Ухвала
від 21.01.2025 по справі 904/4775/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

21.01.2025 м. ДніпроСправа № 904/4775/24

За позовом Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" (61129, м. Харків, пр. Тракторобудівників, буд. 109; ідентифікаційний код 37766028)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансгосп" (49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 22, каб. 713; ідентифікаційний код 42908024)

про стягнення 740 020 грн. 80 коп.

Суддя Загинайко Т.В.

Без участі представників сторін

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо" звернувся до Господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою (вх.№4552/24 від 30.10.2024) про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансгосп" 740 020 грн. 80 коп., що складає 735 120 грн. 00 коп. - штрафу та 4 900 грн. 80 коп. - пені, нарахованих позивачем за порушення відповідачем строку поставки товару за договором від 21.03.2024 №2103.

Також просить судові витрати покласти на відповідача.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 04.11.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання, яке відбудеться 03.12.2024 о 16:00 год.

Відповідач у заяві (вх.№53723/24 від 19.11.2024) просить суд надати копію позовної заяви для ознайомлення та підготовки захисту за позовом.

Також відповідач у відзивах (вх.№55918/24 від 02.12.2024 (поданий через відділ документального забезпечення) та вх.№55945/24 від 02.12.2024 (документ сформований в системі "Електронний суд")) на позовну заяву зазначає про те, що: - на підставі проведеного аукціону замовник Протоколом №8/6 прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства "Централізована закупівельна організація Харківської міської ради" від 08.03.2024 комісія вирішила - визначити учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансгосп" переможцем процедури закупівлі за предметом Бандаж, код ДК 021:2015- 34630000-2 "Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху", прийняти рішення про намір укласти договори про закупівлю з переможцем процедури закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю "Трансгосп"; - 19.03.2024 ТОВ "Трансгосп" листом вих.№319/24 через електронну пошту звернулись до директора Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" Владислава Приймака разом з проектом договору, заповнених зі сторони постачальника; - замовник надав листа 19.03.2024 та ТОВ "Трансгосп" електронною поштою було отримано листа від Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо"04/19/03, в котрому вказано, що, розглянувши лист нашої компанії від 19.03.2024 №0319/24 стосовно підписання договору про закупівлю за результатами відкритих торгів за предметом Бандаж, код ДК 021:2015- 34630000-2 "Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху", ідентифікатор UA-2024-02-16-011210-a із зміною істотних умов, та повідомив, що відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації поставка товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою покупця (орієнтовно 5 партій) не пізніше 10 (десятого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки покупця; - відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі гарантійний лист-погодження учасника з вимогами до предмета закупівлі, умовами поставки та оплати, викладеними в Додатку 1 до тендерної документації; - на виконання зазначени[ вимог ТОВ "Трансгосп" надано гарантійний лист від 27.02.2024 №0227/17, в якому ТОВ "Трансгосп" погоджується з вимогами до предмета закупівлі, умовами поставки та оплати, викладеними в Додатку 1 до тендерної документації, при цьому, ТОВ "Трансгосп" надано заявку учасника від 27.02.2024 №0227/10, в якій, зокрема, зазначено, що "Якщо буде прийнято рішення про намір укласти з нами договір(и), ми візьмемо на себе зобов`язання виконати всі умови, передбачені в проєкті(ах) договору(ів), що є додатком(ами) до тендерної документації замовника"; - на даний час у зв`язку із відсутністю у КП "Салтівське трамвайне депо", як замовника-ініціатора, документально підтверджених об`єктивних обставин стосовно продовження строку виконання зобов`язань щодо передачі товару ТОВ "Трансгосп", пропонуємо підписати договір про закупівлю на умовах, визначених за результатами відкритих торгів за предметом Бандаж, код ДК 021:2015- 34630000-2 "Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху", ідентифікатор UA-2024-02-16-011210-a, в строки, передбачені пунктом 49 Особливостей, без укладання додаткових умов; - 19.03.2024 замовник на електрону пошту надіслав проект договору для підписання; - 20.03.2024 ТОВ "Трансгосп" листом вих.№0320/24 В.о. Директора Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" Сергію Дегтярьову на лист вих.№ 04/19/03 від 19.03.2024 повідомило, що для можливості виконання договору в повному обсязі в погоджені строки та виконання поставки якісної продукції відповідно вимог тендерної документації та договору, просило замовника розглянути можливість укласти додаткову угоду до договору про закупівлю, керуючись підпунктом 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування щодо продовження строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, що міститься у пункті 5.4. проекту договору з 10 днів на 90 днів з дати надання заявки у зв`язку з тим, що бандажі даного типу, котрі були на складі нашої компанії в процесі розгляду пропозицій учасників реалізовані, а відповідно до повідомлення виробника Товару Maanshan Kingrail Technology Co.,Ltd складські запаси даних бандажів відсутні, а строк виготовлення бандажів складає 45 робочих днів і логістичний процес займає також приблизно 40-45 днів; - 26.03.2024 від замовника було отримано заявку вих.№ 07/26/03, в котрій було вказано, що 21.03.2024 між Комунальним підприємством "Салтівське трамвайне депо" та ТОВ "Трансгосп" було укладено договір 2103 від 21.03.2024, предметом якого є поставка бандажів 240 штук; - відповідно до пункту 5.3 договору поставка товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою покупця; - згідно з пунктом 5.4 поставка партії товару повинна здійснюватись постачальником не пізніше 10 (десятого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки покупця, з урахуванням нагальної потреби за цією заявкою необхідно отримати партію товару у кількості 200 штук на суму 4 900 800 грн. 00 коп. з ПДВ, строк поставки даної партії до 09.04.2024 включно; - 25.04.2024 листом вих.№09/25/04 на адресу ТОВ "Трансгосп" через електрону пошту було надіслано листа від замовника про те, що, розглянувши листа від ТОВ "Трансгосп" від 04.04.2024вих.№ 0404/24 щодо розірвання за згодою сторін договору № 2103 від 21.03.2024, а також щодо незастосування санкцій щодо ТОВ "Трансгосп" повідомлено, що відповідь надається на підставі статті 188 Господарського кодексу України, тобто сторона, яка одержала пропозицію щодо розірвання договору, у 20-тиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду, в котрому замовником вказано, що заявка була направлена 26.03.2024, але станом на 25.04.2024 товар поставлено не було і було направлено повідомлення про сплату штрафу та додатково надіслано листа 25.04.2024 листом вих.№10/25/04 про запровадження штрафних санкцій відповідно до пунктів 7.8 та 7.9 договору; - замовником при проведенні закупівлі були відсутні вимоги щодо наявності товару на складі учасника закупівлі; - відповідно до договору постачання партій розраховане на партії орієнтовною кількістю 5 партій; - по факту замовником було надано заявку на 80% об`єму всієї партії; - замовником не було взято до уваги повідомлення постачальника ще до моменту підписання договору про те, що постачальник відкрито повідомив та просив збільшити строки постачання товару, так як даний товар не виробляється в Україні; - ні до початку повномасштабного вторгнення, ні після, тобто враховуючи відсутність вимоги замовника в закупівлі про підтвердження наявності товару на складі постачальника та розуміючи, що товар в Україні не виробляється, поставити за 10 днів товар, котрий виробляється в Китаї неможливо; - також даний період часу співпав з форс-мажорними обставинами у Червоному морі, з причини чого порти були перезавантажені та строки по логістиці були збільшені.

Крім того, відповідач у заявах (вх.№56135/24 від 03.12.2024 (засобами електронного зв`язку) та вх.№56141/24 від 03.12.2024 (документ сформований в системі "Електронний суд")) просить відкласти розгляд справи №904/4775/24 на іншу дату та повідомити представника відповідача адвоката Колошина В.П. про дату та час наступного засідання належним чином, надати доступ адвокату Колошину В.П., РНОКПП НОМЕР_1 до матеріалів електронної справи №904/4775/24.

Відповідач у заяві (вх.№56144/24 від 03.12.2024) про відкладення судового засідання просить відкласти розгляд справи №904/4775/24 на іншу дату та повідомити представника відповідача адвоката Колошина В.П. про дату та час наступного засідання належним чином, посилаючись на те, що 03.12.2024 відповідач уклав Договір про надання правничої допомоги № б/н з адвокатом Колошиним В.П., яким надав доручення адвокатові здійснювати супровід даної справи в Господарському суді Дніпропетровської області, представляти інтереси відповідача під час судових засідань та подання необхідних процесуальних документів.

У судове засідання 03.12.2024 представники сторін не з`явились.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2024 продовжено підготовче провадження в межах розумного строку, задовольно заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансгосп" (вх.№56135/24 від 03.12.2024 (засобами електронного зв`язку), вх.№56141/24 від 03.12.2024 та вх.№56144/24 від 03.12.2024(документ сформований в системі "Електронний суд") щодо відкладення судового засідання та відкладено підготовче засідання (загальне позовне провадження) на 21.01.2025 о 15:00 год.

Позивач у відповіді на відзив (вх.№2793/25 від 21.01.2025) просить: - задовольнити позовні вимоги Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" у повному обсязі та стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Трансгосп" (код в ЄДРПОУ: 42908024) штрафні санкції за прострочення поставки товару у розмірі 740 020,80 грн., з яких штраф 735 120,00 грн., пеня 4900,80 грн.; - судові витрати покласти на відповідача та зазначає про те, що: - 02.12.2024 відповідач із порушенням строку подав відзив; - відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (зі змінами) (далі - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей; - згідно із частиною 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації міститься проект договору; - відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки; - станом на момент направлення листа №319/24 від 19.03.2024 відповідач подав усі необхідні документи, в тому числі погодив проект договору (підтвердження міститься на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-16-011210-a) та був визнаний переможцем закупівлі про що відповідач сам зазначає у своєму відзиві; - таким чином, договір підлягав укладенню у такій редакції, в якій він був у складі тендерної документації, у тій редакції, в якій він був погоджений переможцем та яка додавалась до тендерної пропозиції переможця; - у той же час відповідно до умов пункту 8.2 Договору не визнаються обставинами непереборної сили: різка зміна валютних курсів, виникнення непередбачених витрат у якої-небудь сторони Договору, зміна цін, відмова в поставках (покупках) або інших зобов`язань контрагентів сторін, їх банкрутство тощо; - таким чином, на підставі положень чинного законодавства та враховуючи те, що Договір, який повинен був бути укладений за результатами процедури закупівлі №UA-2024-02-16-011210-a, не повинен відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця (у даному випадку відповідача), позивач надав відповідь листом №04/19/03 від 19.03.2024, яким відмовив у внесенні змін до договору про закупівлю щодо продовження строку поставки товару; - крім того, відповідачем не було надано жодного документального підтвердження для продовження строку поставки товару за Договором; - відносини між відповідачем та його контрагентами є господарською діяльністю відповідача та не стосуються позивача; - так само не є форс-мажорною обставиною та підставою для продовження строків поставки за Договором неможливість поставки позивачу товару у строки, встановлені договором, через те, що у відповідача відсутній товар на складі та його потрібно замовляти у виробника, на що відповідач посилається в своєму відзиві як на підставу для продовження строку поставки; - крім констатації факту про те, що під час участі в процедурі закупівлі відповідач реалізував товар, який був на складі, а також надання копій листів контрагентів відповідача про строки виробництва та поставки відповідачу товару, жодного підтвердження необхідності продовження строку поставки товару надано не було; - тому підстави для продовження строку поставки товару за Договором були відсутні; - не підлягають взяттю судом до уваги посилання відповідача на те, що відповідач розраховував на поставку товару орієнтовно 5 (п`ятьма) партіями, а позивач замовив 80% кількості товару за Договором однією партією товару; - Договором, тендерною документацією не передбачались розміри та точна кількість партій товару за Договором, а тому позивач мав право замовити як одну партію, так і декілька; - крім того, позивач міг замовити одну партію товару у розмірі 80% обсягу товару за договором, а потім замовити ще 4 партії по 5% обсягу товару за Договором, чи іншими пропорційними частками; - таким чином, відповідач порушив умови договору щодо строків поставки товару, брав участь у процедурі закупівлі за фактичної відсутності у нього товару, який передбачався до поставки, а також завідомо знав, що не зможе виконати договір; - відповідач фактично зазначає, що він брав участь у процедурі закупівлі за відсутності у нього товару та завідомо, ще під час проведення закупівлі, коли його ще не було обрано переможцем, розумів, що він не зможе виконати всі умови договору; - позивач розраховував отримати товар за умовами Договору, вчасно, відповідно до свої потреб, але відповідач реалізував товар, який передбачався до поставки за Договором, іншому замовнику, та у зв`язку із цим просив позивача продовжити строки поставки на строк, поки відповідач отримає додаткову кількість товару для поставки позивачу, чим вже порушив зобов`язання за Договором; - відповідно до заявки від 26.03.2024 №07/26/03 відповідач повинен був поставити товар на загальну суму 4 900 800,00 грн.; таким чином, у зв`язку із порушенням строків поставки, на підставі пункту 7.2 Договору з відповідача на користь позивача підлягає стягненню штраф у розмірі 4 900 800,00х15%=735 120,00 грн.; - крім того, 25.04.2024 (день розірвання договору) є шістнадцятим днем прострочення поставки, отже, сплаті також підлягає пеня у розмірі 4 900 800,00х0,1%=4 900,80 грн.; - таким чином, загальна сума штрафних санкцій, що підлягає стягненню на користь позивача за договором №2103 від 21.03.2024 складає 740 020,80 грн., з яких штраф 735 120,00 грн., пеня 4900,80 грн.; - також з відповідача підлягає стягненню сума судового збору у розмірі 8 880,25 грн.

Крім того позивач у заяві (вх.№2795/25 від 21.01.2025) про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції просить дозволити взяти участь у судовому засіданні за допомогою засобів системи Електронний суд, підсистеми "Відеозв`язок", посилаючись на чисельні повітряні тривоги, які ускладнюють переміщення між областями та судами.

Розглянувши заяву позивача про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції суд вважає, що вона підлягає задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до приписів статті 197 Господарського процесуального кодексу України учасник справи, його представник має право брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду або у приміщенні іншого суду за умови наявності в суді відповідної технічної можливості, про яку суд зазначає в ухвалі про відкриття провадження у справі, крім випадків, коли явка цього учасника справи в судове засідання визнана судом обов`язковою. Учасник справи, його представник подає заяву про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду або у приміщенні іншого суду не пізніше ніж за п`ять днів до судового засідання. Копія заяви в той самий строк надсилається іншим учасникам справи. Суддя (суддя-доповідач) розглядає заяву учасника справи, його представника про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду або у приміщенні іншого суду без повідомлення учасників справи. За результатами розгляду заяви постановляється ухвала. Учасник справи, його представник бере участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів та засобів електронної ідентифікації, що мають високий рівень довіри, відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", у порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів). У разі відсутності в учасника справи, його представника засобів електронної ідентифікації, передбачених абзацом першим цієї частини, ідентифікація такої особи здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус". Ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення суду, переривання зв`язку тощо несе учасник справи, його представник, який подав відповідну заяву, крім випадку коли суд після призначення судового засідання чи під час такого засідання втратив технічну можливість забезпечити проведення відеоконференції. Використовувані судом і учасниками судового процесу технічні засоби і технології мають забезпечувати належну якість зображення та звуку, а також інформаційну безпеку. Учасникам судового процесу має бути забезпечена можливість чути та бачити хід судового засідання, ставити запитання і отримувати відповіді, здійснювати інші процесуальні права та обов`язки. Відеоконференція, в якій беруть участь учасники судового процесу, їх представники, фіксується судом, який розглядає справу, за допомогою технічних засобів відео- та звукозапису. Відео- та звукозапис відеоконференції долучаються до матеріалів справи в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно-комунікаційну систему та/або положеннями, що визначають порядок функціонування її окремих підсистем (модулів).

Згідно з пунктом 45 Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішення Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 №1845/0/15-21 (надалі - Положення) Підсистема відеоконференцзв`язку забезпечує відео- та звукозапис судових засідань, бронювання (резервування) залів судових засідань, можливість подання учасниками справи під час проведення судового засідання в режимі відеоконференції документів (у тому числі процесуальних документів, письмових та електронних доказів тощо); можливість користувачам брати участь у засіданнях інших органів та установ системи правосуддя в режимі відеоконференції. Особливості порядку проведення таких засідань можуть встановлюватися відповідними органами та установами системи правосуддя. Нормативно-правовими актами ДСА України затверджується робота з технічними засобами фіксування судового засідання під час здійснення судового засідання. Інструкція користувача підсистеми відеоконференцзв`язку розробляється адміністратором ЄСІТС та розміщується на вебсторінці технічної підтримки користувачів ЄСІТС за вебадресою wiki.court.gov.ua. Особливості вчинення окремих процесуальних дій з використанням підсистеми відеоконференцзв`язку визначаються процесуальним законодавством.

За наявності в суді технічної можливості учасник справи у порядку, встановленому процесуальним законом, може брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за допомогою власних технічних засобів. Ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення суду, переривання зв`язку тощо несе учасник справи, який подав відповідну заяву (пункт 46 Положення).

Відповідно до пункту 49 Положення для участі в судовому засіданні в режимі відеоконференції учасник справи повинен попередньо зареєструватися в Електронному кабінеті. Учасник справи також повинен перевірити наявні у нього власні технічні засоби на відповідність технічним вимогам, визначеним Інструкцією користувача підсистеми відеоконференцзв`язку, для роботи із системою відеоконференцзв`язку.

Суд ухвалює рішення про можливість проведення засідання в режимі відеоконференції за умови наявності в суді відповідної технічної можливості (наявність обладнання та можливість його використання у визначені день і час) (пункт 50 Положення).

Отже, заява Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції підлягає задоволенню.

Враховуючи вищевикладене та за наявності технічної можливості, керуючись статтями 197, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Задовольнити заяву Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

2. Судове засідання, призначене на 21.01.2025 о 15:00 год., відбудеться поза межами приміщення суду в режимі відеоконференції з представником Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" за допомогою підсистеми відеоконференцзв`язку "ЄСІТС".

Відеоконференція з представником Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" за допомогою підсистеми відеоконференцзв`язку "ЄСІТС" відбудеться в Господарському суді Дніпропетровської області в залі судових засідань №1-104.

3. Попередити представника Комунального підприємства "Салтівське трамвайне депо" про те, що ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення суду, переривання зв`язку тощо несе учасник справи, який подав відповідну заяву (частина 5 статті 197 Господарського процесуального кодексу України).

Ухвала набирає законної сили - 21.01.2025.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz

Суддя Т.В. Загинайко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення21.01.2025
Оприлюднено23.01.2025
Номер документу124556953
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі купівлі-продажу, з них поставки товарів, робіт, послуг, з них

Судовий реєстр по справі —904/4775/24

Ухвала від 21.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 21.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 03.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні