Рішення
від 17.01.2025 по справі 560/6648/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/6648/24

РІШЕННЯ

іменем України

17 січня 2025 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Гнап Д.Д. розглянувши адміністративну справу за позовом Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці до товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод" про застосування заходів реагування.

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці звернулось в суд з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод", в якому просить:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до товариства з обмеженою відповідальністю «Сумський молочний завод», а саме до усунення зазначених у позовній заяві порушень зупинити виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки за фактичним місцем здійснення господарської діяльності і розташування виробничих потужностей: Україна, 40009, Сумська область, м. Суми, вул. Білопільський шлях, 15):

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи в електроустановках електротехнічних працівників у вибухонебезпечних зонах до яких висуваються додаткові вимоги;

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устаковання підвищеної небезпеки обладнання аміачної холодильної установки;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: обладнання, що працює під тиском складові частини АХУ - збірники аміака ИП-320 (панельні випарники) 1985 р.в., виробник завод имени 50-летия ВОСР, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №№ 30, 13, 33, 10(130); відокремлювач рідини 150-ОЖГ, 1971 р.в., виробник завод «Кузполимермаш» м. Кузьнецьк, Пензенська обл., роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №24432; відокремлювач рідини 150-ОЖГ, 1973 р.в., виробник підприємство п/я В-8136, м. Уфа, роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №8359; відокремлювачі рідини 125-ОЖГ, 1971 р.в., виробник завод «Кузполимермаш» м. Кузьнецьк, Пензенська обл., Росія, роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №№ 24228, 24233; конденсатори (аміачні) КГА-350, 1998 р.в., виробник ОАО «Коростенский завод химического машиностроения», м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №№ 4, 5; ресивер лінійний 3,5 РВ, 1973 р.в., виробник п/я В-8136, м. Уфа, роб. тиск 18 кгс/см2, зав. №7010; ресивер лінійний 3,5 РВ, 1998 р.в., виробник ОАО «Коростенский завод химического машиностроения», м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 18 кгс/см2 зав. № 4; ресивер дренажний 2.5 РДВ, 1988 р.в., виробник завод 50 летия Великого Октября, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №666; ресивер дренажний 2.5 РДВ, 1989 р.в., виробник завод 50 летия Великого Октября, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №1111;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах обладнання АХУ - компресори НФ-811 інв. №№ 100003071, 100003133; компресор інв. № 100003125; компресори 4ВУ 5/9 зав. № 1, інв.№ 100003114; зав.№2, інв.№ 100003156; зав.№3, інв.№ 100003062 ;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: манометрів які встановлені на технологічному обладнанні компресорного цеху, які не пройшли повірку та сигналізатор-аналізатор аміаку «Дозор-С» компресорного цеху інв. № 100000256, якому не проведено періодичну повірку;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: технологічні трубопроводи компресорного цеху.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що Міжрегіональне управління на підставі абзацу 9 частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», наказу Міністерства економіки України № 5782 від 16.06.2023 «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану» призначило наказом від 12.02.2024 № 29/ПНС-ЗК проведення заходів державного нагляду (контролю) ТОВ «Сумський молочний завод» у формі позапланової перевірки з 14 по 20 лютого 2024 року. За результатами перевірки виявлено ряд порушень вимог нормативно-правових актів з охорони праці, промислової безпеки і гігієни. Вказує, що вищезазначені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю працівників. Враховуючи викладене, просить задовольнити позовні вимоги.

Копія ухвали про відкриття провадження від 07.05.2024 року вручена відповідачу 07.05.2024 року, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.

Відзиву на позов від відповідача не надходило.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 травня 2024 року відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 11 червня 2024 року клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі №560/6648/24 задоволено. Зупинено провадження у справі № 560/6648/24 за позовом Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці до товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод" про застосування заходів реагування до набрання законної сили рішенням Сумського окружного адміністративного суду у справі № 440/6460/24.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 02 грудня 2024 року провадження у справі №560/6648/24 поновлено та продовжено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 10 грудня 2024 року прийнято заяву Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про зміну розміру позовних вимог до розгляду.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Товариство з обмеженою відповідальністю «Сумський молочний завод» листом від 01.02.2024 № 47 повідомило Північно-Східне міжрегіональне управління Держпраці, що 31.01.2023 на ТОВ "Сумський молочний завод" за адресою: вул. Білопільський шлях, 15, м. Суми сталася аварія та просило направити представника для участі у розслідуванні обставин та причин аварії.

На підставі абз. 9 ч. 1 ст. 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877-V від 05.04.2007, наказу Міністерства економіки України від 16.06.2023 № 5782 "Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану", окремого доручення Голови Державної служби з питань праці від 19.06.2023 № Д-81/1/2.1-23а наказом Міжрегіонального управління № 29/ПНС-ЗК від 12.02.2024 призначено проведення заходу державного нагляду (контролю) ТОВ "Сумський молочний завод".

У період з 14.02.2024 по 20.02.2024 Північно-Східним міжрегіональним управлінням Держпраці проведено позапланову перевірку з питань додержання вимог законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці за фактичним місцем здійснення господарської діяльності та виробничих потужностей заводу м. Суми, вул. Білопільський шлях, буд. 15.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 20.02.2024 № ПНС/СМ/2673/07, у якому зафіксовано 50 порушень нормативно-правових актів з охорони праці з яких 22, які несуть загрозу життю та здоров`ю людей.

На підставі акту перевірки від 20.02.2024 № ПНС/СМ/2673/07 директору ТОВ "СМЗ" видано Припис від 20.02.2024 № ПНС/СМ/2673/067/П про усунення виявлених порушень законодавства у сфері охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, зі строком негайного виконання та не пізніше 20.03.2024.

Товариством з обмеженою відповідальністю «Сумський молочний завод» у визначений у Приписі від 20.02.2024 №ПНС/СМ/2673/067/П строк порушення усунуто лише частково. У зв`язку з чим та відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» Міжрегіональним управлінням у період з 11 по 15 квітня 2024 року проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю), у формі перевірки, з питань виконання суб`єктом господарювання ТОВ «Сумський молочний завод» вимог Припису від 20.02.2024 № ПНС/СМ/2673/067/П про усунення виявлених порушень законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки. Перевірка проведена за фактичним місцем знаходження виробничих потужностей у м. Суми, з відому та в присутності директора ТОВ «Сумський молочний завод», який особисто отримав Акт перевірки, зауваження надані не були.

За результатами проведеної перевірки складено Акт від 12.04.2024 № ПНС/СМ/5980/067, у якому зафіксовано, що з 50 виявлених перевіркою у лютому 2024 року порушень нормативно-правових актів з охорони праці, промислової безпеки і гігієни праці усунуто лише 17 порушень, інші 33 порушення нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 17 - які несуть загрозу життю та здоров`ю людей, усунуто не було.

Позивач вважає, що вищезазначені порушення створюють загрозу життю та здоров`ю працівників, тому звернувся до суду з цим позовом.

IV. ОЦІНКА СУДУ

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно пункту 1 Положення по Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №96 від 11.11.2015р., Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб. Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (п. 7 Положення).

Наказом Міністерства соціальної політики України №340 від 27.03.2015р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.04.2015р. за №438/26883, затверджено Положення про територіальні органи Державної служби України з питань праці.

Згідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №877-Vвід 05 квітня 2007р.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877-V від 05 квітня 2007 року (далі - Закон №877-V) визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України "Про охорону праці" №2694-XII від 14 жовтня 1992 року (далі - Закон №2694-XII) охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Статтею 38 Закону №2694-XII встановлено, що державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Органи державного нагляду за охороною праці не залежать від будь-яких господарських органів, суб`єктів підприємництва, об`єднань громадян, політичних формувань, місцевих державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування, їм не підзвітні і не підконтрольні.

Діяльність органів державного нагляду за охороною праці регулюється цим Законом, законами України «Про використання ядерної енергії і радіаційну безпеку», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», іншими нормативно-правовими актами та положеннями про ці органи, що затверджуються Президентом України.

Серед прав, визначених статтею 39 Закону №2694-XII, за посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, закріплене право безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об`єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та здійснювати в присутності роботодавця або його представника перевірку додержання законодавства з питань, віднесених до їх компетенції.

За приписами частини 1 статті 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частини 4 статті 4 Закону №877-V, виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини 11 статті 4 Закону №877-V- плановий чи позаплановий захід щодо суб`єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.

З матеріалів справи суд встановив, що підставою для проведення перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод" стала аварія на підприємстві.

Відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 6 Закону №877-V підставами для здійснення позапланових заходів є: настання аварії, пожежі, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов`язано з діяльністю суб`єкта господарювання.

Частиною 1 статті 7 Закону №877-V передбачено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою (частина 2 статті 7 Закону України №877-V).

За приписами частини 6 статті 7 Закону України №877-V, за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

Згідно з частиною 7 статті 7 Закону №877-V- на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Суд констатує, що 12.04.2024 за результатами проведеної первірки посадовою особою відповідача складено акт у якому зафіксовано порушення нормативно - правових актів з охорони праці, промислової безпеки і гігієни.

Примірник вищезазначеного акту підписано директором товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод".

Суд приймає до уваги, той факт, що відповідачем частково усунуто виявленні порушення, однак пункти 11, 12, 27, 29, 14, 15, 24, 26, 16, 20, 22, 25 залишаються не виконаними.

Статтею 4 Закону № 2694-XII визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, перш за все, на принципі пріоритету життя і здоров`я працівників, а також повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно зі статтею 13 Закону № 2694-XII - роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець, зокрема, створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці.

Згідно із статтею 39 Закону України №2694-XII посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право: забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Частиною 5 статті 4 Закону України №877-V встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до частини 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи те, що відповідачем не надано суду жодних доказів на підтвердження усунення виявлених порушень, зафіксованих відповідачем в акті перевірки, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до приписів статті 139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до товариства з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод", а саме до усунення порушень зупинити виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки за фактичним місцем здійснення господарської діяльності і розташування виробничих потужностей: Україна, 40009, Сумська область, м. Суми, вул. Білопільський шлях, 15):

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи в електроустановках електротехнічних працівників у вибухонебезпечних зонах до яких висуваються додаткові вимоги;

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;

- виконання роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи з налагодження, ремонту, технічного обслуговування, машин, механізмів, устаковання підвищеної небезпеки обладнання аміачної холодильної установки;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: обладнання, що працює під тиском складові частини АХУ - збірники аміака ИП-320 (панельні випарники) 1985 р.в., виробник завод имени 50-летия ВОСР, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №№ 30, 13, 33, 10(130); відокремлювач рідини 150-ОЖГ, 1971 р.в., виробник завод «Кузполимермаш» м. Кузьнецьк, Пензенська обл., роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №24432; відокремлювач рідини 150-ОЖГ, 1973 р.в., виробник підприємство п/я В-8136, м. Уфа, роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №8359; відокремлювачі рідини 125-ОЖГ, 1971 р.в., виробник завод «Кузполимермаш» м. Кузьнецьк, Пензенська обл., Росія, роб. тиск 15 кгс/см2, зав. №№ 24228, 24233; конденсатори (аміачні) КГА-350, 1998 р.в., виробник ОАО «Коростенский завод химического машиностроения», м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №№ 4, 5; ресивер лінійний 3,5 РВ, 1973 р.в., виробник п/я В-8136, м. Уфа, роб. тиск 18 кгс/см2, зав. №7010; ресивер лінійний 3,5 РВ, 1998 р.в., виробник ОАО «Коростенский завод химического машиностроения», м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 18 кгс/см2 зав. № 4; ресивер дренажний 2.5 РДВ, 1988 р.в., виробник завод 50 летия Великого Октября, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №666; ресивер дренажний 2.5 РДВ, 1989 р.в., виробник завод 50 летия Великого Октября, м. Коростень, Житомирська обл., роб. тиск 20 кгс/см2 зав. №1111;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах обладнання АХУ - компресори НФ-811 інв. №№ 100003071, 100003133; компресор інв. № 100003125; компресори 4ВУ 5/9 зав. № 1, інв.№ 100003114; зав.№2, інв.№ 100003156; зав.№3, інв.№ 100003062 ;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: манометрів які встановлені на технологічному обладнанні компресорного цеху, які не пройшли повірку та сигналізатор-аналізатор аміаку «Дозор-С» компресорного цеху інв. № 100000256, якому не проведено періодичну повірку;

- експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, а саме: технологічні трубопроводи компресорного цеху.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Північно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці (вул. Матвійчука Юліана, 119,Полтава,Полтавська область,36014 , код ЄДРПОУ - 44730367) Відповідач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумський молочний завод" (вул. Сагайдачного Петра, 3,Кам`янець-Подільський,Хмельницька область,32312 , код ЄДРПОУ - 43673146)

Головуюча суддя Д.Д. Гнап

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.01.2025
Оприлюднено20.01.2025
Номер документу124499085
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —560/6648/24

Рішення від 17.01.2025

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 26.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 24.06.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 07.05.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні