КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 січня 2025 року №320/31998/23
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" до Головного управління ДПС у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" із позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві форми «С» від 30.03.2023 №23318/0902, яким застосовано фінансову санкцію у розмірі 500 000,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що працівниками Головного управління ДПС у м. Києві проведено фактичну перевірку ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД", за результатами якої складено податкове повідомлення-рішення форми «С» від 30.03.2023 №23318/0902, яким застосовано фінансову санкцію у розмірі 500 000,00 грн.
Позивач не погоджується з висновками контролюючого органу та винесеним рішенням про застосування фінансових санкцій, оскільки позивач наголошує, що під час перевірки не встановлено факту зберігання пального безпосередньо ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД", а тому вважає, що Позивач не порушив вимог статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" - зберігання пального без придбання відповідної ліцензії.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Головним управлінням ДПС у м. Києві подано відзив на позовну заяву, згідно якого останній позов не визнав, зазначено, що спірне рішення є правомірним та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД», ЄДРПОУ 43226853, адреса: 04210, м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 19 А, зареєстровано в якості юридичної особи, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання наказу ГУ ДПС у м. Києві від 31.01.2023 №399- (далі - Наказ) та на підставі п.п.19'.1.4, п.п. 19'.1.14, п.п. 19'.1.16, п.п. 19'.1.17, п.19'.1, ст. 19', керуючись п.п. 20.1.6, п.п.20.1.8, п.п. 20.1.9, 14, 20.1.10, п.20.1, ст.20, п.п. 75.1.3 п. 75.1 ст. 75, п.п. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 розділу ІІ п. 522 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) проведено фактичну перевірку ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, буд. 75, кв. 410, з метою здійснення функцій, визначених -законодавством у сфері ліцензування, виробництва, придбання, зберігання, реалізації, транспортування та обліку пального.
За результатами перевірки складено Акт від 20.02.2023 №13678/5/26-15-09-02/43226853, яким встановлено порушення: - статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (зі змінами та доповненнями).
Під час проведення фактичної перевірки було встановлено, що ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі - №990614201901835 з терміном дії з 16.10.2019 до 16.10.2024.
В ході проведення фактичної перевірки ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» за адресою; м. Київ, вул. Костянтинівська, буд. 75. кв. 410, відповідно до вимог п.п. 20.1.2, п.п. 20.1.6, п.п. 20.1.9. п.п. 20.1.12. п.п. 20.1.13 п.п. 20.1.46 п. 20.1 ст. 20. п. 85.2. п. 85.4 ст. 85 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755- VI, посадові особи ГУ ДПС у м. Києві звернулися із письмовою вимогою від 09.02.2023 № б/н, щодо надання до перевірки пояснення та документального підтвердження з питань дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання, зберігання та реалізацію пального.
На виконання вимоги ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» листом №00000001 від 13.02.2023 надало інформацію щодо здійснення господарської діяльності, відповідні документи та пояснення. Проте, за результатами перевірки та на підставі Акту від 20.02.2023 №13678/5/26-15-09-02/43226853 Відповідачем складено податкове повідомлення-рішення форми «С» від 30.03.2023 №23318/0902, яким застосовано фінансову санкцію у розмірі 500 000,00 грн.
Вважаючи рішення контролюючого органу про застосування фінансових санкцій протиправним, Позивач звернувся із даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України визначені чинним на час виникнення спірних правовідносин Законом № 481/95-ВР від 19 грудня 1995 року.
Як вбачається з визначення термінів, задекларованих у Законі № 481/95-ВР:
ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку;
виробництво пального - діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, в результаті якої отримується пальне або інші продукти переробки; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;
сировина - предмети праці та природні компоненти, які підлягають подальшій переробці; повний технологічний цикл виробництва - сукупність приміщень, технологічного та іншого обладнання, відповідних технологічних процесів, що забезпечують переробку сировини в продукцію, готову для реалізації кінцевому споживачу, а також лабораторій (власних або залучених на договірних засадах у випадках, передбачених цим Законом), акредитованих відповідно до законодавства;
місце виробництва пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для виробництва та/або зберігання пального на праві власності або користування;
місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;
зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик;
оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/авто газозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливо роздавальні колонки та/або оливо роздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в батонах для побутових потреб населення та інших споживачів;
єдиний державний реєстр суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального) - перелік суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним у розрізі суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва), які здійснюють діяльність на таких місцях на підставі виданих ліцензій.
Відповідно до статті 1 Закону № 481/95-ВР оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Із викладеного слідує, що для того, щоб господарська діяльність суб`єкта господарювання підпадала під визначення оптова торгівля пальним, така діяльність має складатись одночасно із двох складових: 1) придбання пального; 2) реалізація пального іншим особам (оптова або роздрібна торгівля).
Відповідно до статті 17 Закону №481/95-ВР до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі зберігання пального без наявності ліцензії у вигляді штрафу в розмірі 500 000 грн.
Як встановлено судом, ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" видано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, реєстраційний номер 990614201901835, терміном дії з 16.10.2019 до 16.10.2024.
Верховний Суд у постанові від 31.05.2022 у справі №540/4291/20 застосував норми статей 15, 17 Закону №481/95-ВР у системному зв`язку із нормами ПК України і сформулював такий висновок. Зберігання пального нерозривно пов`язане із наявністю у суб`єкта господарювання споруд та/або обладнання, та/або ємностей, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування (місця зберігання пального). Наявність у суб`єкта господарювання обов`язку з отримання ліцензії на право здійснення діяльності зі зберігання пального, яка опосередковується придбанням та використанням суб`єктом господарювання пального для задоволення своїх власних виробничих потреб при провадженні його господарської діяльності (не пов`язаної з метою отримання доходу від зберігання пального як виду економічної діяльності) залежить саме від наявності у суб`єкта господарювання місця зберігання пального, яке за своїми ознаками (характеристиками) відповідає визначенню акцизний склад та/або акцизний склад пересувний, незалежно від того чи зареєстрований такий суб`єкт платником акцизного податку, розпорядником акцизного складу та/або наявністю підстав для реєстрації такого місця як акцизного складу.
Також у цій постанові Верховний Суд зауважив, що для оцінки наявності в діях суб`єкта господарювання складу правопорушення у вигляді здійснення діяльності зі зберігання пального без отримання відповідної ліцензії, з`ясуванню підлягають місце та спосіб його зберігання, мета придбання, технічні характеристики використаних для цього споруд (обладнання, ємностей), обсяги споживання, закупівлі та обставини використання пального. Ці обставини складають об`єктивну та суб`єктивну сторони правопорушення. Сам по собі факт наявності на балансі у суб`єкта господарювання невикористаного пального не є достатньою обставиною для його кваліфікації як зберігання пального без отримання відповідної ліцензії. У спорах про правомірність застосування штрафних санкцій за зберігання пального без наявності відповідної ліцензії основним і вирішальним предметом доказування є підтвердження або спростування обставин саме факту здійснення суб`єктом господарювання діяльності зі зберігання пального, а не його придбання. Не встановлення під час фактичної перевірки обставин здійснення позивачем діяльності зі зберігання пального, часу цієї діяльності та місця, у якому пальне зберігалося, унеможливлює визнання правомірним застосування штрафних санкцій за зберігання пального без наявності ліцензії.
Аналогічні правові висновки містяться у постановах Верховного Суду, зокрема від 21.09.2022 у справі №140/16490/20, від 07.06.2022 у справі №360/4140/20, від 05.07.2023 у справі №460/2663/22.
Водночас, перевіркою встановлено порушення вимог ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» - зберігання пального без придбання відповідної ліцензії.
Однак, суд не погоджується з позицією податкового органу щодо встановленого відповідачем порушення ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" ст.15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», з огляду на таке.
З матеріалів справи вбачається, що 04.01.2021 між ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД-ЛТД" (Поклажодавець) та ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «ДІО ПЛАСТ» (Зберігач) було укладено договір зберігання нафтопродуктів №XP-12/21, за яким Зберігач зобов`язується зберігати нафтопродукти в асортименті, в подальшому іменовані - Майно, передане йому Поклажодавцем, і повернути це Майно в цілості на умовах, визначених даним договором (п.1.1 Договору).
Також ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" (Поклажодавець) та ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «ДІО ПЛАСТ» (Зберігач) було укладено догорів зберігання нафтопродуктів №XP32/22 від 26.07.2022, за яким Зберігач зобов`язується зберігати нафтопродукти в асортименті, в подальшому іменовані - Майно, передане йому Поклажодавцем, і повернути це Майно в цілості на умовах, визначених даним договором (п.1.1 Договору).
Відповідно до даних договорів пальне (ПММ), що перебувають у власності ТОВ "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД", зберігаються на стаціонарному акцизному складі №1001511.
Що стосується пересувного акцизного складу АІ 9023 ІА, який зазначено Позивачем у товарно-транспортній накладній на відпуск нафтопродуктів №00000000085 від 19.01.2022 року судом встановлено наступне.
З матеріалів справи вбачається , що Позивач не має у власності жодного акцизного складу, відповідно, має ліцензію на діяльність щодо оптової торгівлі без наявності місця оптової торгівлі.
Так, згідно заявки покупця (ТОВ «Лаконіка-М») на відвантаження товару згідно Договору поставки нафтопродуктів №0048 від 04.01.2021 року, ТОВ «Лаконіка-М» у заявці зазначила пересувний акцизний склад на який необхідно відвантажити дизпаливо, а саме - № НОМЕР_1 , який в подальшому й надала Позивачу для завантаження придбаного товару на підставі договірних відносин з власником такого складу -
ПП «Прайд-1», код ЄДРПОУ: 38164256. У вказаній заявці чітко зазначено, що замовником автотранспортних послуг є саме ТОВ «Лаконіка-М», а не Позивач.
Отже, суд приходить до висновку, що пересувний акцизний склад АІ 9023 ІА не належить Позивачу на праві власності чи користування. Викладене підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку ТОВ «ГАЗ ТРЕЙД ЛТД» за період, який охоплює період фактичної перевірки (з 01.01.2022 року по 30.08.2023 року). Пересувний акцизний склад АІ 9023 ІА використовувався Позивачем для відвантаження пального у зв?язку з його продажем ТОВ «Лаконіка-М».
Крім того, згідно заявки на відвантаження нафтопродуктів №188 від 19.01.2022 року, Позивач просить ТОВ «Торгівельно-Виробничу компанію Діо Пласт Україна» здійснити відпуск ПММ, на спеціалізовану вантажну цистерну АІ 9023 ІА, яка перебуває у власності на користуванні ПП «Прайд-1», що знаходяться на зберіганні згідно договору зберігання №XP-12/21 від 04.01.2021 року.
Відповідно до акцизної накладної №102 від 19.01.2022 року, яку Позивачем складено та зареєстровано, вбачається, що ТОВ «ТВК ДІО Пласт Україна» відвантажило ПММ, що належать Позивачу з акцизного складу №1001511, на якому, згідно Договору зберігання нафтопродуктів №XP-12/21 від 04.01.2021 року зберігались ПММ, що належать Позивачу, на пересувний акцизний склад AI 9023 ІА, який належить ПП «Прайд-1». В подальшому, того ж дня, 19.01.2022 року, Позивачем складено та зареєстровано акцизну накладну №5, згідно якої вбачається, що Позивачем відвантажено ПММ з пересувного акцизного складу АІ 9023 I на пересувний акцизний склад АІ 9023 ІА, де отримувачем ПММ є ТОВ «Лаконіка-М».
З товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 00000000085 від 19.01.2022 року вбачається, що ТОВ «Прайд-1» є автопідприємством яке надає у користування для перевезення ПММ, які придбало ТОВ «Лаконіка -М» у Позивача, пересувний акцизний склад AI 9023 IA.
Отже, досліджуючи надані докази, суд приходить до висновку, що ТОВ «ГАЗ ТРЕЙД ЛТД» не є власником акцизного пересувного складу АІ 9023 ІА.
При цьому, ні Податковий кодекс України, ні Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" не передбачають прямих заборон чи обмежень платника податку укладати договори відповідального зберігання пального.
Оскільки у ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» відсутнє місце оптової торгівлі пальним (у розумінні Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" та є в наявності ліцензія на оптову торгівлю без місць, це зумовило необхідність зберігання такого пального у підприємствах, які мають відповідні потужності та ліцензії, зокрема, у ТОВ «Торгівельно-Виробничу компанію Діо Пласт Україна».
Водночас, при передачі пального на зберігання у ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» не виникає місця оптової торгівлі пальним у розумінні Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», оскільки за укладеними договорами ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» лише користується послугами зберігання власного пального, що надає ТОВ «Торгівельно-Виробнича компанію Діо Пласт Україна», а не місцем такого зберігання на підставі права користування таким місцем.
З огляду на це, чинним законодавством України не заборонено, а навпаки допустимо, маючи ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі, передавати нафтопродукти на відповідальне зберігання іншим особам, що мають відповідну ліцензію на право зберігання пального у відповідності до договору.
При цьому, зі змісту договорів зберігання між ТОВ «ГАЗ ТРЕЙД ЛТД» (Поклажодавець) та ТОВ «Торгівельно-Виробничу компанію Діо Пласт Україна» (Зберігач) вбачається, що перехід права власності на нафтопродукти Поклажодавця не відбувається, що в свою чергу свідчить, що ця господарська діяльність не є продажем (реалізацією) товару.
Можливість суб`єктів господарювання користуватися послугами суб`єктів, що надають послуги зі зберігання пального неодноразово підтверджена й судами, зокрема у постановах Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.09.2022 у справі №140/15769/21 (пров. №А/857/10194/22) та від 15.09.2021 у справі №460/337/21 (пров. №А/857/12642/21).
Зважаючи на вищевказане, суд вважає, що ТОВ «ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД» жодним чином не порушено вимог статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" - зберігання пального без придбання відповідної ліцензії, а тому рішення Головного управління ДПС у м. Києві про застосування фінансових санкцій від 30.03.2023 №23318/0902 є протиправним та підлягає скасуванню.
За змістом частини першої статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частинами першою та другою статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У контексті оцінки кожного аргументу (доводу), наданого стороною, суд звертає увагу на позицію Європейського суду з прав людини, зокрема, у справах Проніна проти України (пункт 23) та Серявін та інші проти України (пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.
Таким чином, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість основних доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та дій і докази, надані стороною позивача, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не довів правомірності прийняття оскаржуваного рішення.
Отже, позовні вимоги позивача підлягають до задоволення шляхом визнання протиправними та скасування рішення Головного управління ДПС у м. Києві про застосування фінансових санкцій від 30.03.2023 №23318/0902.
Відповідно до ч.1, 2 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню, тому на користь позивача необхідно стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в сумі 7500,00 грн.
Керуючись ст.ст. 241, 242, 243 ч.3, 245, 246, 262, 295, 297, КАС України, суд-
в и р і ш и в:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у м. Києві форми «С» від 30.03.2023 №23318/0902, яким застосовано фінансову санкцію у розмірі 500000,00 грн.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗ-ТРЕЙД ЛТД" судовий збір у сумі 7500(сім тисяч п`ятсот) грн., за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління Державної податкової служби у м. Києві.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лиска І.Г.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124641707 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні