Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
30 січня 2025 р. справа № 520/30679/24
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Охоронне Агентство "Альфа-Х" (пров. Отакара Яроша, буд. 16-Б, м. Харків, 61045, код ЄДРПОУ 23150417) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство "Охоронне Агентство "Альфа-Х" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11007226/23150417 від 06.05.2024, №11611992/23150417 від 09.08.2024;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 від 31.08.2022, №1 від 30.09.2022, складені ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "АЛЬФА-Х" (ЄДРПОУ 23150417) датою їх фактичного подання на реєстрацію.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 11.11.2024 у вказаній адміністративній справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи у відповідності до п. 10 ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 257 КАС України.
Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі, при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до положень ст. 258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно з положеннями ч. 2, 3, 4, 5 ст. 262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Перше судове засідання у справі проводиться не пізніше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі. За клопотанням сторони суд може відкласти розгляд справи з метою надання додаткового часу для подання відповіді на відзив та (або) заперечення, якщо вони не подані до першого судового засідання з поважних причин. Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Приватне підприємство "Охоронне Агентство "Альфа-Х" направило на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні №3 від 31.08.2022 та №1 від 30.09.2022, документи прийнято контролюючим органом, але реєстрацію податкових накладних зупинено. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Позивачем надано до контролюючого органу пояснення та копії документів. Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №11007226/23150417 від 06.05.2024 відмовлено в реєстрації податкової накладної №3 від 31.08.2022 та рішенням за №11611992/23150417 від 09.08.2024 відмовлено в реєстрації податкової накладної №1 від 30.09.2022. З огляду на надання позивачем всіх необхідних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій, рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, на думку позивача, не відповідають критеріям обґрунтованості, а тому просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Від представника відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що за результатами розгляду наданих позивачем документів 25.04.2024 контролюючий орган направив позивачу повідомлення №10959888/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №3 від 31.08.2022, зокрема: пояснення та документальне підтвердження інформації щодо змісту надання послуг, розрахунок договірної ціни послуги охороні об`єкта, кількість задіяних осіб, обладнання технічними засобами, тощо; рахунки на оплату. 29.07.2024 контролюючий орган направив позивачу повідомлення №11498447/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №1 від 30.09.2022, зокрема: копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо постачання послуг; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; пояснення та документальне підтвердження інформації щодо змісту надання послуг, розрахунок договірної ціни послуги охороні об`єкта, кількість задіяних осіб, обладнання технічними засобами, тощо; рахунки на оплату. У зв`язку з ненаданням документів зазначених у вищевказаних повідомленнях рішеннями відповідача від 06.05.2024 №11007226/23150417 та від 06.05.2024 №11611992/23150417 відмовлено у реєстрації спірних податкових накладних.
Державна податкова служба України правом на подання відзиву не скористалась. Відповідно до положень ч. 4 ст. 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову. Суд зазначає, що відповідачем не зазначено поважних причин неподання відзиву на позов, відповідно суд кваліфікує неподання відзиву на позов як визнання позову відповідачем.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Приватне підприємство "Охоронне Агентство "Альфа-Х", ідентифікаційний код юридичної особи - 23150417, місцезнаходження юридичної особи: пров. Отакара Яроша, буд. 16-Б, м. Харків, 61045, зареєстроване у передбаченому законом порядку як суб`єкт господарювання, знаходиться на податковому обліку в ГУ ДПС у Харківській області та є платником податку на додану вартість, що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" здійснює наступні види діяльності за КВЕД: 80.10 Діяльність приватних охоронних служб (основний); 43.21 Електромонтажні роботи; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.
ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" має ліцензію на охоронну діяльність серія АД №032362, видана Міністерством внутрішніх справ України 18.07.2012, термін дії з 01.06.2012 необмежений.
Судом встановлено, що 31.03.2004 між позивачем та АТ "Оператор газорозподільної системи "Полтавагаз" (Власник) укладено Договір про охорону об`єктів №440/1.
Відповідно до п. 1.1 Договору №440/1 від 31.03.2004 (в редакції Додаткової угоди №19 від 01.09.2020) Власник доручає, а ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" приймає на себе зобов`язання з надання послуг фізичної охорони об`єкту (ів) згідно з додатком №16 до цього договору.
За охорону об`єктів, зазначених в п. 1.1 цього договору Власник здійснює проплату договору згідно з додатком №21 до цього договору (п. 7.1 Договору №440/1 від 31.03.2004).
На виконання умов Договору №440/1 від 31.03.2004 ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" надав, а Власник прийняв охоронні послуги за період з 01.08.2022 по 30.09.2022, про що сторони підписали акти надання послуг №16 від 31.08.2022 на суму 93 000,00 грн. та №20 від 30.09.2022 на суму 93 000,00 грн.
Для виконання зобов`язань за Договором №440/1 від 31.03.2004 перед АТ "Оператор газорозподільної системи "Полтавагаз" позивачем залучено субпідрядну організацію - Приватне підприємство "ЯВІР-2000" (ЄДРПОУ 31175036, ліцензія на ведення охоронної діяльності серія АЕ №526755 від 06.01.2015), згідно Договору про охорону об`єктів №6 від 16.12.2010 в редакції додаткової угоди №5 від 01.09.2020.
На виконання умов Договору №6 від 16.12.2010 за період з 01.08.2022 по 30.09.2022 сторонами складено та підписано акти надання послуг №25689 від 31.08.2022 на суму 78 480,00 грн. та №29607 від 30.09.2022 на суму 78 480,00 грн.
За фактом надання охоронних послуг субпідрядник склав та зареєстрував податкові накладні №2238 від 31.08.2022 на суму 78 480,00 грн. (у тому числі ПДВ 13 080,00 грн.) та №2178 від 30.09.2022 на суму 78 480,00 грн. (у тому числі ПДВ 13 080,00 грн.).
Оплата охоронних послуг проведена позивачем на рахунок субпідрядника в повному обсязі згідно з платіжними дорученнями №368 від 06.09.2022 та №387 від 25.10.2022.
За фактом надання послуг (перша подія) по Договору №440/1 від 31.03.2004, позивач склав податковому органу податкові накладні №3 від 31.08.2022 на суму 93 000,00 грн. (у тому числі ПДВ 15 500,00 грн.) та №1 від 30.09.2022 на суму 93 000,00 грн. (у тому числі ПДВ 15 500,00 грн.).
Керуючись ст. 201 Податкового кодексу України, ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" направило вищевказані податкові накладні для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Документи прийнято контролюючим органом, але реєстрацію податкових накладних зупинено.
Згідно квитанцій до податкових накладних №3 від 31.08.2022 та №1 від 30.09.2022, підставою для зупинення реєстрації зазначено: ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 1 Порядку).
Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" направлено до ГУ ДПС у Харківській області повідомлення №3 від 20.04.2024 та №2 від 23.07.2024 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
До повідомлення №3 від 20.04.2024 позивачем було додано: Інформація про ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х"; Пояснення до повідомлення №3 від 20.04.2024 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб щодо ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" від 31.10.2022; Ліцензія ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" на ведення охоронної діяльності серія АД №032362 від 18.07.2012; Протокол загальних зборів співвласників ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" №7 від 31.08.2023; Наказ ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" №2-К від 31.08.2023; Договір про охорону об`єктів №440/1 від 31.03.2004 з додатками; Рахунок на оплату №16 від 01.08.2022; Акт надання послуг №16 від 31.08.2022; Платіжні доручення №5384 від 12.09.2022, №5408 від 13.09.2022, №5444 від 14.09.2022, №5478 від 15.09.2022; Податкова накладна №3 від 31.08.2022; Договір про охорону об`єктів №6 від 16.12.2010 з додатками; Рахунок на оплату №20113 від 01.08.2022; Акт надання послуг №25689 від 31.08.2022; Платіжне доручення №368 від 06.09.2022; Податкова накладна №2238 від 31.08.2022.
До повідомлення №2 від 23.07.2024 позивачем було додано: Інформація про ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х"; Пояснення до повідомлення №2 від 23.07.2024 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб щодо ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" від 31.10.2022; Ліцензія ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" на ведення охоронної діяльності серія АД №032362 від 18.07.2012; Протокол загальних зборів співвласників ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" №7 від 31.08.2023; Наказ ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" №2-К від 31.08.2023; Договір про охорону об`єктів №440/1 від 31.03.2004 з додатками; Акт надання послуг №20 від 30.09.2022; Платіжні доручення №6521 від 27.10.2022, №6496 від 26.10.2022, №6483 від 25.10.2022, №6450 від 24.10.2022; Податкова накладна №1 від 30.09.2022; Договір про охорону об`єктів №6 від 16.12.2010 з додатками; Акт надання послуг №29607 від 30.09.2022; Платіжне доручення №387 від 25.10.2022; Рахунок на оплату №22844 від 01.09.2022; Податкова накладна №2178 від 30.09.2022; Ліцензія ПП "ЯВІР-2000" на ведення охоронної діяльності серія АЕ №526755 від 06.01.2015; Податковий розрахунок ПП "ЯВІР-2000" сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2022 року; Штатний розпис ПП "ЯВІР-2000" з 01.07.2022; Баланс (Звіт про фінансовий стан) ПП "ЯВІР-2000" за 9 місяців 2022 року.
25.04.2024 контролюючий орган направив позивачу повідомлення №10959888/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №3 від 31.08.2022, зокрема: пояснення та документальне підтвердження інформації щодо змісту надання послуг, розрахунок договірної ціни послуги охороні об`єкта, кількість задіяних осіб, обладнання технічними засобами, тощо; рахунки на оплату.
29.07.2024 контролюючий орган направив позивачу повідомлення №11498447/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №1 від 30.09.2022, зокрема: копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; первинних документів щодо постачання послуг; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків; пояснення та документальне підтвердження інформації щодо змісту надання послуг, розрахунок договірної ціни послуги охороні об`єкта, кількість задіяних осіб, обладнання технічними засобами, тощо; рахунки на оплату.
30.04.2024 позивачем було надіслано повідомлення №4 про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо податкової накладної №3 від 31.08.2022, до яких було додано: додаткові пояснення до повідомлення №10959888/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №3 від 31.08.2022; ліцензію ПП "ЯВІР-2000" на ведення охоронної діяльності серія АЕ №526755 від 06.01.2015; податковий розрахунок ПП "ЯВІР-2000" сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2022 року; штатний розпис ПП "ЯВІР-2000" з 01.07.2022; баланс (Звіт про фінансовий стан) ПП "ЯВІР-2000" за 9 місяців 2022 року.
05.08.2024 позивачем було надіслано повідомлення №3 про надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо податкової накладної №1 від 30.09.2022, до яких було додано: додаткові пояснення до повідомлення №11498447/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №1 від 30.09.2022; виписка АТ "УКРСИББАНК" щодо ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" за період 01.09.2022-31.10.2022; оборотно-сальдова відомість ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" по 361 рахунку за вересень-жовтень 2022 року; оборотно-сальдова відомість ПП "Охоронне Агентство "Альфа-Х" по 631 рахунку за вересень-жовтень 2022 року; оборотно-сальдова відомість ПП "ЯВІР-2000" по 221 рахунку за вересень 2022 року; оборотно-сальдова відомість ПП "ЯВІР-2000" по 1122 рахунку за вересень 2022 року.
Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області прийнято рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11007226/23150417 від 06.05.2024, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від №3 від 31.08.2022, та №11611992/23150417 від 09.08.2024, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 30.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підставами прийняття таких рішень визначено: "ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".
Вважаючи рішення Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11007226/23150417 від 06.05.2024 та №11611992/23150417 від 09.08.2024 протиправними, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступними приписами норм чинного законодавства.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі - ПК України).
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
У відповідності до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно з пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі по тексту - Порядок №1246), податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку №1246).
За приписами пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).
Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктом 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Судом встановлено, що відповідно до отриманих позивачем квитанцій реєстрація спірних податкових накладних зупинена у зв`язку із відповідністю платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків.
Суд зазначає, що Критерії ризиковості платника податку на додану вартість є Додатком №1 до Порядку №1165.
Зміст критерію ризиковості згідно пункту 8 Критеріїв полягає в тому, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Водночас, суд звертає увагу, що в квитанціях відповідач-1 не зазначив та не надав до суду жодних обґрунтованих доводів щодо підстав віднесення позивача до ризикових платників податку у відповідності до пункту 8 Критеріїв.
Також, суд зауважує, що квитанції не містить інформації (конкретного переліку) щодо документів, необхідних контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних, в результаті чого позивач потрапив у стан правової невизначеності.
Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
У постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі №819/330/18 указано, що у випадку не конкретизації переліку документів у рішенні про відмову у реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної. Зупинення реєстрації податкової накладної та в подальшому відмова в її реєстрації не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.
Отже, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого не зміг належним чином зареєструвати податкові накладні.
Крім того, суд звертає увагу, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України.
Вказану правову позицію викладено Верховним Судом у постанові від 16.02.2023 у справі №380/7648/22.
Верховний Суд за результатами аналізу наведених норм у постанові від 18 листопада 2021 року у справі №380/3498/20 дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік обставин, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку № 520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним. В залежності від виду господарської операції, за наслідками якої подається податкова декларація для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також відповідних договірних зобов`язань між суб`єктами господарювання, обсяг документів може бути відмінним.
У постановах від 03 листопада 2021 року у справі №360/2460/20, від 29 червня 2022 року у справі №380/5383/21, від 27 липня 2022 року у справі №520/15348/2020, від 16 вересня 2022 року у справі №380/7736/21, від 25 листопада 2022 року №320/3484/21 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Як вбачається з матеріалів справи, оскаржуваними рішеннями комісії відповідачем 1 відмовлено у реєстрації податкових накладних, а підставою вказано "ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку".
При цьому, оскаржувані рішення не містять зазначення конкретних документів, які не надав позивач.
Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою та законною підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому та надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.
Як вбачається з матеріалів справи, та не заперечено відповідачем на стадії надання пояснення по спірних податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, позивачем було надіслано до ГУ ДПС у Харківській області пояснення та документи на підтвердження здійснення господарських операцій з контрагентами позивача.
Позивачем на підтвердження здійснення господарських операцій за податковими накладними, поданими на реєстрацію первинні документи, які підтверджують інформацію щодо змісту наданих послуг щодо яких складено податкові накладні №3 від 31.08.2022, №1 від 30.09.2022, зокрема (але не виключно): Договір про охорону об`єктів №440/1 від 31.03.2004 з додатками; рахунок на оплату №16 від 01.08.2022; акт надання послуг №16 від 31.08.2022; платіжні доручення №5384 від 12.09.2022, №5408 від 13.09.2022, №5444 від 14.09.2022, №5478 від 15.09.2022; Договір про охорону об`єктів №6 від 16.12.2010 з додатками; рахунок на оплату №20113 від 01.08.2022; акт надання послуг №25689 від 31.08.2022; платіжне доручення №368 від 06.09.2022; податкова накладна №2238 від 31.08.2022; акт надання послуг №20 від 30.09.2022; платіжні доручення №6521 від 27.10.2022, №6496 від 26.10.2022, №6483 від 25.10.2022, №6450 від 24.10.2022; акт надання послуг №29607 від 30.09.2022; платіжне доручення №387 від 25.10.2022; рахунок на оплату №22844 від 01.09.2022; податкова накладна №2178 від 30.09.2022; Ліцензія ПП "ЯВІР-2000" на ведення охоронної діяльності серія АЕ №526755 від 06.01.2015; податковий розрахунок ПП "ЯВІР-2000" сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2022 року; штатний розпис ПП "ЯВІР-2000" з 01.07.2022; Баланс (Звіт про фінансовий стан) ПП "ЯВІР-2000" за 9 місяців 2022 року.
Також, на вимогу податкового органу подано: додаткові пояснення до повідомлення №10959888/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №3 від 31.08.2022, разом з якими надано наступні документи: ліцензію ПП "ЯВІР-2000" на ведення охоронної діяльності серія АЕ №526755 від 06.01.2015, податковий розрахунок ПП "ЯВІР-2000" сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2022 року, штатний розпис ПП "ЯВІР-2000" з 01.07.2022, баланс (Звіт про фінансовий стан) ПП "ЯВІР-2000" за 9 місяців 2022 року; додаткові пояснення до повідомлення №11498447/23150417 про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів щодо податкової накладної №1 від 30.09.2022, виписка АТ "УКРСИББАНК" щодо ПП "Охоронне агентство "Альфа-Х" за період 01.09.2022-31.10.2022, оборотно-сальдова відомість ПП "Охоронне агентство "Альфа-Х" по 361 рахунку за вересень-жовтень 2022 року, оборотно-сальдова відомість ПП "Охоронне агентство "Альфа-Х" по 631 рахунку за вересень-жовтень 2022 року, оборотно-сальдова відомість ПП "ЯВІР-2000" по 221 рахунку за вересень 2022 року, оборотно-сальдова відомість ПП "ЯВІР-2000" по 1122 рахунку за вересень 2022 року.
Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних наведені первинні документи до уваги не взято, прийнято оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Суд зауважує, що ретельна перевірка господарських операцій, в тому числі щодо правильності оформлення взаємовідносин з субпідрядниками ПП "ЯВІР-2000" може бути здійснена лише в ході документальної перевірки.
При цьому, слід звертає увагу, що відповідач не заперечує фактичного надання послуг субпідрядною організацією ПП "ЯВІР-2000".
У позовній заяві позивач зазначає, що контролюючий орган не блокував реєстрацію податкових накладних, виданих субпідрядною організацією ПП "ЯВІР-2000" на користь позивача в підтвердження передачі-прийняття відповідних послуг від субпідрядної організації ПП "ЯВІР-2000" позивачу.
Вищевказаних тверджень відповідачем не спростовано.
Під час розгляду справи Головне управління ДПС у Харківській області, як суб`єкт владних повноважень, не надало чітких та переконливих пояснень, що подані позивачем первинні документи не є документами, які підтверджують здійснення господарських операцій. Зі змісту оскаржуваних рішень не вбачається, що подані платником податку документи розглядались відповідачем з наданням їм правової оцінки щодо відповідності формальним критеріям (наявність усіх необхідних реквізитів) та відповідності/невідповідності змісту, характеру, обсягу відповідних господарських операцій.
Суд зауважує, що посилання на віднесення позивача до платників податків, що відповідають критеріям ризиковості, не звільняє відповідачів від обов`язку при прийнятті рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної досліджувати надані платником податків пояснення і документи. Відповідачами не наведено аргументів щодо неврахування поданих позивачем документів, що підтверджують господарську операцію з контрагентами.
Крім того, станом на час прийняття оскаржуваних рішень набрало законної сили (11.03.2024) рішення Харківського окружного адміністративного суду від 10.01.2024 №520/28316/23, яким зобов`язано Головне управління ДПС у Харківській області виключити ПП "Охоронне агентство "Альфа-Х" з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
З огляду на викладене, суд доходить висновку про необґрунтованість оскаржуваних рішень Комісії, тому вимога щодо визнання протиправними та скасування таких рішень підлягає задоволенню.
Щодо позовної вимоги зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 від 31.08.2022 та №1 від 30.09.2022 за датою їх фактичного подання на реєстрацію, суд зазначає наступне.
За вимогами пунктів 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 від 31.08.2022 та №1 від 30.09.2022 датою набрання законної сили рішенням суду.
Судом враховується, що згідно п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Розподіл судових витрат здійснити у відповідності до ст. 139 КАС України пропорційно задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 19, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Приватного підприємства "Охоронне Агентство "Альфа-Х" (пров. Отакара Яроша, буд. 16-Б, м. Харків, 61045, код ЄДРПОУ 23150417) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №11611992/23150417 від 09.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 30.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних та №11007226/23150417 від 06.05.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 31.08.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 30.09.2022 та №3 від 31.08.2022, складені Приватним підприємством "Охоронне Агентство "Альфа-Х", у день набрання законної сили рішенням суду.
В іншій частині позовних вимог - відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Приватного підприємства "Охоронне Агентство "Альфа-Х" (пров. Отакара Яроша, буд. 16-Б, м. Харків, 61045, код ЄДРПОУ 23150417) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Приватного підприємства "Охоронне Агентство "Альфа-Х" (пров. Отакара Яроша, буд. 16-Б, м. Харків, 61045, код ЄДРПОУ 23150417) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Біленський О.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2025 |
Оприлюднено | 03.02.2025 |
Номер документу | 124812325 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Біленський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні