Рішення
від 16.01.2025 по справі 460/15027/24
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

16 січня 2025 року м. Рівне№460/15027/24 Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Махаринця Д.Є., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

Приватне мале підприємство "МЛС" доРівненська митниця про визнанняпротиправним та скасування рішення про коригування митної вартості товарів, -В С Т А Н О В И В:

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного малого підприємства «МЛС» до Рівненської митниціпро визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень Рівненської митниці від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/118 та від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/119.

Позовні вимоги мотивовані наступним.

14 жовтня 2024 року МПП «МЛС» отримано Акт від 27 вересня 2024 № 15/24/7.13-19/13991251про результати документальної невиїзної перевірки (в подальшому - Акт).

Згідно Висновку Акту, документальною невиїзною перевіркою встановлено порушення ПМП «МЛС» вимог Закону України «Про Митний тариф України» від 19.09.2013 №584-VII (застосування Правила 1,6 Основних правил інтерпретації класифікації товарів, додаткових приміток 2(d), 2(е) за УКТ ЗЕД), частини 1, пункту 5 частини 8 статті 257 Митного кодексу України, в частині невірної класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД при його декларуванні п.187.8 ст. 187, п. 190.1 ст. 190, ст.213, пп.215.3.4 п.215.3 ст.215, п. 218.1 ст. 218 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями, у результаті чого занижено податкові зобов`язання, які підлягають перерахуванню до Держбюджету України, в розмірі: - акцизний податок на пальне в розмірі 3 399,11 грн.; податок на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів в розмірі 679,82 грн.

Позивач не погоджується з даними рішеннями, вважає їх безпідставними, необґрунтованимита такими, що суперечать вимогами чинного законодавства, просить їх скасувати.

Відповідач подав до суду відзив, яким позовні вимоги не визнав.

Вважає, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення винесені у відповідності до норм чинного законодавства України та скасуванню не підлягають, просить у задоволенні позову відмовити.

Дослідивши матеріали справи та подані сторонами письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб`єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією або законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до п. 1 частини 1 статті 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Справою адміністративної юрисдикції (адміністративною справою) є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб`єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.1 ч.1 ст.3 КАС України).

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України визначено поняття суб`єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб`єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Зазначений спір має ознаки публічно-правового спору та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Оцінюючи правомірність дій відповідача щодо прийняття податкових повідомлень-рішень від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/118 та від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/119, суд керувався критеріями, закріпленими у частині 3 статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб`єкта.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд з`ясовує, чи використане повноваження, надане суб`єкту владних повноважень, з належною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотивовані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупередженості до особи, стосовно якої вчиняється дія; добросовісно, тобто щиро, правдиво, чесно; розсудливо, тобто доцільно з точки зору законів логіки і загальноприйнятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорційно та адекватно; досягнення розумного балансу між публічними інтересами та інтересами конкретної особи.

Судом досліджено наявні у справі документи та з`ясовано наступне.

Рівненською митницею проведено перевірку правильності класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД за митною декларацію типу ІМ40ДЕ від 28.05.2020 року №UA204020/2020/014909. Як зазначено в Акті, за результатами перевірки встановлено, що ПМП «МЛС» в зоні діяльності Рівненської митниці за митною декларацією типу ІМ40ДЕ від 28.05.2020 №UA204020/2020/014909 здійснено митне оформлення товару №6: ««DELKOL MOULD OIL 15 DRUM, артикул 03284, 4 бочки по 180кг/205л, всього 720кг нетто; Мінеральне масло з вмістом більш 70мас. % нафти та нафтопродуктів (вуглеводнів) в якості основного компоненту, одержаних з бітумінозних мінералів, без вмісту дисульфіду молібдена. Призначення: для полегшення видалення бетонних виробів з форм. Не містить в складі синтетичних масел. Торговельна марка DELKOL. Виробник DELEK INDUSTRIES Ltd.», (далі - Товар), за кодом товару згідно УКТ ЗЕД - 2710199100, ставка ввізного мита - 0%.

При митному оформленні товару за МД типу ІМ40ДЕ від 28.05.2020 №UA204020/2020/014909 сплачено податок на додану вартість з товарів, ввезених на територію України суб`єктами господарювання (далі ПДВ, код платежу сплати 01) в сумі 3501,83 грн. 028, спосіб. Товарна позиція 2710 має назву: «Палива мінеральні; нафта і нафтопродукти її перегонки бітумінозні речовини; воски мінеральні». У товарній позиції 2710 термін «нафта або нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів)» означає не тільки нафту та нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід, але і аналогічні продукти, а також продукти, що містять передусім змішані ненасичені вуглеводні. Ці продукти можуть бути одержані будь-яким способом за умови, що маса неароматичних складових частин перевищує масу ароматичних. Товарна категорія 27101991 означає засоби для обробки металів на верстатах, для виймання з форм, антикорозійні масла.

Відповідно до частини 1 статті 69 Митного кодексу України від 13.03.2012 року №4495-VI (зі змінами та доповненнями, далі МК України), товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно з вимогами Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД), що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, який затверджений Законом України від 19 вересня 2013 року №584-VII «Про митний тариф України» (чинний на дату оформлення МД., що перевіряється). Класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється за Основними правилами інтерпретації УКТ ЗЕД (далі Правила) відповідно до визначальних для класифікації характеристик товару. З метою забезпечення єдиного тлумачення і застосування УКТ ЗЕД в Україні запроваджено Пояснення до УКТ ЗЕД, які побудовані на основі Пояснень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів 2012 року і Пояснень до Комбінованої номенклатури Європейського Союзу, затверджені наказом Державної фіскальної служби України від 09.06.2015 №401 «Про затвердження Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності» (чинний на дату оформлення МД, що перевіряється, далі Пояснення).

Відповідно до Правила 1 назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил. Правилом 6 встановлено, що для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

17.08.2021 до відділу митного оформлення митного поста «Рівне» Рівненської митниці ПМП «МЛС» подано електронну митну декларацію типу ІМ 40ДЕ від 17.08.2021 №UA204020/2021/025235, в якій заявлено товар №5 «DELKOL MOULD OIL 15 DRUM, артикул 03284-24 бочки по 180кг/205л, всього 4 320 кг нетто/4 920л, мінеральне масло з вмістом більш 70 мас. % нафти та нафтопродуктів (вуглеводнів) в якості основного компоненту, одержаних з бітумінозних мінералів, без вмісту дисульфіду молібдена. Призначення: полегшення видалення бетонних виробів з форм. Не містить в складі синтетичних масел. Торговельна марка DELKOL. Виробник DELEK INDUSTRIES Ltd.» за кодом товару згідно УКТ ЗЕД 2710199100 (ставка ввізного мита 0%), фактурною вартістю 4034,4 євро, митна вартість 128051,54 грн.

Разом із вказаною МД до митного оформлення надано електронні копії наступних документів: зовнішньоекономічний договір купівлі продажу від 26.05.2021 №5, укладений з DELEK INDUSTRIES Ltd. (Ізраіль) Yitzhar Rabin 1 Lod, 7130101, в особі Sagiv Meger) (далі Продавець) щодо купівлі товару (мастильні матеріали), рахунок фактура від 21.07.2021 №E2100073, лист виробника від 27.05.2020 №316-10, сертифікат аналізів від 05.05.2020 №W620000909/1, технічні характеристики товару від 28.05.2020 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 МД.

Під час проведення процедур митного контролю за результатами спрацювання автоматизованої системи управління ризиками, а саме форми митного контролю за кодом 905-3 «взяття проб (зразків) товарів для проведення досліджень (аналізу, експертизи) з метою встановлення характеристик визначальних для класифікації товарів за УКТ ЗЕД». Рівненською митницею скеровано запит про проведення досліджень до Львівського відділу експертиз та досліджень СЛЕД Держмитслужби. За результатами проведених досліджень відповідно до висновку Львівського відділу експертиз та досліджень СЛЕД Держмитслужби від 30.08.2021 №1420003400-0190 встановлено наступне: «У складі досліджуваної проби з назвою «DECOL/ MOULD OIL 15 DRUM, артикул 03284 24 бочки по 180 кг/205л, всього 43210 кг нетто/4920л. Мінеральне мастило з вмістом більш 70 мас.% нафти на нафтопродуктів (вуглеводнів) в якості основного компоненту, одержаних з мінералів, без вмісту дисульфіду молібдена. Призначення: для полегшення видалення бетонних виробів з форм. Не містить у своєму складі синтетичних масел.», наданої у вигляді однорідної прозорої рідини коричневого кольору, виявлено аліфатичні вуглеводні, дисульфіду молібдену проведеними дослідженнями не виявлено. Фракційний склад проби... 65 об.% дослідженої проби переганяється при температурі 341°С., 85 об.% дослідженої проби переганяється при температурі 350°С. Густина проби при температурі 15°С - 0,875 г/смі..... Результати проведених досліджень не узгоджуються із заявленим у графі 31 МД ІМ40ДЕ від 17.08.2021 №UA204020/2021/025235 в частині «... мінеральне мастило...». ПМП «МЛС» надано лист виробника товару щодо його характеристик від 07.09.2021 року №243-01.

Відповідно до додаткових приміток у товарній позиції 2710: - (d) термін "важкі дистиляти" (товарні категорії 2710 19 31 2710 19 99 та 2710 20 11- 2710 20 90) означає нафтові фракції та інші нафтопродукти, менш як 65 об.% яких (включаючи втрати) переганяється при температурі 250 °С за методом ISO 3405 (еквівалентним методу ASTM D 86), або фракції, відсоток перегонки яких при температурі 250 °С не може бути визначений за цим методом; - (е) термін "газойлі" (товарні категорії 2710 19 31-2710 19 48 та 2710 20 11-2710 20 19) означає важкі дистиляти, зазначені в пункті (d), 85 об.% яких (включаючи втрати) або більше переганяється при температурі 350 °С (за методом ISO 3405, еквівалентним методу ASTM D 86). Умови додаткових приміток 2 (d), 2 (е) до групи 27 виконуються, так як згідно лабораторних досліджень температура початку кипіння 283 °С. та 65 об.% дослідженої проби переганяється при температурі 341°С., 85 об.% дослідженої проби переганяється при температурі 350°C. З огляду на зазначене, з урахуванням правил 1, 6 Основних правил інтерпретації класифікації товарів, додаткових приміток 2(d), 2(е) за УКТ ЗЕД та враховуючи технічні характеристики товару (показник «вміст сірки»), Товар, класифікується за кодом 2710194800 згідно з УКТ ЗЕД як нафта або нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), крім сирих; продукти, в іншому місці не зазначені, з вмістом 70 мас.% або більше нафти чи нафтопродуктів, одержаних з бітумінозних порід (мінералів) із вмістом сірки більш як 0,1 мас.% (ставка ввізного мита 0%, акцизний податок 139,5 EUR за 1000 л., податок на додану вартість 20%). У зв`язку із невірною класифікацією Товару за митною декларацією ІМ 40ДЕ від 17.08.2021 №UA204020/2021/025235 оформлена картка відмови в митному оформленні від 17.08.2021 №UA204000/2021/000176. В подальшому Товар оформлений ПМП «МЛС» за митною декларацією ІМ40ДТ від 17.09.2021 №UA204020/2021/029016 за кодом товару 2710 19 48 00 із сплатою акцизного податку за ставкою 139,5 EUR за 1000 л. у сумі 21613,14 грн. На підставі викладеного, враховуючи що товар «DELKOL. MOULD OIL 15 DRUM, артикул 03284,4 бочки по 180кг/205л, всього 720кг нетто; Мінеральне масло з вмістом більш 70 мас. % нафти та нафтопродуктів (вуглеводнів) в якості основного компоненту, одержаних з бітумінозних мінералів, без вмісту дисульфіду молібдена. Призначення: для полегшення видалення бетонних виробів з форм. Не містить в складі синтетичних масел. (Торговельна марка DELKOL. Виробник DELEK INDUSTRIES Ltd.), заявлений до митного оформлення за МД від 28.05.2020 №UA204020/2020/014909 є ідентичним (відповідно до найменування, артикулу, торгової марки, країною виробництва, виробника), його декларування за кодом згідно з УКТ ЗЕД 2710 19 91 00 є неправомірним, оскільки даний товар, згідно проведених досліджень слід класифікувати за кодом згідно з УКТЗЕД 2710 19 48 00. Даний факт, на думку митного органу, свідчить про невірну класифікацію ПМП «МЛС» товару №6 «DELKOL. MOULD OIL 15 DRUM, артикул 03284-4 бочки по 180кг/205л, всього 720кг нетто; Мінеральне масло з вмістом більш 70 мас.% нафти та нафтопродуктів (вуглеводнів) в якості основного компоненту, одержаних з бітумінозних мінералів, без вмісту дисульфіду молібдену. Призначення: для полегшення видалення бетонних виробів з форм. Не містить в складі синтетичних масел.», що призвело до заниження податкового зобов`язання. Відповідно до пп.215.3.4 п.215.3 ст.215 Податкового кодексу України, акцизний податок справляється з таких товарів та обчислюється за такими ставками: пальне згідно з УКТ ЗЕД 2710194800 важкі дистиляти (газойль) 139,50 євро за 1000 літрів.

Таким чином, на підставі висновку лабораторії за відібраними у 2021 році зразками за МД від 17.08.2021 MUA204020/2021/025235, митним органом зроблено висновок про заниження податкових зобов`язань за митною декларацією від 28.05.2020 року №UA204020/2020/014909.

Суд, дослідивши матеріали справи, погоджується, що до митної декларації №UA204020/2020/014909 від 28.05.2020 року декларантом МПП «МЛС» були долучені визначені Митним кодексом України документи, необхідні для митного контролю та митного оформлення товарів.

Відповідно до статті 318 та розділу 8 Митного кодексу України, митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України. Форми та обсяг процедур митного контролю визначаються посадовими особами митного органу при його здійсненні.

Статтею 255 Митного кодексу Українивизначено, що митне оформлення завершується в найкоротший можливий строк, але не більше ніж чотири робочих години з моменту пред`явлення митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню (якщо згідно з цим Кодексом товари, транспортні засоби комерційного призначення підлягають пред`явленню), подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів і відомостей, передбаченихстаттями 257і335цього Кодексу.

Митне оформлення МД від 28.05.2020 року №UA204020/2020/014909 було завершено митним органом 28.05.2020 року, отже, на думку суду, посадовою особою митниці було визнано, що до декларації долучені всі необхідні документи, що відповідають імпортованому товару, за якими були виконані митні формальності та здійснено митний контролю у визначеному обсязі.

Порівняння товарів за митними деклараціями від 28.05.2020 року №UA204020/2020/014909 та від 17.08.2021 №UA204020/2021/025235, а тим більше визнання їх аналогічними/тотожніми суд вважає безпідставним. Як слідує із матеріалів справи, товари за даними митними деклараціями ввозились за різними зовнішньоекономічними договорами - №4 від 10.07.2019 та №5 від 26.05.2021 року, та відповідно супроводжувались різними комплектами документів.

Вирішуючи даний спір суд враховує, що відповідно до пункту 3 розділу VI («Надання СЛЕД Держмитслужби висновків за результатами проведених досліджень (аналізів, експертиз») Порядку взаємодії структурних підрозділів та територіальних органів Державної митної служби України із Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень Держмитслужби під час проведення досліджень (аналізів, експертиз), Нормативів взяття проб (зразків) товарів для проведення дослідження (експертизи), форм акта про взяття проб (зразків) товарів та висновку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.12.2016 №1058 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 грудня 2016 р. за № 1693/29823) результати дослідження (експертизи) чинні для наданих проб (зразків) товарів.

Таким чином, висновки Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Державної митної служби України поширюються виключно на надані для проведення дослідження проби та зразки. Чинними нормативними актами з питань державної митної справи не передбачено можливості поширення результатів дослідження проб та зразків на партію товарів, відмінну від тієї, із якої відібрані проби та зразки.

Таким чином, висновок митного органу у Акті від 27 вересня 2024 № 15/24/7.13-19/13991251про неправильну класифікацію згідно з УКТ ЗЕД товару, митне оформлення якого проведено за митною декларацією від 28.05.2020 №UA204020/2020/014909, за результатом дослідження товару, митне оформлення якого проведено за митною декларацією від 17.08.2021 №UA204020/2021/025235, суд вважає протиправним та таким, що суперечить приписам чинного митного законодавства України. Відповідачем не доведено тотожності імпортованих партій товарів або вчинення Позивачем порушень при імпорті партії товарів за митною декларацією від 28.05.2020 №UA204020/2020/014909.

Враховуючи вищевикладене, податкові повідомлення-рішення від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/118 та від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/119 не відповідають вимогам чинного законодавства України, тобто є протиправними та підлягають скасуванню.

Згідно зі статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно обов`язок доведення порушення норм митного законодавства лежить на суб`єкті владних повноважень.

Відповідно до статті 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

Дослідивши матеріали справи у їх сукупності, суд дійшов висновку про недоведеність порушень у діях Приватного малого підприємства «МЛС», відсутність належних та допустимих доказів, належним чином оформлених документів тощо. Отже враховуючи вищенаведене та проводячи системний аналіз правових норм, суд прийшов до висновку щодо відповідності вимог Позивача чинному законодавству України. Відповідно, позов слід задовольнити повністю.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов Приватного малого підприємства «МЛС» ( вул. Млинівська, буд.20, м. Рівне, 33024, код ЄДРПОУ 13991251) до Рівненської митниці (вул. Соборна, 104, м. Рівне, 33000, код ЄДРПОУ 43958370) задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Рівненської митницівід 29.10.2024р. №ОА204000/2024/118 та від 29.10.2024р. №ОА204000/2024/119.

Стягнути на користь Приватного малого підприємства «МЛС» ( вул. Млинівська, буд.20, м. Рівне, 33024, код ЄДРПОУ 13991251) за рахунок бюджетних асигнувань Рівненської митниці (вул. Соборна, 104, м. Рівне, 33000, код ЄДРПОУ 43958370) судовий збір у розмірі 3028,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - Приватне мале підприємство "МЛС" (вул. Млинівська, 20,м. Рівне,Рівненська обл.,33024, ЄДРПОУ/РНОКПП 13991251)

Відповідач - Рівненська митниця (вул. Соборна, буд. 104,м. Рівне,Рівненська обл.,33028, ЄДРПОУ/РНОКПП 43958370)

Суддя Д.Є. Махаринець

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2025
Оприлюднено20.01.2025
Номер документу124503087
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —460/15027/24

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Рішення від 16.01.2025

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.Є. Махаринець

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Д.Є. Махаринець

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні