РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
28 січня 2025 р. Справа № 120/10433/24
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Жданкіної Наталії Володимирівни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в :
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі - позивач) з адміністративним позовною до Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення.
В обґрунтування заявлених позовних вимог представник позивача зазначила, що 28.07.2024 її довіритель звернулась до відповідача із заявою при призначення їй державної допомоги при народженні дитини та виплату компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . За результатами розгляду вказаної заяви, відповідач рішеннями від 25.07.2024 відмовив у призначенні вказаної допомоги та виплаті відповідної компенсації у зв`язку з тим, що з дати народження дитини пройшло більше 12 місяців. Вважаючи такі рішення протиправними позивач звернулась до суду з даним позовом.
Ухвалою суду від 12.08.2024 відкрито провадження у даній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін. Даною ухвалою також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву.
27.08.2024 до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечив щодо задоволення заявлених позовних вимог. Аргументуючи свою позицію відповідач зазначив, що допомога при народженні дитини призначається за умови звернення не пізніше дванадцяти місяців з дня народження дитини. Відповідач зауважив, що чинним законодавством передбачено, що у період дії воєнного стану для призначення вищевказаної допомоги один з батьків, який тимчасово перебуває за межами України, надсилає до органу соціального захисту населення за своїм зареєстрованим місцем проживання (перебування) заяву та видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини. Водночас позивач такою можливістю для своєчасного звернення за призначенням допомоги не скористалась. Відповідач наголосив, що допомога при народженні дитини та виплата компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини тісно пов`язана з фактом народження дитини і має на меті надати допомогу саме при народженні та досягнення нею 3-річного віку, відповідно, така допомога не може бути призначена за обставин, коли після народження дитини сплив значний термін. З огляду на викладене, відповідач вважає заявлені позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Дослідивши усі обставини справи та надавши їм юридичну оцінку, суд встановив наступне.
Позивач є громадянкою України, що підтверджується паспортом серії НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання - АДРЕСА_1 .
ІНФОРМАЦІЯ_1 позивач у населеному пункті Аббасіє - район Тір Ліванської Республіки народила доньку - ОСОБА_2 , батьком якої є ОСОБА_4 , що підтверджується свідоцтвом про народження НОМЕР_4 від 17.11.2021, виданим компетентним органом Ліванської Республіки, переклад на українську мову посвідчено 15.07.2022 консулом Посольства України в Ліванській Республіці за реєстровим №694.
Згідно довідки про реєстрацію особи громадянином України від 19.07.2022 №6167/19-536-082, виданим посольством України в Ліванській Республіці, ОСОБА_2 зареєстрована громадянкою України.
Згідно штампів на стор. 8 паспорту громадянина для виїзду за кордон, виданого на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , серії НОМЕР_2 , позивач в період з 09.06.2021 по 28.05.2024 перебувала на території Ліванської Республіки.
Як повідомлено в позовній заяві, 28.05.2024 позивач повернулась в Україну разом з дочкою ОСОБА_2 , що підтверджується копією паспорту для виїзду за кордон.
25.07.2024 позивач звернулась до відповідача із заявами про призначення допомоги при народженні дитини та виплату компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Рішенням від 25.07.2024 за №п/08/55768 відповідач відмовив у призначенні позивачу допомоги при народженні дитини у зв`язку з тим, що з дати народження дитини пройшло більше 12 місяців.
Також, Рішенням від 25.07.2024 за №п/08/55770 відповідач відмовив у призначенні позивачу допомоги при народженні дитини у зв`язку з тим, що з дати народження дитини пройшло більше 12 місяців.
Вважаючи такі відмови протиправними позивач звернулась до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам та встановленим обставинам справи, суд керується такими мотивами.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Гарантований державою рівень матеріальної підтримки сімей з дітьми шляхом надання державної грошової допомоги з урахуванням складу сім`ї, її доходів та віку дітей встановлено Законом України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми" від 21 листопада 1992 року № 2811-XII (далі - Закон № 2811-XII).
Ч. 1, 2 ст. 1 Закону № 2811-XII визначено, що громадяни України, в сім`ях яких виховуються та проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу у випадках та на умовах, передбачених цим Законом та іншими законами України.
Іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають в Україні, а також особи, яких визнано в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, мають право на державну допомогу нарівні з громадянами України на умовах, передбачених цим Законом, іншими законами або міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно зі ст. 3 Закону № 2811-XII призначаються такі види державної допомоги сім`ям з дітьми: 1) допомога у зв`язку з вагітністю та пологами; 2) допомога при народженні дитини; 2-1) допомога при усиновленні дитини; 4) допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування; 5) допомога на дітей одиноким матерям; 5-1) допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність.
Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та об`єднання громадян за рахунок власних коштів можуть запроваджувати додаткові види допомоги та встановлювати доплати до державної допомоги сім`ям з дітьми.
Ст. 10 Закону № 2811-XII встановлено, що допомога при народженні дитини за цим Законом надається одному з батьків дитини (опікуну), який постійно проживає разом з дитиною. Одноразова допомога, призначена опікуну, вважається власністю дитини.
За приписами ст. 11 Закону № 2811-XII допомога батькам при народженні дитини призначається на підставі свідоцтва про народження дитини. Опікунам зазначена допомога призначається на підставі рішення про встановлення опіки.
Для призначення допомоги при народженні дитини до органу праці та соціального захисту населення за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та свідоцтва про народження дитини подається одним з батьків (опікуном), з яким постійно проживає дитина, заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та копія свідоцтва про народження дитини.
Даний перелік документів є вичерпним.
Допомога батькам при народженні дитини призначається без подання документів, передбачених частинами першою та другою цієї статті, якщо відомості, необхідні для її призначення, надійшли у порядку міжвідомчої електронної взаємодії з Державного реєстру актів цивільного стану громадян під час державної реєстрації народження дитини.
Орган праці та соціального захисту населення за місцем проживання одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, має право отримувати від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій відомості, необхідні для призначення допомоги при народженні дитини.
У разі народження (встановлення опіки) двох і більше дітей допомога надається на кожну дитину.
Допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше дванадцяти місяців з дня народження дитини.
Ч. 1 ст. 12 Закону № 2811-XII передбачено, допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Умови призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, передбачених Законом України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми" визначено Порядком призначення і виплати державної допомоги сім`ям з дітьми, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1751 (далі - Порядок № 1751).
Згідно з п. 2 Порядку № 1751 державна допомога сім`ям з дітьми призначається і виплачується:
- громадянам України;
- іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають в Україні, особам, яких визнано в Україні біженцями або особами, які потребують додаткового захисту, іншим іноземцям, які мають право на державну допомогу на умовах, передбачених Законом України "Про державну допомогу сім`ям з дітьми", іншими законами або міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Призначення і виплата державної допомоги сім`ям з дітьми здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) за задекларованим (зареєстрованим) місцем проживання (перебування) заявника.
Допомога за місцем проживання (перебування) призначається за умови неотримання зазначеної допомоги за задекларованим (зареєстрованим) місцем проживання (перебування) заявника. Перевірка відомостей щодо неотримання допомоги здійснюється органами соціального захисту населення з використанням інформаційних систем.
Відповідно до п. 10 Порядку № 1751 допомога при народженні дитини надається одному з батьків дитини, опікуну, які постійно проживають разом з дитиною, з метою створення належних умов для її повноцінного утримання та виховання.
Згідно з п. 11 Порядку № 1751 для призначення допомоги при народженні дитини за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подається:
1) заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2) копія свідоцтва про народження дитини (з пред`явленням оригіналу).
Відповідно до п. 12 Порядку № 1751 допомога при народженні дитини призначається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.
Таким чином, для призначення допомоги при народженні дитини за умови пред`явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подається: заява одного з батьків, з яким постійно проживає дитина та копія свідоцтва про народження дитини (з пред`явленням оригіналу). Допомога при народженні дитини призначається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.
Також, відповідно до ст. 12 Закону України №2811-ХІІ одноразова натуральна допомога "пакунок малюка" надається у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дня народження дитини у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Для організації бюджетного фінансування вартість одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" становить три розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, встановленого законом на дату оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, та не зараховується до розміру допомоги, передбаченої частиною першою цієї статті.
Порядок та умови реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 744 (далі за текстом - Порядок № 744), визначають механізм реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020-2021 роках, що передбачає перерахування грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (далі - грошова компенсація) на поточний рахунок із спеціальним режимом використання батьків, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" (далі - спеціальний рахунок).
Пунктом 2 Порядку № 744 встановлено, що право на отримання грошової компенсації мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) (далі - отримувач) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.
Згідно з ч. 2 п. 6 Порядку № 744 грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.
Пунктом 7 Порядку № 744 передбачено, що для призначення грошової компенсації отримувач подає (надсилає) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчому органу сільської, селищної, міської ради об`єднаної територіальної громади (далі - виконавчий орган місцевої ради): заяву за формою згідно з додатком у паперовій або електронній формі із зазначенням реквізитів спеціального рахунка; документи (відомості) у паперовій або електронній формі, зазначені у пунктах 8 і 9 цих Порядку та умов.
Відповідно до п. 8 Порядку №744 до заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи: 1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов`язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально; 2) копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту; 3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України); 4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною); 5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім`ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя); 6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім`ї; 7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).
З огляду на оскаржувану відмову відповідача та матеріалів справи, позивачу відмовлено у призначенні та виплаті грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", у зв`язку з тим, що заяву подано більш ніж через 12 місяців після народження дитини.
В ході судового розгляду встановлено, позивач народила дитину ІНФОРМАЦІЯ_1 позивач у населеному пункті Аббасіє - район Тір Ліванської Республіки народила доньку - ОСОБА_2 . Отже, строк звернення за призначенням допомоги при народженні дитини, встановлений статтею 11 Закону № 2811-ХІІ, а також строк на отримання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка", встановлений статтею 12 Закону № 2811-ХІІ, сплив 08.11.2022. Із заявами про призначення відповідних допомоги та компенсації позивач звернулася у 25.07.2024, що не заперечується сторонами.
Рішеннями від 25.07.2024 відмовив у призначенні вказаної допомоги та компенсації у зв`язку з тим, що з дати народження дитини пройшло більше 12 місяців.
Суд звертає увагу, що як зазначено Верховним Судом у постанові від 14.02.2018 у справі № 591/610/16-а, ст. 8 Закону України "Про охорону дитинства" визначено, що кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за створення умов, необхідних для всебічного розвитку дитини, відповідно до законів України.
Згідно з ч. 7 ст. 7 Сімейного кодексу України, дитина має бути забезпечена можливістю здійснення її прав, установлених Конституцією України, Конвенцією про права дитини, іншими міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до ст. 3 Конвенції про права дитини, що ратифікована постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року № 789-ХІІ, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини. Держави-учасниці зобов`язуються забезпечити дитині такий захист і піклування, які необхідні для її благополуччя, беручи до уваги права й обов`язки її батьків, опікунів чи інших осіб, які відповідають за неї за законом, і з цією метою вживають всіх відповідних законодавчих і адміністративних заходів.
Допомога при народженні дитини за своєю природою є допомогою самій дитині, а не її батькам, і даний адміністративний позов фактично заявлений в інтересах дитини для її належного матеріального забезпечення.
Неможливість своєчасного звернення одним з батьків до органу, який здійснює призначення допомоги при народженні дитини, призводить до порушення інтересів дитини.
На підставі вищевикладеного, Верховний Суд дійшов висновку, що передбачене ч. 7 ст. 11 Закону № 2811-XII та п. 12 Порядку № 1751 положення про те, що допомога при народженні дитини призначається за умови, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше дванадцяти місяців з дня народження дитини, не дає підстав стверджувати, що цей термін є присічним та не може бути поновленим при наявності поважних причин.
Суд звертає увагу, що у даній адміністративній справі факт існування у позивача права на отримання соціальної допомоги при народжені дитини не оспорюється відповідачем.
Крім того, слід врахувати, що позивач з об`єктивних причин була позбавлена можливості своєчасно подати відповідну заяву, оскільки перебувала за межами України.
При цьому, у позовній заяві наголошується на тому, що не повернення в Україну після народження дитини закордоном обумовлюється військовою агресією РФ проти України.
В цьому аспекті суд зауважує, що у зв`язку з військовою агресією РФ проти України, на підставі пропозиції РНБО, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України та Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/202 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Надалі строк дії воєнного стану в Україні неодноразово продовжувався. Його дія триває донині.
Враховуючи наведене в сукупності, з метою захисту інтересів малолітньої дитини, суд дійшов висновку, що рішення відповідача від 25.07.2024 №п/08/55768 про відмову позивачу у призначенні допомоги при народженні дитини та рішення відповідача від 25.07.2024 №п/08/55770 про відмову позивачу у призначенні грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовної вимоги зобов`язального характеру, то суд зазначає таке.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Водночас, згідно п. 10 ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
При обранні способу відновлення порушеного права позивача суд виходить з принципу верховенства права щодо гарантування цього права ст.1 Протоколу № 1 до Європейської Конвенції з прав людини, як складової частини змісту і спрямованості діяльності держави, та виходячи з принципу ефективності такого захисту, що обумовлює безпосереднє поновлення судовим рішенням прав особи, що звернулась за судовим захистом без необхідності додаткових її звернень та виконання будь-яких інших умов для цього.
Таким чином, відповідача слід зобов`язати призначити та виплатити позивачеві допомогу при народженні дитини та грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд зазначає, що згідно ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
При зверненні до суду з даною позовною заявою позивачем сплачено судовий збір в сумі 1937,92 грн.
Таким чином, поверненню позивачеві за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сума у розмірі 1937,92 грн.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
в и р і ш и в :
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради від 25.07.2024 про відмову ОСОБА_1 в призначенні державної допомоги при народженні дитини.
Визнати протиправним та скасувати рішення Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради від 25.07.2024 про відмову в призначенні ОСОБА_1 грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Зобов`язати Департамент соціальної політики Вінницької міської ради призначити та виплатити ОСОБА_1 допомогу при народженні дитини.
Зобов`язати Департамент соціальної політики Вінницької міської ради призначити та виплатити ОСОБА_1 грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" при народженні дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір у сумі 1937,92 грн. (одна тисяча дев`ятсот тридцять сім гривень 92 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань з Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради.
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи:
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_3 )
Відповідач: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради (вул. Соборна, 50, м. Вінниця, 21050, код ЄДРПОУ 38782790)
Суддя Жданкіна Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2025 |
Оприлюднено | 30.01.2025 |
Номер документу | 124721326 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них сімей із дітьми |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Жданкіна Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Жданкіна Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні