ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
23 січня 2025 року м. Ужгород№ 260/8276/24 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Гаврилка С.Є., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Тячівської окружної прокуратури Закарпатської області до Усть-Чорнянської селищної рад Закарпатської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предметі спору на стороні відповідача - Відділ освіти, молоді та спорту Усть-Чорнянської селищної ради Закарпатської області та Брустурянський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Усть-Чорнянської селищної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
12 грудня 2024 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася з позовом Тячівська окружна прокуратура Закарпатської області (90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Незалежності, 27) до Усть-Чорнянської селищної рад Закарпатської області (90520, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233, код ЄДРПОУ 04349805), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предметі спору на стороні відповідача - Відділ освіти, молоді та спорту Усть-Чорнянської селищної ради Закарпатської області (90520, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233, код ЄДРПОУ 44121640) та Брустурянський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Усть-Чорнянської селищної ради (90522, Закарпатська область, Тячівський район, с. Брустури, вул. Верховинська, 18, код ЄДРПОУ 25443460), яким просить суд: "1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі; 2. Визнати протиправною бездіяльність Усть-Чорнянської селищної ради Тячівського району Закарпатської області щодо не оформлення правовстановлюючих документів на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Полонинська, 95 село Брустури Тячівський район Закарпатська область; 3. Зобов`язати Усть-Чорнянську селищну раду Тячівського району Закарпатської області вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти 1-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою вул. Полонинська, 95 село Брустури Тячівський район Закарпатська область, основною площею 105,10 кв.м., загальною площею 153,7 кв. м., вартістю складає 3 241 352,79 грн. (три мільйони двісті сорок одна тисяча триста п`ятдесят дві гривні, 79 копійок), що знаходиться за адресою: вул.Полонинська, 95 село Брустури Тячівський район Закарпатська область; 4. Про час та місце розгляду справи повідомити сторони та Закарпатську обласну прокуратуру для забезпечення участі в суді.".
17 грудня 2024 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду було прийнято вищевказану позовну заяву до розгляду та відкрито провадження.
Ухвалу про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в даній адміністративній справі, було надіслано відповідачеві з використанням системи ЄСІТС та доставлено в електронний кабінет 17 грудня 2024 року, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа (а.с. 96).
У встановлений судом строк відповідачем відзив на позовну заяву не надано. Також такий відзив відсутній і на час ухвалення рішення суду.
У відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення, яке повернулося на адресу суду, Відділом освіти, молоді та спорту Усть-Чорнянської селищної ради Закарпатської області ухвалу про відкриття провадження було отримано 27 грудня 2024 року (а.с. 98).
У відповідності до рекомендованого повідомлення про вручення, яке повернулося на адресу суду, Брустурянським опорним закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Усть-Чорнянської селищної ради ухвалу про відкриття провадження було отримано 26 грудня 2024 року (а.с. 99).
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предметі спору на стороні відповідача своїм правом на подачу пояснень стосовно позовної заяви не скористались.
Згідно зі статтею 262 частиною 5 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідно до статті 229 частини 4 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до статті 4 частини 1 пункту 10 КАС України, письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
В обґрунтування позовних вимог представником позивача зазначено, що Тячівською окружною прокуратурою встановлено, що на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Полонинська, 95 село Брустури Тячівський район Закарпатська область, відсутні правовстановлюючі документи, що створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування навчального закладу та здійснення учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків.
Розглянувши подані сторонами докази, (заслухавши сторони та їх представників) всебічно і повно оцінивши всі фактичні обставини (факти), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд встановив наступне.
Відповідно до статті 19 частини 2 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом встановлено, що рішенням Усть-Чорнянської селищної ради № 9 від 19 листопада 2020 року Лопухівську сільську раду та виконавчий комітет Лопухівської сільської ради було припинено шляхом приєднання до Усть-Чорнянської селищної ради, у зв`язку з чим все майно, в тому числі майно навчальних закладів було передано селищній раді (а.с.а.с 21, 22).
Також рішенням Усть-Чорнянської селищної ради від 15 грудня 2020 року № 40 затверджено передавальний акт Яблунецького навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня" та припинено його як юридичну особу шляхом приєднання до Лопухівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів (далі - Лопухівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів) (а.с.а.с. 29-32).
Відповідно до рішення Усть-Чорнянської селищної ради № 67 від 28 січня 2021 року Усть-Чорнянська селищна рада вступила в права засновника у порядку правонаступництва та прийняла від Тячівської районної ради Лопухівське ОЗЗСО І-ІІІ ступенів. Цим же рішенням затверджено Положення про Яблунецьку філію початкової освіти з дошкільним відділенням Лопухівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів та передано її в оперативне управління Відділу освіти, молоді та спорту Усть-Чорнянської селищної ради (а.с.а.с. 33-35).
В подальшому у зв`язку із перейменуванням села Лопухів на Брустури Яблунецька філія початкової освіти з дошкільним відділенням Лопухівської ОЗЗСО І-ІІІ ступенів перейменована на Яблунецьку філію початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Таким чином, будівля Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів фактично перебуває у власності Усть-Чорнянської селищної ради.
Відповідно до Статуту Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів (далі - Брустурянський ОЗЗСО І-ІІІ ступенів) останній є неприбутковою юридичною особою, комунальним закладом освіти, що знаходиться у спільній власності територіальної громади та є правонаступником Лопухівського ОЗЗСО І-ІІІ ступені, має печатку і штамп встановленого зразка, бланки з встановленими реквізитами, реєстраційний рахунок в органах Державного казначейства, самостійний баланс (а.с.а.с. 53-71).
Засновником закладу освіти є Усть-Чорнянська селищна рада Тячівського району. Утримання та розвиток матеріально-технічної бази опорного закладу фінансуються за рахунок коштів його засновника. Код ЄДРПОУ 04349805.
Пунктом 9 Статуту передбачено, що опорний заклад має у своєму складі Яблунецьку філію початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів. Ідентифікаційний код відокремленого підрозділу - 43844915. Місцезнаходження: Україна, 90522, Закарпатська область, Тячівський район, с.Брустури вулиця Полонинська, будинок 95.
Відповідно до Положення про Яблунецьку філію початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів остання перебуває у комунальній власності Усть-Чорнянської селищної ради. Головною метою філії є забезпечення громадянами здобуття початкової та базової середньої освіти (пункт 1.4 Положення) (а.с.а.с. 73-79).
Як вбачається із листа Усть-Чорнянської селищної ради від 10 травня 2024 року № 160/03-28 реєстрацію права власності на будівлі Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Усть- Чорнянською селищною радою не проводилася у зв`язку із відсутністю коштів (а.с.а.с. 17, 18).
Разом з тим, згідно Довідки про оціночну вартість об`єкта нерухомості, оціночна вартість зазначеного об`єкта складає 3 241 352,79 грн (а.с.а.с. 50-52).
Відповідно до Інформації із Державного реєстру прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна за адресою: Закарпатська область Тячівський район село Брустури, вул.Полонинська, 95 відсутні відомості щодо державної реєстрації права власності на об`єкти нерухомості за вказаною адресою (а.с. 80).
Отже, Усть-Чорнянською селищною радою із часу прийняття в комунальну власність закладу дошкільної освіти, тобто, з 19 листопада 2020 року, не вжито дій направлених на оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та приміщення закладу.
Вважаючи таку бездіяльність відповідача протиправною, прокурор звернувся із даним позовом до суду.
Згідно із статтею 66 Закону України "Про освіту" сільські ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти, забезпечення доступності дошкільної та повної загальної середньої освіти, засновують заклади освіти, а також реорганізовують, перепрофільовують (змінюють тип) та ліквідовують їх з урахуванням спеціальних законів.
Відповідно до статті 80 Закону України "Про освіту", до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти, належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо. Основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають вилученню, крім випадків, встановлених законом.
Статтею 60 частиною 2 Закону України "Про місцеве самоврядування" визначено, що підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності, а також майнових прав, створення, придбання майна органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.
Згідно із статтею 316 Цивільного Кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Статтями 328, 331, ЦК України встановлено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів.
Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Відповідно до статті 182 ЦК України, право власності та інші речові права на нерухомі речі, до яких належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких с неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення (ч. 1 ст. 181 ЦК України), обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.
Згідно із статтею 334 частиною 4 Цивільного кодексу України права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації, виникають з моменту такої реєстрації.
Статтями 2, 3 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав па нерухоме майно та їх обтяжень"№ 1952-ІV (далі по тексту Закон України № 1952-ІV) визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Державна реєстрація прав здійснюється па засадах обов`язковості державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав. Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Крім того, статтею 4 Закону України № 1952-ІV передбачено, що речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, підлягають обов`язкові й державній реєстрації.
У Державному реєстрі прав, відповідно до статті 5 Закону України № 1952-ІV, реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані па земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.
Право власності на житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини може бути зареєстровано незалежно від того, чи зареєстровано право власності чи інше речове право на земельну ділянку, на якій вони розташовані.
Крім того, відповідно до статті 182 частини 3 ЦК України, ухилення від реєстрації права на нерухомість, окрім іншого, можуть бути оскаржені до суду.
Згідно із пунктами 6, 7, 44 "Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.201 5 № 1127, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.
Для державної реєстрації прав заявник подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав па нерухоме майно та їх обтяжень", іншими законами України та цим Порядком.
Для державної реєстрації права власності на об`єкт нерухомого майна державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 року, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об`єкт, подаються: технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна; ви тяг з Єдиного реєстру об`єктів державної власності щодо такого об`єкта (у разі державної реєстрації права державної власності); документ, що підтверджує факт перебування об`єкта нерухомого майна у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності); документ, що підтверджує факт відсутності перебування об`єкта нерухомого майна у державній власності, виданий Фондом державного майна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).
Статтями 13 та 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування здійснюють від імені Українського народу права власника в межах, визначених Конституцією.
Сільські, селищні, міські ради, згідно із статтею 10 Закону України "Про місцеве самоврядування", є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування, відповідно до статті 16 пунктів 3 та 5 Закону України "Про місцеве самоврядування", є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про місцеве самоврядування" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Права суб`єкта комунальної власності від імені та в інтересах територіальних громад здійснюють відповідні ради.
Тобто, єдиним органом, уповноваженим управляти комунальним майном, яке знаходиться за адресою: Закарпатська область Тячівський район село Брустури, вул.Полонинська, 95, є Усть-Чорнянська селищна рада Тячівського району Закарпатської області.
Враховуючи викладене, Усть-Чорнянська селищна рада зобов`язана згідно з вимогами чинного законодавства вжити заходів для оформлення та державної реєстрації права власності на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Разом з тим, за наявності підстав та відповідних повноважень Усть- Чорнянською селищною радою, як органом місцевого самоврядування, що здійснює від імені та в інтересах територіальних громад, відповідні права власника комунального майна, упродовж трьох років з моменту прийняття у комунальну власність фактично, не здійснено жодних юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності на зазначену вище будівлю.
Вказане свідчить про бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні в оформленні правовстановлюючих документів на майно, що належить територіальній громаді.
В свою чергу безпідставне зволікання з державною реєстрацією права власності громади в особі селищної ради на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, може призвести до нецільового використання приміщення або його вибуття з власності громади, що в свою чергу суперечить інтересам держави.
Статтею 3 Конвенції визначено, що в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.
Відповідно до статті 28 Конвенції про права дитини, держави-учасниці визнають право дитини на освіту, і з метою поступового досягнення здійснення цього права на підставі рівних можливостей вони, зокрема: сприяють розвиткові різних форм середньої освіти, як загальної, гак і професійної, забезпечують її доступність для всіх дітей.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про охорону дитинства" забезпечення найкращих інтересів дитини - дії та рішення, що спрямовані на задоволення індивідуальних потреб дитини відповідно до її віку, статі, стану здоров`я, особливостей розвитку, життєвого досвіду, родинної, культурної та етнічної належності та враховують думку дитини, якщо вона досягла такого віку і рівня розвитку, що може її висловити. Охорона дитинства - система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.
Відповідно до статті 4 частини 2 Закону України "Про освіту", право на безоплатну освіту забезпечується: для здобувачів дошкільної та повної загальної середньої освіти - за рахунок розвитку мережі закладів освіти всіх форм власності та їх фінансового забезпечення у порядку, встановленому законодавством, і в обсязі, достатньому для забезпечення права на освіту всіх громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства, які постійно або тимчасово проживають на території України.
Відтак, обов`язок органів державної влади та місцевого самоврядування полягає у створенні, у межах визначених законом повноважень, умов для отримання дитиною освіти, забезпечення її доступності шляхом, зокрема, належного функціонування розгалуженої мережі навчальних закладів.
Даний висновок узгоджується з правовою позицією, що міститься, зокрема, у постановах Верховного Суду від 18.10.2018 у справі № 822/3692/17, від 05.1 1.2019 у справі № 804/4585/18, від 01.06.2021 у справі № 0440/6514/18.
Протиправна бездіяльність Усть-Чорнянської селищної рад Закарпатської області, що виражається у невжитті передбачених законодавством заходів щодо оформлення права власності на нежитлове приміщення та його державної реєстрації, може створити передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеним нерухомим майном, ризики безпідставного вибуття останнього з власності територіальної громади, інтереси якої сільська рада представляє, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав громади у сфері охорони дитинства, тим самим порушує законодавчо встановлений порядок набуття й подальшої реалізації права власності та, відповідно, інтереси держави у сфері контролю за використанням та охороною майна територіальної громади, що є підставою для задоволення позовних вимог в повному обсязі.
Статтею 159 частиною 4 КАС України визначено, що подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.
Відповідно до статті 162 частини 6 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
З огляду на те, що відповідачем у встановлений судом строк не надано суду відзив на позов та не повідомлено суд про причини за яких такий відзив не поданий, суд кваліфікує неподання відповідачем відзиву на позов, як визнання позову у повному обсязі.
У відповідності до статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Отже, дослідивши вищенаведені обставини справи крізь призму законодавчих актів, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 242-246 КАС України, суд,
УХВАЛИВ:
Позов Тячівської окружної прокуратури Закарпатської області (90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Незалежності, 27) до Усть-Чорнянської селищної рад Закарпатської області (90520, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233, код ЄДРПОУ 04349805), треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предметі спору на стороні відповідача - Відділ освіти, молоді та спорту Усть-Чорнянської селищної ради Закарпатської області (90520, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Усть-Чорна, вул. Верховинська, 233, код ЄДРПОУ 44121640) та Брустурянський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Усть-Чорнянської селищної ради (90522, Закарпатська область, Тячівський район, с. Брустури, вул. Верховинська, 18, код ЄДРПОУ 25443460), про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Усть-Чорнянської селищної ради Тячівського району Закарпатської області щодо не оформлення правовстановлюючих документів на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Полонинська, 95, село Брустури, Тячівський район, Закарпатська область.
Зобов`язати Усть-Чорнянську селищну раду Тячівського району Закарпатської області вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на приміщення Яблунецької філії початкової освіти з дошкільним відділенням Брустурянського опорного закладу загальної середньої освіти 1-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою вул. Полонинська, 95 село Брустури Тячівський район Закарпатська область, що знаходиться за адресою: вул. Полонинська, 95, село Брустури, Тячівський район, Закарпатська область.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124640780 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні