Справа № 947/414/25
Провадження № 1-кс/947/1354/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.01.2025 року м.Одеса
Слідчий суддя Київського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в м.Одесі клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Одеської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону ОСОБА_4 про арешт майна у кримінальному провадженні №42023164110000010, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.201-2 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з клопотання, відділом розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №42023164110000010 від 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 201-2 КК України.
Нагляд за додержанням законів під час здійснення досудового розслідування у формі процесуального керівництва здійснюється Одеською спеціалізованою прокуратурою у сфері оборони Південного регіону.
Досудовим розслідуванням встановлено, що Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 та Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №2102-ХІ, у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, з 05 години 30 хвилин 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан строком на 30 днів, який неодноразово продовжувався Указами Президента України та триває до цього часу.
Положеннями ст. 1 Закону України «Про волонтерську діяльність» визначено, що волонтерська діяльність - добровільна, соціально спрямована, неприбуткова діяльність, що здійснюється волонтерами шляхом надання волонтерської допомоги. Волонтерська допомога - роботи та послуги, що безоплатно виконуються і надаються волонтерами. Волонтерська діяльність є формою благодійної діяльності. Безоплатне виконання робіт або надання послуг особами, що здійснюється на основі сімейних, дружніх чи сусідських відносин, не є волонтерською діяльністю. Волонтерська діяльність ґрунтується на принципах законності, гуманності, рівності, добровільності, безоплатності, неприбутковості.
Благодійник - дієздатна фізична особа або юридична особа приватного права (у тому числі благодійна організація), яка добровільно здійснює один чи декілька видів благодійної діяльності.
Благодійною пожертвою визнається безоплатна передача благодійником коштів, іншого майна, майнових праву власність бенефіціарів для досягнення певних, наперед обумовлених цілей благодійної діяльності, відповідно до цього Закону.
Загальні засади благодійної діяльності в Україні, правове регулювання відносин у суспільстві, спрямованих на розвиток благодійної діяльності, утвердження гуманізму і милосердя, забезпечує сприятливі умови для утворення і діяльності благодійних організацій, забезпечує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» 05.07.2012 №5073-VI (із змінами та доповненнями).
Згідно з пунктом 1. статті 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012 №5073, цілями благодійної діяльності є надання допомоги для сприяння законним інтересам бенефіціарів у сферах благодійної діяльності, визначених цим Законом, а також розвиток і підтримка цих сфер у суспільних інтересах.
Положеннями статті 6 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012 №5073 Благодійною пожертвою визнається безоплатна передача благодійником коштів, іншого майна, майнових прав у власність бенефіціарів для досягнення певних, наперед обумовлених цілей благодійної діяльності, відповідно до цього Закону.
Згідно з пунктом 1. статті 11 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012 №5073 метою благодійних організацій не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов`язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.
Положеннями статті 27 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації» від 05.07.2012 №5073 суб`єкти благодійної діяльності і посадові особи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування несуть цивільно-правову, адміністративну, дисциплінарну та кримінальну відповідальність за порушення законодавства про благодійну діяльність у порядку, встановленому законом.
Відповідно до пункту 2) статті 1 Закону №1192-XIV гуманітарна допомога - цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внаслідок стихійного лиха, аварій, епідемій і епізоотій, екологічних, техногенних та інших катастроф, які створюють загрозу для життя і здоров`я населення, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.
Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та за умови дотримання вимог статті 3 Закону України "Про благодійну діяльність та благодійні організації".
Відповідно до пункту 1 статті 1 Закону № 5073-VI, метою благодійних організацій не може бути одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов`язаних з ними осіб, а також серед працівників таких організацій.
Благодійним фондом визнається благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має учасників та управляється учасниками, які не зобов`язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної діяльності. Благодійний фонд може бути створено одним чи кількома засновниками. Активи благодійного фонду можуть формуватися учасниками та/або іншими благодійниками (пункт 4 статті 13 Закону № 5073-VI).
Відповідно до п. 1 ст. 6 Закону № 5073-VI, благодійною пожертвою визнається безоплатна передача благодійником коштів, іншого майна, майнових прав у власність бенефіціарів для досягнення певних, наперед обумовлених цілей благодійної діяльності, відповідно до цього Закону.
Відповідно до п. 5 ст. 6 Закону № 5073-VI зміна цілей та порядку використання благодійної пожертви можлива за згодою благодійника або його правонаступників, а також на підставі рішення суду чи в інших випадках, визначених законом або правочином благодійника.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про гуманітарну допомогу» (із змінами та доповненнями) бухгалтерський облік гуманітарної допомоги та відповідна звітність здійснюються отримувачами гуманітарної допомоги та набувачами гуманітарної допомоги (юридичними особами) у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. У разі відсутності обліку щодо отримання та цільового використання гуманітарної допомоги вона вважається використаною не за цільовим призначенням.
Отримувач гуманітарної допомоги і набувач гуманітарної допомоги (юридична особа) щомісячно в установленому порядку подають до відповідного спеціально уповноваженого державного органу з питань гуманітарної допомоги звіти про наявність та розподіл гуманітарної допомоги до повного використання всього обсягу отриманої гуманітарної допомоги.
Згідно з пунктом 2. статті 16 Закону № 5073-VI, використання активів (доходів) та правочини благодійних організацій не повинні суперечити актам законодавства та цілям благодійної діяльності.
09.06.2016 установчими зборами засновників БФ «АДЖАЛИК» (благодійний фонд) утворено Благодійний фонд, який зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (код ЄДРПОУ 40554972) за номером запису №15381020000016730 в установленому законом порядку, та взято на облік 10.06.2016 Головним управлінням регіональної статистики, 09.06.2016 Комінтернівською об`єднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС в Одеській області, особа що має право вчиняти юридичні дії, керівник - ОСОБА_5 із основним видом діяльності якого є 88.99 - надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання та зазначення юридичної адреси: АДРЕСА_1 та відповідно до пп. 133.4.6 ПК України визнано неприбутковою організацією яка не є платником податку на прибуток підприємств відповідно доп. 133.4 ПК України.
Так, згідно розділу ІІ Статуту Благодійного фонду (Статут) цілями благодійної діяльності Організації є надання допомоги для сприяння законним інтересам бенефіціарів у сферах благодійної діяльності визначених цим Статутом, а також розвиток та підтримка цих сфер у суспільних інтересах. Сферами діяльності Організації є охорона здоров`я, допомог особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, опіки піклування, законне представництво та правова допомога, соціальний захист, соціальне забезпечення, соціальні послуги і подолання бідності, права людини і громадянина та основоположні свободи, екологія, охорона довкілля та захист тварин, запобігання природним і техногенним катастрофам та ліквідація їх наслідків, допомога постраждалим внаслідок катастроф, збройних конфліктів і нещасних випадків, розвиток територіальних громад, освіта, охорона культурної спадщини, культура мистецтво, наука та наукові дослідження, спорт та фізична культура розвиток міжнародної співпраці України, сприяння здійсненню державних регіональних, місцевих та міжнародних програм, спрямованих поліпшення соціально-економічного становища в Україні. Видами діяльності Організації є: безоплатна передача у власність бенефіціарів коштів, іншого майна, а також безоплатне відступлення бенефіціарам майнових прав; благодійна спільна діяльність та виконання інших контрактів (договорів) про благодійну діяльність; Управління благодійними ендавментами; благодійна діяльність у галузі охорони здоров`я; фінансування оздоровчих та благодійних програм; здійснення благодійної діяльності в інших формах, не заборонених законодавством України.
Згідно пункту 2.5. розділу ІІ Статуту на фінансування благодійних програм повинна використовуватися вся сума надходжень, що надійшла за фінансовий рік від підприємств організацій, які перебувають у власності Організації, та інших підприємств організацій за виключенням адміністративно-господарських витрат пов`язаних з функціонуванням Організації.
Відповідно до пункту 3.3.10 розділу ІІІ Статуту здійснювати господарську діяльність без мети одержання прибутку, що сприяє досягненню її статутних цілей.
Згідно з розділом VI Статуту органами управління Організації є Загальні збори учасників і Директор до компетенції яких відноситься зокрема визначення основних (стратегічних) напрямків діяльності Організації, затвердження планів благодійних програм та звітів про їх виконання, затвердження річних результатів діяльності Організації, затвердження річних планів, звітів про їх виконання, затвердження звітів Директора.
Відповідно до розділу VII Статуту майно Організації складають кошти Організації, а також інші цінності, вартість яких відображено у самостійному балансі.
Джерелом формування майна Організації є:Внески засновників, учасників та інших благодійників; Благодійні внески і пожертвування, що мають цільовий характер (благодійні гранти), надані фізичними та юридичними особами в грошовій та натуральній формі; Надходження від проведення благодійних компаній по збору благодійних пожертвувань, благодійних масових заходів, благодійних лотерей та благодійних аукціонів по реалізації майна та пожертвувань, які надійшли від благодійників; Доходи від депозитних вкладів та від цінних паперів, надходження від підприємств, організацій, що перебувають у власності Організації; Інші джерела, не заборонені законодавством України; Організація веде оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність, реєструється в органах державної податкової адміністрації та вносить до бюджету платежі, у порядку та розмірах, які передбачені законодавством; Організація веде бухгалтерський та статистичний облік та звітність, подає їх у встановленому законом порядку; Організації заборонено розподіляти отримані доходи (прибутки)
або їх частини серед засновників (учасників), членів Організації працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб; Доходи (прибутки) Організації використовуються виключно для фінансування видатків на її утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.
Виходячи з принципів утворення і діяльності громадських об`єднань, відсутність майнового інтересу передбачає, що члени (учасники) громадського об`єднання не мають права на частку майна громадського об`єднання та не відповідають за його зобов`язаннями. Доходи або майно (активи) громадського об`єднання не підлягають розподілу між його членами (учасниками) і не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого члена (учасника) громадського об`єднання, його посадових осіб (крім оплати їх праці та відрахувань на соціальні заходи).
Так, Протоколом №1 від 09.06.2016 установчих зборів засновників благодійного фонду «АДЖАЛИК», посвідченого приватним нотаріусом ОСОБА_7 Одеського міського нотаріального округу зареєстрованого в реєстрі за №682, визначено рішення засновника ОСОБА_5 утворити благодійну організацію у вигляді благодійного фонду з назвою Благодійний фонд «АДЖАЛИК» з місцем здійснення благодійної діяльності територія України, вважати місце знаходження організації: 67543, Одеська область, Комінтернівський район, с. Визирка, вул. Миру, будинок 16А. виконання функції виконавчого органна директора покладено ОСОБА_5 .
Наказом №1 від 09.06.2016 БФ «АДЖАЛИК» визначено, що за протоколом №1 Установчих зборів засновників від 09.06.2016, ОСОБА_5 приступив до виконання обов`язків директора фонду з 09.06.2016.
Протоколом №2-2021 від 10.06.2021 загальних зборів учасників благодійного фонду «АДЖАЛИК» (ідентифікаційний код 40554972) встановлено рішення обрати на новий термін директором фонду ОСОБА_5 з 10.06.2021.
Листом №б/н та без дати складання, підписаним від імені директор ОСОБА_5 БФ «АДЖАЛИК» складеним та поданими до Комінтернівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управляння ДФС в Одеській області, що підтверджується штампом про прийняття від 17.06.2016, визначено, що виконання обов`язків головного бухгалтера фонду покладено директора фонду ОСОБА_5 .
Наказом №1 від 10.06.2021 БФ «АДЖАЛИК» на підставі рішення загальних зборів засновників №1-2021 від 10.06.2024 визначено продовжити виконання обов`язків директора фонду без нарахування заробітної плати ОСОБА_5 .
Зокрема згідно п.п. 6.12-6.14 розділу VI Статуту Директор Організації несе персональну відповідальність за стан та діяльність Організації, розпоряджується майном Організації, має право підпису договорів, контрактів, доручень, банківських, фінансових та інших документів організаційно-господарської діяльності Організації, згідно чинного законодавства, Директор Організації є посадовою особою та несе відповідальність відповідно до законодавства України.
Однак, директор Благодійного фонду ОСОБА_5 , діючи всупереч положень ЗУ Про благодійну діяльність та благодійні організації, ЗУ Про гуманітарну допомогу, Статуту, Податкового кодексу України, ЗУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, діючи з корисливих мотивів вчинив використання благодійних пожертв та безоплатної допомоги для отримання прибутку та власного незаконного збагачення за наступних обставин.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в період часу з 25.03.2022 по 27.12.2024 юридичними та фізичними особами надано гуманітарну допомогу у вигляді благодійних внесків на банківські рахунки фонду, відкриті в фінансових установах ПАТ «МТБ БАНК», АТ КБ «Приват Банк», АТ «Універсал Банк», АТ «ПІРЕУС БАНК МТБ», для забезпечення здійснення благодійної діяльності відповідно до Статуту, на загальну суму 5417901 грн. (п`ять мільйонів чотириста сімнадцять тисяч дев`ятсот одна гривня).
Так, у невстановлені в ході досудового слідства дату та час, але не пізніше 25.03.2022, ОСОБА_5 скориставшись умовами військового стану, з метою незаконного збагачення розробив злочинний план заволодіння чужим майном - благодійною пожертвою, з метою подальшого її використання для отримання прибутку, для власного незаконного збагачення.
ОСОБА_5 будучи засновником БФ «Аджалик», скориставшись довірою благодійників та тим, що останні не вимагають звітування за використання благодійних пожертв, ігноруючи норми податкового законодавства щодо подання звітності, достовірно знаючи про намір благодійника, на фінансування потреб фонду направлених на потрерби, що визначені п. 1 ст. 3 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації» №5073-VI та Статутом БФ «АДЖАДИК» та викладені у листах - запитах, у порушення Закону України «Про гуманітарну допомогу», Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації», Закону України «Про громадські об`єднання» та Податкового Кодексу, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки та бажаючи їх настання реалізуючи свій єдиний злочинний умисел направлений навикористання благодійних пожертв з метою отримання прибутку під час дії воєнного стану, для власного незаконного збагачення, у період з 25.03.2022 по 27.12.2022, більш точної дати досудовим слідством не встановлено, під приводом діяльності на користь БФ «Аджалик», яка мала полягати у безоплатній передачі Фонду благодійних пожертв безоплатно, отримав благодійну пожертву благодійників, на загальну суму 5417901,60 грн., частиною яких вирішив заволодівати по частково, виходячи з конкретної необхідності у грошових коштах для нього та їх розміру за наступних обставин.
Так, ОСОБА_5 , будучи засновником, БФ «Аджалик», 15.03.2022 відкрив рахунок № НОМЕР_1 шляхом подачі заяви про відкриття поточного рахунку в ПАТ «МТБ БАНК», заяви про приєднання до Договру про комплексне банківське обслуговування суб`єктів господарювання №90042 від 09.03.2022 та заяву на реєстрацію послуг дистанційного банківського обслуговування для юридичних осіб від 15.03.2022 із підключенням Підприємства до послуги Інтернет-банкінгу МТВ-В, зазначивши себе у переліку осіб та зразків підпису, які мають права розпоряджатися рахунком як директора та поставивши зразок свого підпису в графі «Зразок підпису» доступ до якого здійснюється за допомогою відкритого ключа RSA на власне ім`я, таким чином отримав безперешкодний доступ до грошових коштів на загальну суму 5417901,60 грн, надісланих у якості благодійної пожертви від благодійників.
Достовірно знаючи, що вказані грошові кошти є благодійною пожертвою, спрямованою на забезпечення діяльності БФ «Аджалик», що визначенап.1ст.3ЗУ «Проблагодійну діяльністьта благодійніорганізації» №5073-VI,Статутом БФ«АДЖАДИК» тавикладені улистах -запитах з метою отримання прибутку, шляхом заволодіння грошовими коштами, ОСОБА_5 у період часу з 25.03.2022 по 27.12.2022 незаконно використав благодійну пожертву на загальну суму 3381 100 грн. (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча сто гривень) шляхом перерахування вказаних грошових коштів з рахунку НОМЕР_1 , відкритого у ПАТ «МТБ БАНК», доступ до якого здійснюється за допомогою інтернет-банкінгу та відкритого ключа RSA, та був призначений для зберігання коштів належних БФ «Аджалик» на особисті банківські рахунки ФОП ОСОБА_5 № НОМЕР_2 відкритий в АТ «КБ «Приватбанк» та НОМЕР_3 відкритий ПАТ "МТБ Банк" таким чином останній використав благодійну пожертву на загальну суму 3381100 грн. (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча сто гривень), з метою отримання прибутку, у значному розмірі, під час воєнного стану.
Так, ОСОБА_5 , будучи засновником та директором Благодійного фонду, маючи одноособовий доступ до грошових коштів, що одержаних Благодійнимфондом безпосередньояк благодійніпожертви які знаходяться на банківських рахунках Благодійного фонду, усвідомлюючи незаконність своїх дій, що суперечать цілям благодійної діяльності та їх суспільну небезпечність, в період часу з 25.03.2022 по 27.12.2022 здійснив низку фінансових операцій, не пов`язаних з досягненням цілей благодійної діяльності, що визначені п. 1 ст. 3 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації» №5073-VI та Статутом БФ «АДЖАДИК» шляхом перерахування на власні карткові рахунки, чим фактично розпорядився гуманітарною допомогою у вигляді благодійних пожертв на загальну суму 3381 100 грн. (три мільйони триста вісімдесят одна тисяча сто гривень), що відповідно до п. 2 Примітки до ст.201-2 у три тисячі і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, тобто в особливо великому розмірі, таким чином використав благодійні пожертви з метою отримання прибутку вчинені під час воєнного стану.
Досудовим розслідуванням встановлено, що згідно відповіді АРМА ОСОБА_5 на праві власності володіє транспортним засобом типу «причіп» марки КНОТТ, 92Ч-5014, VIN НОМЕР_4 208 р.в., д.н.з. НОМЕР_5 та легковим автомобілем Subaru Tribeca, VIN НОМЕР_6 2006 р.в., д.н.з. НОМЕР_7 .
Санкція частини 3 статті 201-2 КК України, передбачає покарання у вигляді позбавленням волі на строк від п`яти до семи років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
Слідчий в клопотанні зазначає, що одним із методів державної реакції на порушення, що носять кримінально-правовий характер, є заходи забезпечення кримінального провадження, передбачені ст.131 КПК України, які виступають важливим елементом механізму здійснення завдань кримінального провадження при розслідуванні злочинів. Одним з таких заходів є арешт майна у кримінальному провадженні.
Слідчий звертається з клопотанням про арешт майна з метою запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження, а також забезпечення кримінального провадження, забезпечення можливої конфіскації майна.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про розгляд клопотання про арешт майна у його відсутність.
Відповідно до вимог ч.2 ст.172 КПК України, клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Слідчим суддею, з метою недопущення відчуження майна було прийнято рішення про розгляд клопотання про арешт майна без участі його власника.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, якими слідчий обґрунтовує його задоволення, оцінивши всі обставини у сукупності, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Відповідно до п.1, п.2 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходом забезпечення кримінального провадження є, зокрема, арешт майна.
Згідно з ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.
При цьому, у відповідності до ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з ч.5 ст.170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбаченихКримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.
Відповідно до ч.10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Згідно наданих до матеріалів клопотання доказів встановлено, що ОСОБА_5 , якому 23.12.2024 року повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч.3 ст.201-2 КК України, володіє транспортним засобом типу «причіп» марки КНОТТ, 92Ч-5014, VIN НОМЕР_4 208 р.в., д.н.з. НОМЕР_5 та легковим автомобілем Subaru Tribeca, VIN НОМЕР_6 2006 р.в., д.н.з. НОМЕР_7 .
З урахуванням вищевикладеного, слідчий суддя приходить до переконання, що в цілях запобігання можливості відчуження вищевказаного майна та забезпечення можливої конфіскації майна, враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вказане майно підлягає конфіскації майна як виду покарання, а також беручи до уваги правове обґрунтування клопотання слідчого, клопотання про накладення арешту майна підлягає задоволенню.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.93, 100, 131, 132, 170-175, 309, 369-372, 392-395 КПК України, слідчий суддя ,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Одеської спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону ОСОБА_4 про арешт майна у кримінальному провадженні №42023164110000010, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.05.2023 за підозрою ОСОБА_5 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.201-2 КК України задовольнити.
Накластиарешт на:
-транспортний засіб типу «причіп» марки КНОТТ, 92Ч-5014, VIN НОМЕР_4 2008 р.в., д.н.з. НОМЕР_5 сірого кольору;
-транспортний засіб Subaru Tribeca, д.н.з. НОМЕР_7 , VIN НОМЕР_6 2006 р.в., сірого кольору
шляхом позбавлення права на відчуження та користування вказаними транспортними засобами власником та іншими особами.
Виконання ухвали покласти на старшого слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .
Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти діб з дня її проголошення до Одеського апеляційного суду, водночас відповідно до ст.175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124638005 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Тішко Д. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні