Справа № 161/136/25
Провадження № 3/161/572/25
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 січня 2025 року м. Луцьк
Суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області Пушкарчук В.П., при секретаріШвед Н.В., за участі: прокурора Бурка О.М., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Луцьку справу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відносно ОСОБА_1 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в м. Селісок Любешівського району Волинської області, громадянина України, начальника Волинського обласного центру з гідрометеорології, зареєстрованого та фактично проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,
за ч.ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 25.04.2023 №53 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 25.04.2023 №53 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у квітні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 25.05.2023 №60 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 25.05.2023 №60 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у травні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 26.06.2023 №65 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 26.06.2023 №65 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у червні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 26.07.2023 №80 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 26.07.2023 №80 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у липні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 25.08.2023 №93 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 25.08.2023 №93 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у серпні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 26.09.2023 №100 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 26.09.2023 №100 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у вересні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 26.10.2023 №113 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 26.10.2023 №113 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у жовтні 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 24.11.2023 №121 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 24.11.2023 №121 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у листопаді 2023 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 29.01.2024 №10-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 29.01.2024 №10-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у січні 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 23.02.2024 №14-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 23.02.2024 №14-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у лютому 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 25.03.2024 №20-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 25.03.2024 №20-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у березні 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів начальника Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 24.04.2024 №28-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 24.04.2024 №28-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у квітні 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів начальника Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 28.05.2024 №38-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 28.05.2024 №38-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у травні 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, не повідомив у встановлених Законом випадках та порядку (не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався чи повинен був дізнатись про наявність у нього реального конфлікту інтересів) безпосереднього керівника чи інший визначений законом орган, у даному випадку директора Українського гідрометеорологічного центру про наявність у нього реального конфлікту інтересів, який виник під час видачі та підписанні наказу від 27.06.2024 №44-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-7 КУпАП
ОСОБА_1 , будучи начальником Волинського обласного центру з гідрометеорології, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто будучи суб`єктом, на якого поширюється дія зазначеногоЗакону, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, а саме видав та підписав наказ від 27.06.2024 №44-НК/993 «Про преміювання», яким нарахував премію за особистий внесок у загальний результат роботи по загальному фонду у червні 2024 року техніку метеорологу ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології ОСОБА_2 , яка є його тещею, тобто близькою особою, відповідно до ст. 1 Закону, чим порушив вимоги п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції».
Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину в інкримінованих адміністративних правопорушеннях визнав.
Прокурор у судовому засіданні зазначив, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. ч. 1, 2 ст.172-7 КУпАП.
Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши письмові докази по справі, суд дійшов наступного висновку.
Відповідно дост. 280 КУпАПорган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, тощо, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ч. 1ст. 62 ГК України, підприємство - це самостійний суб`єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб`єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами.
Згідно ч. 3 та 4ст. 62 цього ж Кодексу, підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту та є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.
Статтею 80 ЦК Українивизначено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.
Крім того, уст. 81 ЦК Українивказано, що юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Волинській обласний центр з гідрометеорології, код ЄДРПОУ 20129181 (далі Волинський ЦГМ) є неприбутковою організацією, що належить до сфери управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій та безпосередньо підпорядковується Українському гідрометеорологічному центру. До переліку засновників Волинського ЦГМ входить Український гідрометеорологічний центр Державної служби України з надзвичайних ситуацій (код ЄДРПОУ 25836018).
Волинський ЦГМ є бюджетною установою, утримується за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до положення є юридичною особою, має самостійний баланс, печать.
Відповідно до п. 1.4 ч. 1 Положення «Про Волинський обласний центр з гідрометеорології» ЦГМ є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України та банках України, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
Згідно п. 1.6 ч. 1 Положення ЦГМ є бюджетною установою та утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Враховуючи вищевикладене, Волинський ЦГМ є юридичною особою публічного права.
Отже, відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції»начальник Волинського обласного центру з гідрометеорології є посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією передбаченихст. 172-7 КУпАП.
Диспозицією ч. 1ст. 172-7 КУпАПпередбачено адміністративну відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
У свою чергу, диспозицією ч. 2ст. 172-7 КУпАПпередбачено адміністративну відповідальність за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Відповідно до абз. 12 ч. 1ст. 1 ЗУ «Про запобігання корупції», приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Згідно з абз. 13 ч. 1ст.1ЗУ «Прозапобігання корупції» реальний конфлікт інтересів- суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Пунктами 1-4 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції»визначено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 ч. 1ст. 3 цього Закону, зобов`язані:
1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вживати заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Таким чином,бланкетні норми ч.ч. 1, 2ст.172-7 КУпАПвідсилають до іншого нормативно-правового акту, яким єЗУ «Про запобігання корупції»і безпосередньо кореспондуються, крім іншого, з п.п. 1-4 ч. 1ст. 28 цього Закону, яка у свою чергу передбачає конкретні зобов`язання для визначених осіб.
Як вбачається із свідоцтва про шлюб серії НОМЕР_1 , 11.02.2006 року ОСОБА_1 та ОСОБА_3 уклали шлюб, який зареєстровано Зарудчівською сільською радою Любешівського району Волинської області, про що складено відповідний актовий запис №1. Після укладення шлюбу прізвище дружини змінено на " ОСОБА_4 ".
Згідно з інформацією відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Волинській області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції 13.07.1979 року виконавчим комітетом Зарудчівської сільської ради Любешівського району Волинської області було складено актовий запис про народження №28 відносно ОСОБА_3 (після шлюбу ОСОБА_5 ), ІНФОРМАЦІЯ_2 , згідно якого батько ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , мати ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Відтак, підтверджено родинний зв`язок начальника Волинського ЦГМ ОСОБА_1 та техніка метеоролога ІІ категорії метеостанції Любешів Волинського ЦГМ ОСОБА_2 , тобто вказана особа є близькою особою відповідно до визначень ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції», а саме його тещею.
Судом встановлено, що в період часу з 25.04.2023 по 27.06.2024 ОСОБА_1 займав посаду начальника Волинського ЦГМ, а отже відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції»був посадовою особою юридичної особи публічного права та, відповідно, суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією передбаченихст. 172-7 КУпАП.
Так, конфлікт інтересів у зазначеному випадку полягав в суперечності між службовими повноваженнями ОСОБА_1 , які виражались у праві видавати відповідні накази про виплату винагород працівникам підприємства, в тому числі й ОСОБА_2 , як близькому родичу, та приватним інтересом останнього, котрий полягав в можливості надання додаткової грошової винагороди останній, шляхом використання своїх службових повноважень.
Разом з тим, ОСОБА_1 в порушення вимог чинного законодавства, про наявність у нього реального конфлікту інтересів у встановлений законом порядку директора УкрГМЦ не повідомив.
Зазначене свідчить про порушення ОСОБА_1 , як директором Волинського ЦГМ, вимог п. 2 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції», а відтак й вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1ст. 172-7 КУпАП.
Отже, ОСОБА_1 , будучи на посаді начальника Волинського ЦГМ не повідомив директора Укр ГМЦ про наявність у нього реального конфлікту, який виник під час видачі та підписання ним особисто: наказу №53 від 25.04.2023 «Про преміювання», наказу №60 від 25.05.2023 «Про преміювання», наказу №65 від 26.06.2023 «Про преміювання», наказу №80 від 26.07.2023 «Про преміювання», наказу №93 від 25.08.2023 «Про преміювання», наказу №100 від 26.09.2023 «Про преміювання», наказу №113 від 26.10.2023 «Про преміювання», наказу №121 від 24.11.2023 «Про преміювання», наказу №10-НК/993 від 29.01.2024 «Про преміювання», наказу №14-НК/993 від 23.02.2024 «Про преміювання», наказу №20-НК/993 від 25.03.2024 «Про преміювання», наказу №28-НК/993 від 24.04.2024 «Про преміювання», наказу №38-НК/993 від 28.05.2024 «Про преміювання», наказу №44-НК/993 від 27.06.2024 «Про преміювання», на підставі якого його тещі ОСОБА_2 нарахована та виплачена премія.
Такі дії ОСОБА_1 полягали у можливості отримання ОСОБА_2 , як близькому родичу, додаткової грошової винагороди у вигляді преміювання.
Таким чином, під час розгляду справи судом встановлено, що ОСОБА_1 , при наявності суперечності між приватним інтересом та службовими повноваженнями, що впливало на об`єктивність та неупередженість прийняття рішень та вчинення дій, не повідомивши безпосереднього керівника про наявність у нього реального конфлікту інтересів, вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Зазначене свідчить про порушення ОСОБА_1 , як директором Волинського ЦГМ, вимог п. 3 ч. 1ст. 28 ЗУ «Про запобігання корупції», а відтак й вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 2ст. 172-7 КУпАП.
Згідност. 7 КУпАПніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Відповідно дост. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Статтею 252 КУпАПпередбачено, що орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Отже, вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП, повністю підтверджується наступними доказами, дослідженими судом в ході розгляду справи, зокрема: протоколами про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № № 01-2025, 02-2025, 03-2025, 04-2025, 05-2025, 06-2025, 07-2025, 08-2025, 09-2025, 10-2025, 11-2025, 12-2025, 13-2025, 14-2025, 15-2025, 16-2025, 17-2025, 18-2025, 19-2025, 20-2025, 21-2025, 22-2025, 23-2025, 24-2025, 25-2025, 26-2025, 27-2025, 28-2025 від 02.01.2025 року складені за ч. ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАП; листом ГУ ДСНС України про надання інформації від 23.07.2024; повідомленням НАЗК; наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій №4 від 06.01.2023 про призначення ОСОБА_1 на посаду начальника Волинського обласного центру з гідрометеорології; наказами про преміювання; розрахунком премії; розрахунковим листком; попередженням ОСОБА_1 про недопущення корупційних правопорушень; ознайомленням ОСОБА_1 з правилами етичної поведінки працівників; окремим дорученням; наказом № 165 від 19.10.2016 року Про затвердження Загальних правил етичної поведінки; наказом №262 від 25.04.2019 року; наказом № 349 від 13.06.2019 року; запитом на Волинський ЦГМ; наказом № 15-НС/993 від 28.03.2023 року; наказом № 892 від 06.11.2023 року; Положенням «Про Волинський обласний центр з гідрометеорології», затвердженого наказом ДСНС 19.03.2018 за №183; наказом № 06-НС/993 від 10.01.2023 року; вимогою Волинського управління ДВБ НПУ начальникові Волинського ЦГМ ОСОБА_1 про надання інформації; посадовою інструкцією техніка-метеоролога ІІ категорів метеостанції Любешів Волинського обласного центру з гідрометеорології; колективним договором між адміністрацією та трудовим колективом Волинського ЦГМ на 2024-2028 роки; положенням про преміювання працівників Волинського ЦГМ; наказом № НС-33 від 13.01.2023 року Про окремі питання заробітної плати працівників гідрометеорологічних організацій у 2023 році; наказом № НС-490 від 20.06.2023 року; запитом до Відділу ДРАЦС у Волинській області; відповідю Відділу ДРАЦС у Волинській області; свідоцтвом про шлюб; паспортом ОСОБА_2 ; довідкою Волинського ЦГМ від 22.07.2024 року; запитом про надання інформації на УкрГМЦ; листом УкрГМЦ; окремим дорученням № 6 від 12.02.2019 року; наказом НС-79/99 від 03.07.2024 року Про врегулювання потенційних конфліктів інтересів; письмовими поясненнями ОСОБА_1 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ; запитом про надання інформації на УкрГМЦ; відповідю УкрГМЦ на лист СЕД-28295-2024 від 05.09.2024 року; витягом з наказу № 539 від 30.07.2024 року Про притягнення до дисциплінарної відповідальності; характеристикою на ОСОБА_1 ; наказом № 363 від 05.04.2024 року; наказом № 10 від 15.04.2024 року; наказом № НС-78 від 22.01.2024 року Про окремі питання заробітної плати працівників гідрометеорологічних організацій у 2024 році.
За таких обставин, оцінюючи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП.
При накладенні стягнення, судом враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Згідноч.2 ст.36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Враховуючи те, що ОСОБА_1 , як посадова особа Волинського обласного центру з гідрометеорології, вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП, справи про які одночасно розглядаються судом та із вчинених правопорушень більш серйозним є правопорушення передбачене ч. 2ст. 172-7 КУпАП, тому до порушника слід застосувати адміністративне стягнення в межах санкції ч. 2ст. 172-7 КУпАПу виді штрафу в розмірі 3400 грн..
Дана міра адміністративного стягнення, на думку суду, буде необхідною і достатньою для попередження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від скоєння нових адміністративних правопорушень.
Відповідно до ч. 1 ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Згідноз ч. 2 ст. 308 КУпАП у разі несплати штрафу протягом 15 днів в порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення, з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу.
На підставіст. 40-1 КУпАП, п. 5 ч. 2ст. 4 Закону України «Про судовий збір»з ОСОБА_1 слід також стягнути судовий збір у сумі 605,60 грн.
На підставі ч. ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАП, керуючись ст.ст.40-1,248,249,251,252,268,283-285 КУпАП,Законом України «Про запобігання корупції», суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. ч. 1, 2ст. 172-7 КУпАП, та на підставі ч. 2ст. 36 КУпАП, накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 200 (двохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) грн.
Роз`яснити ОСОБА_1 , що у разі несплати штрафу протягом 15 днів в порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення, з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.
Постанова може бути оскаржена до Волинського апеляційного суду через Луцький міськрайонний суд Волинської області протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Луцького міськрайонного
суду Волинської області В.П. Пушкарчук
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2025 |
Оприлюднено | 21.01.2025 |
Номер документу | 124508952 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Пушкарчук В. П.
Адмінправопорушення
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Пушкарчук В. П.
Адмінправопорушення
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Пушкарчук В. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні