Справа №534/94/25
Провадження №3/534/31/25
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 січня 2025 року м. Горішні Плавні
Суддя Комсомольського міського суду Полтавської області Малюк Марина Вікторівна, розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, одруженої, маючої на утриманні неповнолітню дитину, працюючу на посаді директора та головного бухгалтера у ТОВ «ОІЛ ГРУП», проживаючу за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною першою статті 163-3КУпАП,
в с т а н о в и в :
Формулювання обставин правопорушення, яке пред`являлось особі у протоколі і визнане суддею доведеним.
Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення №57 від 08.01.2025, складеним ГДІ відділу обслуговування акцизних складів та податкових постів, контролю за виробництвом та обігом пального управління контролю за підакцизними товарами ОСОБА_2 , за результатами фактичної перевірки ТОВ «ТД «ОІЛ ГРУП» (ЄДРПОУ 42534116, податкова адреса: 39800, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Добровольського, 2) встановлено, що директор та головний бухгалтер ТОВ «ТД «ОІЛ ГРУП» ОСОБА_1 , вчинила правопорушення в частині невиконання законних вимог посадових осіб державної податкової служби при проведенні фактичної перевірки (не надано документи на запит), а саме: платіжних інструкцій щодо виконання платіжної операції по договору суборенди за перевіряємий період, чим порушено ст.44 та п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755 ІV зі змінами та доповненнями.
Означене правопорушення кваліфікується за частиною 1 статті 163-3 КУпАП.
Будучи повідомленою у встановленому законом порядку про дату, час та місце розгляду справи, ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилася. Звернулася на адресу суду з заявою, в якій просила провести розгляд справи за її відсутності, вину у вчиненні адміністративного правопорушення визнала.
Докази на підтвердження встановлених суддею обставин, оцінка суду.
Відповідно до положень ч ч. 1 та 2 статті 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідно зі статтями 245, 251, 252, 280 КУпАП суд зобов`язаний повно, всебічно та об`єктивно з`ясувати всі обставини справи, встановити чи було вчинено адміністративне правопорушення та чи винна особа у його вчиненні, дослідити наявні у справі докази, дати їм належну правову оцінку і в залежності від встановленого, прийняти мотивоване законне рішення.
Суд, дослідивши матеріали справи, доходить таких висновків.
Частиною першою статті 163-3 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за невиконання керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій, включаючи установи Національного банку України, комерційні банки та інші фінансово-кредитні установи, законних вимог посадових осіб податкових органів, перелічених у підпунктах 20.1.3, 20.1.24, 20.1.30, 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України.
Отже, об`єктивна сторона цього правопорушення полягає в невиконанні суб`єктом правопорушення законних вимог посадових осіб податкових органів, перелічених у підпунктах 20.1.3, 20.1.24, 20.1.30, 20.1.31 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України.
З огляду на диспозицію частини першою статті 163-3 КУпАП суб`єктом адміністративного правопорушення можуть бути лише ті особи, що перелічені в означеній нормі, тобто спеціальний суб`єкт.
Доказами в справі є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку суддя встановлює наявність чи відсутність правопорушення, винність особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, які установлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків тощо (частина перша статті 251 КУпАП), а обов`язок щодо їх (доказів) збирання покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених законом (частина друга статті 251, стаття255 КУпАП).
У відповідності до частини першої статті 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі
Згідно зі статтею 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Оцінивши перевірені в судовому засіданні докази, зіставивши дії особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, із діями, зазначеної у диспозиції частини 1 статті 163-3 КУпАП, суд вважає, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративного правопорушення. ЇЇ дії суд кваліфікує за частиною 1 статті 163-3 КУпАП, як невиконання законних вимог посадових осіб податкових органів, а саме: ненадання документів зазначених в запиті від 13.12.2024.
Вина ОСОБА_1 підтверджується дослідженими в судовому засіданні доказами: протоколом про адміністративне правопорушення №57 від 08.01.2025, актом про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні виробництва пального, оптової і роздрібної торгівлі пального, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, обладнання рівнемірами (витратомірами)-лічильниками на введених в експлуатацію стаціонарних резервуарах, розташованих на акцизному складі №17049/16-31-09-02-01/42534116 від 20.12.2024, запитом про надання документів від 13.12.2024.
Мотиви накладення адміністративного стягнення.
Визначаючи вид та міру адміністративного стягнення, суд, виходячи із положеньстатті 23 КУпАП, зазначає, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно до статті 33КУпАП стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених Кодексом України про адміністративні правопорушеннята іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, крім випадків накладення стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
У даному випадку визначаючи вид та міру адміністративного стягнення, суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини, майновий стан.
Обставин, що обтяжують або пом`якшують відповідальність порушника, судом не встановлено.
З огляду на викладене, суд вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді попередження в межах санкції частини 1 статті 163-3 КУпАП, оскільки таке стягнення буде сприяти вихованню правопорушника у дусі додержання законів України, а також запобігати вчиненню ним нових правопорушень.
Питання про судовий збір вирішено судом у порядку статті 40-1 КУпАП, згідно з якою у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення, судовий збір сплачується особою, на яку таке стягнення накладено.
На підставі викладеного та керуючись стст.40-1, 283, 294 КУпАП, суддя
п о с т а н о в и в :
Визнати ОСОБА_3 винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-3 КУпАП та накласти на неї адміністративне стягнення у виді попередження.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 605 (шістсот п`ять) грн 60 (шістдесят) коп. судового збору.
Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку на її оскарження.
Постанова може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через Комсомольський міський суд Полтавської області. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя М.В.Малюк
Суд | Комсомольський міський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2025 |
Оприлюднено | 31.01.2025 |
Номер документу | 124790669 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Невиконання законних вимог посадових осіб податкових органів |
Адмінправопорушення
Комсомольський міський суд Полтавської області
Малюк М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні