Постанова
від 27.01.2025 по справі 569/19544/22
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/19544/22

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 січня 2025 року м. Рівне

Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Гордійчук Н.О. за участю представника Поліської митниці Держмитслужби Ступака А.В., представника ОСОБА_1 - адвоката Захарця О.В., розглянувши матеріали справи, що надійшли з Поліської митниці Держмитслужби про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця Німеччини, громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , у вчиненні правопорушення, передбаченого

ч.1 ст.483 МК України, -

В С Т А Н О В И В :

Постановою Рівненського міського суду Рівненської області від 01 березня 2024 року ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.483 МК України та застосовано до нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі 84 824,25 грн. з конфіскацією в дохід держави легкового автомобіля марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ». Стягнуто з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 605,60 грн.

Постановою Рівненського апеляційного суду від 13.09.2024 року поновлено захиснику ОСОБА_1 - адвокату Захарцю О.В. строк на апеляційне оскарження постанови Рівненського міського суду Рівненської області від 01 березня 2024 року; апеляційну скаргу захисника ОСОБА_1 - адвоката Захарця О.В. - задоволено частково; постанову Рівненського міського суду Рівненської області від 01 березня 2024 року відносно

ОСОБА_1 про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України - скасовано; матеріали справи за протоколом про порушення митних правил №0126/20400/22 від 31 жовтня 2022 року повернено до Рівненської митниці для додаткової перевірки та належного оформлення протоколу про порушення митних правил.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями 13 грудня 2024 року вказана справа розподілена та передана судді Гордійчук Н.О. для розгляду.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0126/20400/22 від 31.10.2022 року, 14.02.2021 року в зоні діяльності Львівської митниці громадянин України ОСОБА_2 (паспорт громадянина України для виїзду за кордон № НОМЕР_3 ) ввіз на митну територію України товар «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ».

Переміщення автомобіля через митний кордон України проведено на підставі митної декларації типу ІМ40ЕЕ №UA204020/2021/004264 від 12.02.2021 року

16.02.2021 року декларантом ТОВ «АВТОВЕСТ-БРОК» ОСОБА_3 в Рівненську митницю подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ №204020/2021/207864 для здійснення митного оформлення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 » з пакетом товаросупровідних документів: рахунком-фактурою №210213.41-CAU/BZTP від 13.02.2021 року, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_4 від 11.02.2021 року, зовнішньоекономічний контракт №21/20-СA/BZ від 29.12.2020 року, тощо.

Відправником та продавцем товару згідно із товаросупровідними документами заявлено компанію «CAUGTOUT s.r.o.» (716/24 Rybna str., Stare Mesto,11000-Prague 1, Czech Republic). Отримувачем товару згідно комерційного документу №210213.41-CAU/BZTP від 13.02.2021 року заявлено ТОВ «БІЗНЕС-ТЕП» (код ЄДРПОУ 42180404, м. Миколаїв, вул. Спаська, буд.75А/1, офіс 201).

Відповідно до комерційного рахунку №210213.41-CAU/BZTP від 13.02.2021 року, вартість товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова НОМЕР_2 » становить 5400 євро (або еквівалент 81431,28 грн. на дату здійснення митного оформлення товару).

29.08.2022 року на адресу Рівненської митниці надійшов лист Департаменту митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Державної митної служби України від 29.08.2022 року вих. № 15/15-02/7.13/3021, яким направлено відповідь митних органів Королівства Нідерланди на запит стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ».

Митними органами Королівства Нідерланди надіслано копію експортної митної декларації № 21NLKL0V6BAXQCWD53 від 11.02.2021 року та рахунку-фактури №1300262 від 11.02.2021 року, у відповідності до яких «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 » експортовано з Королівства Нідерланди на митну територію України. Відповідно до вказаних документів даний автомобіль був проданий компанією AUTOWELT GMBH@CO.KG (Schmiedestr, 14 48488 Emsbueren) громадянину України ОСОБА_4 ( АДРЕСА_2 ) за 5000 Євро (або еквівалент 169648,50 грн.)

Разом з тим, у відповідності до товаросупровідних документів, наданих до митного оформлення в Україні згідно митної декларації 16.02.2021 року, типу IМ40ДЕ № UA204020/2021/207864 встановлено розбіжності щодо відправника та одержувача товару, умов поставки а також фактурної вартості товару.

Отже, громадянин України ОСОБА_1 при переміщенні через митний кордон України транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 приховав від митного контролю реальну вартість автомобіля, та не надав митним органам документи, що містять інформацію стосовно відправника, одержувача та дійсної вартості даного автомобіля.

Статтею 74 Митного кодексу України визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) - це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.

Відповідно до пункту 3.2. Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. №651, відомості, заявлені у митній декларації декларантом або уповноваженою ним особою, є відомостями, необхідними для митних цілей.

Підпунктом г, п.1, ч1. ст. 335 Митного кодексу України визначено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи та відомості: комерційні документи на товари, що перевозяться, які містять відомості, зокрема, про найменування та адресу перевізника, найменування країни відправлення та країни призначення товарів, найменування та адреси відправника (або продавця) та отримувача товарів.

Статтею 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частиною 8 статті 264 Митного кодексу України встановлено, що з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Таким чином, громадянин України ОСОБА_1 , вчинив дії, спрямовані на переміщення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 », вартістю 169648.50 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з подання митому органу як підстави для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості, а саме, комерційного рахунку №210213.41-САU/BZTP від 13.02.2021 року, виданого продавцем «CAUGTOUT s.r.o.» (716/24 Rybna str., Stare Mesto, 11000 Prague 1, Czech Republic), що містить неправдиві відомості щодо відправника та одержувача товару, країни відправлення товару, а також фактурної вартості товару.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

На виконання постанови Рівненського апеляційного суду від 13.09.2024 року, Рівненська митниця листом повідомила Рівненському міському суду Рівненської області, що при складанні протоколу про порушення митних правил було допущено технічну помилку щодо вартості транспортного засобу, де зазначена вартість «5400 євро», однак, там вже в дужках зазначено (або еквівалент 81431,28 грн. на дату здійснення митного оформлення товару). Тобто сума 81431,28 грн. при перерахунку за курсом НБУ (33.9297) на день митного оформлення 16.02.2021 року становить 2400 євро, а не 5400 євро. Ці відомості повністю відповідають даним заявленим 16.02.2021 року декларантом ТОВ «АВТОВЕСТ-БРОК» ОСОБА_3 в митній декларації типу ІМ40ДЕ № 204020/2021/207864, поданій в Рівненську митницю для здійснення митного оформлення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ».

В судовому засіданні захисник ОСОБА_1 - адвокат Захарець О.В. просив суд закрити провадження по справі у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Представник Рівненської митниці в судовому засіданні не заперечив факту сплину строку накладення адміністративного стягнення у даній справі відповідно до вимог ст. 467 МК України. Вказав, що дане правопорушення виявлено 15.08.2022 року Департаментом Держмитслужби та повідомлення про даний факт Рівненською митницею отримано

29.08.2022 року.

Заслухавши представника Рівненської митниці Ступака А.В., представника ОСОБА_1 - адвоката Захарця О.В., дослідивши матеріали справи, оцінюючи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суд приходить до такого висновку.

Згідно з ч. 1ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Відповідно до ч. 1 ст. 489 МК України, посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до положень ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Диспозиція ч. 1 ст. 483 МК України визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Склад правопорушення, що передбачений ч.1 ст.483 МК України характеризується наступними складовими.

Об`єктом правопорушення є встановлений законодавством України порядок переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

Переміщення товарів з приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон: з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Відповідно до постанови пленуму Верховного Суду України від 3 червня 2005 року N 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Суб`єктом правопорушення є осудна особа, яка досягла 16-річного віку, а також посадова особа підприємства.

Суб`єктивна сторона правопорушення характеризується прямим умислом або необережністю.

Для кваліфікації дій за ст. 483 МК України не мають значення мотив і мета їх вчинення, а також чи настали від цього шкідливі наслідки.

Згідно п. 28 ст. 4 МК України митні правила - встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем, або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом та іншими законами України.

Таким чином, особи, які переміщують товари на митну територію України, повинні дотримуватися митних правил, визначених у Кодексі; за порушення (недотримання) цих правил у Кодексі передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ч. 1ст. 198 МК України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації та необхідні для прийняття рішення про пропуск їх через митний кордон України.

Відповідно до п.3 ч. 1ст. 196 Митного кодексу України не можуть бути пропущені через митний кордон України товари, що переміщуються через митний кордон України з порушенням вимог цього Кодексу та інших законів України.

Відповідно до ч. 1ст. 334 МК України митні органи вимагають від осіб, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України чи провадять діяльність, контроль за якою цим Кодексом покладено на митні органи, тільки ті документи та відомості, які необхідні для здійснення митного контролю та встановлені цим Кодексом.

Відповідно до ч. 2 вказаної статті особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов`язані надавати митним органам документи та відомості, необхідні для здійснення митного контролю, в усній, письмовій та/або електронній формі.

Відповідно до п.1 ч. 1ст. 335 МК України під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі такі документи та відомості : при перевезенні автомобільним транспортом: а) документи на транспортний засіб, зокрема ті, що містять відомості про його державну реєстрацію (національну належність); б) транспортні (перевізні) документи (міжнародні товаротранспортні накладні); в) визначений актами Всесвітнього поштового союзу документ, що супроводжує міжнародні поштові відправлення (за їх наявності); г) комерційні документи (за наявності) на товари, що перевозяться, які містять відомості, зокрема, про найменування та адресу перевізника, найменування країни відправлення та країни призначення товарів, найменування та адреси відправника (або продавця) та отримувача товарів; ґ) відомості про кількість вантажних місць та вид упаковки; д) найменування товарів; е) вага брутто товарів (у кілограмах) або об`єм товарів (у метрах кубічних), крім великогабаритних вантажів;

Згідно з п.24 статті 4 МК України, митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів з питань митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Згідно зі ч.ч. 1-3 ст.318 МК України, митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України. Митний контроль здійснюється виключно митними органами відповідно до цього Кодексу та інших законів України. Митний контроль передбачає виконання митними органами мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи.

Відповідно до ст.336 МК України, митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами митних органів шляхом: 1) перевірки документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу надаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України; 2) митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян); 3) обліку товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України; 4) усного опитування громадян та посадових осіб підприємств; 5) огляду територій та приміщень складів тимчасового зберігання, митних складів, вільних митних зон, магазинів безмитної торгівлі та інших місць, де знаходяться товари, транспортні засоби комерційного призначення, що підлягають митному контролю, чи провадиться діяльність, контроль за якою відповідно до цього Кодексу та інших законів України покладено на митні органи; 6) перевірки обліку товарів, що переміщуються через митний кордон України та/або перебувають під митним контролем; 7) проведення документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи, у тому числі своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 8) направлення запитів до інших державних органів, установ та організацій, уповноважених органів іноземних держав для встановлення автентичності документів, поданих митному органу; 9) пост-митний контроль.

Відповідно до ч.1 ст. 467 МК України, якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються митними органами або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом.

Вирішуючи питання щодо встановлення дати виявлення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, суд вважає, що нею слід вважати день, коли уповноважений орган об`єктивно мав можливість поза усяким сумнівом виявити ознаки правопорушення в діях особи, після чого зобов`язаний був невідкладно скласти протокол за встановленою законом формою та зібрати в розумні строки необхідні докази.

Як вбачається з наявних у справі та досліджених судом доказів, митному органу про порушення ОСОБА_1 митних правил достовірно стало відомо з дня отримання ним листа Депаратменту митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Державної митної України від 29.08.2022 року вих. № 15/15-02/7.13/3021, яким направлено відповідь митних органів Королівства Нідерланди на запит стосовно перевірки автентичності документів, на підставі яких здійснено митне оформлення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN GOLF», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 »

Лист надійшов до Державної митної служби України, як центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику та відповідно до ч. 3 ст. 493 МК України може здійснювати провадження у будь-якій справі про порушення митних правил, порушеній будь-яким митним органом України.

Відтак, датою виявлення правопорушення судом встановлено дата отримання відповіді митних органів Королівства Нідерланди Державною митною службою України, а саме 29.08.2022 року.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями до Рівненського міського суду Рівненської області протокол про порушення митних правил ОСОБА_1 надійшов 27.12.2022 року

З моменту виявлення до надходження протоколу про порушення митних правил до суду сплив термін строком 3 місяці 29 днів (з 29.08.2022 по 27.12.2022).

Матеріали справи за протоколом про порушення митних правил №0126/20400/22 від 31 жовтня 2022 року повернуто до Рівненської митниці для додаткової перевірки та належного оформлення протоколу про порушення митних правил. З Рівненської митниці справа повернута до Рівненського міського суду Рівненської області з листом щодо виявлених Рівненським апеляційним судом розбіжностей у вартості переміщеного через кордон товару - 13.12.2024 року.

З моменту винесення постанови Рівненського апеляційного суду від 13.09.2024 року, направлення справи до Рівненської митниці для додаткової перевірки та належного оформлення протоколу до повторного надходження справи до суду пройшло 3 місяці 1 день.

Відтак, шість місяців з дня виявлення правопорушення вже сплинуло, що унеможливлює накладення адміністративного стягнення судом на особу за порушення митних правил.

Згідно з п. 7 ст. 247 КУпАП, провадження по справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків накладення адміністративного стягнення.

Верховний Суд у складі колегії суддів Третьої судової палати Касаційного цивільного суду в постанові від 29 квітня 2020 року (справа № 686/4557/18) підтверджує цю правову позицію, згідно з якою «закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків притягнення до адміністративної відповідальності, передбачених статтею 38 КУпАП, не є реабілітуючою, тобто не є обставиною, яка спростовує факт наявності вини особи в скоєнні адміністративного правопорушення».

Враховуючи, що на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчилися строки накладення адміністративного стягнення, передбачені ч.1 ст.467 МК України, провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю на підставі п.7 ч.1 ст.247 КУпАП.

Керуючись ст. 33, 38, 247 КУпАП, ст.ст. 467, 483, 489, 495, 497-498, 527-529 Митного кодексу України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК Українизакрити на підставі

п.7ч.1ст.247 КУпАП у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови до Рівненського апеляційного суду через Рівненський міський суд Рівненської області.

Суддя Н.О. Гордійчук

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення27.01.2025
Оприлюднено30.01.2025
Номер документу124751523
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —569/19544/22

Постанова від 27.01.2025

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Гордійчук Н. О.

Постанова від 13.09.2024

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Ковальчук Н. М.

Постанова від 13.09.2024

Адмінправопорушення

Рівненський апеляційний суд

Ковальчук Н. М.

Постанова від 01.03.2024

Адмінправопорушення

Рівненський міський суд Рівненської області

Крижова О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні