Постанова
від 28.01.2025 по справі 160/20079/24
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

28 січня 2025 року м. Дніпросправа № 160/20079/24Суддя І інстанції Бухтіярова М.М.

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Чепурнова Д.В. (доповідач),

суддів: Шальєвої В.А., Сафронової С.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» звернулося до суду з вищевказаним позовом, в якому, просило:

-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровської області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: від 11.04.2024 №10886176/42156652 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024;

-зобов`язати Державну податкову службу України прийняти та зареєструвати податкову накладну Товариство з обмеженою відповідальністю «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42156652), а саме: податкову накладну №2 від 19.01.2024 датою її подання.

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що в рішеннях про відмову в реєстрації податкової накладної не зазначено підкреслень тих документів, які на думку контролюючого органу не надані, що робить це рішення формальним, та таким, що не гуртується на результатах аналізу пакету документів платника податків, які надавалися до перевірки і свідчать про реальний характер господарської операції.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2024 року позов було задоволено.

Не погодившись з прийнятим рішенням Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просило рішення суду скасувати та прийняти нове рішення яким відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі. Зазначає, що суд першої інстанції неправильно встановив обставини у справі, оскільки Комісією відмовлено у реєстрації ПН/РК у зв`язку з ненаданням повного пакету первинних документів, а позивач дані обставини жодним чином не спростував. Судом першої інстанції не враховано, що обов`язок підтвердити реальність операції за якими було складено податкові накладні виникає у платника податку з моменту зупинення такої податкової накладної, а для отримання відповідної податкової вигоди такий платник податків зобов`язаний надати первинні документи до Комісії регіонального рівня, що ним були складені відповідно до Закону № 996-XIV. Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області у межах свої повноважень та у спосіб, що передбачений Законом надано оцінку тим документам які було подано платником податку, але у зв`язку з тими підставами на яких ґрунтується оскаржуване рішення, йому було відмовлено у такій реєстрації у зв`язку з недоведеністю реальності господарської операції.

У письмовому відзиві на апеляційну скаргу ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» просить відмовити у її задоволенні та залити без змін рішення суду першої інстанції.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом норм матеріального права, правову оцінку досліджених судом доказів у справі, суд апеляційної інстанції приходить до висновку що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» зареєстроване 24.05.2018 за ідентифікаційним кодом 42156652, про що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вчинено запис про державну реєстрацію юридичної особи; з 24.05.2018 перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області (Правобережна ДПІ (Чечеловський район м. Дніпра) як платник податків; місцезнаходження юридичної особи: 49000, м. Дніпро, вул. Робоча, буд.8-Б.

Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основний вид економічної діяльності товариства за КВЕД є: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; серед інших видів є: 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 38.32 Відновлення відсортованих відходів; 68.31 Агентства нерухомості; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.42 Оптова торгівля одягом і взуттям; 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами.

Позивач є платником податку на додану вартість з 01.07.2018, індивідуальний податковий номер 421566504660.

18.10.2023 між ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» (виконавець) та ТОВ «Краматорський завод спеціального кріплення» (замовник) укладено договір №181023-1, предметом якого виконавець приймає на себе зобов`язання виготовити, доставити і змонтувати комплект елементів конструкції (далі Модульна конструкція) в товарній номенклатурі, кількості. Ціні, погодженні «Сторонами», згідно з комерційною пропозицією, що є Додатком №1 до даного Договору, і в строки, відповідно до умов даного Договору) (пункт 1.1. Договору).

«Замовник» зобов`язується прийняти та оплатити «Модульна конструкція» на умовах цього Договору (пункт 1.2 Договору).

Вироби виготовляються «Виконавцем» з власного матеріалу власними силами та засобами (пункт 1.3 Договору).

Відповідно до пунктів 3.1 3.6 Договору загальна вартість Договору, згідно з матеріалами та роботами, зазначеними у Додатку №1, становить 660 000,00 гривень (шістсот шістдесят тисяч гривень).

Платіж у розмірі 100 000 гривень здійснюється протягом 5 (п`яти) банківських днів з моменту підписання «Сторонами» цього договору,

Платіж у розмірі 200 000 гривень здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання «Сторонами» цього договору.

Платіж у розмірі 100 000 гривень здійснюється протягом 40 (сорока) банківських днів з моменту «Сторонами» цього договору.

Платіж у розмірі 100 000 гривень здійснюється протягом 50 (п`ятдесяти) банківських днів з підписання «Сторонами» цього договору.

Залишок здійснюється протягом 5 (п`яти) банківських днів з моменту підписання «Сторонами» акта прийому передачі комплекту «Модульної конструкції» та виконання робіт з монтажу.

Відповідно до пункту 4.1 Договору «Модульна конструкція» згідно із Додатком №1 здійснюється не пізніше 20 січня 2024 року за умови дотримання «Сторонами» умов цього Договору.

За змістом пункту 8.1 Договору він набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024.

18.10.2024 між сторонами погоджено Додаток 1 до Договору №181023-1 від 18.10.2023, яким затверджено комплектацію, об`єми виконаних робіт, що входять у поняття «Модульна конструкція» в цьому договорі.

Згідно з платіжною інструкцією №129 від 19.10.2023 ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» здійснило оплату ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» згідно Договору №181023-1 від 18.10.2023, у сумі 100000,00 грн., в тому числі ПДВ 16666,67 грн.

Згідно з платіжною інструкцією №138 від 25.10.2023 ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» здійснило оплату ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» згідно Договору №181023-1 від 18.10.2023, у сумі 200000,00 грн., в тому числі ПДВ 33333,33 грн.

Згідно з платіжною інструкцією №259 від 22.11.2023 ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» здійснило оплату ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» згідно Договору №181023-1 від 18.10.2023, у сумі 100000,00 грн., в тому числі ПДВ 16666,67 грн.

Згідно з платіжною інструкцією №290 від 04.12.2023 ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» здійснило оплату ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» згідно Договору №181023-1 від 18.10.2023, у сумі 100000,00 грн., в тому числі ПДВ 16666,67 грн.

Згідно з платіжною інструкцією №421 від 19.01.2024 ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» здійснило оплату ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» згідно Договору №181023-1 від 18.10.2023, у сумі 160000,00 грн., в тому числі ПДВ 26666,67 грн.

Актом приймання-передачі майна №1 від 19.01.2024 за Договором №181023-1 від 18.10.2023, складеного на виконання п. 4.1 Договору 181023-1 від 18.10.2023 між ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» та ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД», засвідчено передачу виконавцем замовнику наступне майно: модульна конструкція, одиниця виміру комплект, кількість 1, оціночна вартість 660000,00 грн., а також те, що майно передане повністю відповідно до умов зазначеного вище Договору, зауважень до якості і кількості майна немає.

На дату виникнення податкових зобов`язань позивачем було оформлено та подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №2 від 19.01.2024 на загальну суму 160000,00 грн., у тому числі ПДВ 26666,67 грн.

Податкова накладна №2 від 19.01.2024 збережена, проте реєстрацію зупинено.

В квитанції №9032921451 від 18.02.2024 зазначено наступні підстави для зупинення реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024:

«Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної №2 від 19.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 9406, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник D=.2240%, «Рпоточ»=0. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.».

29.03.2024 ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» надіслано засобами електронного зв`язку повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №2 від 19.01.2024 (кількість додатків 57), а саме: Акт ОУ-99 від 31.10.23 ЮС ЛТД, Акт ОУ-109 від 30.11.23 ЮС-ЛТД, Акт ОУ-119 від 31.12.23 ЮС ЛТД, Акт приймання-передачі майна 1 від 19.01.2024, видаткова накладна №1 від 03.11.23, видаткова №5 від 13.12.23, видаткова 211-004 Югсталь від 02.11.2023, видаткова №322 від 06.12.23, видаткова №857 від 14.11.23, видаткова №995 від 12.12.23, видаткова №1491 від 27.11.23, видаткова №3446 від 28.11.2023, видаткова №4200 від 30.10.2023, видаткова №5444 від 12.12.23, видаткова 121223-001 від 12.12.23, видаткова №150841 від 27.11.23, видаткова 5561874 від 07.11.23, видаткова ПД 008926-01 від 07.11.23, видаткова РН-5414 від 17,11.21, договір 181023-1 від 18.10.2023, договір 01-181023 Закалюшний М.О., договір 02-181023 ОСОБА_1 , договір 03-181023 ОСОБА_2 , договір 36 оренди виробничого приміщення - ТОВ ЮС-ЛТД, калькуляція КА-181023-1 від 18.01.24, платіжна інструкція 859 16.11.21 Еліт, платіжна інструкція 987 13.12.2023 АВССТРОЙ, платіжна інструкція 964 ЮОС ЛТД жовтень 2023, платіжна інструкція 967 26.10.2023 ОСОБА_3 , платіжна інструкція 974 ЮС ЛТД листопад 2023, платіжна інструкція 975 ЮС ЛТД жовтень 23, платіжна інструкція 979 27.11.2023 Югсталь, платіжна інструкція 985 ЮС ЛТД грудень 2023, платіжна інструкція 986 ЮС ЛТД листопад 2023, платіжна інструкція 993 ЮС ЛТД грудень 2023, платіжна інструкція 129 19.10.2023 Гермес, платіжна інструкція 138 25.10.2023 Гермес, платіжна інструкція 259 22.11.2023 Гермес, платіжна інструкція 290 04.12.2023 Гермес, платіжна інструкція 421 19.01.2024 Гермес, платіжна інструкція 810 03.08.2021 Делмар ДСП, платіжна інструкція 966 23.10.2023 Мастер буд 53900, платіжна інструкція 969 02.11.2023 АВССТРОЙ, платіжна інструкція 970 07.11.2023 AB МЕТАЛ груп, платіжна інструкція 971 07.11.2023 Першій дім, платіжна інструкція 972 14.11.2023 Плитас, платіжна інструкція 976 23.11.2023 Фенікс Інвест, платіжна інструкція 977 27.11.2023 Дніпро М, платіжна інструкція 978 27.11.2023 Мембрана нова, платіжна інструкція 980 05.12.2023 Мембрана нова, платіжна інструкція 981 05.12.2023 Мастер буд, платіжна інструкція 982 05.12.2023 Елвас, платіжна інструкція 983 11.12.2023 Дніпросвітло, платіжна інструкція 984 11.12.2023 Техномир Дніпро, виписка з ЄДР.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 11.04.2024 №10886176/42156652 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

В графі «додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» зазначено: «-«.

За результатом адміністративного оскарження вказане рішення було залишено без змін.

Вважаючи протиправним рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Не погоджуючись з рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що рішення комісії про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акта індивідуальної дії, та породжують неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку позивача виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень..

Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції виходячи з наступного.

Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. За операціями з виконання підрядних будівельних робіт суб`єкти підприємницької діяльності можуть застосовувати касовий метод податкового обліку відповідно до підпункту 14.1.266 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

У Додатку №1 до «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, наведені «Критерії ризиковості платника податку на додану вартість»: 1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах. 3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами. 4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками. 5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ). 6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України. 7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України. 8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

У Додатку №3 до «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, наведені «Критерії ризиковості здійснення операцій»: 1. Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС. 2. Відсутність (анулювання, зупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво, експорт, імпорт і оптову торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 і 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, зазначених платником податку в податковій накладній/розрахунку коригування, поданих для реєстрації в Реєстрі на дату їх складення. 3. Відсутність на дату складення податкової накладної/розрахунку коригування відомостей (актуального запису) в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального щодо суб`єкта господарювання, який подав для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, у яких зазначено товар (пальне) за кодами згідно з УКТЗЕД відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу. 4. Складення розрахунку коригування постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, якщо передбачається зміна номенклатури товару/послуги (для товарів за кодами згідно з УКТЗЕД - зміна перших чотирьох цифр кодів, а для послуг за кодами відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг - перших двох цифр кодів), за умови відсутності такого/такої товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування, поданому для реєстрації в Реєстрі, у таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (надається). 5. Перевищення суми компенсації вартості товару/послуги, зазначеного/зазначеної в розрахунку коригування на зменшення суми податкових зобов`язань, поданому отримувачем такого товару/послуги для реєстрації в Реєстрі, величини залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України з 1 січня 2017р., зазначеного постачальником у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування, складених на отримувача такого/такої товару/послуги, та обсягу постачання з 1 січня 2017р., зазначеного отримувачем у зареєстрованих у Реєстрі податкових накладних/розрахунках коригування на постачання такого/такої товару/послуги. 6. Складення розрахунку коригування на зменшення податкових зобов`язань до податкової накладної, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника податку на додану вартість, та подання для реєстрації в Реєстрі у строк, що перевищує 14 календарних днів з дня складення податкової накладної, зареєстрованої в Реєстрі без порушення граничних строків реєстрації, встановлених Кодексом.

Відповідно до п.25 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно з п.30 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше семи членів.

У п.40, п.42-п.46 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 за №1165, зазначено, що Голова, заступник голови, секретар та члени комісії контролюючого органу беруть участь у засіданні особисто та не мають права делегувати своїх представників для участі в її засіданні. Засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. Засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду. У разі потреби член комісії контролюючого органу подає голові комісії пропозиції щодо проведення додаткового засідання. Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови, секретарем та членами комісії, які брали участь у засіданні. Ведення обліку матеріалів щодо роботи комісії контролюючого органу здійснюється секретарем такої комісії. Присутній на засіданні комісії контролюючого органу член комісії, який не згоден з рішенням комісії або утримався від голосування, повинен викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до матеріалів засідання такої комісії. … 42. Рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС. 43. Матеріали засідання комісії контролюючого органу зберігаються десять років. 44. Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). 45. Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу. 46. У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

В той же час контролюючим органом не надано результатів проведених перевірок поданих платником податку копій документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні), а також протоколів засідання Комісії під час прийняття Рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, матеріалів щодо роботи комісії, тощо, що свідчить про порушення процедури розгляду матеріалів.

Відповідно до п.19 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України №341 від 26.04.2017) (надалі «Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних»), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно з п.20 «Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.2. Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 3 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Згідно п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі

Відповідно до п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно п.6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Пунктом 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.п. 9-13 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкової накладної стало ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

В графі «додаткова інформація (зазначити конкретні документи)» зазначено: «-«.

В квитанції про зупинення реєстрації наведеної податкової накладної зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки обсяг постачання товару/послуги 9406, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

З рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не вбачається обґрунтувань підстав та причин віднесення відповідної операції за податковою накладною від 19.01.2024 №2 до п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Колегія суддів зазначає, що контролюючим органом у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не було вказано які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація цих податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.

В той же час, контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. Пред`явлення контролюючим органом до платника податків загальної вимоги про надання документів без їх конкретизації та без посилання на відповідну норму права виключає можливість такого органу в подальшому застосовувати до такого платника податків негативні наслідки, пов`язані із ненаданням певного документу.

У зв`язку з цим, позивач надав контролюючому органу саме ті документи, які вважав достатніми для підтвердження реальності господарських операцій за вказаною податковою накладною, а відтак, достатніми для її реєстрації в ЄРПН.

У випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної.

З метою реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024 позивачем надавались пояснення щодо господарської операції по виготовленню та постачанню продукції Товариству з обмеженою відповідальністю «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО КРІПЛЕННЯ» з копіями наступних документів: Акт ОУ-99 від 31.10.23 ЮС ЛТД, Акт ОУ-109 від 30.11.23 ЮС-ЛТД, Акт ОУ-119 від 31.12.23 ЮС ЛТД, Акт приймання-передачі майна 1 від 19.01.2024, видаткова накладна №1 від 03.11.23, видаткова №5 від 13.12.23, видаткова 211-004 Югсталь від 02.11.2023, видаткова №322 від 06.12.23, видаткова №857 від 14.11.23, видаткова №995 від 12.12.23, видаткова №1491 від 27.11.23, видаткова №3446 від 28.11.2023, видаткова №4200 від 30.10.2023, видаткова №5444 від 12.12.23, видаткова 121223-001 від 12.12.23, видаткова №150841 від 27.11.23, видаткова 5561874 від 07.11.23, видаткова ПД 008926-01 від 07.11.23, видаткова РН-5414 від 17,11.21, договір 181023-1 від 18.10.2023, договір 01-181023 Закалюшний М.О., договір 02-181023 ОСОБА_1 , договір 03-181023 ОСОБА_2 , договір 36 оренди виробничого приміщення - ТОВ ЮС-ЛТД, калькуляція КА-181023-1 від 18.01.24, платіжна інструкція 859 16.11.21 Еліт, платіжна інструкція 987 13.12.2023 АВССТРОЙ, платіжна інструкція 964 ЮОС ЛТД жовтень 2023, платіжна інструкція 967 26.10.2023 Юг Сталь, платіжна інструкція 974 ЮС ЛТД листопад 2023, платіжна інструкція 975 ЮС ЛТД жовтень 23, платіжна інструкція 979_27.11.2023_Югсталь, платіжна інструкція 985 ЮС ЛТД грудень 2023, платіжна інструкція 986 ЮС ЛТД листопад 2023, платіжна інструкція 993 ЮС ЛТД грудень 2023, платіжна інструкція 129 19.10.2023 Гермес, платіжна інструкція 138 25.10.2023 Гермес, платіжна інструкція 259 22.11.2023 Гермес, платіжна інструкція 290 04.12.2023 Гермес, платіжна інструкція 421 19.01.2024 Гермес, платіжна інструкція 810 03.08.2021 Делмар ДСП, платіжна інструкція 966 23.10.2023 Мастер буд 53900, платіжна інструкція 969 02.11.2023 АВССТРОЙ, платіжна інструкція 970 07.11.2023 AB МЕТАЛ груп, платіжна інструкція 971 07.11.2023 Першій дім, платіжна інструкція 972 14.11.2023 Плитас, патіжна інструкція 976 23.11.2023 Фенікс Інвест, платіжна інструкція 977 27.11.2023 Дніпро М, платіжна інструкція 978 27.11.2023 Мембрана нова, платіжна інструкція 980 05.12.2023 Мембрана нова, платіжна інструкція 981 05.12.2023 Мастер буд, платіжна інструкція 982 05.12.2023 Елвас, платіжна інструкція 983 11.12.2023 Дніпросвітло, платіжна інструкція 984 11.12.2023 Техномир Дніпро, виписка з ЄДР.

Крім цього, до скарги на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 19.01.2024 позивачем додатково надавались пояснення та копії первинних документів (кількість додатків 76).

В той же час оспорюване рішення від 11.04.2024 №10886176/42156652 не містить мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня приймає або рішення про реєстрацію податкової накладної, або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

У спірному випадку відповідачем-1 за результатами поданих позивачем документів направлено повідомлення від 02.04.2024 №10822644/42156652.

Контролюючим органом у повідомленні від 02.04.2024 №10822644/42156652 позначено про необхідність надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, попри те, що поясненнями від 27.03.2024 позивач повідомив, що податкова накладна №2 від 19.01.2024, сума якої 160000,00грн. (ПДВ 26666,67грн.) складена у зв`язку із виготовленням та поставкою ТОВ «Краматорський завод спеціального кріплення» модульної конструкції згідно із договором №181023-1 від 18.10.2023, що на виконання умов зазначеного Договору ТОВ «Краматорський завод спеціального кріплення» була здійснена 100% передплата платіжними дорученнями № 129 від 19.10.2023р., №138 від 25.10.2023, №259 від 22.11.2023, №290 від 04.12.2023 та № 421 від 19.01.2024 на загальну суму 660 000,00 грн., що за правилом першої події ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД» були виписані податкові накладні № 1 від 19.10.2023р. на суму 100 000,00 грн. з ПДВ, № 2 від 25.10.2023р. на суму 200 000,00 з ПДВ, № 1 від 22.11.2023р. на суму 100 000,00 грн. з ПДВ № 1 від 04.12.2023 на суму 100 000,00 грн. з ПДВ та №2 від 19.01.2024 на суму 160 000,00 грн. з ПДВ, що податкові накладні № 1 від 19.10.2023 на суму 100 000,00 грн. з ПДВ, № 2 від 25.10.2023 на суму 200 000,00 грн. та № 1 від 04.12.2023 на суму 100 000,00 грн. були зареєстровані, що згідно з розробленої калькуляції, що додана ТОВ «ТК ГЕРМЕС ТРЕЙД», були закуплені матеріали, перелік прибуткових документів та оплати за матеріали долучений, що для виконання робіт були залучені фізичні особи, договори ЦПХ з якими надані, що на виконання умов п. 4.2 Договору модульна конструкція була передана замовнику за адресою м. Дніпро, вул. Олександра Оцупи, буд. 21К, яка поставлена і оплачена, що підтверджується наданими актом приймання-передачі та платіжними дорученнями.

Щодо зазначення в графі «додаткова інформація» повідомлення про те, що «відсутні документи наявності/оренді обладнання, бухгалтерські регістри», суд першої інстанції вірно зазначив, що матеріалами справи підтверджено надання позивачем пояснень та документів на їх підтвердження щодо підстав оформлення податкової накладної №2 від 19.01.2024 та подання її на реєстрацію в ЄРПН, що у своїй сукупності обґрунтовують, що на дату формування податкової накладної відбулось виготовлення товару, його передача, прийняття та сплата за товар згідно умов договору. Водночас, відповідачем-1 не наведено обґрунтувань, чому надані пояснення та долучені до нього документи не враховані контролюючим органом за наявності доказів про їх подання позивачем.

У рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 19.01.2024 зазначено лише загальне твердження про ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

При цьому, не зазначено, які документи, надані платником, враховані контролюючим органом, а які не надано, та не обґрунтовано, чому відсутність ненаданих документів унеможливлює реєстрацію податкової накладної № 2 від 19.01.2024.

Колегія суддів зазначає, здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту з операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства; здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу; приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності; змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатами здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначений нормами Податкового кодексу України; при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.

Виходячи з викладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, передбачену Порядком №1165.

Визнаючи протиправними та скасовуючи рішення відповідача про відмову реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних суд першої інстанції вірно виходив з тих обставин, що останнє прийнято без додержання процедури розгляду матеріалів, не наведено мотивації віднесення операцій до ризикових.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Дійшовши обґрунтованого висновку про протиправність оскарженого рішення відповідача, суд першої інстанції вірно виходив із того, що належним способом захисту порушеного права є не лише скасування такого рішення відповідача, а й зобов`язання останнього зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, оскільки саме такий спосіб захисту порушеного права є свідченням того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Колегія суддів апеляційного суду вважає, що в межах апеляційної скарги порушень судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому апеляційну скаргу слід відхилити, а оскаржуване судове рішення залишити без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 315, ст.ст. 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2024 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня набрання законної сили.

В повному обсязі постанова складена 28 січня 2025 року.

Головуючий - суддяД.В. Чепурнов

суддяВ.А. Шальєва

суддяС.В. Сафронова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.01.2025
Оприлюднено31.01.2025
Номер документу124780053
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/20079/24

Постанова від 28.01.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Рішення від 16.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бухтіярова Марина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні