ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 січня 2025 рокуСправа №160/26075/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДТЕК ТРЕЙДІНГ» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, Державної податкової служби України про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-
УСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з позовом до суду, у якому просить:
Визнатипротиправнимидіївідокремленогопідрозділу«СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕУПРАВЛІННЯДПСПОРОБОТІЗВЕЛИКИМИ ПЛАТНИКАМИПОДАТКІВ»(кодвЄДРПОУВІДОКРЕМЛЕНОГОПІДРОЗДІЛУ: 43968079)ДЕРЖАВНОЇПОДАТКОВОЇСЛУЖБИУКРАЇНИ(кодвЄДРПОУ юридичноїособи:43005393),щодовідмови05.07.2024уприйнятті уточнюючихрозрахунківподатковихзобов`язаньзподаткунадоданувартість узв`язкузвиправленнямсамостійновиявленихпомилок,звітній(податковий) період,щоуточняється:січеньталютий2018,поданіузвітному(податковому) періоді:липні2024здодатком№2«Довідкоюпросумувід`ємногозначення звітного(податкового)періоду,яказараховуєтьсядоскладуподаткового кредитунаступногозвітного(податкового)періоду(Д2)».
Зобов`язативідокремленийпідрозділ«СХІДНЕМІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯДПСПОРОБОТІЗВЕЛИКИМИПЛАТНИКАМИПОДАТКІВ» (кодвЄДРПОУВІДОКРЕМЛЕНОГОПІДРОЗДІЛУ:43968079)ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇСЛУЖБИУКРАЇНИ(кодвЄДРПОУюридичноїособи:43005393) прийнятитазареєструватиуточнюючийрозрахунокподаткових зобов`язаньзподаткунадоданувартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявленихпомилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:січень2018, поданийузвітному(податковому)періоді:липні2024здодатком№2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного(податкового)періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредитунаступногозвітного (податкового)періоду(Д2)»,датоюйогофактичногоподання (отриманням)05.07.2024.
Зобов`язативідокремленийпідрозділ«СХІДНЕМІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯДПСПОРОБОТІЗВЕЛИКИМИПЛАТНИКАМИПОДАТКІВ» (кодвЄДРПОУВІДОКРЕМЛЕНОГОПІДРОЗДІЛУ:43968079)ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇСЛУЖБИУКРАЇНИ(кодвЄДРПОУюридичноїособи:43005393) прийнятитазареєструватиуточнюючийрозрахунокподаткових зобов`язаньзподаткунадоданувартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявленихпомилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:лютий2018, поданийузвітному(податковому)періоді:липні2024здодатком№2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного(податкового)періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредитунаступногозвітного (податкового)періоду(Д2)»,датоюйогофактичногоподання (отриманням)05.07.2024.
Позовні вимоги обгрунтовані тим, що уточнюючі розрахунки подані відповідно до норм ПК України. Строк подання вказаних уточнюючих розрахунків не сплив, а тому відповідач протиправно відмовив у прийнятті вказаних уточнюючих розрахунків.
Ухвалою суду від 01.10.2024 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без участі учасників справи.
Відповідач 1 надав суду відзив на позовну заяву, у якому просить суд відмовити у задоволенні позову, оскільки позивач під час подання уточнюючих розрахунків пропустив строк 1095 днів, передбачений ПК України, а тому відповідач правомірно відмовив у прийнятті уточнюючих розрахунків. Оскаржуване рішення прийнято ДПС України.
Ухвалою суду від 26.11.2024 року відмовлено у задоволення клопотання відповідача 1 про розгляд справи у порядку загального позовного провадження та залучено до участі у справі в якості співвідповідача ДПС України.
Відповідач 2 надав суду відзив на позовну заяву, у якому просить суд відмовити у задоволенні позову, оскільки відповідач не вчиняв жодних дій з приводу неприйняття уточнюючих розрахунків позивача. При поданні декларації відбувається її автоматична перевірка і ДПС України фактично позбавлена можливості у ручному режимі зазначати про прийняття або не прийняття декларації.
Суд, дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, встановив наступне.
05.07.2024ТОВАРИСТВОМЗОБМЕЖЕНОЮВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ДТЕК ТРЕЙДІНГ» засобамиелектронногозв`язку булоподанодовідокремленогопідрозділу«СХІДНЕМІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯДПСПОРОБОТІЗВЕЛИКИМИПЛАТНИКАМИПОДАТКІВ»(кодв ЄДРПОУВІДОКРЕМЛЕНОГОПІДРОЗДІЛУ:43968079)ДЕРЖАВНОЇПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИУКРАЇНИ(кодвЄДРПОУюридичноїособи:43005393)(далі-Відповідач абоПодатковийорган): уточнюючийрозрахунокподатковихзобов`язаньзподаткунадоданувартість узв`язкузвиправленнямсамостійновиявленихпомилок,звітній(податковий) період,щоуточняється:січень2018,поданийузвітному(податковому)періоді: липні2024здодатком№2«Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного (податкового)періоду,яказараховуєтьсядоскладуподатковогокредиту наступногозвітного(податкового)періоду(Д2)»,реєстраційнийномер 9185085338,щопідтвердженоквитанціями№1та№2; уточнюючийрозрахунокподатковихзобов`язаньзподаткунадоданувартість узв`язкузвиправленнямсамостійновиявленихпомилок,звітній(податковий) період,щоуточняється:лютий2018,поданийузвітному(податковому) періоді:липні2024здодатком№2«Довідкоюпросумувід`ємногозначення звітного(податкового)періоду,яказараховуєтьсядоскладуподаткового кредитунаступногозвітного(податкового)періоду(Д2)»,реєстраційнийномер 9185085455,щопідтвердженоквитанцією№1.
Згідноінформаціїнаведеноївквитанції№1доуточнюючихрозрахунківдо податковихдекларацій,відмовляючиуїх,ДПС України зазначив:« Д о к у м е н тн ем о ж е б у т ип р и й н я т и й-з а п о в н е н он е д о с т о в і р н ез н а ч е н н яо б о в я з к о в о г ор е к в і з и т у" З в і т н и й ( п о д а т к о в и й )п е р і о д ,щ оу т о ч н ю є т ь с я "-Лю т и й , 2 0 1 8р .,о с к і л ь к им и н у вт е р м і н д а в н о с т і( п е р е в і р е н ов і д п о в і д н од оп . 4 9 . 8с т .4 9н ап і д с т а в іст. 1 0 2П о д а т к о в о г о к о д е к с уУ к р а ї н и ) » .
Відповіднодостатті19КонституціїУкраїниорганидержавноївладитаоргани місцевогосамоврядування,їхпосадовіособизобов`язанідіятилишенапідставі,в межахповноваженьтауспосіб,щопередбаченіКонституцієютазаконамиУкраїни.
Відносини,щовиникаютьусферісправлянняподатківізборів,вичерпнийперелік податківтазборів,щосправляютьсявУкраїні,тапорядокїхадміністрування, платниківподатківтазборів,їхправатаобов`язки,компетенціюконтролюючих органів,повноваженняіобов`язкиїхпосадовихосібпідчасздійсненняподаткового контролю,атакожвідповідальністьзапорушенняподатковогозаконодавства регулюєтавизначаєПКУкраїни.
Відповіднодопункту46.1статті46ПодатковийкодексУкраїни(далі-ПКУкраїни), податковадекларація,розрахунок,звіт(далі-податковадекларація)-документ,що подаєтьсяплатникомподатків(утомучислівідокремленимпідрозділомувипадках, визначенихцимКодексом)контролюючиморганамустроки,встановленізаконом,на підставіякогоздійснюєтьсянарахуваннята/абосплатагрошовогозобов`язання,у томучисліподатковогозобов`язанняабовідображаютьсяобсягиоперації(операцій), доходів(прибутків),щодоякихподатковимтамитнимзаконодавствомпередбачено звільненняплатникаподаткувідобов`язкунарахуванняісплатиподаткуізбору,чи документ,щосвідчитьпросумидоходу,нарахованого(виплаченого)накористь платниківподатків-фізичнихосіб,сумиутриманогота/абосплаченогоподатку,а такожсуминарахованогоєдиноговнеску.
Відповіднодопунктів49.1,49.2статті49ПКУкраїниподатковадеклараціяподається зазвітнийперіодвустановленіцимКодексомстроки контролюючомуоргану,в якомуперебуваєнаоблікуплатникподатків.Платникподатківзобов`язанийза кожнийвстановленийцимКодексомзвітнийперіод,вякомувиникаютьоб`єкти оподаткування,абоуразінаявностіпоказників,якіпідлягаютьдекларуванню, відповіднодовимогцьогоКодексуподаватиподатковідеклараціїщодокожного окремогоподатку,платникомякоговінє.
Згіднозположеннями пункту49.3статті49ПКУкраїниподатковадекларація подаєтьсязавиборомплатникаподатків,якщоіншенепередбаченоцимКодексом,в одинізтакихспособів:а)особистоплатникомподатківабоуповноваженоюнаце особою;б)надсилаєтьсяпоштоюзповідомленнямпроврученнятазописом вкладення;в)засобамиелектронногозв`язкувелектроннійформіздотриманням вимогзаконівУкраїни«Проелектроннідокументитаелектроннийдокументообіг»та «Проелектроннідовірчіпослуги».
Порядокобмінуелектроннимидокументамизконтролюючимиорганами, затвердженийнаказомМіністерствафінансівУкраїни06.06.2017№557, зареєстрованийвМіністерствіюстиціїУкраїни03.08.2017за№959/30827(далі Порядок№557),заприписамипунктів6,7якогоавтоматизованаперевірка здійснюєтьсяуденьнадходженняабонепізнішенаступногоробочогодня,якщо електроннийдокументнадійшовпіслязакінченняопераційногодня.Автоматизована перевіркаелектронногодокументавключає:перевіркуправовогостатусу кваліфікованогоелектронногопідписучипечаткивідповіднодочастинидругоїстатті 18ЗаконуУкраїни«Проелектроннідовірчіпослуги»;перевіркуобов`язковостіта послідовностінакладаннянаелектроннийдокументкваліфікованогоелектронного підписучипечаткипідписувачівувстановленомупорядку;перевіркувідповідності електронногодокументазатвердженомуформату(стандарту);перевіркунаявності обов`язковихреквізитів;перевіркуправапідписуелектронногодокумента підписувачем.
Згіднопункту8цьогоПорядкупершаквитанціянадсилаєтьсяавторуелектронного документапротягомдвохгодинзчасуйогоотриманняконтролюючиморганом,в іншомуразі-протягомпершихдвохгодиннаступногоопераційногодня.
Упершійквитанції,щоформуєтьсязарезультатамиавтоматизованоїперевірки, зазначеноїупункті7цьогорозділу,повідомляєтьсяпрорезультатитакоїперевірки.У разінегативнихрезультатівавтоматизованоїперевіркиупершійквитанції повідомляєтьсяпронеприйняттяелектронногодокументаіззазначеннямпричин,у такомувипадкудругаквитанціянеформується.Напершуквитанціюнакладається печаткаконтролюючогооргану,здійснюєтьсяїїшифруваннятанадсиланняавтору електронногодокумента.Другийпримірникпершоїквитанціївелектронномувигляді зберігаєтьсявконтролюючомуоргані.
Якщоавторупротягомвстановленогострокупіслявідправкиелектронного документаненадійшлапершаквитанція,електроннийдокументвважаєтьсяне одержанимадресатом.
Заприписамипункту9Порядку№557непізнішенаступногоробочогоднязмоменту формуванняпершоїквитанції,якщоіншеневстановленонормативно-правовими актамитацимПорядком,формуєтьсядругаквитанція.
Другаквитанціяєпідтвердженнямпроприйняття(реєстрацію)абоповідомленням пронеприйняттявконтролюючомуорганіелектронногодокумента.Вдругій квитанціїзазначаютьсяреквізитиприйнятого(зареєстрованого)абонеприйнятого(із зазначеннямпричини)електронногодокумента,результатиобробкив контролюючомуоргані(дататачасприйняття(реєстрації)абонеприйняття, реєстраційнийномер,даніпроавторатапідписувача(підписувачів)електронного документатаавтораквитанції).
Пунктом49.8статті49ПКУкраїнивстановлено,щоприйняттяподатковоїдекларації єобов`язкомконтролюючогооргану.Підчасприйняттяподатковоїдекларації уповноваженапосадоваособаконтролюючогооргану,вякомуперебуваєнаобліку платникподатків,зобов`язанаперевіритинаявністьтадостовірністьзаповненнявсіх обов`язковихреквізитів,передбаченихпунктами48.3та48.4статті48цьогоКодексу.
Заприписамипункту49.10статті49ПКУкраїнивідмовапосадовоїособи контролюючогооргануприйнятиподатковудеклараціюзбудь-якихпричин,не визначенихцієюстаттею,утомучислівисуненнябудь-якихневизначенихцією статтеюпередумовщодотакогоприйняття(включаючизмінупоказниківтакої податковоїдекларації,зменшенняабоскасуваннявід`ємногозначенняоб`єктів оподаткування,сумбюджетнихвідшкодувань,незаконногозбільшенняподаткових зобов`язаньтощо)забороняється. Зправовогоаналізувикладенихзаконодавчихнормвбачається,щоподаткова деклараціявважаєтьсяподаноюплатникомподатківналежнимчиномтаприйнятою контролюючиморганомвиключнозаумовиїївідповідностівимогамстаттей48,49 ПКУкраїни.
Згіднозположеннямипунктів48.3та48.4статті48ПКУкраїни податкова декларація повинна містити такі обов`язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); інформація про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід`ємною частиною; ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
У окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов`язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КАТОТТГ; код адміністративно-територіальної одиниці за КАТОТТГ; індивідуальний податковий номер згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період; дата та номер рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій; ознака неприбутковості організації; повне найменування нерезидента; місцезнаходження нерезидента; назва та код держави резиденції нерезидента; код нерезидента, що присвоєно державою, резидентом якої він є.
Системнийаналіз наведенихнормсвідчитьпроте,щоконтролюючийорганможевідмовитиу прийняттіподатковоїдеклараціївиключноувипадкупорушенняплатникомподатку приїїзаповненнівимогпунктів48.3та48.4статті48ПКУкраїни,тазауважив,що перелікпідставдляприйняттяконтролюючиморганомрішенняпровідмовуу прийняттіподатковоїдеклараціїноситьвиключнийхарактертарозширеному тлумаченнюнепідлягає.
Судом під час розгляду справи встановлено, що уточнюючи розрахунки позивача містять всі необхідні реквізити передбачені п.48.3 та 48.4 ст. 48 ПК України.
Згідно вимог п.49.3 ст. 49 ПК України єдиною підставою для неприйняття податкової декларації засобами електронного зв`язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, такого платника податків відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", у тому числі у зв`язку із закінченням строку дії відповідного кваліфікованого сертифіката електронного підпису, за умови що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа, містить достовірні обов`язкові реквізити та надана у форматі, доступному для її технічної обробки.
Щодо доводів відповідача стосовно строків подання податкової звітності.
Згідно п.50.1 ст. 50 ПК України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Відповідно до п.102.1 ст. 102 ПК України контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня - у разі проведення перевірки відповідно до статей 39 і 39-2, застосування вимог пункту 141.4 статті 141 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації або уточнюючої декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов`язань, в межах поданих уточнень, за такою податковою декларацією протягом 1095 днів (2555 дня - у разі проведення перевірки відповідно до статей 39 і 39-2, застосування вимог пункту 141.4 статті 141 цього Кодексу) з дня подання уточнюючого розрахунку (декларації).
Дляцілейпочаткувідлікустроківвідповіднодоп.102.1ст.102ПКУкраїни:
деньподаннякрайньогоуточнюючогорозрахункудоподатковоїдеклараціїз ПДВзасічень2018є30.05.2019;
граничнийстрокподанняподатковоїдеклараціїзПДВзалютий2018є 20.03.2018.
Зурахуванням1095днів(увідповідностідоположеньст.102ПКУкраїни)Платник податківмаєправоподатиуточнюючірозрахункидоподатковоїдеклараціїзПДВ:
засічень2018до28.05.2022(включно);
залютий2018до19.03.2021(включно).
Отже,вперіодз30.05.2019по28.05.2022(податковадеклараціязПДВза січень2018)таз20.03.2018по19.03.2021(податковадеклараціязПДВза лютий2018)платникподатківмаєправоподатиуточнюючірозрахункидо податковихдеклараційзасічень2018талютий2018.
У вказаний вище період часу строки встановлені п.102.1 ст. 102 ПК України зупинялись через «ковідний мораторій» та воєнний стан: абз.11пункту52-2підрозділу10розділуXX«Перехідніположення» ПКУкраїни та ЗакономУкраїни«ПровнесеннязміндоПодатковогокодексуУкраїнита іншихзаконодавчихактівУкраїнищододіїнормнаперіоддіївоєнногостану»від 15.03.2022№2120-IX.
Вподальшомупункт102.9статті102виключенонапідставіЗаконуУкраїни«Про внесеннязміндоПодатковогокодексуУкраїнитаіншихзаконівУкраїнищодо особливостейоподаткуванняуперіоддіївоєнногостану»від30.06.2023№3219-IX, якийнабрав чинності01.08.2023.
Таким чином, строки строк були зупинені з 18.03.2020 року по 31.07.2023 року включно та відновили свій відлік з 01.08.2023 року.
ПочатоквідлікустрокудавностівперіодякогоПлатникподатківмаєправо податиспірніуточнюючирозрахунки,передбаченийст.102ПКУкраїни, починаєрозраховуватисяз01.08.2023,тазурахуваннямтермінузупинення (кількостіднівзупинення)наперіоддіїковідногокарантинутавійськового стану:
засічень2018в729днів(ковід)+72дні(військовийстан),граничний термінподанняспірногоуточнюючого розрахунку,становитьпо 11.10.2025,включно(01.08.2023+729днів+72дня);
залютий2018в367днів,граничнийтермінподанняспірного уточнюючогорозрахунку,становитьпо03.08.2024,включно (01.08.2024+367днів).
Таким чином, позивач вчасно подав уточнюючи розрахунки.
Одночасно суд назначає, що ефективним способом захисту порушених прав позивача є саме:
визнати протиправною відмову Державної податкової служби України(кодвЄДРПОУ юридичноїособи:43005393) 05.07.2024уприйнятті уточнюючихрозрахунківподатковихзобов`язаньз податкунадоданувартість узв`язкузвиправленням самостійновиявленихпомилок,звітній(податковий) період,що уточняється:січеньталютий2018,поданіузвітному(податковому) періоді:липні2024здодатком№2«Довідкоюпросуму від`ємногозначення звітного(податкового)періоду,яказараховується доскладуподаткового кредитунаступногозвітного(податкового) періоду (Д2)»;
вважати уточнюючий розрахунокподаткових зобов`язаньзподатку на доданувартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявленихпомилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:січень 2018, поданийузвітному(податковому)періоді:липні2024з додатком№2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного (податкового)періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредиту наступногозвітного (податкового)періоду(Д2)» таким, що прийнятий у день його фактичного отримання Державною податковою службою України;
вважати уточнюючийрозрахунокподаткових зобов`язаньзподатку на додану вартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявлених помилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:лютий2018, поданий узвітному(податковому)періоді:липні2024здодатком №2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного(податкового) періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредитунаступного звітного (податкового)періоду(Д2)», таким, що прийнятий у день його фактичного отримання Державною податковою службою України.
Аналогічну позиції стосовно ефективного способу захисту порушених прав платників податків у спірних правовідносинах займає Верховний Суд у постанові від 18 квітня 2024 року справі №160/7775/23.
Одночасно суд зазначає, що позивач у позовній заяві визначив неналежного відповідача у справі: належним відповідачем є саме ДПС України.
За вказаних обставин позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до вимог ч.3 ст. 139 КАС України.
Керуючись ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ДТЕК Трейдинг» (04119, м. Київ, вул. Сім`ї Хохлових, 8, літера 20Д, код ЄДРПОУ 36511938) до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (49600, м. Дніпро, пр-т Поля Олександра, 57, код ЄДРПОУ 43968079) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнатипротиправноювідмову Державної податкової служби України (кодвЄДРПОУ юридичноїособи:43005393) 05.07.2024уприйнятті уточнюючихрозрахунківподатковихзобов`язаньз податкунадоданувартість узв`язкузвиправленням самостійновиявленихпомилок,звітній(податковий) період,що уточняється:січеньталютий2018,поданіузвітному(податковому) періоді:липні2024здодатком№2«Довідкоюпросуму від`ємногозначення звітного(податкового)періоду,яказараховується доскладуподаткового кредитунаступногозвітного(податкового) періоду (Д2)».
Вважати уточнюючий розрахунокподаткових зобов`язаньзподатку на доданувартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявленихпомилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:січень 2018, поданийузвітному(податковому)періоді:липні2024з додатком№2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного (податкового)періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредиту наступногозвітного (податкового)періоду(Д2)» таким, що прийнятий у день його фактичного отримання Державною податковою службою України;
Вважати уточнюючийрозрахунокподаткових зобов`язаньзподатку на додану вартістьузв`язкузвиправленнямсамостійно виявлених помилок,звітній(податковий)період,щоуточняється:лютий2018, поданий узвітному(податковому)періоді:липні2024здодатком №2 «Довідкоюпросумувід`ємногозначеннязвітного(податкового) періоду,яка зараховуєтьсядоскладуподатковогокредитунаступного звітного (податкового)періоду(Д2)», таким, що прийнятий у день його фактичного отримання Державною податковою службою України.
В іншій частині заявлених позовних вимог - відмовити.
Стягнути з Державної податкової служби України за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДТЕК Трейдинг» сплачену суму судового збору у розмірі 6056 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.В. Златін
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2025 |
Оприлюднено | 23.01.2025 |
Номер документу | 124569234 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні