У Х В А Л А
29 січня 2025 року Справа № 580/1/25 м. Черкаси Черкаський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Янківської В.П., розглядаючи у порядку письмового провадження справу за позовом приватного підприємства Еліт-Транс до Виконавчого комітету Черкаської міської ради, Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
встановив:
01 січня 2025 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернулося приватне підприємство Еліт-Транс до Виконавчого комітету Черкаської міської ради, Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, в якій просить:
1) визнати неправомірною бездіяльність виконавчого комітету Черкаської міської ради щодо неналежного розгляду заяви приватного підприємства Еліт-Транс від 10.12.2024 р. за №635 про внесення змін до п.п.2.1.24 п.2.1 адміністративно-правового Договору №17-21 від 06.05.2021 р. про зменшення рухомого складу автотранспорту на міському автобусному маршруті №7 Вантажний порт - вул. Генерала Момота в м. Черкаси та визнати протиправною відмову відповідача-1 у задоволенні заяви ПП Еліт-Транс від 10.12.2024 р. за №635, яка викладена у повідомленні заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Беззубенка В. від 16.12.2024 за №18970/32245-01-19 Про розгляд звернення;
2) зобов`язати виконавчий комітет Черкаської міської ради повторно розглянути на найближчому засіданні виконавчого комітету заяву Приватного підприємства Еліт-Транс від 10.12.2024 р. за №635 про внесення змін до п.п.2.1.24 п.2.1 Договору №17-21 від 06.05.2021 р., щодо зменшення рухомого складу автотранспорту на міському автобусному маршруті №°7 Вантажний порт - вул. Генерала Момота в м. Черкаси, та прийняти за наслідками вирішення цього звернення позивача рішення у формі правового акту індивідуальної дії (ненормативного характеру);
3) визнати неправомірними дії Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради щодо складання Акту перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт та умов Договору від 11.12.2024 р. №4;
4) визнати протиправним повідомлення Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради від 13.12.2024 р. №313/06-24 про застосування до ПП Еліт-Транс фінансових санкцій у розмірі 50 неоподатковуваних доходів громадян.
Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 06.01.2025 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.
Представником позивача подано до суду заяву про уточнення позовних вимог, в якій просить:
1) визнати неправомірною бездіяльність виконавчого комітету Черкаської міської ради щодо неналежного розгляду заяви Приватного підприємства «Еліт-Транс» від 10.12.2024 р. за №635 про внесення змін до п.п.2.1.24 п.2.1 адміністративно-правового Договору №17-21 від 06.05.2021 р. щодо зменшення кількості рухомого складу автотранспорту позивача на міському автобусному маршруті №7 «Вантажний порт вул. Генерала Момота» в м. Черкаси, а також визнати протиправною відмову відповідача-1 у задоволенні заяви ПП «Еліт-Транс» від 10.12.2024 р. за №635, яка викладена у повідомленні заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Беззубенка В. від 16.12.2024 р. за №18970/32245-01-19 «Про розгляд звернення»;
2) зобов`язати Виконавчий комітет Черкаської міської ради повторно розглянути на найближчому засіданні виконавчого комітету заяву Приватного підприємства «Еліт-Транс» від 10.12.2024 р. за №635 про внесення змін до п.п.2.1.24 п.2.1 Договору №17-21 від 06.05.2021 р., щодо зменшення рухомого складу автотранспорту на міському автобусному маршруті №7 «Вантажний порт вул. Генерала Момота» в м. Черкаси, та прийняти за наслідками вирішення цього звернення позивача рішення у формі правового акту індивідуальної дії (ненормативного характеру);
3) визнати неправомірними дії Департаменту дорожньо-транспортної Документ сформований в системі «Електронний суд» 23.01.2025 5 інфраструктури та екології Черкаської міської ради щодо складання відносно ПП «Еліт-Транс» Актів перевірок додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт та умов Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом від 11.12.2024 р. за №4, від 30.11.2024 р. за №11 та від 07.01.2025 р. за №2;
4) визнати протиправним (незаконним) повідомлення Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради від 13.12.2024 р. №313/06-24 про застосування до ПП «Еліт-Транс» фінансових санкцій у розмірі 50 неоподатковуваних доходів громадян; - визнати протиправним повідомлення Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради від 30.12.2024 р. №228/06-24 про застосування до ПП «Еліт-Транс» фінансових санкцій у розмірі 50 неоподатковуваних доходів громадян;
5) визнати протиправним повідомлення Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради від 08.01.2025 р. №06/06-25 про застосування до ПП «Еліт-Транс» фінансових санкцій у розмірі 50 неоподатковуваних доходів громадян.
Визначаючись щодо прийняття заяви позивача про уточнення позовних вимог суд зазначає таке.
В силу частини першої статті 47 КАС України позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.
Згідно з частиною другою статті 262 КАС України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
Таким чином, заява про уточнення позовних вимог подана з додержанням строку встановленого КАС України та відповідає вимогам ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому підлягає прийняттю до розгляду.
Крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, відповідач має право визнати позов повністю або частково, подати відзив на позовну заяву.
Згідно до частинами 5, 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Враховуючи вищевикладене суд приймає заяву представника позивача про збільшення позовних вимог.
Керуючись статтями 47, 160, 162, 241, 243, 248, КАС України суд
ухвалив:
Заяву представника позивача про уточнення позовних вимог прийняти до розгляду.
Розгляд справи продовжити проводити з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення суддею та оскарженню не підлягає.
СуддяВалентина ЯНКІВСЬКА
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2025 |
Оприлюднено | 31.01.2025 |
Номер документу | 124778749 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Валентина ЯНКІВСЬКА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні