Ухвала
від 14.01.2025 по справі 904/2032/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

14.01.2025м. ДніпроСправа № 904/2032/16

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова Аграрна Компанія", м.Київ

до боржника Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" (52363, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Затишне, вул. Леніна, 17; ЄДРПОУ 00846286)

про визнання банкрутом

Суддя Соловйова А.Є.

Секретар судового засідання Товстоп`ятка В.В.

Представники:

від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса): Іванченко І.С., посвідчення №377 від 02.10.2009

від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса): Некрасова В.О., посвідчення АБ №044328 від 15.11.2023

арбітражний керуючий: Савченко В.А., свідоцтво №1862 від 05.02.2018

прокурор: Буршаєвський К.Л., посвідчення №069924 від 01.03.2023

ВСТАНОВИВ:

В провадженні судді Господарського суду Дніпропетровської області Соловйової А.Є. перебуває справа №904/2032/16 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгова Аграрна Компанія" до боржника Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" (52363, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Затишне, вул. Леніна, 17; ЄДРПОУ 00846286) про визнання банкрутом.

Ухвалою суду від 29.10.2024 в задоволенні клопотання Національної академії аграрних наук України вих.№14-07 від 26.01.2023 про заміну учасника справи №904/2032/16 відмовлено. В задоволенні клопотання Фонду державного майна України №10-52-6341 від 16.03.2023 про заміну учасника справи №904/2032/16 відмовлено. В задоволенні клопотання Фонду державного майна України №10-52-9874 від 21.04.2023 про закриття провадження у справі №904/2032/16 відмовлено. В задоволенні заяви Фонду державного майна України б/н від 23.10.2024 про зупинення провадження у справі №904/2032/16 відмовлено. Відкладено розгляд клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 на 19.11.2024 о 12:30 год.

У судове засідання, призначене на 19.11.2024, з`явився прокурор, представник Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) та представник Фонду державного майна України.

У судовому засіданні, призначеному на 19.11.2024, в режимі відеоконференції приймав участь арбітражний керуючий Савченко В.А., який підтримав подане клопотання про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16.

У судовому засіданні прокурор надав усні пояснення, зазначив, що відсутність погодження Національною академією аграрних наук України плану санації боржника перешкоджає затвердженню плану санації у справі №904/2032/16.

Ухвалою суду від 19.11.2024 відкладено розгляд клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 на 11.12.2024 о 10:00 год. Національній академії аграрних наук України ухвалено надати:

- письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 з урахуванням того, що ухвалою господарського суду від 29.10.2024 було відмовлено в задоволенні заяв Національної академії аграрних наук та Фонду державного майна України про заміну учасника у справі №904/2032/16.

Участь у судовому засіданні представника Національної академії аграрних наук України визнано обов`язковою.

Національна академія аграрних наук України вимоги ухвали суду від 19.11.2024 по справі № 904/2032/16 не виконала - письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 не надала; участь у судовому засіданні представника Національної академії аграрних наук України не забезпечила.

У судове засідання, призначене на 11.12.2024, з`явився прокурор, представник Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) та представник Фонду державного майна України.

У судовому засіданні, призначеному на 11.12.2024, в режимі відеоконференції приймав участь арбітражний керуючий Савченко В.А., який надав усні пояснення щодо поданого клопотання про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16.

Ухвалою суду від 11.12.2024 відкладено розгляд клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 на 25.12.2024 о 10:00 год. Повторно Національній академії аграрних наук України ухвалено надати:

- письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 з урахуванням того, що ухвалою господарського суду від 29.10.2024 було відмовлено в задоволенні заяв Національної академії аграрних наук та Фонду державного майна України про заміну учасника у справі №904/2032/16.

Зобов`язано Національну академію аграрних наук України в строк до 25.12.2024 розглянути та надати свій висновок про погодження або відмову у погодженні плану санації арбітражного керуючого Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024.

16.12.2024 від арбітражного керуючого Савченка В.А. надійшло клопотання вих.№02-02/435 від 14.12.2024 про продовження строку процедури санації та продовження повноважень арбітражного керуючого на посаді керуючого санацією.

Суд долучив подане клопотання до матеріалів справи.

У судове засідання, призначене на 25.12.2024, з`явився прокурор та представник Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

У судовому засіданні, призначеному на 25.12.2024, в режимі відеоконференції приймав участь арбітражний керуючий Савченко В.А.

Судом встановлено, що Національна академія аграрних наук України вимоги ухвали суду від 11.12.2024 по справі № 904/2032/16 не виконала - письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 не надала; участь у судовому засіданні представника Національної академії аграрних наук України не забезпечила.

Арбітражний керуючий Савченко В.А. підтримав подане клопотання про продовження строку процедури санації та продовження повноважень арбітражного керуючого на посаді керуючого санацією.

Ухвалою суду від 25.12.2024 відкладено розгляд клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 на 14.01.2025 о 13:00 год.

08.01.2025 від арбітражного керуючого Савченка В.А. надійшло клопотання вих.№02-02/437 від 08.01.2025 про долучення документів до матеріалів справи.

13.01.2025 від Фонду державного майна України надійшло клопотання б/н від 13.01.2025 про зупинення провадження у справі №904/2032/16 про банкрутство.

Суд долучив подані документи до матеріалів справи.

У судове засідання, призначене на 14.01.2025, з`явився прокурор та представник Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса).

У судовому засіданні, призначеному на 14.01.2025, в режимі відеоконференції приймав участь арбітражний керуючий Савченко В.А.

Судом встановлено, що Національна академія аграрних наук України вимоги ухвал суду від 11.12.2024 та від 25.12.2024 по справі № 904/2032/16 не виконала - письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16, висновок про погодження або відмову у погодженні плану санації арбітражного керуючого Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 не надала; участь у судовому засіданні представника Національної академії аграрних наук України не забезпечила.

Представник Фонду державного майна України підтримав подану заяву про зупинення провадження у справі, зазначив, що з метою забезпечення майнових інтересів Держави під час розгляду справи № 904/2032/16 про банкрутство ДП ДГ «РУНО» є необхідність у зупиненні провадження у справі №904/2032/16 до винесення остаточного рішення Касаційним господарським судом у складі Верховного Суду за результатом розгляду касаційної скарги Фонду у справі № 904/2032/16(904/1912/23) на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.01.2024 та постанови Центрального апеляційного господарського суду від 17.07.2024.

Арбітражний керуючий заперечив проти задоволення заяви Фонду державного майна України про зупинення провадження у справі №904/2032/16.

Розглянувши заяву Фонду державного майна України б/н від 13.01.2025 про зупинення провадження у справі №904/2032/16, суд дійшов висновку про відмову в її задоволенні з огляду на таке.

Згідно з частиною 1 статті 228 Господарського процесуального кодексу України суд може за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи зупинити провадження у справі у випадках:

1) перебування учасника справи на альтернативній (невійськовій) службі не за місцем проживання або на строковій військовій службі;

2) призначення судом експертизи;

3) направлення судового доручення щодо збирання доказів у порядку, встановленому статтею 84 цього Кодексу;

4) звернення із судовим дорученням про надання правової допомоги або вручення виклику до суду чи інших документів до іноземного суду або іншого компетентного органу іноземної держави;

{Пункт 5 частини першої статті 228 виключено на підставі Закону № 460-IX від 15.01.2020}

6) прийняття ухвали про тимчасове вилучення доказів державним виконавцем для дослідження судом;

7) перегляду судового рішення у подібних правовідносинах (в іншій справі) у касаційному порядку палатою, об`єднаною палатою, Великою Палатою Верховного Суду.

Рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.01.2024 по справі №904/2032/16(904/1912/23), залишене без змін постановою Центрального апеляційного господарського суду від 17.07.2024, набрало законної сили 17.07.2024. Отже, станом на дату проведення судового засідання (14.01.2025) рішення господарського суду від 30.01.2024 по справі №904/2032/16(904/1912/23) є чинним.

Суд звертає увагу, що Фонд державного майна України не буде позбавлений права звернутись з заявою про перегляд рішення у даній справі за нововиявленими обставинами у разі скасування рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.01.2024 по справі №904/2032/16(904/1912/23).

Розглянувши в судовому засіданні клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16, господарський судом встановлено такі обставини.

Відповідно до вимог ч. 1, 2 ст. 27 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов`язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов`язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов`язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди. У разі наявності обставин, що не надають комітету кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, комітет кредиторів може прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном.

Згідно ч. 3 ст. 27 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону.

Згідно до вимог ч. 2 ст. 29 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом заходами щодо відновлення платоспроможності боржника, які містить план санації, можуть бути: реструктуризація підприємства; перепрофілювання виробництва; закриття нерентабельних виробництв; відстрочення та/або розстрочення платежів або прощення (списання) частини боргів, про що укладається мирова угода; ліквідація дебіторської заборгованості; реструктуризація активів боржника відповідно до вимог цього Закону; продаж частини майна боржника; виконання зобов`язань боржника власником майна боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань; відчуження майна та погашення зобов`язань боржника шляхом заміщення активів; звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації; одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з планом санації, що відшкодовується відповідно до вимог цього Закону позачергово за рахунок продажу майна боржника; інші способи відновлення платоспроможності боржника.

Так, метою санації є відновлення платоспроможності ДП «ДГ «РУНО» НААН», забезпечення виконання зобов`язань боржника перед кредиторами, зниження соціальної напруженості шляхом недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі, а також збільшення прибутковості та життєздатності ДП «ДГ «РУНО» НААН» у довгостроковому періоді.

Державне підприємство дослідне господарство «РУНО» Національної академії аграрних наук України спеціалізується на вирощуванні зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Цим планом санації передбачається проведення комплексу фінансово-економічних, виробничо-технічних, організаційно-правових, соціальних та інших заходів, які відновлять його платоспроможність, забезпечать виконання зобов`язань боржника перед кредиторами, зниження соціальної напруженості шляхом недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі, а також збільшать прибутковість і життєздатність ДП «ДГ «РУНО» НААН у довгостроковому періоді.

Пошук шляхів фінансового оздоровлення неспроможних підприємств є найважливішою соціально-економічною проблемою протягом останніх десяти років.

Банкрутство найчастіше є результатом одночасного негативного впливу на суб`єкт господарювання зовнішніх і внутрішніх факторів.

До зовнішніх факторів відносяться економічні, політичні, демографічні умови, розвиток науки і техніки, недосконалість та громіздкість вітчизняного законодавства, посилення міжнародної конкуренції.

До внутрішнім чинникам ставляться дефіцит власних оборотних коштів, недосконалість визначення фактичної ціни реалізації продукції, неефективність довгострокових фінансових вкладень, відсутність договірної дисципліни, значна питома вага незавершених капіталовкладень у структурі активів, зростання дебіторської і кредиторської заборгованості та інше.

Характерними ознаками фінансової кризи підприємства є скорочення попиту на продукцію і, як наслідок, зниження обсягів виробництва; зростання заборгованості постачальникам, бюджету, банкам; затримки у виплаті заробітної плати працівникам.

Для подолання фінансової кризи підприємства повинна бути проведена детальна діагностика фінансового стану боржника, виявлено причини виникнення у нього ознак банкрутства та розроблена комплексна програма його фінансового оздоровлення та забезпечення соціального захисту працівників.

Даний план санації ДП «ДГ «РУНО» НААН», відповідно до п.12 «Вимоги щодо розроблення плану санації боржника відповідно до Типової форми плану санації боржника у справі про банкрутство» затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013р. №1223/5, містить черговість, строки (терміни) виконання та відомості про:

1. відомості про інвестора (інвесторів) та умови його (їх) участі у відновленні платоспроможності боржника (за наявності);

2. наміри інвестора стосовно викупу державної частки акцій у статутному (складеному) капіталі боржника та умови такого викупу;

3. реструктуризацію підприємства;

4. перепрофілювання виробництва;

5. закриття нерентабельних виробництв;

6. відстрочення та/або розстрочення платежів або прощення (списання) частини боргів;

7. ліквідацію дебіторської заборгованості;

8. реструктуризацію активів боржника;

9. продаж частини майна боржника;

10. виконання зобов`язань боржника власником майна боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань;

11. збільшення статутного капіталу боржника;

12. відчуження у процедурі санації майна боржника шляхом заміщення активів;

13. звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації;

14. одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з Планом санації;

15. відомості про інші заходи, що вживатимуться з метою відновлення платоспроможності боржника (передачу житлового фонду та соціально-культурних об`єктів до комунальної власності чи до сфери управління уповноважених органів управління тощо).

Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 24.10.2019 року №3258/5 «Про затвердження примірних форм плану санації боржника у справі про банкрутство та плану реструктуризації боргів боржника у справі про неплатоспроможність» із змінами та доповненнями внесеними наказом Міністерством юстиції України від 27.112019 року №3666/5, кількість заходів плану санації визначається його розробником з урахуванням фінансово-господарського стану боржника.

Відомості про інвестора (інвесторів) та умови його (їх) участі у відновленні платоспроможності боржника (за наявності).

Відповідно до абз.4 ч.1 ст.29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», Інвестор - особа, яка приймає рішення щодо внесення власних, позичених та залучених майнових і інтелектуальних цінностей в об`єкти інвестування та несе відповідальність за невиконання своїх зобов`язань.

На момент підготовки та схвалення комітетом кредиторів даного плану санації, бажання взяти участь в якості інвесторів виявило наступні підприємства:

- ТОВ «МАХАОН-ІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 40183037, юридична адреса 51925, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, проспект Гімназичний , б. 3),

- ТОВ «КСГ «Дніпро» (ЄДРПОУ 20252198, юридична адреса: 52441, Дніпропетровська область, Солонянський район, селище міського типу Новопокровка, вулиця Дружби, б. 4).

Вищезазначені юридичні особи, котрі виявили бажання бути інвесторами в рамках санації ДП «ДГ «РУНО» НААН», подали відповідне письмове звернення до керуючого санацією та комітету кредиторів щодо участі в санації ДП «ДГ «РУНО» НААН», отримали всю необхідну інформацію щодо підприємства боржника - ДП «ДГ «РУНО» НААН», були залучені в якості інвесторів ДП «ДГ «РУНО» НААН», брали участь в обговоренні плану санації. Умови участі вищезазначених інвесторів у відновленні платоспроможності боржника - ДП «ДГ «РУНО» НААН» більш детально зазначається в наступних розділах даного плану санації.

Щодо намірів інвестора стосовно викупу державної частки акцій у статутному (складеному) капіталі боржника та умови такого викупу.

Підприємство боржник - ДП «ДГ «РУНО» НААН» є державним підприємством зі 100 % часткою державної власності, яке підпорядковане Національній академії аграрних наук України.

Сформований статутний капітал дорівнює 17 975 452, 52 грн. станом на 27.08.2001.

Станом на момент затвердження плану санації основним напрямом є залучення інвестиційного пакету для погашення всієї кредиторської заборгованості та залучення інвестиційних фінансових та матеріальних ресурсів для виробничої діяльності в тому числі з укладанням довгострокових контрактів для повного поновлення платоспроможності боржника, наразі питання про викуп частки держави НЕ ставиться.

Станом на момент розроблення плану санації НЕ передбачається реструктуризація підприємства боржника.

Крім того, даною редакцією плану санації не передбачається перепрофілювання виробництва підприємства боржника, однак в подальшому у разі необхідності це може бути передбачено відповідними змінами до даного плану санації.

Щодо закриття нерентабельних виробництв.

Одним із виробництв підприємства боржника є тваринництво, за видами діяльності це розведення великої рогатої та іншої худоби, а саме: розведення вівців.

На теперішній час це виробництво та вид діяльності для підприємства боржника є збитковим та нерентабельним, виробничі потужності знаходяться у незадовільному технічному стані, потребують значних капіталовкладень модернізації та впровадження сучасних технологій, однак враховуючи, що вказані об`єкти нерухомого майна не перебувають у власності підприємства.

На момент розроблення плану санації не ставиться питання закриття даної виробничої дільниці, однак з метою його підтримання та розвитку необхідно враховувати необхідність направлення частини чистого прибутку підприємства на розвиток напряму тваринництва.

Щодо відстрочення та/або розстрочення платежів або прощення (списання) частини боргів.

Як вбачається із розділів 5.1.2. та 5.1.3. даного плану санації, даний план санації передбачає відстрочення погашення лише єдиної кредиторської заборгованості, а саме основної кредиторської заборгованості конкурсного кредитора четвертої черги Корпорації «РОД-АГРОІНВЕСТ» (95% від всієї) за погодженням останнього шляхом схвалення проекту плану санації.

План санації передбачає відстрочення погашення кредиторської заборгованості перед Корпорацією «РОД-АГРОІНВЕСТ» до моменту погашення всієї іншої наявної кредиторської заборгованості підприємства боржника, знову ж таки звертаю увагу за письмовим погодженням самого кредитора - Корпорації «РОД-АГРОІНВЕСТ», що не порушує права та обов`язки будь якого учасника провадження у справі про банкрутство підприємства боржника.

В подальшому у разі необхідності питання погашення відстрочення та/або розстрочення, прощення, списання кредиторської заборгованості перед Корпорації «РОД-АГРОІНВЕСТ» або її частини, може бути вирішено та передбачено відповідними змінами до даного плану санації.

Також, даний план санації передбачає протягом одного місяця, з дня затвердження господарським судом даного плану санації, за участю інвестора та органу уповноваженому управляти державним майном боржника Національною академією аграрних наук України, проведення бухгалтерського аудиту за кошти інвестора, а у разі виявлення певних невідповідностей та/або порушень, в тому числі щодо необхідності ліквідації наявної дебіторської заборгованості, підприємство боржник зобов`язаний вжити певних заходів щодо відповідного корегування та приведення до належного стану свого бухгалтерського обліку. Станом на дату подання та затвердження даної редакції плану санації дебіторська заборгованість за якою настав період оплати відсутня. Та дебіторська заборгованість яка наявна в бухгалтерському обліку відображає бухгалтерські операції майбутнього періоду по укладеним форвардним контрактам та договорам контрактації.

Даною редакцією плану санації не передбачається реструктуризація активів підприємства боржника, однак в подальшому у разі необхідності це може бути передбачено відповідними змінами до даного плану санації. Зокрема активи підприємства боржника знаходяться у нього в господарському віданні, належать Фонду державного майна України та закріплені на балансі підприємства боржника без права відчуження. Згідно перевірки ФДМ України 2019 року жодних порушень у сфері обігу державного майна не виявлено.

Щодо продажу частини майна боржника.

Враховуючи діючий статут підприємства боржника та наявність на його балансі державного майна, яке не може бути реалізовано для задоволення вимог кредиторів, то продаж майна є неможливим та даним планом не передбачається.

Даною редакцією плану санації не передбачається виконання зобов`язань боржника власним майном боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань.

Також не передбачається збільшення статутного капіталу, однак за необхідності такий захід можливий з прийняттям в подальшому змін до цього плану.

Не передбачається відчуження у процедурі санації майна боржника шляхом заміщення активів, однак в подальшому у разі необхідності це може бути передбачено відповідними змінами до даного плану санації.

Щодо звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації.

У зв`язку із збереженням всіх виробничих дільниць підприємства, то даною редакцією плану санації не передбачається звільнення працівників, однак передбачається оптимізація зайнятості персоналу, а в подальшому у разі необхідності може бути передбачено внесення змін до даного плану санації.

У зв`язку з тим, що ДП «ДГ «РУНО» НААН» має сезонні роботи (рослинництво), планом санації передбачається сезонне скорочення робочого часу на періоди перерв у рослинництві, окрім підрозділу тваринництва. Крім того, на певні види роботи можна залучати фахівців за договорами підряду, а частину функцій передати на аутсорсинг.

З метою ефективного розподілу трудових ресурсів, даним планом санації передбачено:

- керуючий санацією самостійно формує штатний розклад;

- визначення фонду оплати праці, однак строго відповідно до галузевої угоди і колективного договору;

- звільнення працівників, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації, згідно з чинним законодавством України. З моменту затвердження судом плану санації між керуючим санацією і трудовим колективом укладається новий колективний договір протягом одного місяця.

Даною редакцією плану санації не передбачається одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з планом санації, оскільки не передбачено зменшення штату. Однак в подальшому у разі необхідності це може бути передбачено відповідними змінами до даного плану санації.

Так, даний план санації щодо відновлення платоспроможності боржника, з урахуванням пропозиції інвесторів ТОВ «Махаон-ІНВЕСТ», ТОВ «КСГ «Дніпро» розроблений строком на 15 місяців за наступними критеріями:

1. Протягом трьох місяців, з дня затвердження господарським судом даного плану санації, боржник ДП «ДГ «РУНО» НААН» за кошти отримані з чистого прибутку підприємства погашає конкурсні кредиторські вимоги 1-4 черги окрім кредиторських вимог основного (ініціюючого кредитора) Корпорації «Род Агроінвест», які погашаються до кінця періоду виконання плану санації, що погоджено з комітетом кредиторів та інвесторами.

2. Протягом всього строку виконання плану санації, керуючому санацією підприємства боржника надається право, за погодженням з комітетом кредиторів та інвестором, вживати заходи щодо ведення підприємством боржником своєї господарської діяльності, в тому числі укладати договори або інші правочини з метою залучення коштів для виробничих потреб. Протягом двох тижнів з моменту затвердження плану санації Інвестори укладають з ДП «ДГ «Руно» НААН» договори про надання комплексної сільськогосподарської послуги з детальним вказанням переліку полів та кадастрових номерів де саме надається комплексна послуга, кошториси та інше. Проект договорів затверджується комітетом кредиторів на виконання плану санації. Договори про надання комплексної сільськогосподарської послуги передбачають, що інвестор згідно виробничого плану залучає власні матеріально-технічні ресурси: сільськогосподарську техніку, паливо-мастильні матеріали, робочу силу, засоби захисту рослин, мінеральні та /або органічні добрива, сертифікований посівний матеріал, та інші матеріальні ресурси для виконання повного ДП «ДГ «РУНО» НААН аграрного циклу по вирощуванню сільськогосподарської продукції. Підприємство боржник, в свою чергу забезпечує виконавців послуги територією для розміщення сільськогосподарської техніки на період виконання покладених договорами завдань, інформацією про сівозміну з метою дотримання порядку сівозмін, статистичними даними за останні три роки щодо врожайності культур на вказаних земельних ділянках та кількості внесених мінеральних добрив з метою оптимізації виробничого процесу. Вирощена продукція належить виключно підприємству боржнику.

3. Підприємство боржник гарантує інвесторам укладення договорів про надання комплексної сільськогосподарської послуги після затвердження плану санації судом у справі про банкрутство № 904/2032/16.

4. Враховуючи сезонність та при необхідності, інвестори надають фінансову безвідсоткову поворотну допомогу для забезпечення поточних потреб підприємства, в тому числі забезпечення виплати поточної заробітної плати, податків до бюджетів всіх рівнів інших виробничих потреб.

5. Для забезпечення витрат, в тому числі оплати наданих послуг та податкового навантаження, підприємство боржник укладає договори контрактації з інвесторами на врожай майбутнього періоду на конкурентних засадах за ринковими цінами. За юридичним змістом ці договори кваліфікуються як форвардні та/або договори контрактації на врожай майбутніх періодів, відповідно до яких контрактант здійснює передплату за продукції майбутнього врожаю, відповідно до чого підприємство-боржник має можливість залучення обігових коштів для забезпечення повноцінного виробничого процесу, своєчасної сплати фонду заробітної плати та податків. Відповідно до умов укладених договорів Контрактант здійснює оплату та кінцевий розрахунок за поставлену продукцію за ринковими цінами на дату поставки, коригування кінцевої вартості відбувається шляхом укладання додаткових угод до основного договору з урахуванням довідки Торгово-промислової палати. Таким чином, первинна ціна договору контрактації формується з урахування середньої вартості за попередній аграрний рік та корегується на дату фактичної поставки виходячи з ринкової вартості.

6. Вищезазначений запропонований спосіб та механізм відновлення платоспроможності боржника ДП «ДГ «РУНО» НААН», на погляд інвесторів, керуючого санацією та комітету кредиторів ДП «ДГ «РУНО» НААН» є найкоротшим та найвигіднішим для всіх учасників провадження у справі про банкрутство, в тому числі для Національної академії аграрних наук України у зв`язку із наступним:

- По перше і одно з найголовніших, держава в особі НААН не вкладає грошові кошти з власного бюджету, а отримує інвестиційний пакет. Підприємство виходить із зони ризику ДП «ДГ «РУНО» НААН процедури ліквідації та втрати ліквідних активів, а також орган управління уникає субсидіарної відповідальності перед кредиторами на всю суму конкурсної заборгованості.

- По друге, всі кредитори (до котрих до речі входять також і державні органи), отримають погашення своїх кредиторських вимог протягом п`ятнадцяти місяців, з дня затвердження плану санації судом за графіком приведеним нижче.

- Інтереси держави в особі органу управління НААН будуть дотримані в частині збереження нерухомого майна на весь період дії плану санації.

- По третє, підприємство боржник повністю відновить свою платоспроможність, протягом п`ятнадцяти місяців, з дня затвердження плану санації.

- В четверте, всі ризики при реалізації даного способу відновлення платоспроможності боржника несуть інвестори, які мають приватну форму власності.

Виробнича програма даного плану санації розроблена з урахуванням наявної матеріально-технічної бази підприємства-боржника (фактично відсутня) та матеріально-технічної бази інвесторів (машини механізми, кваліфіковані спеціалісти та матеріально-технічні ресурси в тому числі СЗР, посівний матеріал, добрива, ПММ, значний досвід у сільськогосподарському виробництві та інше), у зв?язку чим в обґрунтування вказаної суттєвої вартості витрат на 1 га посівної площі відповідних культур зазначаємо, що до калькуляції включається надання послуги.

Як зазначалось раніше одночасно с договорами на виконання комплексної сільськогосподарської послуги укладаються договори контрактації на врожай майбутнього періоду, з яких в поточному періоді залучаються обігові кошти для оперативної діяльності підприємства та своєчасній виплаті фонду заробітної плати, поточних податків, розрахунку з поточними кредиторами. В разі реалізації вказаної виробничої програми очікуваний валовий дохід підприємства планується отримати в розмірі 317 974 тис. грн з яких очікується чистий фінансовий результат в сумі 72 214 тис. грн. за рахунок чого планується повністю погасити конкурсні кредиторські вимоги та поточні кредиторські зобов`язання що виникають в процесі реалізації виробничої програми. (див. в таб. «Плануєма рентабельність підприємства по ДП «ДГ «Руно» НААН» на 2024-2027).

Запропонована модель виробничої програми вже перевірена підприємством боржником шляхом реалізації аналогічних договорів на період 2019-2020 років, таким чином валовий обсяг реалізації продукції за 2019 рік склав 117 479 тис. грн. а вже в 2020 році було збільшено валовий обсяг від реалізації вирощеної продукції на 22 845 тис. грн. та фактично склав 140 324 тис. грн. хоча планувався в розмірі понад 300 000 тис. грн., але враховуючи що підприємство боржник знаходиться у зоні ризикованого землеробства та приймаючи до уваги, що 2020 рік мав несприятливі кліматичні посушливі погодні умови, ДП «ДГ «Руно» НААН не вдалось отримати запланований обсяг продукції у зв`язку із майже повною втратою врожаю кукурудзи та зниженням врожаю соняшника (під посівами кукурудзи було майже 1000 га посівних площ, під посівами соняшника було майже 5000 посівних площ), що стало передумовою для прийняття управлінського рішення про відстрочення виконання поточних зобов`язань по сплаті поточної кредиторської заборгованості. Для порівняння ефективності господарської діяльності підприємства боржника необхідно звернути увагу на валовий обсяг реалізації продукції в 2018 році який склав майже 25 тис. грн.

Виробнича програма передбачає значний обсяг залучення обігових грошових коштів шляхом укладання з інвестором 1 ТОВ «Махаон-ІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 40183037) договору про надання сільськогосподарських робіт/послуг на загальній площі 5006,2886 га ріллі.

Відповідно до абз.7 ч.4 ст.28 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», Господарський суд за заявою керуючого санацією знімає арешт з майна боржника чи інші обмеження щодо розпорядження його майном у разі, якщо такі арешти чи обмеження перешкоджають виконанню плану санації, господарській діяльності боржника та відновленню його платоспроможності.

Даним планом санації передбачається право керуючого санацією на звернення до господарського суду з заявою про зняття арештів з майна підприємства боржника або інших обмежень щодо розпорядження його майном у разі, якщо такі арешти чи обмеження перешкоджають виконанню плану санації, господарській діяльності боржника та відновленню його платоспроможності.

У разі необхідності у план санації можуть бути внесені зміни відповідно діючого законодавства. Таким чином, у разі затвердження плану санації з вказаною виробничою програмою, буде забезпечено отримання позитивного фінансового результату підприємством боржником, що в свою чергу дасть можливість забезпечити повне погашення поточних зобов`язань перед інвесторами по договорам надання комплексної сільськогосподарської послуги та кредиторської заборгованості конкурсних кредиторів в сумі 55 678 413,76 грн та поточну заборгованість з сплати земельного податку за попередні періоди, накопичену з 2015 по 2020 роки та інші поточні кредиторські вимоги.

Виробнича програма забезпечує відновлення платоспроможності боржника та закриття процедури банкрутства.

Отже, планом санації передбачено здійснення заходів протягом 15 місяців після його затвердження відповідно Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та Кодексу з процедур банкрутства України.

В результаті виконання плану санації планується погашення всієї кредиторської заборгованості ДП «ДГ «РУНО» НААН», на умовах та в порядку встановленому діючим законодавством України та даним планом санації, наслідком чого буде повне відновлення платоспроможність підприємства.

До закінчення судової процедури санації можна перед кредиторами і боржником ставити питання про укладення мирової угоди на основі розстрочення та відстрочення зобов`язань боржника - ДП «ДГ «РУНО» НААН» перед кредиторами, та/або часткового або повного прощення (списання) наявної заборгованості, внесення змін до даного плану визначеним діючим законодавством засобом.

З моменту затвердження господарським судом реєстру вимог кредиторів (25.07.2016) по 01.05.2024, підприємством боржником було повністю погашено заборгованість по заробітній платі (514 985,78 грн), аліментам (873,00 грн) та заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску (1 162 074,09 грн.), пенсійним внескам (15 931,31) на яку відповідно до ст. 19 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не розповсюджується мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Окремо погашено заборгованість по пільговим пенсіям на суму 180 000 грн.

Внесення змін, доповнень, виклад у нових редакціях даного плану санації здійснюється в порядку, який передбачений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Згідно ч. 3 ст. 27 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону.

Частиною 6 ст. 29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом обумовлено, що план санації вважається схваленим, якщо він підтриманий на засіданні комітету кредиторів більш як половиною голосів кредиторів.

Згідно абз. 1, 4, 5 ч. 7 ст. 29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом комітет кредиторів може прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати його до господарського суду; схвалений комітетом кредиторів план санації (зміни до нього) та протокол засідання комітету кредиторів про введення процедури санації подаються арбітражним керуючим до господарського суду. Рішення комітету кредиторів мають бути обґрунтованими, містити викладення обставин та підстав, якими керувалися кредитори під час їх прийняття.

В матеріалах справи міститься Протокол засідання комітету кредиторів Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" від 14.04.2024 відповідно якого, затверджено План санації у новій редакції.

Відповідно до ч. 8 ст. 29 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом господарський суд затверджує схвалений та погоджений план санації боржника і виносить ухвалу про затвердження плану санації.

Враховуючи відповідність плану санації вимогам ст. 29 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та наявності протоколу комітету кредиторів суд вважає за необхідне його затвердити.

Щодо вимог абз. 2 ч. 1 ст. 29 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" відповідно до якого керуючий санацією зобов`язаний попередньо погоджувати план санації державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п`ятдесят відсотків, з органом, уповноваженим управляти державним майном. Цей орган у десятиденний строк з дня одержання проекту плану санації зобов`язаний його розглянути та надати свій висновок про погодження або відмову у погодженні плану санації, суд вважає за необхідне зазначити про таке.

Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 30.01.2024 по справі №904/2032/16(904/1912/23), залишеним без змін постановою Центрального апеляційного господарського суду від 17.07.2024 позовну заяву Державного підприємства "Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" (52363, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Затишне, вул. Центральна, 17; ЄДРПОУ 00846286) до відповідача-1: Кабінету Міністрів України (01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, код ЄДРПОУ не відомо), відповідача-2: Фонду державного майна України (01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова, буд. 18/9, код ЄДРПОУ 00032945), відповідача-3: Національної академії аграрних наук України (01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 9, код ЄДРПОУ 00846286) про визнання недійсним акту органу державної влади, спростування майнових дій та визнання дій протиправними задоволено.

Визнано недійсним Розпорядження Кабінету Міністрів України видано від 10 січня 2023 року № 37-р «Деякі питання управління об`єктами державної власності» в частині передання єдиного майнового комплексу Державного підприємства «Дослідне господарство "Руно" Національної академії аграрних наук України» (код згідно з ЄДРПОУ 00846286) із сфери управління Національної академії аграрних наук України до сфери управління Фонду державного майна.

Спростовано майнові дії Національної академії аграрних наук України (код згідно з ЄДРПОУ 00024360) та Фонду державного майна України (код згідно з ЄДРПОУ 00032945) щодо передачі єдиного майнового комплексу Державного підприємства «Дослідне господарство "Руно" Національної академії аграрних наук України» (код згідно з ЄДРПОУ

00846286) із сфери управління Національної академії аграрних наук України до сфери управління Фонду державного майна України, оформлені Актом (без номера, без дати) приймання-передачі єдиного майнового комплексу державного підприємства «Дослідне господарство «Руно» Національної академії аграрних наук України» (код згідно з ЄДРПОУ 00846286) із сфери управління Національної академії аграрних наук України до сфери управління Фонду державного майна України на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 37-р «Деякі питання управління об`єктами державної власності», затвердженим першим заступником Голови Фонду державного майна України Д.О.Клименком.

Визнано протиправними дії Фонду державного майна України (код ЄДРПОУ 00032945) (в особі першого заступника Голови Фонду державного майна України Д.О.Клименка) щодо затвердження Акту (без номера, без дати) приймання-передач єдиного майнового комплексу державного підприємства «Дослідне господарство «Руно» Національної академії аграрних наук України» (код згідно з ЄДРПОУ 00846286) із сфери управління Національної академії аграрних наук України до сфери управління Фонду державного майна України на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2023 № 37-р «Деякі питання управління об`єктами державної власності».

Вказане рішення набрало законної сили 17.07.2024. Отже, станом на дату проведення судового засідання (14.01.2025) рішення господарського суду від 30.01.2024 по справі №904/2032/16(904/1912/23) є чинним.

Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 29.10.2024 по справі №904/2032/16(904/2242/23) позовну заяву Державного підприємства "Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" (52363, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Затишне, вул. Центральна, 17; ЄДРПОУ 00846286) до відповідача-1: Фонду державного майна України (01133, м. Київ, вул. Генерала Алмазова, буд. 18/9, код ЄДРПОУ 00032945), відповідача-2: Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях (49000, м. Дніпро, вул. Центральна, буд. 6, код ЄДРПОУ 42767945) про визнання недійсними актів органів державної влади задоволено.

Визнано Наказ Фонду державного майна України від 04.04.2023 №617 «Про внесення змін до наказу Фонду державного майна України від 04.01.2022 №1 «Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації (із змінами)» недійсним частково - в частині підпункту 2 пункту 1, тобто щодо включення єдиного майнового комплексу Державного підприємства «Дослідне господарство «Руно» Національної академії аграрних наук України» (код ЄДРПОУ: 00846286) до додатка 2 «Перелік єдиних майнових комплексів державних підприємств і їх структурних підрозділів, у тому числі тих, що передані в оренду», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 04.01.2022 № 1 (із змінами) та визначення Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській

областях органом приватизації єдиного майнового комплексу Державного підприємства «Дослідне господарство «Руно» Національної академії аграрних наук України» (код ЄДРПОУ: 00846286.

Визнано недійсним Наказ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях від 20.04.2023 №12/01-36-РП.

Крім того, як вже було зазначено вище, Національна академія аграрних наук України вимоги ухвал суду від 11.12.2024 та від 25.12.2024 по справі № 904/2032/16 не виконала - письмові пояснення на клопотання керуючого санацією Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16, висновок про погодження або відмову у погодженні плану санації арбітражного керуючого Савченка В.А. вих.№02-02/377 від 22.07.2024 не надала; участь у судовому засіданні представника Національної академії аграрних наук України не забезпечила.

Відтак, відсутність затвердженого судом плану санації ДП "ДГ "РУНО" є наслідком бездіяльності НААН України як засновника та органу управління Боржника щодо непогодження плану санації Боржника, яка була неодноразово констатована судовими рішеннями у справі №904/2032/16 ухвалами Господарського суду Дніпропетровської області, зокрема:

1) від 29.11.2018 https://reyestr.court.gov.ua/Review/78247181;

2) від 20.02.2019 https://reyestr.court.gov.ua/Review/79958821;

3) від 03.12.2019 https://reyestr.court.gov.ua/Review/86073707;

4) від 20.10.2020 https://reyestr.court.gov.ua/Review/92315846;

5) від 20.04.2021 https://reyestr.court.gov.ua/Review/96375250;

6) від 09.08.2022 https://reyestr.court.gov.ua/Review/105723431 (залишена без змін Постановою Центрального апеляційного господарського суду від 30.11.2022 у справі № 904/2032/16 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/107799811)).

При цьому Центральний апеляційний господарський суд в постанові від 30.11.2022 у справі № 904/2032/16, серед іншого, зазначив, що:

1) «матеріали справи свідчать, що недотримання строку здійснення процедури санації у значній мірі було викликано зволіканням з боку НААН в розгляді поданих для схвалення планів санації, а також вчинення посадовими особами НААН протиправних дій щодо майнових активів ДП "ДГ "Руно";

2) «керуючим санацією ДП "ДГ "Руно" та кредиторами після введення процедури санації вживались заходи до повернення майнових активів боржника, значна частина яких до порушення провадження у справі про банкрутство без дотримання вимог законодавства була передана на баланс іншого підприємства ДП "ДГ "Затишне"»;

3) «НААН будучи органом уповноваженим управляти майном ДП "ДГ "Руно", як до порушення провадження у справі про банкрутство, так і після введення процедури санації боржника своїми діями не сприяла відновленню платоспроможності боржника, допускала порушення норм законодавства України, призводила до затягування процедури банкрутства ДП "ДГ "Руно";

4) «дії НААН щодо погодження плану санації перешкоджають здійсненню провадження у справі про банкрутство, таке непогодження шкодить інтересам кредиторів, які до затвердження плану санації не можуть отримати задоволення своїх вимог та перебувають під дією мораторію».

Так, в ухвалі від 02.02.2023 у справі №904/2082/16 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/108820477) суд встановив, що «всього до моменту постановлення ухвали від 09.08.2022 у справі №904/2082/16 було підготовлено та подано для погодження НААН України вісім редакцій плану санації: 1) 2017 року; 2) 13.11.2019; 3) 24.02.2020 року; 4) 29.04.2020 №107; 5) 04.01.2021 № 29-12-1; 6) 27.01.2021 №27.01-1; 7) 02.04.2021; 8) 14.05.2021 №14.05-1. Щодо усіх них НААН України допускалися порушення абз. 2 ч. 1 ст. 29 Закону № 2343-ХІІ».

Останній раз план санації, затверджений Комітетом кредиторів 14.04.2024 направлявся Боржником до НААН України на погодження 17.05.2024. Зазначене підтверджується:

1) Супровідним листом від 16.05.2024 вих. №16/05-1 щодо погодження плану санації ДП «ДГ «Руно» НААН» у справі 904/2032/16;

2) Описом вкладення у цінний лист (Ф 107);

3) Фіскальними чеками №№ 24, 25 від 17.05.2024;

4) Трекінгом поштового відправлення № 5236300102699.

Боржник у встановлений законом строк (10 днів) і по дату проведення судового засідання (14.01.2025) належної відповіді (тобто висновку про погодження або відмову у погодженні плану санації) від НААН України не отримав. У відповідь на адвокатський запит було отримано від НААН України Лист від 26.06.2024 №10.2-3/486, в якому НААН України стверджувало, що питання затвердження плану санації Боржника не належать до компетенції НААН України.

В обґрунтування НААН України посилалося на передання Розпорядженням №37-р ДП «ДГ "РУНО" зі сфери управління НААН України до сфери управління Фонду.

Однак, як вже було зазначено вище, таке передання не відбулося, НААН України є належним органом управління ДП «ДГ "РУНО".

А отже, НААН України допустила бездіяльність, і в порушення абз. 2 ч. 1 ст. 29 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не розглянула поданий план санації ДП «ДГ "РУНО" та не надала свій висновок про погодження або відмову у погодженні такого плану санації.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 119, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства, т. ст. 27, 28, 29, 30, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, суд

УХВАЛИВ:

1. В задоволенні заяви Фонду державного майна України б/н від 13.01.2025 про зупинення провадження у справі №904/2032/16 - відмовити

2. Клопотання вих.№02-02/377 від 22.07.2024 арбітражного керуючого Савченка В.А. про затвердження плану санації боржника у справі №904/2032/16 - задовольнити.

3. Затвердити план санації Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" (52363, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Затишне, вул. Леніна, 17; ЄДРПОУ 00846286), схвалений Комітетом кредиторів Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" Протоколом від 14.04.2024.

4. Зобов`язати керуючого санацією Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" арбітражного керуючого Савченка В.А. повідомити суд про виконання плану санації в межах строку встановленого Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

5. Зобов`язати керуючого санацією Державного підприємства Дослідне господарство "РУНО" Національної академії аграрних наук України" арбітражного керуючого Савченка В.А. виконувати свої повноваження та план санації боржника з урахуванням вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щоквартально звітувати про хід виконання плану санації перед комітетом кредиторів, звіти разом з рішенням комітету, балансами боржника і іншою фінансовою звітністю невідкладно надавати суду.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 14.01.2025 та може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя А.Є. Соловйова

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.01.2025
Оприлюднено27.01.2025
Номер документу124658350
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них:

Судовий реєстр по справі —904/2032/16

Ухвала від 14.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 21.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 14.01.2025

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Білоус В.В.

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

Ухвала від 03.01.2025

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 25.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 18.12.2024

Господарське

Велика палата Верховного Суду

Ткач Ігор Васильович

Ухвала від 11.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

Ухвала від 28.11.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Верхогляд Тетяна Анатоліївна

Ухвала від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Соловйова Анастасія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні