Постанова
від 12.12.2007 по справі а8/473-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

А8/473-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  КИЇВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16.тел. 230-31-77

І м е н е м     України

ПОСТАНОВА

"12" грудня 2007 р.                                                               Справа № А8/473-07          

          

За позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області, м. Київ

до відповідача Комунального підприємства Житлово-комунального комбінату військового містечка №11, м. Васильків  

про стягнення 22348,62грн.,   

Суддя                    Чорна Л.В.

Представники:

від позивача: Гудій В.В. –довір. №1-96 від 22.01.2007р. –зав. юр. сектору;

від відповідача: Моргун В.П. –доруч. б/н від 11.12.2007р. - представник.

Суть спору:

          Стягується 22348грн. 62коп. штрафу в доход державного бюджету згідно рішення №52 від 23.02.2007р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.

Відповідач просить суд не застосовувати до нього штрафні санкції, посилаючись на те, що розмір заробітної плати, що закладався в тариф, який перевірявся занижено на 20%, вартість ел. енергії для обслуговування житла у 2006 році становила вже не 0,22грн./кВТ, а 0.3552грн./кВт. Відповідач зазначає, що міський бюджет заборгував йому дотацій з різниці цін: - по обслуговуванню житла –115873грн. 00коп., водопостачанню –209311грн. 00коп., водовідведенню –185285грн. 00коп. Також відповідач не заперечує щодо сплати ним 11174грн. 31коп. необґрунтовано отриманої суми виручки /відзив №630 від 12.12.2007р./.              

          Позов підлягає задоволенню.                     

судом встановлено:

          Державною інспекцією з контролю за цінами в Київській області (позивач) проведено перевірку додержання порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів відповідачем.

          В результаті перевірки встановлено, що відповідач за період з 01.01.2006р. по 31.12.2006р. в порушення п. 33 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №560 від 12.07.2005р. тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, завищено від 1коп. до 5коп. за 1м2. В результаті чого необґрунтовано нараховано споживачам в розмірі 17737,0грн. рівень проплати населення послуг становить 63%.

          Для покриття збитків на утримання житла, які утворилися в результаті між фактичними витратами на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій Васильківська ЖКК в/м №11 в фінансове управління Васильківського міськвиконкому подала розрахунок в листі від 11.05.2006р. на відшкодування з бюджету різниці між планкою та фактичною собівартістю по утриманню житла в сумі 1226960грн. Перевіркою встановлено, що планова собівартість послуг становить 1007888грн., при цьому фактична собівартість послуг становить 2004623грн., необхідна сума дотацій становить –996735грн. в результаті чого зайво заявлена сума становить 230225грн. В зв‘язку з цим, розмір дотації з міського бюджету за 2003-2005р.р. підлягає зменшенню на суму 230225грн.                  

          Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, координація роботи по здійсненню політики цін, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін і вжиття заходів щодо регулювання цін і тарифів здійснюються відповідними державними органами управління України та їх структурними підрозділами.

              Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, державний контроль за цінами здійснюється при встановленні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомірність їх застосування та додержання вимог законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки.

На підставі проведеної перевірки, рішенням №52 від 23.02.2007р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін вирішено вилучити у відповідача в доход державного бюджету 11174грн. 31коп. необґрунтовано одержаної виручки та 22348грн. 62коп. штрафу.

Платіжним дорученням №156 від 15.03.2007р. відповідач добровільно сплатив 11174грн. 31коп. –сума необґрунтовано одержаної виручки.     

Доказів сплати штрафу, як і оскарження рішення у встановленому законодавством порядку відповідачем до суду не подано.   

Щодо не застосування штрафних санкцій, то суд не має підстав для звільнення від сплати штрафних санкцій.

За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані, матеріалами справи доведені, підлягають задоволенню.

Разом з цим, зважаючи на важкий фінансовий стан відповідача, добровільну сплату суми необґрунтовано отриманої виручки, суд вбачає за можливе, як виняток, розстрочити сплату боргу на 12 місяців.

Позивач проти зазначеного не заперечує.    

Керуючись ст.ст. 158, 161, 163, 167, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -  

постановив:

          Стягнути з комунального підприємства Житлово-комунального комбінату військового містечка №11 (код 24209288, юридична адреса: 08606, Військове містечко 11, 12, м. Васильків, Київська область; фактична адреса: 08606, Військове містечко, 11, буд. 13, кв. 1, м. Васильків, Київська область) в доход державного бюджету ВДК м. Васильків, за кодом бюджетної класифікації 21081100, код ЗКПО 23569547, р/р 31110106700006, банк отримувача УДК у Київській області, МФО 821018) 22348(двадцять дві тисячі триста сорок вісім)грн. 62коп. штрафу з розстрочкою платежу на 12 місяців:

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –січень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –лютий 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –березень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –квітень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –травень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –червень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –липень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –серпень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –вересень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –жовтень 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 38коп. –листопад 2008р.;

-          1862(одна тисяча вісімсот шістдесят дві)грн. 44коп. –грудень 2008р.

             

Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Дана постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку: заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження (ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України).      

Суддя                                                                                          Чорна Л. В.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення12.12.2007
Оприлюднено09.01.2008
Номер документу1246132
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а8/473-07

Постанова від 12.12.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Чорна Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні