Рішення
від 29.01.2025 по справі 520/31958/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

29 січня 2025 року № 520/31958/24

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Рубан В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЙ АГРО ЮНІОН" (вул. Рибалка, буд.47В, кв.86,м. Харків, 61095, код ЄДРПОУ39314351) до Головного управління ДПС у м. Києві, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України (вул. Шолуденка, буд.33/19,м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ44116011), Державної податкової служби України (пл. Львівська, буд.8,м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ3005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙ АГРО ЮНІОН", звернувся з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011) про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙ АГРО ЮНІОН (код ЄДРПОУ 39314351) №2681/26-15-04-16-14 від 12.10.2023 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) поновити реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙ АГРО ЮНІОН (код ЄДРПОУ 39314351) платником податку на додану вартість з 01.03.2020 (дати отримання свідоцтва платника податку на додану вартість) шляхом внесення відповідного запису до Реєстру платників податку на додану вартість із збереженням індивідуального податкового номера 393143510078;

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) поновити облікові дані, записи та стан рахунків інтегрованої картки Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙ АГРО ЮНІОН (код ЄДРПОУ 39314351) в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА) щодо суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, які були наявні - до прийняття рішення від 12.10.2023 року №2681/26-15-04-16-14 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість;

- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відповідачів на користь Позивача судові витрати зі сплати судового збору та витрат на професійну правничу допомогу адвоката.

Ухвалою від 26.11.2024р. прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито спрощене провадження.

Ухвалою від 27.12.2024 р. представника відповідача Головного управління ДПС у м. Києві, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України про залишення без розгляду залишено без задоволення.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що рішення відповідача про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙ АГРО ЮНІОН є протиправним та таким, що суперечить нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини, тому підлягає скасуванню, оскільки: у вказаний період (вересень 2022 - серпень 2023) позивач здійснював господарські операції, зокрема, щодо формування податкового кредиту; з даного спірного рішення, зокрема, із висновку комісії взагалі не вбачається висновку про анулювання позивачу статусу платника ПДВ; таке рішення податковий орган повинен надіслати такому платнику протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації. Анулювання реєстрації позивача здійснено 12.10.2023, а рішення про анулювання надіслано 30.10.2023, тобто з порушенням встановленого строку.

Представником відповідача Головного управління ДПС у м. Києві, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України, у поданому до суду відзиві на позов вказано, що відповідач проти заявленого позову заперечує з підстав його необґрунтованості та недоведеності. При цьому, представником відповідача вказано, що оскаржуване позивачем рішення прийняте у відповідності до норм діючого законодавства.

Представником відповідача Державної податкової служби України надано відзив на позовну заяву, згідно якого зазначено, що Державна податкова служба України не погоджується з позовними вимогами та вважає їх безпідставними і такими, що не підлягають задоволенню.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, проаналізувавши доводи позову, відзиву на нього, суд зазначає наступне.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙ АГРО ЮНІОН" зареєстровано з 2014 року в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи та присвоєно код за ЄДРПОУ 39314351, є платником податку на додану вартість.

Рішенням ГУ ДПС у м. Києві від 19.10.2023 року №2681/26-15-04-16-14 анульована реєстрація платником ПДВ ТОВ «Скай Агро Юніор» відповідно до підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 Податкового Кодексу України на підставі довідки про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних місяців від 11.10.2023 року №2681/26-15-04-16-13.

Згідно довідки та за даними інформаційних баз ДПС України позивач протягом 12 послідовних податкових місяців за період з вересня 2022 року по серпень 2023 року подавав податкові декларації з податку на додану вартість з показниками, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Примірник вказаного рішення направлений листом №3322/6/26-15-04-16-08 за місцезнаходженням ТОВ "Скай Авто Юніон" рекомендованим листом з повідомленням про вручення на адресу: вул. Панаса Мирного, б.11, кв.1/25, м. Київ,01011.

Згідно даних ЄРПН за період з 01.09.2022 до 31.08.2023 ТОВ "Скай Агро Юніон" не здійснював реєстрації в ЄДПН податкових накладних/розрахунків коригування щодо постачання товарі (послуг).

Товариство зазначило, що у вказаний період (вересень 2022 серпень 2023) відсутня пасивна поведінка, оскільки позивач здійснював господарські операції, зокрема, в ЄРПН за вказаний період, зареєстровано 18 податкових накладних, щодо придбання позивачем товарів(послуг) на суму ПДВ 8490,68 грн.

Крім того, судом встановлено, що ТОВ "Скай Агро Юніон" 06.08.2024 подано заяву щодо реєстрації платником ПДВ, за результатами розгляду якої з 01.09.2024 зареєстровано платником ПДВ з індивідуальним номером 393143520378.

Вважаючи рішення про анулювання реєстрації протиправним, позивач оскаржив його до суду.

Відповідно до підпунктів 49.2, 49.4 статті 49 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Статтею 184 Податкового кодексу України визначено порядок та підстави анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Відповідно до пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо: а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної статтею 181 цього Кодексу, за умови сплати суми податкових зобов`язань у випадках, визначених цим розділом; б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов`язань із податку у випадках, визначених цим розділом; в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість; г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту; ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними; д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута; е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб`єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду; є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність; з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 пункту 180.1 статті 180 цього Кодексу) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Згідно з пунктом 184.2 статті 184 Податкового кодексу України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті «а» пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату, зокрема, прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації.

Відповідно до пункту 184.3 статті 184 Податкового кодексу України контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам пункту 184.1 цієї статті.

Пунктом 184.10 статті 184 Податкового кодексу України встановлено, що про анулювання реєстрації платника податку контролюючий орган зобов`язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації.

Пунктами 184.5-184.6 статті 184 Податкового кодексу України передбачено, що з моменту анулювання реєстрації особи як платника податку така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, складання податкових накладних. У разі анулювання реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.

Аналогічні за змістом приписи закріплені у Положенні про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 1130 від 14 листопада 2014 року (далі - Положення № 1130), яке розроблене відповідно до розділів I, II, V, XIV, XVIII Податкового кодексу України та інших нормативно-правових актів, визначається порядок: реєстрації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податку на додану вартість; ведення реєстру платників податку на додану вартість (далі - Реєстр); присвоєння індивідуального податкового номера платника податку на додану вартість; оприлюднення даних з Реєстру; перереєстрації платників податку на додану вартість; ведення документації при реєстрації/анулюванні реєстрації платників податку на додану вартість; формування і надання витягів та довідок з Реєстру.

Згідно з пунктом 5.5 Положення № 1130 контролюючі органи здійснюють постійний моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру, та приймають рішення про анулювання реєстрації платників ПДВ у разі існування відповідних підстав.

Рішення про анулювання реєстрації за самостійним рішенням контролюючого органу приймаються за наявності відповідних підтвердних документів (відомостей).

Такими документами є, зокрема, довідка про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстр (перелік) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях (податкових розрахунках) протягом 12 послідовних податкових місяців (підстава - підпункт «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу). У реєстрі (переліку) зазначаються дані про реєстрацію особи платником ПДВ та по кожній декларації (податковому розрахунку) - податковий період, дата надходження декларації (податкового розрахунку) до контролюючого органу, загальні обсяги постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту звітного періоду, вказані у відповідних рядках та колонках податкової декларації (податкового розрахунку) (підпункт 3 абзацу 3 пункту 5.5. Наказу №1130).

Відповідно до пункту 5.6 Наказу № 1130 за наявності зазначених підтверджуючих документів (відомостей) контролюючий орган за місцем перебування на обліку платника податків приймає рішення про анулювання реєстрації особи - платника ПДВ незалежно від здійснення контролюючим органом документальних та камеральних перевірок такої особи і їх результатів, а також обов`язку такої особи бути зареєстрованою та/або нараховувати чи сплачувати податок на додану вартість відповідно до законодавства.

Отже, анулювання реєстрації платника податку за рішенням податкового органу на підставі підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України можливе за таких обставин: неподання платником податку на додану вартість декларацій з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або подання такої декларації з податку на додану вартість з показниками про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту.

Такі обставини мають підтверджуватись як самими деклараціями з податку на додану вартість, так і довідкою про подання/неподання платником ПДВ контролюючому органу декларації з податку на додану вартість протягом 12 послідовних податкових місяців та/або реєстром (переліком) податкових декларацій (податкових розрахунків) особи за 12 послідовних податкових місяців, які свідчать про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов`язання чи податкового кредиту у таких деклараціях.

Окремо слід звернути увагу на те, що Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.

З метою реалізації необхідних заходів щодо підтримки військових і правоохоронних підрозділів у відбитті збройного нападу російської федерації та забезпечення прав і обов`язків платників податків Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 3 березня 2022 року № 2118-IX, який набрав чинності 7 березня 2022 року.

Законом № 2118-IX підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнений пунктом 69.

Відповідно до підпункту 69.1. пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України (зі змінами, внесеними Законом від 12 травня 2022 року № 2260-IX) у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо, зокрема, подання звітності, у тому числі передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для звітності, що подається за річний звітний (податковий) період), граничний термін подання якої припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року, I квартал 2022 року (для звітності, що подається за квартальний звітний (податковий) період) та звітності за лютий - травень 2022 року (для звітності, що подається за місячний звітний (податковий) період), за умови подання такої звітності до контролюючого органу не пізніше 20 липня 2022 року.

Відтак, з набранням чинності Законом № 2260-IX передбачене підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України звільнення від відповідальності поставлене в залежність від підтвердження у визначеному законодавством порядку можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язку, зокрема, щодо дотримання термінів подання звітності.

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 29 липня 2022 року №225 затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, який зареєстрований у Міністерстві України 25 серпня 2022 року за № 967/38303.

У вказаному Порядку наведені підстави неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів).

Крім того, пунктом 3 Порядку встановлено, що у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо) разом з вичерпним переліком документів (копій документів), інформації, що підтверджують неможливість платника податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок.

Відповідно до пункту 4 розділу II Порядку №225, зокрема до платників податків, у яких після дати набрання чинності Порядком №225 з`явилася можливість подати до контролюючого органу заяву та документи (копії документів), інформацію про відсутність можливості виконання податкових обов`язків, застосовуються такі правила.

У разі відсутності у платника податків можливості подати таку заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію у строки, визначені пунктом 3 розділу II, платник податків подає заяву та відповідні документи (копії документів), інформацію одночасно з набуттям можливості виконання одного із податкових обов`язків (реєстрації податкової накладної, подання звітності, сплати невиконаного податкового зобов`язання тощо) таким платником податку, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за виконанням якого покладено на контролюючий орган, але не пізніше 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платника податків.

Матеріалами справи підтверджено, та не заперечується сторонами, що у вказаний в оскаржуваному рішенні періоді та на час прийняття спірного рішення позивачем не подана відповідна заява до контролюючого органу про відсутність можливості подання звітності, відтак не вчинено обов`язкової дії, яка б звільняла позивача як платника податків від відповідальності за несвоєчасне виконання податкового обов`язку.

Щодо посилання позивача на висновки викладені у постанові Верховного Суду від 30 листопада 2022 року у справі №380/8687/20, то суд звертає увагу на те, що у вказаній справі неможливість формувати податкові зобов`язання та податковий кредит у вказаний період, була обумовлена накладенням арешту на суми податку на додану вартість Товариства в системі електронного адміністрування ПДВ судом, який активно оскаржувався Товариством в судовому порядку.

У цій же ж справі позивач фактично доводить здійснення у спірний період господарських операцій, проте не доводить активної поведінки в частині здійснення свого податкового зобов`язання перед державою.

Відтак правовідносини у вказаних справах не можуть вважатися подібними.

Вказані висновки узгоджуються з позицією Верховного Суду, яка викладена в постанові 17.09.2024 року справа №280/10300/23.

Заперечуючи правомірність рішення ГУ ДПС у м. Києві, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, позивач посилався на що у вказаний період (вересень 2022 серпень 2023) здійснював господарські операції, зокрема, щодо формування податкового кредиту.

Суд зауважує, що згідно даних ЄРПН по за період з 01.09.2022 до 31.08.2023 ТОВ «Скай Агро Юніон» не здійснював реєстрацію в ЄРПН податкових накладних/ розрахунків коригування щодо постачання товарів(послуг).

Водночас, в ЄРПН за вказаний період, зареєстровано 18 податкових накладних щодо придбання ТОВ «Скай Агро Юніон» товарів(послуг) на суму ПДВ 8 490,68 грн.

Відповідно до пункту 49.2 статті 49 Кодексу платник податків зобов`язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

Відповідно до абзацу 2 пункту 198.3 статті 198 Кодексу нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Факти складання постачальниками ТОВ «Скай Агро Юніон» податкових накладних у звітних податкових періодах з 01.09.2022 до 31.08.2023, щодо постачання товарів(послуг), які зареєстровано постачальниками в ЄРПН свідчать, що ТОВ «Скай Агро Юніон» протягом податкових періодів з 01.09.2022 до 31.08.2023 мав показники для декларування по ПДВ, при цьому подавав податкову звітність за періоди вересень-грудень 2022 року та січень-серпень 2023 року з показниками, які свідчать про відсутність діяльності.

На підставі ведення окремого обліку операцій з придбання послуг згідно з пунктом 201.14 статті 201 Кодексу, зведені результати такого обліку відповідно до пункту 201.15 статті 201 Кодексу повинні бути відображені в податкових деклараціях з ПДВ.

Отже, платник ТОВ «Скай Агро Юніон» при наявності показників для декларування, а саме, операцій з придбання товарів(послуг) протягом податкових періодів з 01.09.2022 до 31.08.2023, зобов`язаний подавати податкові декларації з ПДВ за звітні(податкові) періоди з 01.09.2022 до 31.08.2023 згідно з вимогами пункту 49.2 статті 49 Кодексу та пункту 9 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 № 21 з використанням права на включення до податкового кредиту сум ПДВ, протягом 365 календарних днів з дати складання податкових накладних/розрахунків коригування відповідно до положень пункту 198.6 статті 198 Кодексу.

Щодо посилання позивача на порушення строків направлення рішення суд зазначає, що вказані обставини відбулись після прийняття спірного рішення, отже на його правомірність не впливають.

З огляду на викладене суд вважає доводи позивача безпідставними та такими, що не спростовують правомірність оскаржуваного рішення контролюючого органу.

Таким чином, суд дійшов висновку про правомірність та обґрунтованість рішення Головного управління ДПС у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю СКАЙ АГРО ЮНІОН №2681/26-15-04-16-14 від 12.10.2023 року, в зв`язку з чим підстави для задоволення позовних вимог відсутні.

Враховуючи вищевикладене, в задоволенні позову належить відмовити.

Судові витрати розподіляються відповідно до статті 139 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов залишити без задоволення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Рубан В.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.01.2025
Оприлюднено31.01.2025
Номер документу124778280
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/31958/24

Ухвала від 03.03.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 29.01.2025

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 27.12.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

Ухвала від 26.11.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Рубан В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні