Справа № 405/425/25
провадження № 1-кс/405/244/25
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31.01.2025 м. Кропивницький
слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кропивницькому клопотання слідчого ВРЗСГСД СУГУПН вКіровоградській області ОСОБА_3 , протимчасовий доступдо речейі документів,у кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12024120000001033 від 17.09.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
слідчий ВР ЗСГСД СУ ГУПН в Кіровоградській області ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей з можливістю вилучення їх у копіях, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: Договору про закупівлю № 1727 від 25.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт опалювальної системи правого крила в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 816 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору підряду №704 від 22.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) ІНФОРМАЦІЯ_3 комбінованого типу по АДРЕСА_3 »; Договору про закупівлю № 671 від 14.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1317 від 10.09.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт входів в підвальне приміщення з благоустроїм території ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1323 від 10.08.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 ; Договору про закупівлю № 1590 від 06.09.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги та оздоблення стін ІІ поверху Комунального закладу " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 679 від 16.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт - заміна дверних блоків в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 625 від 02.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт сантехнічного вузла в приміщенні ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 815 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт з покривання підлоги та стін коридорів в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 » та усіх додаткових угод до даних договорів, а також Підсумкові звіти про вартість виконаних робіт на об`єктах будівництва за період (примірна форма № 2); Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); Акти здавання-приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №3); Підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Проектно-кошторисні документації (зі змінами та доповненнями); Кошторисні документації; Технічну документацію (паспорти, інструкції, буклети тощо) на придбане та застосоване (змонтоване) на об`єктах будівництва обладнання та устаткування; План-графіки виконання будівельно-ремонтних робіт; Звіти про виконання робіт за контрактами на об`єктах будівництва за період (місяць/рік) (примірна форма №1); Розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Звіти про витрати основних матеріалів в будівництві у порівнянні з виробничими нормами (форма М-29); Видаткові накладні на придбані будівельні матеріали, вироби, обладнання та устаткування, які були використані для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Товаро-транспортні накладні та калькуляції вартості машино-годин всіх машин та механізмів, які використовувались для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Загальний журнали робіт; Журнали авторського нагляду; Журнали технічного нагляду за будівництвом; Акти на закриття прихованих робіт, Сертифікатів відповідності або інших документів відповідного зразка, якими підтверджується відповідність застосованих будівельних матеріалів і виробів вимогам проектної документації та чинного законодавства у галузі будівництва, а також копії Положеннята посадовуінструкцію начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 танаказ пропризначення напосаду; Договори про технічний нагляд за будівництвом за Договорами про закупівлю №1727 від 25.10.2023, № 816 від 10.06.2024, №704 від 22.05.2024, № 671 від 14.05.2024, № 1317 від 10.09.2024, № 1323 від 10.08.2023, № 1590 від 06.09.2023, № 679 від 16.05.2024, № 625 від 02.05.2024, № 815 від 10.06.2024, протоколи погодження договірної ціни, додаткові угоди, акти виконаних робіт (надання послуг) та інші документи, що підтверджують здійснення технічного нагляду на об`єктах будівництва.
У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином., надіслав заяву про розгляд клопотання без його участі. Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 , у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлені належним чином.
Оскільки, згідно ч. 4 ст. 163 КПК України відсутність слідчого та особи у володіння, які перебувають документи не є перешкодою для розгляду клопотання, слідчий суддя визнав можливим розглянути клопотання за відсутності слідчого та представника ІНФОРМАЦІЯ_1 , на підставі наявних доказів.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.
У провадженні СУ ГУНП в Кіровоградській області знаходяться матеріали кримінального провадження за №12024120000001033 від 17.09.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК Українивідповідно доякого службові особи ІНФОРМАЦІЯ_7 протягом 2023 2024 років діючи за попередньою змовою, з службовими особами ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 , шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану здійснили привласнення бюджетних коштів під час виконання умов Договорів підряду № 1323 від 10.08.2023, № 1590 від 06.09.2023, № 1727 від 25.10.2023, № 679 від 16.05.2024, №815 від 10.06.2024, №816 від 10.06.2024 щодо виконання будівельних та ремонтних робіт на об`єкті КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». Договору підряду №704 від 22.05.2024, щодо виконання будівельних та ремонтних робіт на об`єкті ІНФОРМАЦІЯ_10 комбінованого типу та Договорів підряду № 671 від 14.05.2024 та №1317 від 10.09.2024 щодо виконання будівельних та ремонтних робіт на об`єкті ІНФОРМАЦІЯ_11 .
Так, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 , укладено ряд договорів про закупівлю:
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » договір про закупівлю № 1323 від 10.08.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 договору становить 1329716 грн. Додатковою угодою №1 від 16.10.2023 продовжено термін виконання договору до 31.12.2023. Додатковою угодою №2 від 19.12.2023 продовжено термін виконання договору до 31.12.2024. Додатковою угодою №3 від 19.12.2023 Зменшені бюджетні зобов`язання на 778 092 грн. Додатковою угодою №4 від 05.02.2024 збільшено бюджетні зобов`язання на 732 491 грн. Таким чином, сума договору складала 1284 115 грн. На даний час розрахунки по даному договору проведені у повному обсязі;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » договір про закупівлю № 1590 від 06.09.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги та оздоблення стін ІІ поверху Комунального закладу " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", за адресою: АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 197006грн.;
- з ФОП ОСОБА_4 договір про закупівлю № 625 від 02.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт сантехнічного вузла в приміщенні ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 199759грн.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » договір про закупівлю № 679 від 16.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт - заміна дверних блоків в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 170 206 грн. На даний час розрахунки по даному договору проведені у повному обсязі;
- з ФОП ОСОБА_4 договір про закупівлю № 815 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт з покривання підлоги та стін коридорів в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 190155грн.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » договір про закупівлю № 1727 від 25.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт опалювальної системи правого крила в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 468 212 грн. Додатковою угодою № 1 від 29.11.2023 строк дії договору продовжено до 25.12.2023. Додатковою угодою №2 від 14.12.2023 продовжено строк дії договору до 31.12.2023 та зменшено суму договору до 385 309 грн.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » договір про закупівлю № 816 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 ». Ціна договору становить 159 332 грн.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » договір підряду №704 від 22.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) ІНФОРМАЦІЯ_3 комбінованого типу по АДРЕСА_3 ». Ціна договору становить 1 499 864 грн. Додатковою угодою від 19.08.2024 продовжено строк дії договору до 31.12.2024.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » договір про закупівлю № 671 від 14.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_4 ». Ціна договору становить 1 114 719 грн. Додатковою угодою №1 від 19.08.2024 строк дії договору продовжено до 31.12.2024.;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » договір про закупівлю № 1317 від 10.09.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт входів в підвальне приміщення з благоустроїм території ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_4 ». Ціна договору становить 1062429грн.
Підставами для початку досудового розслідування є матеріали перевірки за рапортом співробітника УСР в Кіровоградській області ДСР НП України про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, відповідні відомості про що 17.09.2024 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань та достатні дані, які вказують на наявність в діях службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ознак вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст.191 КК України.
Існує імовірність привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 та ФОП ОСОБА_4 .
З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, встановлення причетних осіб, отримання доказів вчинення кримінального правопорушення та причетних осіб, виявлення як тих обставин, що викривають, так і тих, що виправдовують, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: Договору про закупівлю № 1727 від 25.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт опалювальної системи правого крила в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 816 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору підряду №704 від 22.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) ІНФОРМАЦІЯ_3 комбінованого типу по АДРЕСА_3 »; Договору про закупівлю № 671 від 14.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1317 від 10.09.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт входів в підвальне приміщення з благоустроїм території ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1323 від 10.08.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 ; Договору про закупівлю № 1590 від 06.09.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги та оздоблення стін ІІ поверху Комунального закладу " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 679 від 16.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт - заміна дверних блоків в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 625 від 02.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт сантехнічного вузла в приміщенні ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 815 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт з покривання підлоги та стін коридорів в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 » та усіх додаткових угод до даних договорів, а також Підсумкові звіти про вартість виконаних робіт на об`єктах будівництва за період (примірна форма № 2); Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); Акти здавання-приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №3); Підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Проектно-кошторисні документації (зі змінами та доповненнями); Кошторисні документації; Технічну документацію (паспорти, інструкції, буклети тощо) на придбане та застосоване (змонтоване) на об`єктах будівництва обладнання та устаткування; План-графіки виконання будівельно-ремонтних робіт; Звіти про виконання робіт за контрактами на об`єктах будівництва за період (місяць/рік) (примірна форма №1); Розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Звіти про витрати основних матеріалів в будівництві у порівнянні з виробничими нормами (форма М-29); Видаткові накладні на придбані будівельні матеріали, вироби, обладнання та устаткування, які були використані для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Товаро-транспортні накладні та калькуляції вартості машино-годин всіх машин та механізмів, які використовувались для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Загальний журнали робіт; Журнали авторського нагляду; Журнали технічного нагляду за будівництвом; Акти на закриття прихованих робіт, Сертифікатів відповідності або інших документів відповідного зразка, якими підтверджується відповідність застосованих будівельних матеріалів і виробів вимогам проектної документації та чинного законодавства у галузі будівництва, а також копії Положення та посадову інструкцію начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 та наказ про призначення на посаду.
Договори про технічний нагляд за будівництвом за вказаними договорами про закупівлю, протоколи погодження договірної ціни, додаткові угоди, акти виконаних робіт (надання послуг) та інші документи, що підтверджують здійснення технічного нагляду на об`єктах будівництва.
Обґрунтуванням необхідності у проведенні тимчасового доступу до документів із можливістю їх вилучення являється потреба у встановленні об`єктивної істини під час досудового розслідування.
У відповідності до ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий прокурор звертається із клопотанням.
Згідно чинного Кримінального процесуального законодавства України тягар доказування перед слідчим суддею, судом наявності підстав застосування заходів забезпечення кримінального провадження покладено на слідчого та прокурора як на суб`єктів, які здійснюють кримінальне провадження, а тому вони мають обґрунтувати необхідність застосування заходів його забезпечення.
Тимчасовий доступ до речей і документів зазначених у клопотанні та їх вилучення не тягне негативних наслідків передбачених п. 10 ч. 1 ст. 309 КПК України.
Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.
Керуючись .ст. 131, 132, 159-166, 369-372 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого ВР ЗСГСД СУ ГУПН в Кіровоградській області ОСОБА_3 ,про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати старшому слідчому ВР ЗСГСД СУ ГУПН в Кіровоградській області ОСОБА_3 , старшому слідчому ВР ЗСГСД СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_5 , слідчому ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12024120000001033 від 17.09.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю вилучення їх у копіях, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме: Договору про закупівлю № 1727 від 25.10.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт опалювальної системи правого крила в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 816 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору підряду №704 від 22.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) ІНФОРМАЦІЯ_3 комбінованого типу по АДРЕСА_3 »; Договору про закупівлю № 671 від 14.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підвального приміщення під облаштування найпростішого укриття в ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1317 від 10.09.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт входів в підвальне приміщення з благоустроїм території ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_4 »; Договору про закупівлю № 1323 від 10.08.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт приміщень ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 ; Договору про закупівлю № 1590 від 06.09.2023 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт підлоги та оздоблення стін ІІ поверху Комунального закладу " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 679 від 16.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт - заміна дверних блоків в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 625 від 02.05.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт сантехнічного вузла в приміщенні ІІ поверху Комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 »; Договору про закупівлю № 815 від 10.06.2024 на виконання робіт по об`єкту: «Поточний ремонт з покривання підлоги та стін коридорів в Комунальному закладі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », за адресою: АДРЕСА_2 » та усіх додаткових угод до даних договорів, а також Підсумкові звіти про вартість виконаних робіт на об`єктах будівництва за період (примірна форма № 2); Акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); Акти здавання-приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №3); Підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Проектно-кошторисні документації (зі змінами та доповненнями); Кошторисні документації; Технічну документацію (паспорти, інструкції, буклети тощо) на придбане та застосоване (змонтоване) на об`єктах будівництва обладнання та устаткування; План-графіки виконання будівельно-ремонтних робіт; Звіти про виконання робіт за контрактами на об`єктах будівництва за період (місяць/рік) (примірна форма №1); Розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт (актів здавання-приймання виконаних будівельних робіт); Звіти про витрати основних матеріалів в будівництві у порівнянні з виробничими нормами (форма М-29); Видаткові накладні на придбані будівельні матеріали, вироби, обладнання та устаткування, які були використані для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Товаро-транспортні накладні та калькуляції вартості машино-годин всіх машин та механізмів, які використовувались для виконання будівельних робіт на об`єктах будівництва; Загальний журнали робіт; Журнали авторського нагляду; Журнали технічного нагляду за будівництвом; Акти на закриття прихованих робіт, Сертифікатів відповідності або інших документів відповідного зразка, якими підтверджується відповідність застосованих будівельних матеріалів і виробів вимогам проектної документації та чинного законодавства у галузі будівництва, а також копії Положеннята посадовуінструкцію начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 танаказ пропризначення напосаду; Договори про технічний нагляд за будівництвом за Договорами про закупівлю №1727 від 25.10.2023, № 816 від 10.06.2024, №704 від 22.05.2024, № 671 від 14.05.2024, № 1317 від 10.09.2024, № 1323 від 10.08.2023, № 1590 від 06.09.2023, № 679 від 16.05.2024, № 625 від 02.05.2024, № 815 від 10.06.2024, протоколи погодження договірної ціни, додаткові угоди, акти виконаних робіт (надання послуг) та інші документи, що підтверджують здійснення технічного нагляду на об`єктах будівництва.
Строк дії ухвали визначити до 31.03.2025 року.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Оригінал ухвали виготовлено в 2-х примірниках.
Слідчий суддя ОСОБА_7
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2025 |
Оприлюднено | 03.02.2025 |
Номер документу | 124830404 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Кіровограда
Плохотніченко Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні