Рішення
від 20.01.2025 по справі 925/935/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 січня 2025 року м. Черкаси Справа № 925/935/24

Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Спаських Н.М., із секретарем судового засідання Лисенко Р.М., за участі представників сторін:

від позивача: не з`явився;

від відповідача: не з`явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси матеріали справи за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Джулинка" (с. Бабанка, Уманський район, Черкаська область) до Компанії HARVESTREAM AG ( м. Баар, Швейцарія) про стягнення боргу

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Джулинка" звернулося до Господарського суду Черкаської області та просить стягнути на свою користь з Компанії HARVESTREAM AG (6340, Швейцарія, кантон Цуг, м. Баар, вул. Блегіштрассе, 9, Company No CHE 166. 557. 452) заборгованість за поставлений товар в загальній сумі 200 925,44 доларів США, 3458,55 доларів США штрафу та 223 687,74 грн. інфляційних втрат за прострочення виконання зобов`язань на підставі Контракту № 504 від 05.04.2024 (з додатковою угодою), укладеного між сторонами.

Справа розглядається за правилами загального позовного провадження.

При відкритті провадження за підсудністю Господарського суду Черкаської області було враховано, що пунктом 5 додаткової угоди № 1 від 08.04.2024 сторонами були внесені зміни до Контракту та викладено п. 10.1 в наступній редакції:

"Будь - які та всі спори, що виникають відповідно до цього Контракту, або будь-які претензії щодо тлумачення або виконання цього Контракту будуть вирішуватись відповідно до законодавства України, у Господарському суді Черкаської області".

У відповідності до ст. 76 ЗУ "Про міжнародне приватне право" суди можуть приймати до свого провадження і розглядати будь-які справи з іноземним елементом у випадках, зокрема, якщо сторони передбачили своєю угодою підсудність справи з іноземним елементом судам України, крім випадків, передбачених у статті 77 цього Закону (виключна підсудність з переліком випадків, до який спір у справі не відноситься).

В жодне засідання представник відповідача не з`явився, відзив на позов не подано, проти доводів та розрахунків позивача відповідач заперечень не подав, спір не врегульовано.

Відповідача було належним чином повідомлено про час і місце розгляду справи шляхом направлення ухвал з перекладами на адресу місця знаходження відповідача та через виконання судового доручення про вручення за кордоном судових і позасудових документів (а.с. 162-170 том 1).

Позивач в ході розгляду справи свої вимоги підтримував і просив суд їх задовольнити повністю. В останнє засідання представник позивача не з`явився. Направленим клопотанням від 20.01.2025 просить розгляд справи завершити без своєї участі, позов просить задовольнити повністю.

За правилами ст. 13,74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

Заслухавши доводи сторони позивача в ході розгляду справи і дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності, суд встановив такі обставини:

Доказами у справі підтверджено, що 05 квітня 2024 року між ТОВ Агрофірма Джулинка, код ЄДРПОУ 03733750, (Продавець або позивач) та Компанією HARVESTREAM AG (Покупець або відповідач), було укладено Контракт № 504 (далі - Контракт а.с. 8).

Предметом Контракту у відповідності із п.1.1 є Поставка Продавцем Покупцеві сільськогосподарської продукції українського походження (надалі - Товар).

Відповідно до п. 2.1. Товар, який постачається, згідно умов вказаного Контракту є - кукурудза врожаю 2023 року, насипом, походження Україна.

Якісні характеристики товару сторонами узгоджені в п. 2.3. Контракту.

Згідно п. 2.2 Контракту було обумовлено поставку - 1200,00 метричних тон +/-10%, за вибором Продавця.

Згідно із п. 3.1 валютою Контракту є долари США; Валюта платежів - Долари США.

Ціна товару становить - 158,00 доларів США, за одну метричну тону (яка дорівнює 1000 кг).

Орієнтовна Вартість Товару становить - 189 600,00 доларів США, згідно п. 3.3. Контракту.

В розділі про Платежі для поставок вантажними автомобілями, згідно п. 3.5. Контракту визначено, що Покупець оплачує 86% вартості Товару протягом 5 (п`яти) банківських днів після поставки Товару та отримання Покупцем наступних супровідних документів (оригіналів або копій):

-Рахунок-фактура (Інвойс);

-Реєстр вивантажених транспортних засобів;

-ветеринарне свідоцтво (форма 2) на вимогу Покупця та вказується в інструкціях на відвантаження;

- ТТН;

- Лист, виданий експедитором в місці поставки, що підтверджує отримання повного пакету документів, необхідних для митного оформлення експорту Товару.

Покупець оплачує 14% вартості Товару протягом 5 (п`яти) банківських днів після отримання Покупцем Вантажної митної декларації.

Інші документи можуть бути визначені за погодженням сторін.

Відповідно до п. 4.1.Контракту Базис поставки Товару DAP Одеса, згідно Incoterms 2010.

Пунктом 4.2. Контракту визначено місце поставки Товару: (DАР) Одеса, Україна.

Строк (період) поставки Товару: Обидві дати включно: 05.04.2024 р. - 10.04.2024 р. Строк дії контракту до 31.12.2024 р.

Дата поставки - це дата прийняття Товару в місці поставки, що вказана у Реєстрі, який зазначений у п. 4.2.1 ст. 4 цього Контракту.

Будь-які поставки після вказаного строку можливі лише за умови погодження з покупцем та підписання відповідної додаткової угоди до Контракту.

Згідно п. 4.2.1 Контракту Прийняття Товару підтверджується реєстром, що видається портовим Терміналом в місці поставки. Реєстр із зазначенням дати вивантаження/приймання Товару, номерів накладних і ваги (кількості) Товару брутто і нетто, завантаженого у кожний транспортний засіб і ваги (кількості) Товару, прийнятої Терміналом.

Відповідно до п. 4.7. Контракту часом та датою переходу права власності на товар від Продавця до Покупця є час та дата завершення митного оформлення (відбиток на всіх аркушах митної декларації особистої номерної печатки посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення (паперова версія), або відмітка про завершення митного оформлення та засвідчення митної декларації електронним цифровим підписом такої особи (електронна версія). Часом та датою переходу реквізитів випадкового знищення загибелі чи пошкодження товару є час та дата виходу судна, на яке буде завантажений товар Продавця, із територіальних вод України.

За умовами п. 4.9. та 4.10 Контракту всі витрати по митному оформленню вантажу та митному декларуванню в місці поставки бере на себе позивач.

Контракт набуває чинності з моменту його підписання та зберігає силу до моменту повного та належного виконання обов`язків Сторін (пункт 11.2.).

Згідно умов Додаткової угоди № 1 від 08 квітня 2024 року (а.с. 14) до Контракту № 504 від 05.04.2024 року, Сторони погодили, що за змістом п. 9.1. цей договір регулюється та тлумачиться відповідно до чинного законодавства України, а усі спори, що виникають під час виконання даного договору передаються на вирішення Господарського суду Черкаської області, і в процесі розгляду спору буде застосовуватись матеріальне та процесуальне право України.

Доказів про визнання недійсним чи розірвання за згодою сторін Контракту повністю чи в частині, в справу не подано.

Позивач доводить, що на виконання умов Контракту ТОВ Агрофірма Джулинка, як виробник та експортер зерна (довідка а.с. 16), в період з 08 квітня 2024 року по 11 квітня 2024 року здійснила поставку відповідачу кукурудзи 3 кл. врожаю 2023 року походження України, в кількості 1271,68 метричних тон.

Даний факт підтверджується:

- Повідомленням про фактичне вивезення UА500050/2024/004481, дата створення 13.04.2024 року, перетин за МД - UА500050/2024/4481 від 08.04.2024 митниця перетину - 500050000 Одеська митниця, транспорт m/v DOGA K. (а.с. 37),

- Реєстром відвантаження Товару (кукурудзи 3 класу врожаю 2023 року походження України, в Одеському Морському Торговому Порту (Одеса, Україна), згідно якого Вантажовідправником є ТОВ "Агрофірма "Джулинка", Експортер - той самий, залікова вага 1271,680 МТ (а.с. 17);

- митними деклараціями:

а) митна декларація типу ЕК10РР номер 24ЕІА500050004481П6 - дата завершення митного оформлення 08 квітня 2024 - маса нетто 1320000 кілограм;

б) митна декларація типу ЕК10ДР номер 241ТА50005000501ЗП7 - маса нетто 1271680 кілограм - дата завершення митного оформлення 17 квітня 2024 (а.с. 35).

Заперечень проти неотримання товару чи його неналежної якості відповідачем суду не подано.

Згідно п. 2.7. Контракту, результати перевірки якості товару лабораторією терміналу у місці призначення є остаточними і приймаються сторонами. Такі тести проводяться за рахунок Покупця.

Відповідач не подав заперечень проти невчасної поставки йому товару з порушенням умов Контракту і доказів направлення позивачу відмови в прийнятті товару. Тому слід вважати, що товар прийнято відповідачем без зауважень і він підлягає повній оплаті.

Суд бере до уваги, що згідно ч. 4 ст. 165 ГПК України, якщо відзив не містить вказівки на незгоду відповідача з будь-якою із обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, відповідач позбавляється права заперечувати проти такої обставини під час розгляду справи по суті, крім випадків, якщо незгода з такою обставиною вбачається з наданих разом із відзивом доказів, що обґрунтовують його заперечення по суті позовних вимог, або відповідач доведе, що не заперечив проти будь-якої із обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, з підстав, що не залежали від нього.

Як вже було вказано, згідно п. 3.4. та 3.5 Контракту, повний розрахунок за отриманий товар (решта 14%) відповідач має провести протягом 5 банківських днів після отримання Покупцем Вантажної митної декларації.

Від відповідача не надійшло заперечень по неотримання ним від позивача всіх первинних документів за Контрактом, які є підставою для проведення повного розрахунку за товар.

15 квітня 2024 року ТОВ "Агрофірма "Джулинка" було виставлено Invoice № 325 на оплату Покупцем HARVESTREAM AG - 86% вартості товару (кукурудзи врожаю 2023 року, насипом, походження Україна), від загальної вартості Товару, згідно Контракту № 504 від 05 квітня 2024 року, в сумі - 172 795, 88 USD (доларів США).

18 квітня 2024 року ТОВ "Агрофірма "Джулинка", було виставлено Invoice № 325 на оплату Покупцем HARVESTREAM AG - 14% вартості товару (кукурудзи врожаю 2023 року, насипом, походження Україна), від загальної вартості Товару, згідно Контракту № 504 від 05 квітня 2024 року, в сумі - 28129,56 USD (доларів США)

Оплата, згідно умов Контракту повинна бути здійсненою Покупцем у розмірі 86% вартості Товару протягом 5 (п`яти) банківських днів після поставки Товару та отримання Покупцем наступних супровідних документів (оригіналів або копій):

- Рахунок-фактура (Інвойс);

- Реєстр вивантажених транспортних засобів;

- ветеринарне свідоцтво (форма 2) на вимогу Покупця та вказується в інструкціях на відвантаження;

- ТТН;

- Лист, виданий експедитором в місці поставки, що підтверджує отримання повного пакету документів, необхідних для митного оформлення експорту Товару.

Остаточний розрахунок по Контракту у розмірі 14% вартості Товару протягом 5 (п`яти) банківських днів після отримання Покупцем Вантажної митної декларації.

За доводами позивача, оплата за поставлений товар компанією HARVESTREAM AG не була здійснена у розмірі 86 % вартості, згідно умов Контракту № 504 від 05 квітня 20234 року, у кількості 1271,680 тонн кукурудзи урожаю 2023 року, згідно виставленого Продавцем Інвойс № 325 від 15 квітня 2024 року, на суму 172 795,88 USD (дол. США). Також не було проведено і остаточний розрахунок за весь поставлений обсяг Товару у розмірі 14% від загальної вартості, згідно вищевказаного Контракту, згідно виставленого Продавцем Інвойс № 327 від 18 квітня 2024 року, на суму 28 129,56 USD (дол. США).

Отже борг Компанії HARVESTREAM AG, за грошовими зобов`язаннями перед ТОВ Агрофірма Джулинка, по Контракту № 504 від 05 квітня 2024 за отриманий вантаж зерна кукурудзи складає 200 925, 44 USD (дол. США).

Докази сплати цього боргу відповідачем не подано.

Акти звіряння взаємних розрахунків від 09 липня 2024 року відповідачем не було підписано (а.с. 23,24).

Доказів на заперечення існування вказаного боргу та проти його розміру, відповідачем суду не подано.

Позивач вказав, що незважаючи на повне завершення митного оформлення поставленого Товару, отримання товару відповідачем без зауважень щодо його кількості та якості, розрахунок за поставлену кукурудзу врожаю 2023 року, компанією HARVESTREAM AG не проведено. Це порушило права позивача та спричинило виникнення спору.

На час вирішення спору заборгованість відповідача по Контракту складає: 200 925.44 USD (дол. США).

Розрахунок боргу: 1271,68 т х 158 дол.США/тона зроблено вірно.

Контракт № 504 від 05 квітня 2024 року, укладений між ТОВ "Агрофірма Джулинка" та Компанією HARVESTREAM AG, за своєю правовою природою є договором поставки.

За правилами ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.

Згідно положень ст. 526 ЦК України, яка кореспондується із положеннями ст. 193 ГК України, зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов`язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов`язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов`язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.

Доказів зміни сторонами зобов`язання відповідача перед позивачем щодо умов виконання зобов`язання по оплаті товару за Контрактом - суду не подано.

Отже, оскільки відповідач не провів повний розрахунок за отриманий товар, строк виконання зобов`язання по оплаті отриманого без зауважень товару на час вирішення спору є таким, що настав, то до примусового стягнення з відповідача на користь позивача належить основний борг у розмірі 200 925,44 доларів США за Контрактом між сторонами.

За правилами ст. 546 ЦК України виконання зобов`язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов`язання.

Згідно ст. 549 ЦК України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

Згідно п. 5.5. Контракту № 504 від 05 квітня 2024 року передбачено, що у випадку, якщо Покупець не оплатить повну вартість поставленого товару в терміни, обумовлені контрактом, Покупець повинен сплатити штраф від цієї суми за ставкою 7% річних від суми, що підлягає оплаті, розрахованої з першого дня простроченої оплати Товару до дати оплати.

Враховуючи процитовані положення ЦК України, суд приходить до висновку, що сторони у п. 5.5 Контракту фактично домовилися про сплату не штрафу, а пені за кожен день прострочення зобов`язання.

Умова п. 5.5. фактично відповідає і вимогам ст. 1,3 ЗУ "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань", якими передбачено, що пеня визначається за угодою сторін, але при сплаті її розмір не повинен перевищувати подвійну облікову ставку НБУ, яка діяла на час нарахування пені.

Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок (ст. 253 Цивільного кодексу України).

Тому позивач на всю суму боргу 200 925,44 доларів США має право починати нарахування пені у визначеному ним періоді саме з 25.04.2024 року (наступний день після дати доставки товару по накладній + 5 банківських днів). До часу прострочення відповідачем сплати останніх 14% суми вартості товару, сума боргу була б іншою.

За належним розрахунком, який перевірено судом за калькулятором Ліга-закон з 25/04/2024 до 12/07/2024 пеня з суми боргу становить лише :

200 925,44 x 7 % x 79 : 366 : 100 = 3 035,84 доларів США

Доказів сплати пені у добровільному порядку в справі немає, тому вона належить до примусового стягнення з відповідача за рішенням суду.

Заперечень проти розрахунків позивача відповідачем суду не подано.

З приводу решти вимог про стягнення з відповідача на користь позивача інфляційних втрат в розмірі 223 687,74 грн. суд приходить до таких висновків: У відповідності до положень ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Доказами у справі підтверджено прострочення виконання зобов`язання відповідачем по повній оплаті прийнятого товару.

Остаточна оплата за поставлений Товар у відповідності із умовами Контракту мала бути здійснена Покупцем протягом 5 (п`яти) днів після отримання Покупцем Вантажної митної декларації, яка датується 17 квітня 2024 року.

Сума заборгованості по зобов`язанням Покупця, згідно Контракту № 504 від 05 квітня 2024 року становить 200 925,44 USD (дол.США).

Зобов`язання за Контрактом виражені в іноземній валюті.

Для розрахунку інфляційних втрат позивач станом на 17.04.2024 розрахував суму боргу 200 925,44 USD в гривні (7 951 363,00 грн.) і на ці кошти нарахував інфляційні втрати.

Суд не погоджується із даною позицією, виходячи з наступного:

Індекс інфляції (індекс споживчих цін - ІСЦ) - це показник, що характеризує динаміку зміни загального рівня цін на товари та послуги, які купує населення для невиробничого споживання. Спостереження за змінами цін (тарифів) проводиться в усіх регіонах країни, в обласних центрах, містах Києві, Сімферополі, Севастополі та інших адміністративно-територіальних одиницях, які відібрані з урахуванням чисельності міського населення, а також представництва у соціально-економічному і географічному положенні регіонів та фактору насиченості споживчого ринку товарами і послугами.

Споживчий набір, на основі якого розраховується ІСЦ, є єдиним для усіх регіонів країни, визначається централізовано Держкомстатом України і ґрунтується на структурі витрат домогосподарств.

Отже зазначена норма ст. 625 ЦК України щодо сплати заборгованості з урахуванням установленого індексу інфляції поширюється лише на випадки прострочення виконання грошового зобов`язання, яке визначене договором у національній валюті - гривні, а не в іноземній або в еквіваленті до іноземної валюти.

За змістом цієї норми індексації на рівень інфляції (як компенсація знецінення грошових коштів) застосовується лише до національної грошової одиниці України гривні.

Якщо зобов`язання виражено в іноземній валюті, або в гривнях з визначенням еквівалента в іноземній валюті, то в першому випадку до іноземної валюти індекс інфляції, що діє на території України не застосовується взагалі, а в другому випадку втрати від знецінення національної валюти внаслідок інфляції повністю відновлюються еквівалентом іноземної валюти.

До подібних висновків у аналогічних правовідносинах дійшов Верховний Суд України у постанові від 01 березня 2017 року у справі N 6-284цс17. Цей висновок Верховного Суду України був неодноразово застосований Верховним Судом, зокрема: у постановах Касаційного цивільного суду від 25 листопада 2019 року у справі N 130/1058/16; від 23 жовтня 2019 року у справі N 369/661/15-ц; від 23 вересня 2019 року у справі N 638/4106/16-ц; від 20 лютого 2019 року у справі N 638/10417/15-ц та у постанові Касаційного господарського суду від 11 жовтня 2018 року у справі N 905/192/18.

Судова практика з даного питання є сталою.

Отже якщо основний борг, який стягується за позовом, виражено в іноземній валюті, то позивач взагалі не має права на стягнення інфляційних втрат, які притаманні лише грошовій одиниці України, яка має тенденцію до знецінення. Також позивач у даному випадку не має права для нарахування інфляційних втрат попередньо перевести основний валютний борг у гривню.

З підстав викладеного позивачу слід відмовити у стягненні 223 687,74 грн. інфляційних втрат повністю.

Оскільки основний борг, який стягується на користь позивача, за умовами Контракту виражено в доларах США, то саме цією валютою захищені майнові права позивача без потреби стягнення втрат від знецінення цієї грошової одиниці.

Заперечень проти доводів та розрахунків позивача відповідачем суду не надано, борг за позовними вимогами не сплачено.

Правові підстави позову суду доведено зібраними у справі доказами, строк виконання зобов`язання для відповідача на час вирішення спору є таким, що настав. Однак до примусового стягнення з відповідача на користь позивача належить лише 200 925,44 доларів США основного боргу за товар та 3035,84 доларів США пені на підставі Контракту № 504 від 05.04.2024 (з додатковою угодою).

В решті вимог по пені та інфляційних втратах у позові слід відмовити через безпідставність їх нарахування.

Оскільки спір виник через неправильні дії відповідача, то на підставі ч. 9 ст. 129 ГПК України з нього на користь позивача слід стягнути 129 174,10 грн. на відшкодування сплаченого судового збору повністю.

Керуючись ст. 238, 240 ГПК України,

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з Компанії HARVESTREAM AG (6340, Швейцарія, кантон Цуг, м. Баар, вул. Блегіштрассе, 9 - Соmpany № 166.557.452 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Джулинка" (код 03733750, вул. Соборна, 4, с. Бабанка, Уманський район, Черкаська область) -- заборгованість за поставлений товар в загальній сумі 200 925,44 доларів США, 3 035,84 доларів США пені на підставі Контракту № 504 від 05.04.2024 (з додатковою угодою) та 129 174,10 грн. на відшкодування сплаченого судового збору.

В решті вимог у позові відмовити.

Наказ видати.

Рішення набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 241 ГПК України.

Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду протягом 20 днів.

Повне судове рішення складено 21 січня 2025 року

Суддя Н.М. Спаських

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення20.01.2025
Оприлюднено23.01.2025
Номер документу124591328
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають з правочинів щодо акцій, часток, паїв, інших корпоративних прав в юридичній особі зовнішньоекономічної діяльності, з них

Судовий реєстр по справі —925/935/24

Судовий наказ від 12.02.2025

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Рішення від 20.01.2025

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 19.01.2025

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 28.11.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 12.11.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

Ухвала від 18.09.2024

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Спаських Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні