорочення) на посаді начальника курсу факультету з підготовки фахівців для підрозділів кримінальної міліції. Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 у справі №300/3146/23 позов ОСОБА_1 до Львівського державного університету внутрішніх справ, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, - задоволено. Визнано протиправною відмову, викладену у листі Львівського державного університету внутрішніх справ від 16.03.2023 №19/661. Зобов`язано Львівський державний університет внутрішніх справ зарахувати ОСОБА_1 до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції) стаж (період) служби в підрозділах ДСБЕЗ з розрахунку місяць служби за півтора місяця, зарахувати ОСОБА_1 до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції) стаж (період) служби в підрозділах ГУБОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби та видати наказ, яким визначити (розрахувати) ОСОБА_1 вислугу років (стаж служби) в ОВС (міліції) станом на дату його звільнення зі служби в ОВС (міліції) 28.02.2015 з урахуванням пільгового обчислення, відповідно до норм, вимог та розрахунків, які визначені чинними на той час редакціями постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 №393 та Положення про порядок комплектування, матеріально-технічного, військового, фінансового та соціально-побутового забезпечення спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю МВС України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 16.12.1993 №3720-XII, а також направити за належністю передбачені законодавством документи при звільненні із зазначенням станом на 28.02.2015 вислуги років (стажу роботи) 21 рік 07 місяців 02 дні з урахуванням пільгового обчислення для забезпечення внесення уповноваженим органом (установою) відповідних змін та їх врахування при відповідному перерахунку пенсії ОСОБА_1 . 16.08.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про здійснення повного розрахунку при звільненні зі служби шляхом нарахування і виплатити різниці між виплаченими та належними до виплат сумами грошового забезпечення (зарплати) за весь період проходження служби у відповідача з 23.04.2014 й одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ із застосування надбавки за вислугу років у розмірі 35% та всіх інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років. Однак, відповіддю від 30.08.2024 №10/3295 відповідач повідомив, що нарахована позивачу надбавка не підлягає перерахунку, а її нарахування здійснювалось з часу досягнення вислуги років (у календарному обчисленні) у належних розмірах згідно з додатком 3 до наказу МВС України від 31.12.2007 №499 "Про впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ". Вважає, що такі дії відповідача порушують право позивача на отримання всіх належних до виплати сум грошового забезпечення (зарплати) за весь період проходження служби у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015, відтак звернувся до суду з цим позовом.
Ухвалою суду від 30.09.2024 дану позовну заяву залишено без руху та надано позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви (а.с.39-41).
На виконання ухвали про залишення позовної заяви без руху від 30.09.2024 представником позивача надано суду заяву, в якій зазначає, що предметом спору в даному позові є нарахування та виплата належного позивачу грошового забезпечення, яке є спеціальним видом заробітної плати, відтак ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.10.2024 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (а.с.48-49).
Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому проти задоволення позовних вимог заперечує. Вказує, що у даному випадку позивач намагається здійснити підміну понять (ототожнити) календарну вислугу років з пільговою вислугою років для призначення пенсії, з метою переконати суд в невірному встановленні ЛьвДУВС надбавки за вислугу років позивача під час проходження служби в період з 23.04.2014 по 28.02.2015. Проте, згідно діючих наказів ЛьвДУВС від 27.02.2015 №100 о/с та від 18.03.2024 №324 о/с (виданий на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 №300/3146/23) вислуга років станом на 28.02.2015 складає: - у календарному обчисленні 17 років 06 місяців 14 днів; - у пільговому обчисленні 21 рік 07 місяців 02 дні. Враховуючи, що вислуга років позивача у календарному обчисленні складає 17 років 06 місяців 14 днів, відповідач просить відмовити у задоволенні позову (а.с.53-55).
Представник позивача скористалася своїм правом на подання відповіді на відзив, у якій вважає аргументи викладені відповідачем у відзиві неприйнятними, а позовні вимоги просить задовольнити (а.с.59-62).
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, встановив такі обставини.
ОСОБА_1 є пенсіонером органів внутрішніх справ України, перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області та з 01.03.2015 отримує пенсію по інвалідності відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб.
Відповідно до витягу з наказу Львівського державного університету внутрішніх справ від 27.02.2015 №100 о/с, підполковника міліції ОСОБА_1 начальника курсу факультету з підготовки фахівців для підрозділів кримінальної міліції звільнено зі служби в міліції відповідно до положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ України із займаної посади та з органів внутрішніх справ у запас за статтею 64 п. "б" (через хворобу) з 28.02.2015. Згідно вказаного наказу, вислуга років на день звільнення складає - 17 років 06 місяців 14 днів, у пільговому обчисленні - 21 рік 07 місяців 02 дні.
Представник позивача звернувся до Львівського державного університету внутрішніх справ та Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області із запитом, у якому зокрема просив надати інформацію про те, з якою вислугою років для призначення пенсії було звільнено позивача.
У листі-відповіді від 08.02.2023 №19/321 відповідачем надано інформацію, згідно з якою станом на 28.02.2015 календарна вислугу складає 17 років 07 місяців 14 днів, а вислугу років у пільговому обчисленні та для призначення пенсії 21 рік 07 місяців 02 дні.
У відповідності до листа-відповіді та згідно з протоколом від 07.02.2023 за пенсійною справою 0903004127 (МВС), наданого ГУ ПФУ в Івано-Франківській області, вбачається, що з 07.02.2023 при визначенні розміру та виплаті надбавки за стаж служби у розмірі 35% посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням не врахована вислуга (стаж служби) 21 рік 07 місяців 02 дні, а саме не взято до уваги вислуга років (стаж служби) в пільговому обчисленні.
Також листом-відповіддю відповідача від 16.03.2023 №16/661, зокрема зазначено, що нарахована позивачу надбавка не підлягає перерахунку, а її нарахування здійснювалось з часу досягнення вислуги років (у календарному обчисленні) у належних розмірах згідно з додатком 3 до наказу №499.
Вказані обставини встановлені рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2024 у справі №300/3146/23, відтак такі відповідно до положень ч. 4 ст. 78 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) не підлягають доказуванню при розгляді цієї справи.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2024 у справі №300/3146/23 визнано протиправною відмову, викладену у листі Львівського державного університету внутрішніх справ від 16.03.2023 №19/661. Зобов`язано Львівський державний університет внутрішніх справ зарахувати ОСОБА_1 до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції) стаж (період) служби в підрозділах ДСБЕЗ з розрахунку місяць служби за півтора місяця, зарахувати ОСОБА_1 до вислуги років (стажу служби) в ОВС (міліції) стаж (період) служби в підрозділах ГУБОЗ з розрахунку 1,5 року за кожен рік служби та видати наказ, яким визначити (розрахувати) ОСОБА_1 вислугу років (стаж служби) в ОВС (міліції) станом на дату його звільнення зі служби в ОВС (міліції) 28.02.2015 з урахуванням пільгового обчислення, відповідно до норм, вимог та розрахунків, які визначені чинними на той час редакціями постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 №393 та Положення про порядок комплектування, матеріально-технічного, військового, фінансового та соціально-побутового забезпечення спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю МВС України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 16.12.1993 №3720-XII, а також направити за належністю передбачені законодавством документи при звільненні із зазначенням станом на 28.02.2015 вислуги років (стажу роботи) 21 рік 07 місяців 02 дні з урахуванням пільгового обчислення для забезпечення внесення уповноваженим органом (установою) відповідних змін та їх врахування при відповідному перерахунку пенсії ОСОБА_1 .
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.02.2024 апеляційну скаргу Львівського державного університету внутрішніх справ залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 у справі №300/3146/23 без змін.
Як встановлено судом у справі №300/3146/23, при визначенні розміру та виплати надбавки до грошового забезпечення відповідачем не була врахована вислуга (стаж служби) позивача, яка становить 21 рік 07 місяців 02 дні саме станом на 28.02.2015, у зв`язку з чим не була застосована надбавка у розмірі 35%.
16.08.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про здійснення повного розрахунку при звільненні зі служби шляхом нарахування і виплатити різниці між виплаченими та належними до виплат сумами грошового забезпечення (зарплати) за весь період проходження служби у відповідача з 23.04.2014 й одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ із застосування надбавки за вислугу років у розмірі 35% та всіх інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років.
Однак, відповіддю від 30.08.2024 №10/3295 відповідач повідомив, що нарахована позивачу надбавка не підлягає перерахунку, а її нарахування здійснювалось з часу досягнення вислуги років (у календарному обчисленні) у належних розмірах згідно з додатком 3 до наказу МВС України від 31.12.2007 №499 "Про впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ".
Вважаючи такі дії протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі', в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом, а право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Відповідно до частини 1 статті 46 Конституції України, громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про міліцію" (який був чинний на момент виникнення спірних правовідносин) форми і розміри грошового забезпечення працівників міліції встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Структура та умови грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу визначені в постанові Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №1294 (далі - Постанова №1294).
Відповідно до п. 1 Постанови №1294, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Згідно з п. 2 Постанови №1294, виплата грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснюється в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством інфраструктури, Державною службою з надзвичайних ситуацій, Службою безпеки, Адміністрацією Державної прикордонної служби, Управлінням державної охорони, Службою зовнішньої розвідки, Державною пенітенціарною службою, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації (далі - державні органи).
Пунктом 5 Постанови № 1294 надано право керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання: 1) установлювати: посадові оклади військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, посади яких не передбачені цією постановою, - у розмірах, визначених затвердженими цією постановою схемами згідно з додатками 1 - 23 за аналогічними посадами;
На виконання Постанови № 1294 та з метою впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ наказом від 31.12.2007 № 499 (далі - Наказ № 499) затверджено Інструкцію про порядок виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ (далі - Інструкція №499) (були чинними на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до п. 3 Наказу № 499 «Про впорядкування структури та умов грошового, установлено, що грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
При цьому структура, склад та розмір грошового забезпечення визначається також спеціальним нормативно-правовим актом, яким є Інструкція № 499.
Інструкція № 499 визначає порядок та умови виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ (п. 1.1. Інструкції).
За загальним правилом пріоритетними є норми спеціального законодавства, а трудове законодавство підлягає застосуванню у випадках, якщо нормами спеціального законодавства не врегульовано спірні правовідносини або коли про це йдеться у спеціальному законі.
Згідно з пунктом 1.3. Інструкції № 499 грошове забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ визначається залежно від посади, спеціального звання, наукового ступеня і вченого звання, тривалості та умов служби.
Відповідно до пункту 1.4. Інструкції № 499, грошове забезпечення виплачується особам рядового, молодшого, середнього, старшого та вищого начальницького складу, які призначені на штатні посади в апараті Міністерства внутрішніх справ України, головних управліннях, управліннях МВС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях, їм підпорядкованих органах, вищих навчальних закладах, науково-дослідних установах, Державній службі охорони при МВС, на підприємствах, в установах, організаціях і підрозділах системи МВС та які навчаються в навчальних закладах системи МВС або зараховані в розпорядження відповідного органу внутрішніх справ.
Відповідно до п. 1.5. Інструкції № 499, підставою для виплати грошового забезпечення є наказ начальника органу внутрішніх справ про призначення на штатну посаду, яка входить у його номенклатуру, наказ ректора вищого навчального закладу про зарахування на навчання або наказ про зарахування в розпорядження відповідного органу та встановлення конкретного розміру окладів, надбавок, доплат тощо.
Згідно з п. 1.18 Інструкції № 499, при прийнятті на службу до органів внутрішніх справ грошове забезпечення особам рядового і начальницького складу нараховується з дня призначення на посаду. У разі звільнення зі служби грошове забезпечення особі рядового чи начальницького складу виплачується до дня виключення зі списків особового складу включно.
Підпунктами 2.4.1 Інструкції № 499 визначено, що особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ виплачується надбавка за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням у розмірах, затверджених додатком 29 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №91294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу».
Відповідно до п. 1.24 Інструкції № 499, у випадках, коли будуть підтверджені раніше не відомі та не враховані в особових справах періоди служби, грошове забезпечення, яке буде встановлено в нових розмірах, виплачується з дня видання наказу органу про підтвердження раніше не врахованої вислуги років.
Згідно з п. 4.1 Інструкції № 499, при переміщенні, переведенні, а також звільненні осіб рядового і начальницького складу фінансовий апарат (бухгалтерія) зобов`язаний задовольнити їх усіма належними видами грошового та дорожнього забезпечення і про виплачені суми зробити відповідні записи в грошовому атестаті, зразок якого наведено у додатку до цієї Інструкції.
Відповідно до Додатка 3 до Наказу №499, за вислугу років від 20 до 25 років встановлено розмір надбавки, відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням - 35%.
Аналогічний розмір надбавки за вислугу років в 35% встановлено Додатком 29 до постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2007 року № 1294.
Як вже зазначалося вище, Івано-Франківський окружний адміністративний суд в рішенні від 17.10.2023 у справі №300/3146/23 встановив, що станом на 28.02.2015 вислуга років (стаж служби) ОСОБА_1 становить 21 рік 07 місяців 02 дні.
Більше того, в наказі № 324 о/с від 18.03.2024 року Львівський державний університет внутрішніх справ визначив ОСОБА_1 вислугу років (стаж служби) в органах внутрішніх справ (міліції) станом на дату звільнення зі служби в органах внутрішніх справ (28.02.2015) - 21 рік 07 місяців 02 дні.
Враховуючи вищевикладене, доходимо до висновку, що відповідачем під час виплати позивачу грошового забезпечення за період з 23.04.2014 року по 28.02.2015 було помилково взято до уваги надбавку за вислугу років у розмірі 30%, а не 35%. Ця обставина потягла за собою неправильне нарахування всіх виплат, до бази нарахувань яких входить надбавка за вислугу років.
Крім того, оскільки позивач звільнений зі служби з 28.02.2015 року (останній робочий день), суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу різницю між виплаченими та належними до виплати сумами грошового забезпечення (зарплати) з врахуванням індексу інфляції за весь час затримки повного розрахунку з Позивачем при звільненні.
У відповідності до статті 1 Закону України «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати» (далі - Закон №1214-ІХ), підприємства, установи і організації всіх форм власності та господарювання здійснюють компенсацію громадянам втрати частини доходів у випадку порушення встановлених строків їх виплати, у тому числі з вини власника або уповноваженого ним органу (особи).
Згідно з ч.ч. 1-2 статті 2 Закону №1214-ІХ, компенсація громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати (далі - компенсація) провадиться у разі затримки на один і більше календарних місяців виплати доходів, нарахованих громадянам за період починаючи з дня набрання чинності цим Законом.
Під доходами у цьому Законі слід розуміти грошові доходи громадян, які вони одержують на території України і які не мають разового характеру, в тому числі заробітну плату (грошове забезпечення).
Відповідно до статті 3 Закону №1214-IX, сума компенсації обчислюється шляхом множення суми нарахованого, але не виплаченого громадянину доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов`язкових платежів) на індекс інфляції в період невиплати доходу (інфляція місяця, за який виплачується доход, до уваги не береться).
Отже, відповідачем протиправно не здійснено повний розрахунок з позивачем шляхом нарахування і виплати різниці між виплаченими та належними до виплати сумами грошового забезпечення (зарплати) за весь період проходження служби позивача у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015 (включно).
Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч. 2 ст. 77 КАС України).
Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.
Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Щодо застосування строків, суд зазначає, що рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2024 у справі №300/3146/23 позов ОСОБА_1 до Львівського державного університету внутрішніх справ, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, - задоволено.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28.02.2024 апеляційну скаргу Львівського державного університету внутрішніх справ залишено без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 у справі №300/3146/23 без змін.
16.08.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про здійснення повного розрахунку при звільненні зі служби шляхом нарахування і виплатити різниці між виплаченими та належними до виплат сумами грошового забезпечення (зарплати) за весь період проходження служби у відповідача з 23.04.2014 й одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ із застосування надбавки за вислугу років у розмірі 35% та всіх інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років.
Відповіддю від 30.08.2024 №10/3295 відповідач повідомив, що нарахована позивачу надбавка не підлягає перерахунку, а її нарахування здійснювалось з часу досягнення вислуги років (у календарному обчисленні) у належних розмірах згідно з додатком 3 до наказу МВС України від 31.12.2007 №499 "Про впорядкування структури та умов грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ".
Представник позивача з даним позовом звернулася до суду 23.09.2024, тобто в межах шестимісячного строку.
Таким чином, позов подано у межах строку, визначеного законом.
Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає до задоволення.
Враховуючи те, що позивач звільнений від сплати судового збору, судові витрати розподілу не підлягають.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
позов ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) до Львівського державного університету внутрішніх справ (код ЄДРПОУ - 08571995, вул. Городоцька, 26, м. Львів, Львівська область, 79007) про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Львівського державного університету внутрішніх справ щодо непроведення нарахування та виплати ОСОБА_1 різниці між вже виплаченими та належними до виплат сумами грошового забезпечення (зарплати), інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років, за весь період служби у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015, а також одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ, із застосуванням надбавки за вислугу років у розмірі 35%.
Зобов`язати Львівський державний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ - 08571995, вул. Городоцька, 26, м. Львів, Львівська область, 79007) нарахувати та виплатити ОСОБА_1 (код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ) різницю між вже виплаченими та належними до виплати сумами грошового забезпечення (зарплати), інших передбачених виплат, до бази розрахунку яких входила надбавка за вислугу років, за весь період служби у Львівському державному університеті внутрішніх справ з 23.04.2014 по 28.02.2015, а також одноразової грошової допомоги при звільненні з органів внутрішніх справ, із застосуванням надбавки за вислугу років у розмірі 35% та з врахуванням індексу інфляції за весь час затримки повного розрахунку при звільненні.
Сторонам рішення надіслати через підсистему Електронний суд.
Перебіг процесуальних строків, початок яких пов`язується з моментом вручення процесуального документа учаснику судового процесу в електронній формі, починається з наступного дня після доставлення документів до Електронного кабінету в розділ Мої справи.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя /підпис/ Микитюк Р.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2025 |
Оприлюднено | 20.01.2025 |
Номер документу | 124497333 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Микитюк Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні