КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 січня 2025 року №320/31906/23
Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА" до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення рішення,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА" із позовом до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.05.2023 року №959/2010/31-00-07-02-03-02-20.
Позовні вимоги позивач обґрунтував тим, що в період з 01.07.2022 року по 31.03.2023 року відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку з питань дотримання валютного законодавства України при виконанні умов зовнішньоекономічних контрактів, за наслідками якої складено Акт №807/Ж5/31-00-07-02-03-02-15/37039253 від 28.04.2023 року. Згідно висновку, викладеному у акті, встановлено порушення ч. 2 ст. 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» при виконанні зовнішньоекономічних контрактів, а саме: валютна виручка в розмірі 240 609,66 дол. США за експортований товар згідно МД ЕК10АА від 05.09.2021 №UA500040/2021/202486 на загальну суму 240 609,66 дол. США (граничний термін надходження валютної виручки/повернення товару - 11.09.2022) надійшла згідно банківської виписки від 28.09.2022 на загальну суму 240 609,66 дол. США з порушенням законодавчо встановлених строків розрахунків на 17 днів (12.09.2022 - 28.09.2022).
На підставі вищезазначеного акту перевірки податковим органом прийняте податкове повідомлення-рішення від 18.05.2023 року №959/2010/31-00-07-02-03-02-20 про застосування пені за порушення строку розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 448 736,68 грн. Зазначає, що нарахування пені у період з 12.09.2022 по 28.09.2022 суперечить положенням абз.11 п.52-1 підрозділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, оскільки пеня за порушення резидентами строку розрахунків в іноземній валюті відповідно до вимог ПК України з 01.01.2021 є одним із різновидів пені у розумінні приписів підпункту 14.1.162 пункту 14.1. ст.14 ПК України, а відтак на неї розповсюджується вищевказані Перехідні положення Податкового кодексу України.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
До суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив в задоволенні позову відмовити. Відзив обґрунтований тим, що порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару). На підставі вищевикладеного ТОВ «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» допустило порушення ч.2 ст. 13 Закону від 21.06.2018 №2473-VIII, в частині несвоєчасного одержання валютної виручки/несвоєчасного надходження товару, при виконанні умов зовнішньоекономічних контрактів, за що у відповідності з ч. 5 ст. 13 Закону від 21.06.2018 №2473-VIII нараховується пеня за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА", ЄДРПОУ 37039253, адреса: 04655, м. Київ, вул. Верхній Вал, 72, зареєстровано в якості юридичної особи, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10.10.2021.
Видами економічної діяльності Позивача, є: 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 52.10 Складське господарство.
Центральним міжрегіональним управління ДПС по роботі з великими платниками податків було складено Акт від 28.04.2023 року № 807/Ж5/31-00-07-03-02-15/37039253 про результати документальної позапланової перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 37039253) з питань дотримання вимог валютного законодавства України при здійсненні зовнішньоекономічних операцій по договору (контракту) №8821 від 28.07.2021 за період діяльності з 01.07.2022 по 31.03.2023 згідно листа ДПС України від 02.11.2022 №13439/7/99-00-07-05-02-07 щодо інформації, наданої НБУ уповноваженими банками, згідно якого зазначено, що перевіркою встановлено порушення ч.2 ст. 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» №2473-VIII від 21.06.2018 року а саме: валютна виручка в розмірі 240 609,66 дол. США за експортований товар згідно МД ЕК10АА від 05.09.2021 №UA500040/2021/202486 на загальну суму 240 609,66 дол. США (граничний термін надходження валютної виручки/повернення товару - 11.09.2022) надійшла згідно банківської виписки від 28.09.2022 на загальну суму 240 609,66 дол. США з порушенням законодавчо встановлених строків розрахунків на 17 днів (12.09.2022 - 28.09.2022).
В подальшому Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» отримало від Відповідача податкове повідомлення-рішення від 18.05.2023р. №959/2010/31-00-07-02-03-02-20 та Розрахунок пені за порушення строків розрахунків по зовнішньоекономічних операціях ТОВ «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 37039253). Як зазначено в ППР і Розрахунку, Відповідачем на підставі підпункту 54.3.3. пункту 54.3 Податкового кодексу України (надалі - ПКУ) і ч.5 ст. 13 Закон №2473-VIII застосовано пеню за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, сума нарахувань якої складає 448 736,68 гривень.
Незгода позивача із зазначеним податковим повідомленням-рішенням стала підставою для звернення до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та встановлює Податковий кодекс України.
Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, визначених цим Кодексом. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, що проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Підпунктом 19-1.1.4 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України встановлено, що на контролюючі органи покладено функцію зі здійснення контролю за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті.
Правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов`язки суб`єктів валютних операцій і уповноважених установ та відповідальність за порушення ними валютного законодавства регламентовано приписами Закону України «Про валюту і валютні операції».
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» Національний банк України має право встановлювати граничні строки розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів.
Згідно частини 8 статті 16 Перехідні положення Закону України «Про валюту і валютні операції» рішення про застосування до уповноважених установ, суб`єктів валютних операцій заходів впливу приймається органами валютного нагляду відповідно до компетенції, визначеної частинами п`ятою і шостою статті 11 цього Закону, у порядку, визначеному законодавством, що діє на день прийняття відповідного рішення.
Частиною 2 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено, що у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з експорту товарів грошові кошти підлягають зарахуванню на рахунки резидентів у банках України у строки, зазначені в договорах, але не пізніше строку та в обсязі, встановлених Національним банком України. Строк виплати заборгованості обчислюється з дня митного оформлення продукції, що експортується, а в разі експорту робіт, послуг, прав інтелектуальної власності та (або) інших немайнових прав - з дня оформлення у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді) акта, рахунка (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує їх надання.
За правилами частини 3 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» у разі встановлення Національним банком України граничного строку розрахунків за операціями резидентів з імпорту товарів їх поставка має здійснюватися у строки, зазначені в договорах, але не пізніше встановленого Національним банком України граничного строку розрахунків з дня здійснення авансового платежу (попередньої оплати).
Як вбачається з матеріалів справи, контролюючим органом встановлено порушення позивачем частин 2, 3 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції», у зв?язку з чим позивачеві нараховано пеню у розмірі 448 736,68 грн.
Приписами частини 5 статті 13 Закону України «Про валюту і валютні операції» передбачено, що порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею, тягне за собою нарахування пені за кожний день прострочення в розмірі 0,3 відсотка суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару) у національній валюті (у разі здійснення розрахунків за зовнішньоекономічним договором (контрактом) у національній валюті) або в іноземній валюті, перерахованій у національну валюту за курсом Національного банку України, встановленим на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаних грошових коштів за договором (вартості недопоставленого товару).
Як вбачається з матеріалів справи, 28.07.2021 між ТОВ "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА" та Компанією «ALLSEEDS SWITZERLAND S.A.» (Швейцарія) укладено контракт, відповідно до якого ТОВ "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА" поставило та продало ячмінь (надалі - Товар), врожаю 2021 року, українського виробництва, насипом у контейнерах на умовах поставки FAS ФРАНКО ВЗДОВЖ БОРТУ СУДНА (... назва порту відвантаження) Термінал ТОВ «Бруклін-Київ Порт», м. Одеса, вул. Хлібна Гавань 5, (надалі - Порт), згідно з Інкотермс 2020, за винятком застережень, прямо передбачених Контрактом. Один безпечний причал та розміщено вздовж борту судна.
Місце завантаження Товару - склад ТОВ «ТЕРМІНАЛ», 67661, Одеська область, Біляївський район, селище Усатове, вул. Залізничників 19.
Згідно п. 3.3 Контракту Товар поставлений окремими партіями, кількість, ціна однієї МТ, загальна вартість та період поставки, яких визначені окремими Додатковими угодами до Контракту, які є його невід`ємними частинами.
Згідно п. 3.4 контракту датою поставки Товару вважається дата календарного штемпеля Порту/Терміналу в відповідній товарно-транспортній накладній.
Згідно п. 3.5 Контракту право власності на Товар переходить до Покупця з дати поставки Товару.
На думку Відповідача, яка зазначена в Акті, валютна виручка в розмірі 240 609,66 дол. США за експортований товар згідно МД ЕК10АА від 05.09.2021 №UA500040/2021/202486 на загальну суму 240 609,66 дол. США (граничний термін надходження валютної виручки/повернення товару - 11.09.2022) надійшла згідно банківської виписки від 28.09.2022 на загальну суму 240 609,66 дол. США з порушенням законодавчо встановлених строків розрахунків на 17 днів (12.09.2022 - 28.09.2022).
Судом встановлено, що випискою АТ «ПУМБ» за 07.09.2022 року про надходження Позивачу валютної виручки на загальну суму 250 000,00 доларів США та заявою платника цього платежу - нерезидента Allseeds Switzerland S.A. (є резидентом Швейцарії), викладеною в листі від 05.10.2022 року, якою чітко пояснено намір платника про те, що зазначена оплата грошових коштів в розмірі 250 000,00 доларів США була здійснена 06.09.2022 року за контрактом №8821 від 28.07.2021 року (рахунки-фактури №137 та №136 від 06.09.2021 року) та частково за контрактом №9002 від 13.10.2021 року (рахунок-фактура №165/2 від 20.10.2021 року).
Тобто валютна виручка в розмірі 240 609,66 дол. США надійшла 07.09.2022 року за експортований товар згідно МД ЕК10АА від 05.09.2021 №UA500040/2021/202486 на загальну суму 240 609,66 дол. США на підставі зазначених рахунків-фактури №137 та №136 від 06.09.2021 року, а залишок валютної виручки в розмірі 9 390,34 дол. США в рахунок часткової оплати за іншим контрактом, укладеним між Позивачем та Allseeds Switzerland S.A.
Позивачем до та під час перевірки Відповідачу були надані усі необхідні документи на підтвердження правомірності здійснюваної господарської діяльності.
При проведенні документальної позапланової перевірки ТОВ "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА", Відповідач не надав належної правової оцінки: картці рахунку 362 за 28.07.2021 року - 23.11.2022 року, відповідно до якої в бухгалтерському обліку Позивача щодо контрагента Allseeds Switzerland S.A. (Швейцарія) експортну операцію за контрактом №8821 від 28.07.2021 року на загальну суму 240 609,66 дол. США закрито 07.09.2022 року оплатою від нерезидента Allseeds Switzerland S.A. (Швейцарія) в сумі 240 609,66 дол. США; листу Allseeds Switzerland S.A. (Швейцарія) від 05.10.2022 року № б/н; акту звірки взаєморозрахунків за контрактом №8821 від 28.07.2021 року між ТОВ «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» та Allseeds Switzerland S.A. (Швейцарія) за період з 28.07.2021 року по 31.03.2023 року.
Також, Позивач обґрунтовуючи свої позовні вимоги, зокрема, посилався на те, що відповідачем безпідставно не застосовано до спірних правовідносин абзацу 11 пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України та, як наслідок, протиправно нараховано пеню під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19). Товариство наголошує, що пеня була застосована (нарахована) за період з 03.11.2022 року по 08.12.2022 року, тобто в період дії карантину, а тому податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню, а пеня списанню.
Так, згідно абзацу 11 пункту 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.
Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» від 16.01.2020 № 466-IX підпункт 14.1.162 Податкового кодексу України викладено в наступній редакції: «пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи».
Згідно підпункту 14.1.39. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.
Відповідно до норм підпункту 54.3.3. пункту 54.3. статті 54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення, у сфері зовнішньоекономічної діяльності; є контролюючий орган.
Аналіз наведених норм права дає підстави для висновку, що Податковим кодексом України визначено, що пеня за порушення строків розрахунків в іноземній валюті є різновидом грошового зобов`язання платника податків та застосовується контролюючим (податковим) органом в порядку, який передбачений для прийняття податкових повідомлень-рішень, а Закон України «Про валюту і валютні операції», зокрема його стаття 13, містить лише встановлення такого виду відповідальності, як пеня за порушення резидентами строку розрахунків, встановленого згідно із цією статтею.
Суд зазначає, що пеня, нарахована за порушення резидентами строку розрахунків в іноземній валюті, з 01.01.2021 (дата набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» від 16.01.2020 № 466-IX) є одним із різновидів пені в розумінні приписів підпункту 14.1.162. пункту 14.1. ст. 14 ПК України, та, відповідно, на неї розповсюджується дія положень абзацу 11 пункту 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, який передбачає, що протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Аналогічну позицію викладено в постанові Верховного Суду від 15.02.2024 року у справі № 420/1538/23.
Згідно з частиною 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Застосовуючи наведений висновок до правовідносин, які виникли у цій справі, суд вказує на відсутність у контролюючого органу підстав для нарахування Товариству з обмеженою відповідальністю «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме з 12.09.2022 по 28.09.2022, пені за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
З огляду зазначене та встановлені судом обставини справи, суд приходить до висновку про протиправність оскаржуваного податкового повідомлення-рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.05.2023 року №959/2010/31-00-07-02-03-02-20 та його скасування.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.
ТОВ «ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА» сплачено судовий збір за подання до суду даного позову в розмірі 6731,05 грн. У зв`язку з задоволенням позовних вимог відповідно до статті 139 КАС України сплачений позивачем судовий збір слід стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача. Керуючись статтями 243, 245-247, 250, 295, 297 КАС України, суд,
в и р і ш и в:
Адміністративний позов - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.05.2023 року №959/2010/31-00-07-02-03-02-20.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛСІДЗ ГРУП УКРАЇНА" судовий збір у сумі 6731(шість тисяч сімсот тридцять одну) грн 05 коп за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Лиска І.Г.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2025 |
Оприлюднено | 27.01.2025 |
Номер документу | 124641734 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо валютного регулювання і валютного контролю, з них за участю органів доходів і зборів |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лиска І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні