Справа № 488/218/25
Провадження № 1-кс/488/36/25
У Х В А Л А
іменем УКРАЇНИ
27.01.2025 року м. Миколаїв
Слідчийсуддя Корабельногорайонного судум.Миколаєва ОСОБА_1 ,розглянувши клопотанняслідчого СВвідділення поліції№3Миколаївського РУПГУНП вМиколаївській областілейтенанта поліції ОСОБА_2 укримінальному провадженні,щовнесенедо ЄРДРза за №42024152010000032 від 10.06.2024 р. про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю
ВСТАНОВИВ:
Досуду надійшлоклопотання слідчогопро наданнядозволу натимчасовий доступдо документівв межахдосудового розслідуваннякримінального провадження,що порушене 10.06.2024 року за №42024152010000032 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Згідноклопотання,в ходідосудового розслідуваннявстановлено,що ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) проведено закупівлю по об`єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва з очікуваною вартістю 3 978 109,33 грн, ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 , участь в якій прийняв ФОП « ОСОБА_3 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) із ціновою пропозицією 3 972 534,97 грн з урахуванням ПДВ.
Водночас прокурором встановлено, що у січні поточного року указаним замовником уже оголошувалось про проведення закупівлі з аналогічним предметом ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) і 22.01.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій, при цьому за результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " 3 740 218 грн.
25.04.2024на веб-ресурсі« ІНФОРМАЦІЯ_5 »оприлюднено результатиторгів,відповідно дояких переможцемвизначено ФОП« ОСОБА_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), з якими в подальшому укладено договір підряду № 224 від 10.05.2024, предметом якого було виконання ФОП « ОСОБА_3 » робіт по об?єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва». Календарним графіком виконання робіт передбачалось виконання робіт до 31.12.2024.
В подальшому,між ІНФОРМАЦІЯ_1 таФОП « ОСОБА_3 » було укладено додаткову угоду від 25.06.2024, відповідно до якого Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору підряду №224 від 10.05.2024 зменшити суму договору на 65 585,72 без ПДВ виклавши пункт 4.1. Договору та додатки, які є невід`ємною частиною договору у новій редакції.
Згідно огляду інтернет-сторінки - Єдиного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » виявлено трансакцію № 287463518 від 08.07.2024,яка булапроведена зрахунку ІНФОРМАЦІЯ_1 нарозрахунковий рахунокФОП « ОСОБА_3 » усумі 3906949,25грн з призначенням платежу: 4117461;3132;опл.за кап.рем.дор.пок.по вул.Калиниченка від в.Сімферопол.до в.Рибної у 06.24;д.224 10.05.24,д.у.1 25.06.24,р/ф.4/2024,а.1 02.07.24;Без ПДВ.
За версією органу досудового розслідування, внаслідок прийняття рішень уповноваженої особи від 14.02.2024 №89/01/2024, яким відмінено торги ІНФОРМАЦІЯ_3 , спричинено збитки місцевому бюджету більш ніж на 1 млн. грн.
Викладені факти можуть свідчити про складання, та/або видачу службовою особою органу місцевого самоврядування завідомо неправдивих офіційних документів, або внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що у кримінальному провадженні №42024152010000032 від 10.06.2024, слідчим було використано всі необхідні засоби збирання доказів, в розумінні ст. 93 КПК України, однак поставлена мета органом досудового розслідування не досягнута.
Відповідно до п. 9 Розділу 2.5 Узагальнення судової практики щодо розгляду слідчим суддею клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження від 07.12.2014 Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ, клопотання слідчих в окремих випадках ґрунтуються на необхідності правомірного доступу та вилучення речей, які можуть бути речовими доказами.
Слідчий зазначає, що документи, питання про надання тимчасового доступу до яких ініційовано у клопотанні, мають суттєве значення для даного кримінального провадження, оскільки лише за їх допомогою може бути встановлено та підтверджено факт привласнення, розтрати або заволодіння чужим майном, шляхом зловживання, службовою особою своїм службовим становищем, якщо вони вчинені у великих розмірах чи в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Вилучення оригіналів документів пояснюється необхідністю проведення їх експертного дослідження, а також запобігання можливості їх знищення та/або внесення до них виправлень в період розслідування вказаного кримінального провадження, оскільки до вчинення розслідуваного злочину може бути причетний ФОП ОСОБА_4 . Слідчий зазначає, що інший спосіб може завадити досягненню мети досудового розслідування.
Слідчий зазначає, що інший спосіб може завадити досягненню мети досудового розслідування.
У клопотанні про дозвіл на тимчасовий доступ до документів просив про його розгляд за відсутності слідчого та особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки оригінали вищевказаних документів є основним доказом у кримінальному провадженні і мають винятково важливе значення для подальшого досудового розслідування та в разі повідомлення особи про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до цих документів, існує реальна загроза їх зміни або знищення.
Ознайомившись зі змістом клопотання та доданими до нього доказами, приймаючи до уваги, що відомості, що містяться в документах, на які посилається слідчий, можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час здійснення даного досудового розслідування у кримінальному провадженні, приходжу до висновку, що клопотання обгрунтоване та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164 КПК України, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим СВ відділення поліції №3 Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області: ОСОБА_2 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення (здійснення виїмки) до оригіналів та копій документів, що знаходяться у володінні ФОП « ОСОБА_3 », ІПН НОМЕР_2 , реєстраційний номер НОМЕР_3 , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: копіїустановчих тареєстраційних документів ФОП« ОСОБА_3 »,ІПН НОМЕР_2 ,реєстраційний номер НОМЕР_3 ;копії наказівна призначеннякерівника,бухгалтера/головногобухгалтера підприємства,інших посадовихосіб,їх посадові/службовіінструкції абоінші документи,які визначаютьобсяг їхповноважень;зокрема,але невиключно: ОСОБА_4 ; копії штатного розпису ФОП « ОСОБА_4 » на період укладення та виконання досліджуваного договору підряду № 224 від 10.05.2024; оригінали договорів субпідряду, купівлі-продажу, оренди, постачання тощо з усіма додатками та первинними документами про їх виконання (специфікації, накладні, податкові накладні, сертифікати (паспорта) якості, рахунки на оплату, платіжні документи, квитанції, тощо на придбане обладнання, тощо), укладені на виконання умов договору № 224 від 10.05.2024 з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва;оригінал договору про здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва за договором підряду № 224 від 10.05.2024 або наказу про призначення особи, відповідальної за здійснення технічного нагляду у вказаному договорі, із наданням копії посадової інструкції; оригінал договору підряду № 224 від 10.05.2024 з усіма додатками та додатковими угодами, а також первинні фінансово-господарські та бухгалтерські документи, пов`язані з виконанням робіт ФОП « ОСОБА_4 » по об`єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва», в тому числі наступні оригінали документів: договори генерального підряду; договори-замовлень; договори підряду; договори купівлі-продажу; договори поставки; договори відповідального зберігання та інших договорів та угод з усіма змінами, доповненнями, додатками, специфікаціями; відомості обсягів робіт; графіків виконання робіт; договірних цін; зведених кошторисних розрахунків; оборотно-сальдових відомостей; актів виконаних робіт, актів здачі-прийомки продукції; актів приймання послуг (наданих послуг); дефектних актів; актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2В; локальних кошторисів; відомостей ресурсів; розрахунків загальновиробничих витрат; актів прихованих робіт; графіків виконання робіт; довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-3; актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт; підсумкових відомостей ресурсів; головних книг; довіреності на проходження та оплату експертизи; завдання на проектування, погоджене та затверджене замовниками робіт; розрахунків категорії складності об?єкту; договорів підряду на виготовлення проектно-кошторисної документації; документів, що підтверджують оплату послуг щодо виготовлення проектно-кошторисної документації; договорів технічного нагляду за об?єктом та документи, що підтверджують оплату наданих послуг з технічного нагляду; розрахунків одиничної вартості розцінки; протоколів узгодження параметрів розрахунку договірної ціни; платіжних доручень; рахунків-фактур; банківських виписок; платіжних доручень; накладних; звітів про витрати матеріалів; актів звірок; видаткових накладних; товарно- транспортних накладних та інших документів щодо використання матеріалів та працівників; сертифікатів на матеріали (в тому числі сертифікатів відповідності); податкових накладних; рахунків-фактур; відомостей про обсяги робіт; протоколів погодження договірної ціни; кошторисів; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати; оригінали проектно-кошторисної документацію на проведення капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Калиниченка від вулиці Сімферопольської до вулиці Рибної у Корабельному районі міста Миколаєва за договором № 224 від 10.05.2024; оригінали документів, які були складені замовником та/або підрядником на обґрунтування предмету закупівлі та його очікуваної вартості, експертних звітів, протоколів випробувань, розрахунків, листів, претензій, календарних планів виконання робіт та інших речей та документів, що стосуються виконання контракту договору № 224 від 10.05.2024.
Строк дії ухвали до 27 березня 2025 року включно.
У відповідності до статті 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корабельний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2025 |
Оприлюднено | 30.01.2025 |
Номер документу | 124720463 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Корабельний районний суд м. Миколаєва
Торжинська Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні