Постанова
від 23.01.2025 по справі 280/4946/24
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

23 січня 2025 року м. Дніпросправа № 280/4946/24

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Дурасової Ю.В. (доповідач),

суддів: Божко Л.А., Лукманової О.М.,

розглянувши в порядку письмового провадження в м. Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Елемент-Перетворювач»

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 09.08.2024 року (головуючий суддя Богатинський Б.В)

в адміністративній справі №280/4946/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Елемент-Перетворювач» до відповідача Головного управління ДПС у Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ТОВ «Елемент-Перетворювач», звернувся 28.05.2024 до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до відповідача Головного управління ДПС у Запорізькій області, в якому просив (а.с. 34-37):

- визнати протиправним та скасувати рішення №0068182410 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, прийняте 06.05.2024 року начальником Вознесенівського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Запорізькій області, згідно з яким щодо ТОВ «Елемент-Перетворювач», ідентифікаційний код 30077685, застосований штраф у розмірі 141 180,47 грн. та нарахована пеня у розмірі 30 913,16 гривень.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішення про застосування штрафних санкцій прийняте уповноваженою посадовою особою Головного управління ДПС у Запорізькій області не на підставі і не в межах повноважень, що визначені законами України, необґрунтовано, тобто без урахування всіх обставин, що мають значення для його прийняття. Згідно з рішенням про застосування штрафних санкцій, штраф у розмірі 141180,47 грн за період з 10.08.2023 по 27.12.2023 застосований до позивача, зокрема, за порушення, що полягає у несвоєчасній сплаті позивачем єдиного внеску, нарахованого за квітень 2024 року, допущене позивачем 21.05.2024 року, за травень 2024 року, допущене позивачем 21.06.2024 року, за червень 2024 року, допущене позивачем 21.07.2024 року. Штраф у розмірі 141180,47 грн за період з 10.08.2023 по 27.12.2023 застосований до позивача, зокрема, за порушення, вчинені позивачем до 1 серпня 2023 року, що не відповідає пункту 9 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування». Позивач просить позов задовольнити.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 09.08.2024 року у задоволенні позову відмовлено.

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що позивачем сплачено єдиний внесок з порушенням встановленого законом строку, тому відповідачем обґрунтовано прийняте рішення №0068182410 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску. Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким позов задовольнити.

Вказує, що періодом застосування штрафних санкцій є проміжок часу з 10.08.2023 по 27.12.2023, а періодом вчинення порушень, за які застосовуються штрафні санкції, є зокрема, проміжок часу до 01.08.2023, що включає дати вчинення позивачем порушень, які полягають у несвоєчасній сплаті позивачем єдиного внеску, нарахованого за квітень, травень і червень 2023 року (21 травня, 21 червня і 21 липня 2023 року). Зазначає, що суд першої інстанції не з`ясував терміни сплати позивачем єдиного внеску, нарахованого за квітень, травень і червень 2023 року, і невірно встановив термін сплати позивачем єдиного внеску, нарахованого за квітень, травень і червень 2023 року. Вважає, що датою вчинення позивачем порушення, що полягає у несвоєчасній сплаті єдиного внеску, є день, наступний за граничним терміном сплати єдиного внеску, оскільки саме в цей день позивачем допущена протиправна бездіяльність щодо сплати єдиного внеску.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін. Посилається на те, що абз.1 ч.8 ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» передбачено, що платники єдиного внеску зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця. Позивач за період з 10.08.2023 по 27.12.2023 допустив несвоєчасну сплату єдиного внеску, оскільки оплата здійснена 21 числа, чим порушено вимоги ст.9 Закону України №2464-VI.

Ухвалою суду апеляційної інстанції від 19.12.2024 витребувано у сторін докази та пояснення щодо наступних питань:

- коли саме була здійснена позивачем оплата єдиного внеску за другий та третій квартал 2023 року?

- який строк сплати єдиного внеску за другий та третій квартал 2023 року порушено позивачем (кількість днів)?

- в який строк позивач мав сплатити єдиний внесок за другий та третій квартал 2023 року з метою дотримання вимог податкового законодавства?

Також, в ухвалі від 19.12.2024 зазначено, що в рішенні відповідача №0068182410 від 06.05.2024 року не зазначено період за який застосовано штраф у розмірі 141 181,47грн., при цьому в цьому рішенні зазначено період (з 10.08.2023 до 27.12.2023) за який нараховано пеню в розмірі 30913,16грн.

Зобов`язано відповідача надати пояснення за який саме період застосовано штраф у розмірі 141 181,47грн.?

Крім того, в ухвалі від 19.12.2024 зазначено, що в позові позивач зазначає про несвоєчасну сплату єдиного внеску за період з квітня по липень 2024 року. Однак спірні правовідносини торкаються 2023 року.

Зобов`язано позивача надати пояснення які саме правовідносини є спірними для позивача?

На виконання ухвали від 19.12.2024 учасники справи надали пояснення та докази, які містяться в системі «Електронний суд».

Зокрема, відповідач на питання: «коли саме була здійснена позивачем оплата єдиного внеску за другий та третій квартал 2023 року?» зазначив:

-за 2й квартал 2023 року позивачем фактично сплачено у повному обсязі 11.10.2023 року ЄВ у сумі 394 761,69грн., при терміні сплати 10.08.2023;

-за 3й квартал 2023 року позивачем фактично сплачено у повному обсязі 27.12.2023 року ЄВ у сумі 398 948,35грн., при терміні сплати 09.11.2023.

На питання суду: «який строк сплати єдиного внеску за 2й та 3й квартал 2023 року порушено позивачем (кількість днів)?», відповідач послався на розрахунок до рішення від 06.05.2024 №0068182410 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені на несплату або несвоєчасну сплату єдиного соціального внеску в частині нарахування штрафних санкцій на суму 141 181,47грн.

На питання суду: «в який строк позивач мав сплатити єдиний внесок за 2й та 3й квартал 2023 року з метою дотримання вимог податкового законодавства?» відповідач вказав, що до 20.07.2023 (за 2й квартал) та до 20.10.2023 (за 3й квартал).

Позивач виконання ухвали від 19.12.2024 зазначив, що в позовній заяві у справі №280/4946/24 помилково зазначено про допущення Товариством з обмеженою відповідальністю «Елемент-Перетворювач» порушень, що полягають у несвоєчасній сплаті позивачем єдиного внеску, нарахованого за квітень, травень і червень 2024 року. У позовній заяві позивач мав на увазі, що правопорушення, що полягає у несвоєчасній сплаті торкається 2023 року (а не 2024). Також зазначив, що єдиний внесок за 2й квартал 2023 року позивач сплатив 11.10.2023 (прострочив сплату ЄВ на 83 дні), а за 3й квартал 2023 року сплатив єдиний внесок 27.12.2023 (прострочив сплату ЄВ на 68 днів).

Розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження відповідно до ст. 311 КАС України.

Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає про наступне.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Елемент-Перетворювач» за 2 квартал 2023 року №9191690339 вiд 02.08.2023 нараховано єдиного внеску - 394 761,69 грн, термін сплати 10.08.2023, фактично сплачено у повному обсязі 11.10.2023; за 3 квартал 2023 року № 9292732696 вiд 02.11.2023 платником нараховано єдиного внеску - 398 948,35 грн, термін сплати 09.11.2023, фактично сплачено у повному обсязі 27.12.2023.

Головним управлінням ДПС у Запорізькій області прийняте рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 06.05.2024 № 0068182410 на загальну суму 172 093,63 грн, (в т.ч. штрафні санкції 141 180,47 грн та пеня 30 913,16 грн) за період з 10.08.2023 по 27.12.2023, яке було надіслано 07.05.2024 листом з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, та вручене позивачу 09.05.2024.

Позивач вважає протиправним рішення №0068182410 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.

Суд першої інстанції у задоволенні позову відмовив.

Досліджуючи правильність прийняття судом першої інстанції рішення, колегія суддів апеляційної інстанції вважає за необхідне дослідити ряд норм законодавства, що регулюють дані правовідносини та обставини справи.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що до даних правовідносин слід застосовувати норми Конституції України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI.

Так, стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, суб`єкти владних повноважень (до яких відноситься відповідач) мають діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином межі дій відповідача чітко визначені Конституцією та законами України.

Правові і організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначено Закон України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону №2464-VI єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Пунктом 4 ч. 1 ст. 4 Закону №2464-VІ установлено, що платниками єдиного внеску є: фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.

Платник єдиного внеску зобов`язаний, зокрема, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок (ч.2 ст.6 ЗУ №2464-VI).

Згідно частини 2 - 4, 8, 12 ст. 9 Закону №2464-VI обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску податковими органами у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до податкових органів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску за минулі періоди, крім випадків сплати єдиного внеску згідно з частиною 5 статті 10 цього Закону, здійснюється виходячи з розміру єдиного внеску, що діяв на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Платники єдиного внеску, зазначені у пунктах 4, 5 та 5-1 частини 1 статті 4 цього Закону, зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Періодом, за який платники єдиного внеску подають звітність до податкового органу (звітним періодом), є календарний місяць, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, для яких звітним періодом є календарний рік.

Частиною 10 ст. 9 Закону №2464-VI встановлено, що днем сплати єдиного внеску вважається:

у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки податкового органу - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів;

у разі сплати єдиного внеску готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа та переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі.

Згідно з ч. 4 ст. 25 Закону №2464-VI податковий орган у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, надсилає в паперовій та/або електронній формі платникам єдиного внеску вимогу про сплату недоїмки з єдиного внеску.

Відповідно до п. 2 ч.11 ст. 25 Закону №2464-VI за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску податковий орган застосовує до платника єдиного внеску штраф у розмірі 20 % своєчасно не сплачених сум.

Одночасно на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу (ч.10 ст.25 ЗУ №2464-VI).

Нарахування пені, передбаченої цим Законом, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (ч.13 ст.25 ЗУ №2464-VI).

Процедуру нарахування і сплати єдиного внеску страхувальниками, визначеними Законом №2464-VI, нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів визначає Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженою Наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року №449 (Інструкція №449).

Пунктом 1 розділу VII Інструкції №449 передбачено, що за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов`язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

Положеннями пп. 2 п. 2 розділу VII Інструкції №449 визначено, що згідно з частиною 11 статті 25 Закону до платників, визначених підпунктами 1-4 та 6 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, органи доходів і зборів застосовують штрафні санкції в таких розмірах за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум.

За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року накладається штраф у розмірі 20 % своєчасно не сплачених сум.

При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за формою згідно з додатком 12 до цієї Інструкції.

Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за вказані періоди.

В силу вимог частини 16 статті 25 Закону №2464-VI строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що умовою для застосування до платника штрафних санкцій та нарахування пені є несвоєчасна сплата єдиного внеску.

При цьому сплачені платником суми зараховуються в порядку календарної черговості для погашення недоїмки, штрафів та пені.

Колегія суддів апеляційної інстанції бере до уваги, що пунктом 9 прим. 11.1 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464-VI встановлено, що тимчасово штрафні санкції, визначені частиною 11 статті 25 Закону №2464-VI не застосовуються за наступні порушення, вчинені щодо періодів з 01 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19):

- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі ЄВ);

- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми ЄВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується ЄВ (авансових платежів);

- несвоєчасне подання звітності, передбаченої Законом №2464-VI, до податкових органів.

При цьому абзаци 2 та 3 пункту 7 частини 11 статті 25 Закону №2464-VI щодо такого порушення, вчиненого у період з 01.03.2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Крім цього, протягом періоду з 01.03.2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам єдиного внеску не нараховується пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню (пункт 9-21 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону №2464-VI).

Слід взяти до уваги, що пунктом 1 Постанови № 651 відмінено з 24 години 00 хвилин 30.06.2023 року на всій території України карантин, встановлений з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARSCoV-2.

При цьому, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.06.2023 року № 3219-IX внесено зміни до Закону №2464-VI, зокрема, викладено у новій редакції пункти 9-21 - 9-22 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення:

9-21. Тимчасово, за порушення вчинені у період з початку дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.012.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №2102-ІХ до 01.08.2023 року, штрафні санкції, визначені частиною 11 статті 25 цього Закону, не застосовуються.

9-22. Тимчасово, на період з початку дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 2102-ІХ, до 01.08.2023 року платникам єдиного внеску не нараховується пеня, а нарахована пеня за цей період підлягає списанню.

Таким чином, зважаючи на Указ Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022, затверджений Законом України Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №2102-1, яким визначено, що воєнний стан в Україні введено із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року та враховуючи положення пунктів 9-21 - 9-22 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону №2464-VI, кінцеву дату незастосування контролюючим органом штрафних санкцій та пені визначено 01.08.2023.

Отже, враховуючи наведене, контролюючі органи не застосовують штрафні санкції, визначені частиною 11 статті 25 Закону №2464, та пеню за порушення вчинені у період з 01.03.2020 та до 01.08.2023.

Матеріалами справи підтверджується, що позивачем 02.08.2023 року поданий до контролюючого органу податковий розрахунок сум доходу за 2 квартал 2023 року (реєстраційний номер документа №9191690339) (а.с. 5-8, 9).

У вказаному розрахунку зазначена загальна сума єдиного внеску, що підлягає сплаті за звітній квартал - 394 761,69 грн. (а.с. 7).

При цьому, після 01.08.2023 року, штрафні санкції, визначені частиною 11 статті 25 цього Закону, підлягають застосуванню.

Термін сплати єдиного внеску за 2й квартал 2023 року 10.08.2023, однак фактично позивачем сплачено єдиний внесок у повному обсязі 11.10.2023, чим підтверджується порушення позивачем строку сплати єдиного внеску.

За 3 квартал 2023 року №9292732696 вiд 02.11.2023 платником нараховано єдиний внесок у сумі 398 948,35 грн., термін сплати 09.11.2023, однак, фактично сплачено у повному обсязі 27.12.2023, чим підтверджується порушення позивачем строку сплати єдиного внеску.

Аналіз податкового розрахунку сум доходу за 2й та 3й квартали 2023 року (а.с. 5-8, 10-13), інтегрованої картки ТОВ «Елемент-Перетворювач» (а.с. 66-81), рішення відповідача №0068182410 від 06.05.2024 року (а.с. 15), розрахунку штрафної санкцій (а.с. 16) дають підстави для висновку, що позивачем сплачено єдиний внесок з порушенням встановленого законом строку.

Рішенням Головного управління ДПС у Запорізькій області рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0068182410 від 06.05.2024 року за період з 10.08.2023 по 27.12.2023 застосовано штраф у розмірі 141 181,47грн. та пеню у розмірі 30 913,16грн. (а.с. 15). Оскільки в силу п. 2 ч.11 ст. 25 Закону №2464-VI передбачено, що за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску податковий орган застосовує до платника єдиного внеску штраф у розмірі 20 % своєчасно не сплачених сум (одночасно на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу (ч.10 ст.25 ЗУ №2464-VI)) то до позивача обґрунтовано застосовано штрафні санкції та нараховано пеню.

За вказаних обставин, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про правомірність та обґрунтованість рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, №0068182410 прийняте 06.05.2024 року (а.с. 15).Таким чином, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позову.

Вищезазначене є мотивом для відхилення судом апеляційної інстанції аргументів, викладених в апеляційній скарзі, оскільки аргументи відповідача та норми законодавства України, що регулюють дані правовідносини спростовують доводи позивача.

Доводи апеляційної скарги щодо суті спору не спростовують правове обґрунтування, покладене в основу рішення суду першої інстанції, тому не можуть бути підставою для його скасування.

Керуючись 241-245, 250, 311, 316, 321, 322, 327, 328, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Елемент-Перетворювач» залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 09.08.2024 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили 23.01.2025 та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 30 днів згідно ст. 329 КАС України з дня її прийняття шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Учасник справи, якому повне судове рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на касаційне оскарження, якщо касаційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому такого судового рішення.

Головуючий - суддяЮ. В. Дурасова

суддяЛ.А. Божко

суддяО.М. Лукманова

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2025
Оприлюднено03.02.2025
Номер документу124815585
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —280/4946/24

Постанова від 23.01.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 19.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Рішення від 09.08.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 03.06.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні