Герб України

Ухвала від 30.01.2025 по справі 372/499/25

Обухівський районний суд київської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Справа № 372/499/25

Провадження № 1-кс-97/25

ухвала

Іменем України

30 січня 2025 року м. Обухів

Слідчий суддя Обухівського районного суду Київської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у залі судових засідань Обухівського районного суду Київської області клопотання слідчого СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , яке погоджено заступником керівника Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42025112340000002 внесеного до ЄРДР 06.01.2025, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

Слідчий СВ Обухівського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді із клопотання, яке погоджено заступником керівника Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів.

На обґрунтування клопотання зазначив, що СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області за процесуального керівництва Обухівської окружної прокуратури Київської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42025112340000002, відомості про яке внесеного до ЄРДР 06.01.2025, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 здійснили розтрату коштів місцевого бюджету на користь Колективного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в умовах воєнного стану, шляхом закупівлі та монтажу захисних споруд цивільного захисту модульного типу за завищеними цінами та неналежної якості, на території Обухівської територіальної громади.

Так, 16.09.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), як замовником, та Колективним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), як постачальником, укладено договір №165 про закупівлю товару, відповідно до якого постачальник зобов`язався на поставку (передачу у власність) товару: захисної споруди цивільного захисту модульного типу на 150 осіб з монтажем, наземного базування за кодом ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини, та виконати роботи з монтажу та встановлення поставленого товару, за адресою: АДРЕСА_1 , на земельній ділянці із кадастровим номером 3223184601:01:015:0047, із ціною договору 6500000,00 гривень із ПДВ, терміном виконання до 31.10.2024.

20.11.2024 згідно розрахункового документа 793 ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено оплату на розрахунковий рахунок ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 6500000,00 грн.

Крім того, 16.09.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), як замовником, та Колективним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), як постачальником, укладено договір №166 про закупівлю товару, відповідно до якого постачальник зобов`язався на поставку (передачу у власність) товару: захисної споруди цивільного захисту модульного типу на 100 осіб з монтажем, наземного базування за кодом ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини, та виконати роботи з монтажу та встановлення поставленого товару, за адресою: АДРЕСА_2 , на земельній ділянці із кадастровим номером 3223187201:01:013:0015, із ціною договору 4100000,00 гривень із ПДВ, терміном виконання до 31.10.2024.

20.11.2024 згідно розрахункового документа 792 ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено оплату на розрахунковий рахунок ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 4100000,00 грн.

Крім того, 16.09.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), як замовником, та Колективним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), як постачальником, укладено договір №167 про закупівлю товару, відповідно до якого постачальник зобов`язався на поставку (передачу у власність) товару: захисної споруди цивільного захисту модульного типу на 100 осіб з монтажем, наземного базування за кодом ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини, та виконати роботи з монтажу та встановлення поставленого товару, за адресою: АДРЕСА_3 , на земельній ділянці із кадастровим номером 3223185101:01:009:0081, із ціною договору 4100000,00 гривень із ПДВ, терміном виконання до 31.10.2024.

20.11.2024 згідно розрахункового документа 791 ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено оплату на розрахунковий рахунок ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 4100000,00 грн.

Крім того, 16.09.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), як замовником, та Колективним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), як постачальником, укладено договір №168 про закупівлю товару, відповідно до якого постачальник зобов`язався на поставку (передачу у власність) товару: захисної споруди цивільного захисту модульного типу на 100 осіб з монтажем, наземного базування за кодом ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини, та виконати роботи з монтажу та встановлення поставленого товару, за адресою: АДРЕСА_4 , на земельній ділянці із кадастровим номером 3223110100:01:094:0140, із ціною договору 4100000,00 гривень із ПДВ, терміном виконання до 31.10.2024.

20.11.2024 згідно розрахункового документа 790 ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено оплату на розрахунковий рахунок ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 4100000,00 грн.

Крім того, 01.10.2024 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), як замовником, та Колективним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), як постачальником, укладено договір №26/24 про закупівлю товару, відповідно до якого постачальник зобов`язався на поставку (передачу у власність) товару: захисної споруди цивільного захисту модульного типу на 200 осіб з монтажем, наземного базування за кодом ДК 021:2015:44210000-5 Конструкції та їх частини, та виконати роботи з монтажу та встановлення поставленого товару, за адресою: АДРЕСА_5 , на земельній ділянці із кадастровим номером 3223110100:01:102:0291, із ціною договору 8200000,00 гривень із ПДВ, терміном виконання до 31.10.2024.

20.11.2024 згідно розрахункового документа 794 ІНФОРМАЦІЯ_3 проведено оплату на розрахунковий рахунок ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 8200000,00 грн.

У вказаному кримінальному проваджені для з`ясування обставин вчинення кримінального правопорушення, здобуття доказів що підтверджують/спростовують протиправні дії у кримінальному провадженні, визначення наявності та розміру матеріальних збитків, заподіяних кримінальним правопорушенням, заплановане проведення судової будівельно-технічної експертизи.

Відповідно до пункту 5.1.4. науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998за №53/5, для вирішення питань: про відповідність об`єктів нерухомого майна проектно-технічній документації на їх будівництво (ремонт, реконструкцію) та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (містобудівним, протипожежним, санітарно-гігієнічним тощо); відповідність виконаних будівельних робіт (окремих елементів об`єктів, конструкцій, виробів, матеріалів) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП, стандартам, технічним умовам тощо) - експерту необхідно надати проектну та первинну звітну та виробничу документацію на будівництво об`єкта, документ про приймання в експлуатацію об`єкта будівництва, матеріали технічної інвентаризації на об`єкт, стандарти та технічні умови на виготовлення конструкцій, виробів та матеріалів тощо.

Крім того, вказані документи є матеріальними об`єктами які зберігають на собі відомості, що потребують дослідженню у кримінальному провадженні під час проведення судово-почеркознавчої та судово-економічної експертиз.

Відповідно до п. 1.1 науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998за №53/5, передбачено що, для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів, тому слідства є існує обґрунтована потреба у вилученні саме оригіналів вказаних документів.

У зв`язку з вищевикладеним, на даному етапі досудового розслідування в органу досудового розслідування для перевірки обставин вчинення кримінального провадження, повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин кримінального провадження, які підлягають дослідженню та доказуванню у даному кримінальному провадженні, виникла потреба вилучити у КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_6 , проектно-кошторисну та виконавчу документацію щодо укладання, зміни, виконання, оплати, тощо договорів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 », які мають ознаки речових доказів у даному кримінальному провадженні, оскільки містять зафіксовані за допомогою письмових знаків, зображення та відомості, які можуть бути використані як докази фактів чи обставин, що встановлюються під час даного кримінального провадження, необхідні для встановлення способу та осіб причетних до вчинення вказаних дій, здобуття доказів у кримінальному провадженні, що викривають або виправдовують підозрюваного (обвинуваченого), забезпечення прийняття законного і неупередженого процесуального рішення.

В інший спосіб отримати у володільця завірені копії та оригінали документів, дослідити їх та надати їм належну правову оцінку не представляється за можливе, а тому слідчий звернувся з вказаним клопотанням.

Слідчий СВ Обухівського РУП ГУ НП в Київській області ОСОБА_3 у судове засідання не з`явився, у поданому клопотанні просив розглядати клопотання без участі слідчого та прокурора, вимоги клопотання підтримав у повному обсязі, просив не здійснювати фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів, у тому числі не здійснювати аудіо запис та відеозапис за допомогою технічних засобів.

Розгляд клопотання відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України проводився за відсутності без представників ІНФОРМАЦІЯ_4 », оскільки слідчим доведено, що зазначена документація має значення для швидкого, повного, всебічного та неупередженого розслідування, крім цього може існувати загроза вважати, що дану документацію володільцем може бути умисно підмінено, знищено, пошкоджено або спотворено.

Згідно норми ч. 4 ст. ст. 107 КПК України, у разі неприбуття у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи у разі, якщо відповідно до положень цього кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов до наступного висновку.

Судом встановлено, що СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області за процесуального керівництва Обухівської окружної прокуратури Київської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42025112340000002, відомості про яке внесеного до ЄРДР 06.01.2025, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 частини 2 ст.131КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Внесене клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, матеріалами клопотання (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань) доведено достатність даних про здійснення слідчим досудового розслідування вказаного кримінального правопорушення, а також про те, що документи про тимчасовий доступ до яких просить слідчий перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 », можуть бути використані як докази стороною обвинувачення для підтвердження або спростування події кримінального правопорушення та інших обставин, визначених ст. 91 КПК України. Іншим способом довести ці обставини неможливо, а отже клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 160, 162, 163-166, 309, 369-372, 532 КПК України, суд,

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого СВ Обухівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , яке погоджено заступником керівника Обухівської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні №42025112340000002 внесеного до ЄРДР 06.01.2025, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, - задовольнити.

Клопотання задовольнити та надати дозвіл старшому слідчому слідчого відділу Обухівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у віданні КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_6 , а саме проектно-кошторисної та виконавчої документації щодо договорів про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на поставку (передачу у власність) та монтаж товарів: захисних споруд цивільного захисту модульного типу на території Обухівської територіальної громади, з можливістю вилучення їх оригіналів та завірених копій, зокрема:

-завірені копії документації поданої КП«ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» на електронний майданчик ІНФОРМАЦІЯ_5 , для участі процедурах закупівель товарів за оголошеннями № ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 та ІНФОРМАЦІЯ_10 ;

-оригіналів договорів про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_11 », з додатками та додатковими угодами (доповненнями та змінами);

-оригіналів проектно-кошторисної та виконавчої документації на поставку (передачу у власність) та монтаж товарів: захисних споруд цивільного захисту модульного типу на території Обухівської територіальної громади, згідно договорів про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та КП«ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», робочих проектів з пояснювальними записками, первинної кошторисної документації, локальних кошторисів, фактичних підсумкових відомостей ресурсів, зведених кошторисних розрахунків вартості об`єкта будівництва, об`єктних кошторисів, технічних звітів по комплексним обстеженням, технічних завдань, виконавчих планів (схематичні плани, креслення) робіт до договорах підряду, дефектних актів, актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), товарних чеків, видаткових накладних, актів закупівлі, ТТН, квитанцій, фіскальних чеків, тощо за переліком відомостей ресурсів до актів форми КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, актів огляду проведених робіт, актів скритих (прихованих) робіт по об`єкту, актів на закриття прихованих робіт по об`єкту та звітів про відповідність кошторисної документації вимогам будівельних норм на виконання робіт за договорами, з додатками та доповненнями, тощо;

-завірені копії паспортів (сертифікатів якості, тощо) на нові захисні споруди, згідно договорів про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024;

-в електронному вигляді (інформаційна модель IMD або IMP) інформаційні блоки даних (на електронному носії) з розширенням __.bds, __.bdd, __.bsdu, __.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного програмного комплексу (ІБД окремо для кошторису в складі локального, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в), щодо договорів про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 »;

-оригіналів загальних журналів ведення робіт, журналів виконаних робіт, за договорами про закупівлю товарів №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ІНФОРМАЦІЯ_4 », з додатками та доповненнями;

-завірених копійплатіжних документівпідтверджуючих оплату ІНФОРМАЦІЯ_3 виконанихробіт задоговорами №165від 16.09.2024,№166від 16.09.2024,№167від 16.09.2024,№168від 16.09.2024та №26/24від 01.10.2024; акти звірок взаєморозрахунків із КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2024 - 2025 роки; картки та оборотно - сальдові відомості по рахунках 63 «розрахунки з постачальниками» та 36 «розрахунки з покупцями» ІНФОРМАЦІЯ_12 за 2024 рік;

-завірених копій або оригінали накладних на придбання матеріалів і товарно-транспортних накладних на їх перевезення за договорами №165 від 16.09.2024, №166 від 16.09.2024, №167 від 16.09.2024, №168 від 16.09.2024 та №26/24 від 01.10.2024;

-завірених копій реєстраційних (статуту в редакції 2024 року і рішення загальних зборів про його затвердження, тощо) та дозвільних (в сфері будівництва) документів КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », наказів/рішень загальних зборів підприємства про призначення на посаду директора ОСОБА_5 , штатного розпису КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на 2024 рік (деталізований, із зазначенням посад та П.І.Б. працівників).

Строк дії ухвали визначити до 30 березня 2025 року.

Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя : ОСОБА_1

СудОбухівський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення30.01.2025
Оприлюднено31.01.2025
Номер документу124790392
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —372/499/25

Ухвала від 22.05.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Ухвала від 22.05.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Ухвала від 22.05.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Ухвала від 22.05.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Ухвала від 22.05.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Зінченко О. М.

Ухвала від 27.03.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Сташків Т. Г.

Ухвала від 30.01.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Сташків Т. Г.

Ухвала від 30.01.2025

Кримінальне

Обухівський районний суд Київської області

Сташків Т. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні