ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
17 липня 2009 року 13:11 № 2а-1363/09/2670
Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Літвінової А.В. при секрета рі Денисенко Ю.М., за участю пр едставників сторін:
від позивача: Стаценко М арини Анатоліїни
від відповідача: не з'явив ся
від третьої особи: за відсут ності відповідно до клопотан ня
розглянувши у судовому з асіданні адміністративну сп раву
за позовом Державна податкова інспе кція у Дніпровському районі м.Києва
до Товариство з обмеженою ві дповідальністю "КОРДО"
про скасування державної реєс трації юридичної особа
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Державна податкова ін спекція у Дніпровському райо ні міста Києва звернулась з п озовом до товариства з обмеж еною відповідальністю «КОРД О»про скасування державної р еєстрації юридичної особи.
Свої позовні вимоги позива ч обґрунтовує тим, що відпові дач не подавав до органів дер жавної податкової служби з м оменту реєстрації документи податкової та фінансової зв ітності, що є порушенням зако ну та підставою для припинен ня юридичної особи.
Позивач зазначає про поруш ення відповідачем статті 9 За кону України „Про систему оп одаткування”, згідно якої пе редбачено обов'язки платни ків податків і зборів (обов' язкових платежів) вести бухг алтерський облік, складати з вітність про фінансово-госпо дарську діяльність і забезпе чувати її зберігання у термі ни, встановлені законами, под авати до державних податкови х органів та інших державних органів відповідно до закон ів декларації, бухгалтерськ у звітність та інші документ и і відомості, пов'язані з об численням і сплатою податків і зборів (обов'язкових плат ежів), сплачувати належні сум и податків і зборів (обов'яз кових платежів) у встановлен і законами терміни.
Ухвали про відкриття пров адження у справі та призначе ння її до судового розгляду, а також повістки про виклик на правлялися відповідачу за за значеною у позовній заяві ад ресою, проте поштова кореспо нденція суду повернулась з в ідміткою пошти «за закінченн ям терміну зберігання». Зазн ачена адреса відповідає адре сі, за якою відповідач внесен ий до Єдиного державного реє стру підприємств та організа цій України. Відповідач до су ду не з'являвся, хоча був нал ежним чином повідомлений про судовий розгляд справи, відп овідно до вимог статтей 35, 37 Код ексу адміністративного судо чинства України.
Відповідач до суду не з'яв лявся, заперечень проти позо ву до суду не надавав.
Від третьої особи через кан целярію суду надійшло клопот ання про розгляд справи за ві дсутності представника Дніп ровської районної у місті Ки єві державної адміністрації .
Розглянувши подані позив ачем документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вника позивача, всебічно і по вно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об'єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, су д
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмежено ю відповідальністю «КОРДО» з ареєстроване Дніпровською р айонною у місті Києві держав ною адміністрацією 9 березня 2004 року, ідентифікаційний код юридичної особи 32884054.
Відповідач є юридичною ос обою та перебуває на податко вому обліку у державній пода тковій інспекції у Дніпровсь кому районі міста Києва з 9 бер езня 2004 року.
Згідно довідки позивача ві д 11 червня 2007 року №175/1501 відповід ач з моменту реєстрації, тобт о більше року, не подає до держ авної податкової служби пода ткових декларацій та докумен тів фінансової звітності.
Відповідно до статті 9 Закон у України „Про систему опода ткування” платники податкі в і зборів (обов'язкових п латежів) зобов'язані:
1) вести бухгалтерський облі к, складати звітність про фін ансово-господарську діяльні сть і забезпечувати її збері гання у терміни, встановлені законами;
2) подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов'язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов'язкових п латежів);
3) сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язков их платежів) у встановлені за конами терміни;
4) допускати посадових осіб державних податкових орган ів до обстеження приміщень, щ о використовуються для одерж ання доходів чи пов'язані з ут риманням об'єктів оподаткув ання, а також для перевірок з питань обчислення і сплати п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).
Пунктом 17 статті 11 Закону Укр аїни „Про державну податкову службу в Україні” встановле не право органів державної п одаткової служби звертатися у передбачених законом випа дках до суду з заявою (позовно ю заявою) про скасування держ авної реєстрації суб'єкта пі дприємницької діяльності.
Відповідно до частини перш ої статті 238 Господарського ко дексу України за порушення в становлених законодавчими а ктами правил здійснення госп одарської діяльності до суб' єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваже ними органами державної влад и або органами місцевого сам оврядування адміністративн о-господарські санкції, тобт о заходи організаційно-право вого або майнового характеру , спрямовані на припинення пр авопорушення суб'єкта господ арювання та ліквідацію його наслідків.
У відповідності до частини другої статті 38 Закону Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних та фізичних осіб-пі дприємців” підставами для по становлення судового рішенн я щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банк рутством юридичної особи, зо крема, є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.
Датою вчинення правопоруш ення, за яке може бути застосо вано адміністративно-господ арську санкцію у вигляді ска сування державної реєстраці ї, слід вважати наступний ден ь після спливу річного термі ну з моменту неподання відпо відних податкових деклараці й та іншої фінансової звітно сті.
Відповідно до частин 1 та 6 ст атті 59 Господарського кодекс у України припинення діяльно сті суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його лік відації за рішенням суду з пі дстав скасування державної р еєстрації такого суб'єкта го сподарювання.
Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна до вести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.
Згідно із частиною першою с татті 69 Кодексу адміністрати вного судочинства України д оказами в адміністративному судочинстві є будь-які факти чні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або ві дсутність обставин, що обґру нтовують вимоги і запереченн я осіб, які беруть участь у спр аві, та інші обставини, що мают ь значення для правильного в ирішення справи. Ці дані вста новлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, пока зань свідків, письмових і реч ових доказів, висновків експ ертів.
Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Отже, на підтвердження пода ння до державної податкової служби податкових деклараці й та документів фінансової з вітності відповідач мав би н адати суду або примірники ві дповідних довідок зі штампом канцелярії податкового орга ну про їх прийняття, або доказ и про їх відправлення поштою , або докази про подання декла рацій та розрахунків в елект ронній формі.
Однак таких доказів відпов ідач суду не надав.
Враховуючи, що відповідаче м більше року не подаються ор ганам державної податкової с лужби документи фінансової з вітності, а також право орган ів державної податкової служ би звертатися до суду з заяво ю (позовною заявою) про скасув ання державної реєстрації су б'єкта підприємницької дія льності, суд вважає позовні в имоги обґрунтованими та таки ми, що підлягають задоволенн ю.
Зважаючи на викладене, вра ховуючи, що в позовній заяві н аведені обставини, які підтв ерджуються достатніми доказ ами і свідчать про обґрунтов аність позовних вимог, суд вв ажає позовні вимоги обґрунто ваним та такими, що підлягают ь задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.
Керуючись статтями 35, 37, 69, 70, 71 та 158-163, 167 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити.
2. Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою від повідальністю «КОРДО»(міс то Київ, вулиця Сосницька, 10, кв .200, код ЄДРПОУ 32884054), що не пов'яз ано з банкрутством юридичної особи.
3. Постанову надіслати держа вному реєстратору Дніпровсь кого району міста Києва для в несення до Єдиного державног о реєстру запису про судове р ішення та для здійснення зах одів з припинення юридичної особи у встановленому законо м порядку.
Постанова відповідно д о статті 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.
Постанова може бути оска ржена до суду апеляційної ін станції за правилами, встано вленими статтями 185-187 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.
Суддя А.В. Літвінова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2009 |
Оприлюднено | 29.11.2010 |
Номер документу | 12470238 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Літвінова А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні