Справа № 592/832/25
Провадження № 1-кс/592/465/25
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до документів
20 січня 2025 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянув клопотання сторони кримінального провадження - старшого групи слідчих у кримінальному провадженні - слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області, старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023202510000102 від 24.08.2023, за попередньою правовою кваліфікацією ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 367 КК України.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах,
установив:
Слідчий своє клопотання мотивує тим, що групою слідчих слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42023202510000102, відомості про кримінальне правопорушення внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 24.08.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 367 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що службовими особами товариства вчиняються дії, спрямовані на привласнення бюджетних коштів, виділених на виконання умов договору № 20 від 31.07.2023 на загальну суму 12740955,00 грн., укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_2 , щодо капітального ремонту покрівлі з утепленням, шляхом використання більш дешевих матеріалів, ніж указано у технічній документації та зменшення об`ємів виконаних робіт, а також за фактом того, що відповідно до заяви ГО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про вчинення кримінальних правопорушень за вих. № 08.52/25 від 30.04.2024, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 , неналежно виконуючи свої службові обов`язки, допустили завищення цін підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за договором № 20 від 31.07.2023.
Разом з цим, із заяви ГО « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вбачається наступне, що:
Громадською організацією « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснюється суспільний контроль за виконанням своїх обов`язків органами виконавчої влади, у тому числі з метою здійснення якісного розслідування кримінальних правопорушень, пов`язаних з корупцією та відмиванням доходів.
Проаналізувавши деякі закупівлі, які є у відкритому доступі, нас зацікавили дані стосовно тендеру Капітальний ремонт покрівлі з утеплениям ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування)) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Ідентифікатор закупівлі ID: ІНФОРМАЦІЯ_6 ) оголошений 28 червня 2023 року, за результатами якого 31 липня 2023 року було укладено договір №20 між ІНФОРМАЦІЯ_7 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), на суму 12 740 955,00 грн з ПДВ.
ІНФОРМАЦІЯ_8
Переплата за договором лише за двома проаналізованими матеріалами може скласти 1 820 423 грн.
Особи, які можуть бути причетні до вчинення даних кримінальних правопорушень (ті які приймали участь в реалізації цієї схеми):
1. Завідувач ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ;
2. Фірма підрядник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »
Інформація наведена нижче, таком була опублікована засобах масової інформації ІНФОРМАЦІЯ_9
Доводять до відома, що в профільних колах по корупції публікація гроші читають як правоохоронні органи, так і представники Офісу Президента, ця публікація також набрала певного розголосу саме серед мешканців області.
За результатами часткового аналізу кошторису закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 стосовно обґрунтованості цін у порівнянні з ринковими цінами на товари, наведемо декілька прикладів:
1. Мінеральний утеплювач Техноруф В Екстра щільністю 175 кг/куб. м і товщиною 100 мм. Відпускна ціна згідно з кошторисом №№180 ДЦ ИВР (стр. 8 рядок 87) зазначена - 1600 грн за кв.м, кількість 1361,66 кв.м, відповідно загальна вартість в закупівлі склала 2 178 656 грн, в той час як ринкову ціну на сайті ( ІНФОРМАЦІЯ_11 ) ми можемо побачити 638,30 гри за кв.м, 3 загальною вартістю складає 1309508,42 грн. 869 147 58 147,58 гри, отже завищення ціни складає - 1309508,42 грн.
2. ПBX Protan SE 1,8 шириною 2 м. Відпускна ціна згідно з кошторисом №180_ДЦ_ИВР (стр. 8 рядок 98) зазначена - 950 грн за кв.м, кількість 1572,05 кв.м, відповідно загальна вартість в закупівлі склала 1493447 грн, в той час як ринкову ціну на сайті ( ІНФОРМАЦІЯ_11 як вони бачать 625 грн за кв.м, з загальною вартістю - 982531,25 грн, отже завищення ціни саме на цій позиції складає - 510915,75 грн.
Тому, згідно зазначеного вище, Громадська організація « ІНФОРМАЦІЯ_3 » вважає, що вказані обставини свідчать про вчинення злочинів, а саме:
- ч. 2 ст. 367 КК України (Службова недбалість) тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне сумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб (наслідки, які у двісті п`ятдесят і більше разів перевищують неоподатковуваний мінімум двісті доходів громадян).
Тобто, Завідувач ІНФОРМАЦІЯ_1 - ОСОБА_4 неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них допустив завищення цін підрядником ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_5 мінімум на 1820423 грн, чим завдала істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, що спричинило тяжкі наслідки.
Також, в ході проведення досудового розслідування встановлено, що 31.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник), в особі завідувача ОСОБА_4 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник), в особі директора ОСОБА_5 укладено договір підряду № 20 про проведення капітального ремонту.
В порядку, строки та на умовах, визначених цим Договором, Замовник доручає, а Підрядник зобов`язується за завданням Замовника виконати роботи: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (надалі - Об`єкт), а Замовник зобов`язується прийняти виконані роботи та оплатити їх вартість.
Перелік, обсяги та вартість робіт визначаються кошторисною документацією, що є невід`ємною частиною цього Договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно КНУ « Настанова з визначення вартості будівництва».
Обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. Джерелом фінансування проведення робіт є бюджетні кошти.
Строк виконання робіт - до 31.12.2024 відповідно до календарного графіка, який додається до Договору і є його невід`ємною частиною. Строк виконання обсягів робіт 2023 року до 20.12.2023. Підрядник за погодженням із Замовником мас право на дострокове виконання робіт. У разі необхідності, зміни до графіку вносяться Сторонами шляхом викладення його в новій редакції.
2.3. Датою закінчення робіт за Договором вважається дата їх прийняття Замовником, що засвідчується підписанням акта прийому - передачі виконаних робіт.
Вартість робіт визначається Договірною ціною (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») і становить 12740955 грн. 00 коп. (дванадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев`ятсот п`ятдесят п`ять гривень нуль копійок), без ПДВ.
Фінансування робіт з капітального ремонту здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024, а в частині фінансових розрахунків - до повного виконання зобов`язань Сторонами.
В той же час, цього ж дня, 31.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник), в особі завідувача ОСОБА_4 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) укладено додаткову угоду № 1 від 31.07.2023, згідно якої Сторони домовились викласти Календарний графік виконання робіт в новій редакції, що додається. Всі інші пункти договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. Додаткова угода набирає чинності з моменту їх підписання та скріплення печатками Сторін.
Надалі, 27.12.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник), в особі завідувача ОСОБА_4 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) укладено додаткову угоду № 2 від 27.12.2023, згідно якої Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції «3.1. Вартість робіт визначається Договірною ціною (Додаток № 1) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») і становить 12740955 грн. 00 коп. (дванадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев`ятсот п`ятдесят п`ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 2 123 492,50 грн. (два мільйони сто двадцять три тисячі чотириста дев`яносто дві гривні 50 копійок). Вартість обсягів робіт, передбачених для виконання у 2023 році, визначається договірною ціною і становить - 5700307 грн. 06 коп. (П`ять мільйонів сімсот тисяч триста сім гривень 06 коп.), в тому числі ПДВ - 950051,18 грн. (Дев`ятсот п`ятдесят тисяч п`ятдесят одна гривня 18 копійок) та підтверджується відповідними розрахунками». Сторони домовились викласти Договірну ціну на 2023 рік, План фінансування на 2023 рік та План фінансування на весь період будівництва в новій редакції, що подається.
У подальшому, 10.04.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник), в особі завідувача ОСОБА_4 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) укладено додаткову угоду № 3 від 10.04.2024, згідно якої Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт визначається Договірною ціною (КНУ «Настанова з Визначення вартості будівництва») і становить 12740955 грн. 00 коп. (Дванадцять мільйонів сімсот сорок тисяч дев`ятсот п`ятдесят п`ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 2123492,50 гри. (два мільйони сто двадцять три тисячі чотириста дев`яносто дві гривні 50 копійок). Вартість обсягів робіт, передбачених для виконання у 2023 році, визначається договірною ціною і становить 5700307 грн. 06 коп. (П`ять мільйонів сімсот тисяч триста сім гривень 06 коп.), в тому числі ПДВ 950 051,18 грн. (Дев`ятсот п`ятдесят тисяч п`ятдесят одна гривня 18 копійок) та підтверджується відповідними розрахунками». Вартість обсягів робіт, передбачених для виконання у 2024 році, визначається договірною ціною і становить 7040647 грн. 94 коп. (Сім мільйонів сорок тисяч шістсот сорок сім гривень 94 коп.), в тому числі ПДВ 173441,32 грн. (Один мільйон сто сімдесят три тисячі чотириста сорок одна гривня 32 копійки) та підтверджується відповідними розрахунками». Сторони домовились доповнити договір Додатком № 7 (Договірна ціна на 2024 рік) і Додатком № 8 (План фінансування на 2024 рік).
Надалі вже, 01.11.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник), в особі завідувача ОСОБА_4 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) укладено додаткову угоду № 4 від 01.11.2024, згідно якої Сторони домовились внести зміни до Договору га викласти п 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Вартість робі і внзначається Договірною ціною (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») і становить 10509399 грн. 88 коп. (десять мільйонів п`ятсот сімсот гривень 88 коп.), в т.ч. 1751566,65 грн. (один мільйон сімсот п`ятдесят одна тисяча шість гривень 65 копійок).
Вартість обсягів робіт, передбачених для виконання у 2023 році, визначається договірною ціною і становить 5700307 грн. 06 коп. (П`ять мільйонів сімсот тисяч триста сім гривень 06 коп.), в тому числі ПДВ 950 051,18 грн. (Дев`ятсот п`ятдесят тисяч п`ятдесят одна гривня 18 копійок) та підтверджується відповідними розрахунками».
Вартість обсягів робіт, передбачених для виконання у 2024 році, визначається договірною ціною і становить 7040647 грн. 94 коп. (Сім мільйонів сорок тисяч шістсот сорок сім гривень 94 коп.), в тому числі ПДВ 1 73 441,32 грн. (Один мільйон сто сімдесят три тисячі чотириста сорок одна гривня 32 копійки) та підтверджується відповідними розрахунками». Сторони домовились доповнити договір Додатком № 7 (Договірна ціна на 2024 рік) і Додатком № 8 (План фінансування на 2024 рік).
Також, 20.11.2024 за вих. № 22551/СВ надано запит/вимогу, в порядку ст.ст. 40, 93 КПК України «Про надання документів та відомостей у кримінальному провадженні» до ІНФОРМАЦІЯ_13 та надалі отримано відповідь від останніх з додатком, а саме: інформацію щодо руху коштів на рахунках по установі ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період з 01.07.2023 по теперішній час, в частині здійснених розрахунків з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за договором № 20 від 31.07.2023, згідно додатку на загальну суму - 10509399 грн. 88 коп. (десять мільйонів п`ятсот сімсот гривень 88 коп.)
У зв`язку з метою проведення відповідних експертиз, в тому числі судової будівельно - технічної експертизи, для підтвердження чи спростування факту фактичного виконання (надання) послуг/робіт по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», на даний час у органа досудового розслідування виникла об`єктивна необхідність у зверненні до Ковпаківського районного суду м. Суми з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, які перебувають (знаходяться) у володінні (віданні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів (в тому числі у текстовому/друкованому вигляді та за наявності на електронному/оптичному носії), а саме:
1. Тендерну документацію на закупівлю: Роботи по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», яка слугувала для подальшого укладання між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) договору підряду № 20 від 31.07.2023 про проведення робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»;
2. Договору підряду № 20 від 31.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» з усіма додатками до нього; додаткові угоди до вказаного договору; договірну ціну до вказаного договору з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничий витрат; акти виконаних робіт (форма КБ-2в) по вищезазначеному об`єкту з відомостями ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат; акти приймання виконаних будівельних робіт(форма КБ-2в); підсумкову відомість ресурсів та загальновиробничі витрати до актів приймання виконаних будівельних робіт; дозвільної документації: робочий проєкт на об`єкт: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»; проєктно - кошторисну документацію на об`єкт: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»; виконавчу документацію на виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», у тому числі: загальний журнал виконання робіт, журнал технічного та авторського нагляду, виконавчі схеми на ділянки виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт; сертифікати на застосовані матеріали і конструкції та інше; накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та всі інші документи, які підтверджують придбання Підрядником/Виконавцем будівельних матеріалів для виконання робіт на об`єкті по зазначеному вище договору; договори оренди машин та механізмів, шляхові листи, подорожні листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та талони на утилізацію сміття по об`єкту дослідження та інші документи, що свідчать про проведення певного виду робіт та підтвердження витрат, що внесені до актів виконаних робіт; всіх супутніх документів про його виконання; положення та всі інші установчі документи про ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ); посадова інструкція/контракт/тощо на директора/керівника/завідувача/тощо ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) - ОСОБА_4 ; розпорядження/наказ/тощо про призначення на посаду директора/керівника/завідувача/тощо ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) - ОСОБА_4 ; фінансові документи на підтвердження розрахунку ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) за вищевказані роботи по даному об`єкту з Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ).
У зв`язку з чим, слідчий просить надати тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України дане клопотання слід розглянути без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, до яких необхідно отримати доступ, у зв`язку з реальною загрозою знищення таких документів.
Перевіривши матеріали клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, так як заявлені документи, самі по собі та в сукупності з іншими документами даного кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення та містять інформацію, необхідну для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути визнані доказами по справі. Крім того, неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
На підставі викладеного та керуючись ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя
постановив:
1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі та надати їй можливість вилучити зазначені документи.
2. Документи до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ: до документів, які перебувають (знаходяться) у володінні (віданні) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів (в тому числі у текстовому/друкованому вигляді та за наявності на електронному/оптичному носії), а саме:
- Тендерну документацію на закупівлю: Роботи по об`єкту «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», яка слугувала для подальшого укладання між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) договору підряду № 20 від 31.07.2023 про проведення робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»;
- Договору підряду № 20 від 31.07.2023 між ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; надалі - Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; надалі - Підрядник) по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» з усіма додатками до нього; додаткові угоди до вказаного договору; договірну ціну до вказаного договору з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та розрахунком загальновиробничий витрат; акти виконаних робіт (форма КБ-2в) по вищезазначеному об`єкту з відомостями ресурсів та розрахунком загальновиробничих витрат; акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); підсумкову відомість ресурсів та загальновиробничі витрати до актів приймання виконаних будівельних робіт; дозвільної документації: робочий проєкт на об`єкт: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»; проєктно - кошторисну документацію на об`єкт: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»; виконавчу документацію на виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 (коригування) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») за кодом ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», у тому числі: загальний журнал виконання робіт, журнал технічного та авторського нагляду, виконавчі схеми на ділянки виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт; сертифікати на застосовані матеріали і конструкції та інше; накладні, видаткові накладні, платіжні доручення, товарно-транспортні накладні, товарні чеки та всі інші документи, які підтверджують придбання Підрядником/Виконавцем будівельних матеріалів для виконання робіт на об`єкті по зазначеному вище договору; договори оренди машин та механізмів, шляхові листи, подорожні листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та талони на утилізацію сміття по об`єкту дослідження та інші документи, що свідчать про проведення певного виду робіт та підтвердження витрат, що внесені до актів виконаних робіт; всіх супутніх документів про його виконання; положення та всі інші установчі документи про ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ); посадова інструкція/контракт/тощо на директора/керівника/завідувача/тощо ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) - ОСОБА_4 ; розпорядження/наказ/тощо про призначення на посаду директора/керівника/завідувача/тощо ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) - ОСОБА_4 ; фінансові документи на підтвердження розрахунку ІНФОРМАЦІЯ_7 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) за вищевказані роботи по даному об`єкту з Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ).
Тимчасовий доступ до документів мають надати відповідальні посадові особи - ІНФОРМАЦІЯ_1 .
3. Строк дії ухвали п`ятнадцять днів з дня постановлення ухвали.
4. Право тимчасового доступу надати слідчим із групи слідчих Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 та іншим слідчим з групи слідчих у кримінальному провадженні № 42023202510000102 від 24.08.2023.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.
Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала виготовлена у двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.
Примірник 2 та завірені копії - надано слідчому.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2025 |
Оприлюднено | 22.01.2025 |
Номер документу | 124528607 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Князєв В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні