Рішення
від 22.01.2025 по справі 520/31730/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

22 січня 2025 року № 520/31730/23

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства "Філіп Морріс Україна" (Польовий в`їзд, 1, сел. Докучаєвське, Харківський район, Харківська область, 62482, 00383231) до Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (відокремлений підрозділ ДПС України) (вул. Благовіщенська, буд.30, м. Харків, 61052, 44131658) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, -

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Приватне акціонерне товариство "Філіп Морріс Україна", з адміністративним позовом до Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (відокремлений підрозділ ДПС України), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (відокремлений підрозділ ДПС України) №345/35002301 від 03.08.2023.

Ухвалою від 10.11.2024р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене провадження.

Протоколом повторного автоматизованого розподілу справ між суддями від 10.06.2024 року справу передано для подальшого розгляду судді Рубан В.В.

Ухвалою від 28.06.2024р. адміністративну справу прийнято до розгляду суддею Рубан В.В.

Ухвалою від 28.06.2024р. клопотання представника відповідача про розгляд справи за участю представників сторін залишено без задоволення.

В період з 24.07.2024 по 16.08.2024 суддя Рубан В.В. перебувала на лікарняному, в період з 02.09. по 15.09.2024, з 30.09. по 13.10.2024, з 28.10. по 10.11.2024, з 30.12.2024 по 12.01.2025 в щорічній відпустці.

В обґрунтування позовних вимог, позивачем зазначено, що податкове повідомлення-рішення Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (відокремлений підрозділ ДПС України) №345/35002301 від 03.08.2023 року є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки відповідно до положень ПКУ у редакції, чинній на дату вчинення нібито правопорушення, на позивача не покладено обов`язок подавати уточнюючий звіт про контрольовані операції після того, як позивач уже був притягнений до відповідальності за неподання інформації про всі контрольовані операції у першому звіті.

Відповідач подав суду відзив на позов, в якому просив відмовити у його задоволенні, оскільки не допустив порушень закону.

Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, встановив наступне.

У 2019 році Харківське управління Офісу великих платників податків ДФС провело документальну позапланову виїзну перевірку позивача з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій у 2014 році та з питань дотримання принципу "витягнутої руки" у 2015 році. За результатами цієї перевірки складено акт № 1/28-10-54-16-06/00383231 від 17.09 2019.

Вказаною перевіркою встановлено порушення позивачем вимог п.п.39.4.2 п.39.4 ст.39 Податковою кодексу України (в редакції, чинній для 2015 року), п. 4 Розділу III. п.2. п.23 Розділу IV Порядку складання Звіту про контрольовані операції, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 04.02.2016 р. за №187/28317, в частині декларування не в повному обсязі інформації про контрольовані операції у звіті про контрольовані операції за 2015 рік на загальну суму 10 684 615 гри. (нерезидент «РМ PRODUCTS SA». Швейцарія).

На підставі цього акту прийняте податкове повідомлення-рішення від 27.11.2019 №0000015416, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції відповідно до абз. 3 п. 120.3 ПК України.

Позивач сплатив суму штрафних (фінансових) санкцій, визначену у цьому податковому повідомленні-рішенні 06 грудня 2019 року у повному обсязі (граничний строк сплати штрафних (фінансових) санкцій 08 грудня 2019 року).

Після цього, позивач не подавав уточнюючого звіту про контрольовані операції.

Відповідачем на підставі наказу від 23.05.2023 №86-П та відповідно до підпункту 191.1.1 пункту 191.1 статті 191, підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, підпункту 78.1.2 пункту 78.1 статті 78, статті 79 Податкового кодексу України, абзацу третього п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10. розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI із змінами, внесеними Законом України від 03.11.2022 №2719-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо приватизації державного і комунального майна, яке перебуває у податковій заставі, та забезпечення адміністрування погашення податкового боргу», проведена документальна позапланова невиїзна перевірка ПРАТ "ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 00383231) з питань дотримання вимог податкового законодавства у зв`язку із неподанням уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2015 рік після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу за податковим повідомленням-рішенням від 27.11.2019 №0000015416.

За результатами документальної позапланової невиїзної перевірки ПРАТ "ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА" складено акт від 30.06.2023 №367/35-00-23-01/00383231.

Перевіркою встановлено порушення ПРАТ "ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА" п. 16.1.3, 16.1.8 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI (із змінами і доповненнями), абз.6 п. 120.3 ст.120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI в редакції Закону України від 21.12.2016 №2719-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні (на дату вчинення порушення), абз. 5 п.120.4 ст.120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI в редакції Закону України від 16.01.2020 №466-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві" (на дату документальної позапланової невиїзної перевірки) в частині неподання уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2015 рік після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу за податковим повідомленням-рішенням від 27.11.2019 року №0000015416, прийнятого на підставі акту документальної позапланової виїзної перевірки від 17.09.2019 №1/28-10-54-16-06/00383231. За вчинення зазначеного правопорушення відповідальність передбачена абз. 6 п. 120.4 ст. 120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI (із змінами та доповненнями).

ПРАТ "ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА" не погодилось з результатами перевірки та відповідно до п. 86.7 ст. 86 ПКУ подало заперечення до Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.07.2023 (вх. №1761/6 від 24.07.2023). Відповідно до п.п. 86.7.1, 86.7.4 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України матеріали перевірки (акт перевірки, заперечення до акта перевірки) розглянуто постійною комісією Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великий платниками податків із розгляду заперечень та пояснень до актів перевірок. За результатами розгляду матеріалів перевірки прийнято висновок №52/0/82-23 від 31.07.2023 та надано (надіслано) письмову відповідь платнику податків листом №1995/6/35-00-23-01-10 від 31.07.2023.

На підставі висновку комісії контролюючого органу з питань розгляду заперечень та відповідно до пп. 86.7.5 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України прийняте податкове повідомлення-рішення за формою «ПС» №345/35002301 від 03.08.2023, згідно якого застосовано штрафні (фінансові) санкції штрафи) у сумі 365 400 грн.

Позивач подав скаргу на вказане податкове повідомлення - рішення. За результатом розгляду скарги позивача, ДПС України залишила ППР без змін, а скаргу - без задоволення.

Вважаючи, що податкове повідомлення-рішення контролюючого органу прийняте всупереч вимогам чинного законодавства та порушують права позивача, останній звернувся до суду з вказаним позовом.

Правовідносини у справі регулюються Податковим кодексом України.

Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

За приписами підпункту 16.1.8. пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний виконувати законні вимоги контролюючих органів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оподаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) про проведення перевірки.

Згідно з підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючі органи мають право: проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до пункту 61.1 статті 61 ПК України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства контроль за дотриманням якої о покладено на контролюючі органи.

Також, підпунктом 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 ПК України визначено, що податковий контроль здійснюється шляхом перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до абз. 1, 2, 3, 5, 6 підпункту 39.4.2 пункту 39.4 статті 39 ПК України (в редакції, що діяли на дату прийняття та вручення податкового повідомлення-рішення від 27.11.2019 №0000015416, а також на дату граничного строку сплати відповідного штрафу), платники податків, які у звітному році здійснювали контрольовані операції, зобов`язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, до 1 жовтня року, що настає за звітним, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

У звіті про контрольовані операції зазначається інформація про всі контрольовані операції, здійснені платником податків у звітному періоді.

У разі якщо платником податку виявлено, що у раніше поданому звіті про контрольовані операції інформація надана не в повному обсязі, містить помилки або недоліки, такий платник податків має право подати, зокрема, уточнюючий звіт у разі його подання після закінчення граничного строку для відповідного звітного періоду.

Подання платником податку уточнюючого звіту про контрольовані операції не звільняє від відповідальності, передбаченої підпунктами 120.3 та 120.4 статті 120 цього Кодексу.

Аналогічні норми визначено у підпункті 39.4.2 пункту 39.4 статті 39 ПК України в редакції Закону України від 16.01.2020 №466-ІХ.

Відповідно до п.120.3 ст. 120 ПК України (в редакції, що діяли на дату спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу - 07.01.2020) неподання платником податків звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення або невключення до такого звіту інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції відповідно до вимог пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу тягне за собою накладення штрафу (штрафів) у розмірі:

300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання звіту про контрольовані операції;

1 відсотка суми контрольованих операцій, незадекларованих у поданому звіті про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі незадекларовані контрольовані операції;

3 відсотки суми контрольованих операцій, щодо яких не була подана документація, визначена підпунктами 39.4.6 та 39.4.8 пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу, але не більше 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі контрольовані операції, здійснені у відповідному звітному році.

Сплата таких фінансових санкцій (штрафів) не звільняє платника податків від обов`язку подання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення.

Неподання платником податків звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу (штрафів), передбаченого цим пунктом, -

тягне за собою накладення штрафу у розмірі 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення.

Враховуючи вказане, суд приходить до висновку, що у позивача після сплати фінансових санкцій виник обов`язок щодо подання уточнюючого звіту про контрольовані операції за 2015 рік згідно вимог абз. 5 п.120.3 ст.120 Податкового кодексу України і такий звіт необхідно було подати до спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу.

В подальшому Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві" від 16.01.2020 № 466-IX, який вступив в дію з 22.05.2020, п. 120.3-120.4 ст. 120 ПК України викладено в такій редакції:

п.120.3. Неподання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, та/або глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), та/або звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній, та/або повідомлення про участь у міжнародній групі компаній відповідно до вимог статті 39 цього Кодексу -

тягне за собою накладення штрафу (штрафів) у розмірі:

300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання звіту про контрольовані операції;

3 відсотків суми контрольованих операцій, щодо яких не була подана документація, визначена підпунктами 39.4.6 та 39.4.9 пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу, але не більше 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;

300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), визначеної підпунктами 39.4.7 та 39.4.9 пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу;

1000 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній;

50 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Сплата таких фінансових санкцій (штрафів) не звільняє платника податків від обов`язку подання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, та/або глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), та/або звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній, та/або повідомлення про участь у міжнародній групі компаній.

Неподання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, та/або глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), та/або звіту у розрізі країн міжнародної групи компаній, та/або повідомлення про участь у міжнародній групі компаній після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу (штрафів), передбаченого цим пунктом, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, та/або глобальної документації з трансфертного ціноутворення (майстер-файлу), та/або звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній, та/або повідомлення про участь у міжнародній групі компаній, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.

п. 120.4. Невключення до поданого звіту про контрольовані операції інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції та/або невключення до поданого звіту в розрізі країн міжнародної групи компаній інформації відповідно до вимог статті 39 цього Кодексу -

тягне за собою накладення штрафу (штрафів) у розмірі:

1 відсотка суми контрольованих операцій, незадекларованих у поданому звіті про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі незадекларовані контрольовані операції, здійснені у відповідному звітному році;

1 відсотка суми доходу (виручки) учасника міжнародної групи компаній, інформація про якого в порушення вимог цього Кодексу не відображена у звіті в розрізі країн міжнародної групи компаній, але не більше 1000 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Неподання платником податків уточнюючого звіту про контрольовані операції після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу (штрафів), передбаченого цим пунктом, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання уточнюючого звіту про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року"

Вказана редакція п.120.3.-120.4 ст. 120 ПК України є чинною та діяла і станом на час проведення перевірки та винесення спірного податкового повідомлення-рішення від 03.08.2023р.

Як встановлено судом, термін 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу, в який позивач повинен був подати уточнюючий звіт сплив 07.01.2020р.

Відповідно до п. 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу).

Відповідно до абз. 6 пункту 120.4. статті 120 ПУ України (в редакції чинної на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій) визначено, що неподання платником податків уточнюючого звіту про контрольовані операції після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати штрафу (штрафів), передбаченого цим пунктом - тягне за собою накладення штрафу в розмірі одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання уточнюючого звіту про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Враховуючи вказані вимоги, суд приходить до висновку, що відповідач правомірно застосував до позивача штрафні санкції в розмірі одного розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання уточнюючого звіту про контрольовані операції, а саме 1546860,00 грн. - за 1270 календарних дні неподання уточнюючого звіту ( з 07.01.2020 по 30.06.2023), з урахуванням розміру прожиткового мінімум для працездатної особи, встановлений законом на 01.01.2015 року - 1218 грн., але не більше 300 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, що склало - 365400 грн.

Таким чином, приймаючи спірне податкове повідомлення - рішення відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законами України, отже підстави для його скасування відсутні.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов залишити без задоволення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Рубан В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2025
Оприлюднено24.01.2025
Номер документу124607193
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —520/31730/23

Ухвала від 15.04.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 17.03.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 03.03.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 22.01.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 28.06.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 28.06.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 10.11.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Старосєльцева О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні