Суддя Маркосян М. В.
Справа № 644/68/25
Провадження № 2-а/644/47/25
27.01.2025
РІШЕННЯ
Іменем України
27 січня 2025 року.
Орджонікідзевський районний суд м. Харкова в складі:
головуючого судді Маркосян М.В.,
за участю секретаря судових засідань Лєпілової В.В.,
розглянувши в м. Харкові у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, за наявними у справі матеріалами адміністративний позов ОСОБА_1 до Міністерства оборони України в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення № 444-ІП від 20.12.2024 року, винесену начальником, підполковником ОСОБА_2 про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 до адміністративної відповідальності за ч. З ст. 210-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у виді штрафу у розмірі 17000 грн, а справу про адміністративне правопорушення закрити.
В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що відповідачем винесена оскаржувана Постанова, згідно якою визначено, що 17.12.2024 року о 16 год. 30 хв. у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_1 було встановлено факт порушення правил військового обліку позивачем. Відповідно до Указу Президента України № 69/2022 від 24.02.2022 «Про загальну мобілізацію», № 741/2024 від 28.10.2024 «Про продовження строку загальної мобілізації» представниками ІНФОРМАЦІЯ_5 військовозобов`язаному ОСОБА_1 17.12.2024 у приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 була вручена повістка №1411 на проходження медичного огляду (ВЛК) з метою встановлення ступеня придатності для проходження військової служби. Однак, ОСОБА_1 відмовився від проходження медичного огляду (ВЛК). Вказаними діями ОСОБА_1 порушив абз. 3 ч.1 ст.22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Позивач заперечує щодо обставин складання даної постанови та зазначає, що ОСОБА_1 не відмовлявся від проходження ВЛК, однак працівники ІНФОРМАЦІЯ_4 наполягали на проходженні Позивачем медичного огляду військово-лікарською комісією на місці та саме у час вручення повістки, на що останній їм повідомляв, що від огляду не відмовляється, але не має можливості пройти його зараз оскільки не має при собі медичної документації, що свідчить про його актуальний стан здоров`я, анамнез та хронічні захворювання.
У Позивача, під час перебування 17.12.2024 року в приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_5 , була відсутня належна медична документація, обов`язок надання якої закріплений нормами Положення № 402, адже під час проходження медичного огляду призовник (допризовник) може додатково надавати медичні документи щодо стану свого здоров`я. Дані, вказані в додатково наданих призовником (допризовником) медичних документах, мають бути враховані лікарями під час формування висновку про придатність до військової служби за станом здоров`я та внесені до ЕСОЗ. Отже, з метою проведення належного медичного огляду та винесення обґрунтованого висновку про придатність чи непридатність військовозобов`язаного, ВЛК мають бути досліджені усі наявні документи у їх сукупності.
Крім того позивачу не було надано направлення на проходження ВЛК відповідно до вимог Постанов № 402 та № 560. Щодо вручення повістки, також зазначає, що всупереч «Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 560 відповідачем не було складено акту відмови Позивача від отримання повістки ІНФОРМАЦІЯ_6 не складався, також відеозапис доведення акту відмови не відбувався. З огляду на вищезазначене, вважає, що ІНФОРМАЦІЯ_6 було порушено процедуру направлення Позивача на проходження медичного огляду (ВЛК). Отже, всі подальші акти ІНФОРМАЦІЯ_4 , складені щодо ОСОБА_1 є неправомірними.
Вважає, що оскаржувана постанова постанова № 444-ІП від 20.12.2024 носить поверхневий і загальний характер, відсутній опис обставин, встановлених під час розгляду справи, резолютивна частина постанови не містить висновку про прийняте рішення, а містить лише зазначення розміру штрафу. Крім того, оскаржувана постанова не містить жодної інформації щодо участі позивача у розгляді справи про адміністративне правопорушення. Оскаржувана постанова також не містить жодної інформації про обставини вчиненого правопорушення, зібрані під час розгляду справи про адміністративні правопорушення докази, на підставі яких уповноважена особа прийшла до висновку про винуватість позивача у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. З ст. 210-1 КУпАП
Посилаючись на викладене, позивач просить суд постанову у справі про адміністративне правопорушення складену відносно позивача скасувати, а справу про адміністративне правопорушення закрити.
Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Харкова від 08.01.2025 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін, залучено у справу у якості другого відповідача ІНФОРМАЦІЯ_7 .
13.01.2025 до Орджонікідзевського районного суду м. Харкова надійшла заява представника ІНФОРМАЦІЯ_1 про відсутність матеріалів справи в електронному суді та про неможливість вчасного подання відзиву у справу.
20.01.2025 на адресу суду від представника ІНФОРМАЦІЯ_1 надійшов відзив на позовну заяв, згідно якого він просить суд в задоволенні позову відмовити в повному обсязі. В обґрунтування заперечень проти позову посилався на те, щопозов є необґрунтованим та безпідставним. Зазначає, що під час перевірки відомостей (персональних та службових даних) узагальнених в облікових документах та внесених до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів, ІНФОРМАЦІЯ_6 було встановлено, що ОСОБА_1 на військовому обліку військовозобов`язаних перебуває в ІНФОРМАЦІЯ_6 , облікові дані не уточняв, військово лікарську комісію проходив 05.03.2014, відповідно до ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» підстав для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації не має, не заброньований на період мобілізації та на воєнний час за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, а також за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. ОСОБА_1 в присутності свідків ОСОБА_3 та ОСОБА_4 від отримання повістки про явку до військово- лікарської комісії ІНФОРМАЦІЯ_4 на 16 годину 30 хвилин 17.12.2024 відмовився, про що було складено акт від 17.12.2024 за вх. №27314 та здійснено відеофіксацію відмови. Також, 17.12.2024 року відносно правопорушника ОСОБА_1 , уповноваженою на те особою, був складений протокол №444-1 про адміністративне правопорушення передбачене ч.3 статті 210-1 Кодексом України про адміністративні правопорушення. Зазначений протокол позивач отримав особисто, що підтверджується його підписом. З метою реалізації права на захист та можливості взяти участь в засіданні, висловити заперечення, надати докази, скористатися правовою допомогою, тощо, розгляд справи був призначений на 20.12.2024 о 09 годині 00 хвилин, про що було зазначено в протоколі. Однак, ОСОБА_1 на розгляд справи не з`явився.
23.01.2025 до суду надійшла відповідь на відзив від представника позивача, в якій зазначає про незаконні дії РТЦК при затриманні ОСОБА_1 та про те, що саме саме відсутність медичних документів та порушення порядку вручення повістки стали причиною не проходження ВЛК.
Суд, дослідивши матеріали справи і встановивши фактичні обставини, дійшов наступного.
ІНФОРМАЦІЯ_1 17.12.2024 ОСОБА_1 булавручена повістка№1411згідно зякою йомунеобхідно булоприбути дляпроходження медичногоогляду (ВЛК)з метоювстановлення ступеня придатності до військової служби за адресою АДРЕСА_2 на 17.12.2024 о 16-30., тобто в той саме день, коли повістка була вручена. В зазначеній повістці, яка надана в матеріали справи відповідачем, міститься відмітка «одержав», дата «17.12.2024» та підпис ОСОБА_1 в графі «особистий підпис громадянина».
17.12.2024 оператором мобілізаційного відділення ІНФОРМАЦІЯ_1 солдатом ОСОБА_5 , було складено протокол № 444-1 про адміністративне правопорушення за ст. 210-1 КУпАП, в якому зазначено, що було встановлено порушення правил військового обліку ОСОБА_1 , а саме представниками ІНФОРМАЦІЯ_5 військовозобов`язаному ОСОБА_1 була вручена повістка №1411 на проходження медичного огляду (ВЛК) з метою встановлення ступеня придатності до військової служби, однак ОСОБА_1 відмовився від проходження медичного огляду (ВЛК), чим порушив абз.3 ч.1 ст.22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Також, у протоколі зазначено, що розгляд справи про адміністративне правопорушення відбудеться о 9-00 20 грудня 2024.
Оператором мобілізаційного відділення ІНФОРМАЦІЯ_1 солдатом ОСОБА_5 за участі оператора зв`язку ОСОБА_6 складено Акт відмови від отримання повістки №1411 на проходження ВЛК.
20 грудня 2024 року постановою ІНФОРМАЦІЯ_5 , складеною начальником Михайловим О.М., № 444-ІП по справі про адміністративне правопорушення, ОСОБА_1 було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. З ст. 210-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 17000 грн. Обставини правопорушення викладені аналогічно тим, які зазначені в протоколі № 444-1.
Судом встановлено, що 17.03.2014 року після оприлюднення Указу Президента України від 17.03.2014 №303/2014 "Про часткову мобілізацію" в Україні діє особливий період.
Указом Президента України № 64/2022введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року на 30 діб, строк дії якого неодноразово продовжувався та діє до теперішнього часу.
У зв`язку із цим, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 69/2022 "Про загальну мобілізацію" оголошено проведення загальної мобілізації (далі Указ №69/2022). Згідно пункту 4 Указу № 69/2022 призов військовозобов`язаних, резервістів та залучення транспортних засобів для забезпечення потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, інших військових формувань України здійснити в обсягах, визначених згідно з мобілізаційними планами.
Відповідно до ч.ч.1-3 ст.1 Закону України «Про військовий обов`язок та військову службу» захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України.
Військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення (далі - Збройні Сили України та інші військові формування), посади в яких комплектуються військовослужбовцями.
Військовий обов`язок включає: підготовку громадян до військової служби; приписку до призовних дільниць; прийняття в добровільному порядку (за контрактом) та призов на військову службу; проходження військової служби; виконання військового обов`язку в запасі; проходження служби у військовому резерві; дотримання правил військового обліку.
Частиною 3 ст.210-1КУпАП передбачена відповідальність саме за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, вчинене в особливий період.
Положеннями ч. 9 ст. 1 ЗУ «Про військовий обов`язок та військову службу» щодо військового обов`язку громадяни України поділяються на такі категорії: допризовники - особи, які підлягають взяттю на військовий облік; призовники - особи, які взяті на військовий облік; військовослужбовці - особи, які проходять військову службу; військовозобов`язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави; резервісти - особи, які проходять службу у військовому резерві Збройних Сил України, інших військових формувань і призначені для їх комплектування у мирний час та в особливий період.
У відповідності до ст. 21 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаний та резервістів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1487 від 30.12.2022, взяттю на персонально-первинний та персональний військовий облік в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях підлягають громадяни України з числа призовників, військовозобов`язаних та резервістів. Взяття громадян на персонально-первинний та персональний військовий облік, а також їх виключення з такого обліку здійснюється лише після взяття (зняття, виключення) зазначених громадян на військовий облік (з військового обліку) у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.
Згідно ст. 3 зазначеного Порядку для забезпечення військового обліку громадян України використовується Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов`язаних та резервістів, який призначений для збирання, зберігання, обробки та використання даних про призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
Виходячи з матеріалів справи та враховуючи викладене встановлено, що позивач є військовозобов`язаним.
Частиною3статті 210-1 КУпАПвстановлена адміністративна відповідальність за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, вчинені в особливий період.
Згідно зст. 1 Закону України «Про оборону України» особливим періодом є період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково в період після закінчення воєнних дій.
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ч. 2ст.235 КУпАП).
Таким чином, з 24.02.2022 в Україні діє особливий період.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 69/2022 «Про загальну мобілізацію» оголошено про проведення загальної мобілізації,яку в подальшому було продовжено і яка діяла станом на час притягнення позивача до адміністративної відповідальності.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» громадяни зобов`язані проходити медичний огляд для визначення придатності до військової служби згідно з рішенням військово-лікарської комісії чи відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров`я Служби безпеки України, а у розвідувальних органах України - за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки України, розвідувального органу Міністерства оборони України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони державного кордону.
Згідно ч. 1ст. 2 КАС Українизавданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень
Згідно з ч. 1ст. 77 КАС Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихст. 78 цього Кодексу.
Частиною 2ст. 77 КАС Українипередбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно зістаттею 90КАС Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Згідно із ч. 5 ст. 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» особливості проходження медичного обстеження військовозобов`язаними та резервістами під час мобілізації, на особливий період визначаються Міністерством оборони України спільно з Міністерством охорони здоров`я України.
Питання військово-лікарської експертизи вирішуються спеціальним законодавством, а саме - Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженим Наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 №402 (далі - Положення).
Військово-лікарська експертиза - це медичний огляд призовників; військовослужбовців та членів їхніх сімей (крім членів сімей військовослужбовців строкової військової служби); військовозобов`язаних, резервістів (кандидатів у резервісти); громадян, які приймаються на військову службу за контрактом; кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах, військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти та закладах фахової передвищої військової освіти (далі - ВВНЗ), ліцеїстів військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв (далі - ліцеїсти); осіб, звільнених з військової служби; визначення ступеня придатності до військової служби, навчання у ВВНЗ; встановлення причинного зв`язку захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) військовослужбовців, військовозобов`язаних, резервістів, осіб, звільнених з військової служби, а також причинного зв`язку захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв), які призвели до смерті військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби.
Військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров`я до військової служби призовників, військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів.
Медичний огляд включає в себе вивчення та оцінку стану здоров`я і фізичного розвитку громадян на момент огляду в цілях визначення ступеня придатності до військової служби, навчання за військово-обліковими спеціальностями, вирішення інших питань, передбачених цим Положенням, з винесенням письмового висновку (постанови).
Відповідно до п.6.2 розділу VI Положення на військовослужбовців, які направляються на медичний огляд ВЛК, подаються: направлення із зазначенням військового звання, прізвища, ім`я та по батькові, дати народження, місяця та року призову (прийняття) на військову службу, ТЦК та СП, яким призваний у Збройні Сили України (колишнього СРСР), попереднього діагнозу та мети огляду (направлення на огляд може бути підписане начальником штабу (від начальника штабу полку та вище) або начальником кадрового органу (від начальника управління роботи з особовим складом об`єднання та вище) із посиланням на рішення відповідного командира (начальника).
Направлення на медичний огляд ВЛК, видане військовослужбовцю, обов`язкове до виконання.
Обов`язок проходити медичний огляд підтверджений абз.4 ч. 10 ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» де вказано, що громадяни України, які підлягають взяттю на військовий облік, перебувають на військовому обліку призовників або у запасі Збройних Сил України, у запасі Служби безпеки України, розвідувальних органів України чи проходять службу у військовому резерві, зобов`язані проходити медичний огляд згідно з рішеннями комісії з питань взяття на військовий облік, комісії з питань направлення для проходження базової військової служби або військово-лікарської комісії відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров`я Служби безпеки України, а у Службі зовнішньої розвідки України, розвідувальному органі Міністерства оборони України чи розвідувальному органі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони державного кордону, - за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки України, розвідувального органу Міністерства оборони України чи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони державного кордону, відповідно.
Аналізуючи вищенаведені норми, встановлено, що відмова від проходження ВЛК суперечить чинному законодавству, адже Наказом Міністерства оборони України № 402 від 14.08.2008 чітко регламентований прямий обов`язок проходити ВЛК з метою якісного проведення призову громадян на строкову військову службу за станом здоров`я та неможливість відмовитися від проходження ВЛК.
Суд виходить з того, що проходження ВЛК є не правом, а обов`язком військовозобов`язаного, за порушення якого може наставати відповідальність.
Однак, пунктом 3.1 цього ж положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України, затвердженим Наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 №402 встановлено, що Медичний огляд військовозобов`язаних проводиться за рішенням керівників ТЦК та СП, начальників центрів рекрутингу Збройних Сил України, на підставі направлення за формою, наведеною у додатку 11 до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560, ВЛК при ТЦК та СП за місцем провадження медичної практики у закладах охорони здоров`я комунальної або державної форми власності, які мають договір із НСЗУ на пакет медичних послуг, включений до програми державних гарантій медичного обслуговування населення на відповідний рік щодо медичного огляду осіб, який організовується ТЦК та СП, лікарями, які входять до складу ВЛК при ТЦК та СП. При цьому особам віком до 45 років видається направлення з метою визначення їх придатності до служби у Десантно-штурмових військах, підрозділах спеціального призначення, на підводних човнах, надводних кораблях, у морській піхоті. Направлення реєструється в журналі реєстрації направлень на ВЛК, виданих резервістам та військовозобов`язаним для проходження медичного огляду за формою, наведеною у додатку 12 до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560, та видається військовозобов`язаному під особистий підпис.
Відповідно до пункту 74 Порядку №560 направлення реєструється в журналі реєстрації направлень на військово-лікарську комісію за формою згідно з додатком 12 та видається резервісту та військовозобов`язаному під особистий підпис. Під час вручення направлення резервістам та військовозобов`язаним під особистий підпис доводяться вимоги законодавства щодо відповідальності громадян за ухилення від військової служби під час мобілізації, у тому числі за ухилення від проходження медичного огляду за направленням районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, та строк завершення медичного огляду.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно положень частини 2 статті 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач жодного направлення на проходження медичного огляду ВЛК позивачу не надавав, опису про вручення позивачу направлення на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду спірна постанова не містить. Акт відмови від отримання повістки №1411 на проходження ВЛК, який наданий відповідачем суперечить тексту повістки №1411 від 17.12.2024, в якій зазначено, що ОСОБА_1 її отримав.
Крім того, матеріали справи не містять доказів реєстрації в журналі реєстрації направлень на військово-лікарську комісію направлення на проходження медичного огляду ВЛК позивача., а Акт відмови від отримання повістки №1411 на проходження ВЛК також визначає відмову ОСОБА_1 від отримання повістки, але не направлення. Також, пункт 2.8.6. Положення № 402 встановлює, що строки проведення медичних оглядів, а також лабораторних та інструментальних досліджень, не можуть перевищувати 4 днів. За необхідності направлення особи на додаткові лабораторні та інструментальні дослідження для отримання повної та об`єктивної інформації про стан її здоров`я, загальний строк проведення медичних оглядів, а також лабораторних та інструментальних досліджень, не може перевищувати 14 днів.
З моменту складання повістки №1411 від 17.12.2024 до моменту складання оскаржуваної постанови 20.12.2024 минуло менше 4 днів, таким чином незрозуміло як саме ІНФОРМАЦІЯ_8 було встановлено порушення відповідачем вимог законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, вчинені в особливий період, адже граничний строк проходження ВЛК, про необхідність якого було повідомлено ОСОБА_1 повісткою №1411 від 17.12.2024 ще не минув.
На підставі вищенаведеного, дослідивши надані сторонами докази, суд доходить висновку, що відповідачем не доведено належними, достатніми та допустимими доказами, законність оскарженої постанови. За таких обставин, заявлений позов про скасування постанови підлягає задоволенню.
У відповідності до положень ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. За подання позову про скасування постанови
Керуючись статтями18,19,241-246,286 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Позов ОСОБА_1 до Міністерство оборони України в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 3 ст. 210-1 КУпАП задовольнити повністю
Постанову начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 підполковника ОСОБА_2 від 20.12.2024 року № 444-ІП про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 до адміністративної відповідальності за ч. З ст. 210-1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у виді штрафу у розмірі 17000 грн. скасувати.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_3 - закрити на підставі п. 1 ст. 247 КУпАП за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань ІНФОРМАЦІЯ_2 на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 1211,20 гривень.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Другого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.
Відомості про учасників справи:
позивач: ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_9 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_3 ).
відповідач 1: ІНФОРМАЦІЯ_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_4 ),
відповідач 2: ІНФОРМАЦІЯ_7 ( АДРЕСА_5 ).
Повний текст рішення складено 27.01.2025.
Суддя Марина МАРКОСЯН
Суд | Орджонікідзевський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2025 |
Оприлюднено | 29.01.2025 |
Номер документу | 124708102 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Орджонікідзевський районний суд м.Харкова
Маркосян М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні