Рішення
від 22.01.2025 по справі 681/1265/24
ПОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 681/1265/24

Провадження 2/681/37/2025

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 січня 2025 року

Полонський районний суд Хмельницької області

в складі: головуючого судді Горщара А.Г.

за участю секретаря судових засідань Салюк Т.М.

представника позивача Грохольської Н.М.

відповідачки та її представника ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції в залі суду м.Полонне за правилами загального позовного провадження цивільну справу за позовом комунального підприємства Полонської міської ради «Благоустрій» до ОСОБА_2 про стягнення заборгованості за послуги з вивезення побутових відходів, -

встановив:

В жовтні 2024 року комунальне підприємство Полонської міської ради «Благоустрій» (далі Підприємство) звернулось до суду з позовом, в якому просило стягнути з ОСОБА_2 на його користь заборгованість по оплаті послуг з вивезення побутових відходів в сумі 1229,60 грн, а також судовий збір у розмірі 3028,00 грн.

Позов мотивований тим, що 19.05.2016 року між позивачем та відповідачкою був укладений договір № 3030 про надання послуг з вивезення побутових відходів населення. Відповідно до умов вказаного договору виконавець зобов`язується згідно з графіком надавати послуги з вивезення побутових відходів, а споживач зобов`язується своєчасно сплачувати послуги за встановленими тарифами у строки та на умовах, передбачених договором. Позивач на підставі рішення сесії Полонської міської ради VI скликання від 21.05.2014 є виконавцем робіт з вивезення твердих побутових відходів. В порушення умов договору відповідачка як споживачка послуг протягом тривалого періоду, а саме з 01.11.2021 по 30.09.2024 не виконувала своїх зобов`язань по оплаті наданих послуг, внаслідок чого утворилась заборгованість, яка станом на 01.10.2024 становить 1229,60 грн та добровільно нею не сплачується. Підприємством з метою досудового врегулювання спору направлялось для ОСОБА_2 попередження про звернення до суду та необхідність погашення боргу, однак заборгованість відповідачкою не погашена.

Ухвалою судді від 23 жовтня 2024 року відкрито провадження у справі, яку постановлено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін; сторонам визначено строк для подання заяв та клопотань по суті справи.

30.10.2024 відповідачкою подано до суду заяву, в якій вона заперечила проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження та просила провести розгляд справи за правилами загального позовного провадження, мотивуючи значенням справи для неї, складністю справи та необхідністю залучення свідків.

Ухвалою від 31 жовтня 2024 року суд постановив перейти від розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження до розгляду справи за правилами загального позовного провадження; по справі призначено підготовче судове засідання, яке ухвалою суду від 20 листопада 2024 року закрито, а справу призначено до розгляду по суті.

ОСОБА_2 13.11.2024 подала до суду відзив на позовну заяву, в якому проти заявлених позовних вимог заперечила та просила відмовити в їх задоволенні мотивувавши тим, що протягом часу з 01.11.2021 по 30.09.2024 позивач не надавав для неї послуг з вивезення побутових відходів, а тому такі не підлягають оплаті. Відповідачка самостійно проводила вивезення побутових відходів на земельну ділянку подружжя по АДРЕСА_1 .

03.12.2024 від позивача надійшла відповідь на відзив, в якій представник Підприємства зазначив, що послуги за договором № 3030 від 19.05.2016 надавались шляхом направлення сміттєзбиральної машини до будинку відповідачки. З моменту укладення договору і по даний час відповідачка не заявляла скарг чи зауважень щодо якості надання послуг, акти-претензії відповідно до умов договору про ненадання чи надання не в повному обсязі послуг з вивезення сміття чи зниження їх якості не складались. Крім того, вказаний договір укладений між відповідачкою та позивачем на одного члена сім`ї хоча як вбачається з матеріалів справи фактична кількість осіб, які проживали в будинку, є більшою, тож такими діями ОСОБА_2 для Підприємства завдано збитки. Договір про вивезення побітових відходів за адресою АДРЕСА_1 між чоловіком відповідачки ОСОБА_3 та КП «Миропількомсервіс» відсутній.

Заперечення на відповідь на відзив не надходили.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві та відповіді на відзив, просила позов задовольнити.

Відповідачка та її представник адвокат Стандратюк В.І. при розгляді справи проти позову заперечили та просили відмовити в його задоволенні посилаючись на наступне. ОСОБА_2 суду пояснила, що Підприємство перестало надавати їй послуги з вивезення побутових відходів, працівники, які вивозили сміття вимагали від неї кошти, не забирали підготовлене для вивозу сміття, заявляли безпідставні претензії щодо того, що вона не втому місці чи не в той час поставила сміття, з даного приводу вона усно зверталась до позивача, але реагування не було. Тому відповідачка самостійно вивозить сміття на земельну ділянку, належну її чоловікові ОСОБА_3 в смт.Миропіль. Вважає, що не повинна сплачувати позивачу за послуги, які фактично не отримувала. Крім того, Полонським районним судом в 2023 році було видано судовий наказ про стягнення з відповідачки заборгованості за вивезення побутових відходів, який ухвалою того ж суду був скасований за заявою боржниці. При цьому ОСОБА_2 підтвердила, що в 2016 році уклала з Підприємством договір на вивезення побутових відходів та не зверталась до позивача з приводу його розірвання в установленому законом порядку.

Заслухавши пояснення учасників процесу, свідків, дослідивши письмові докази, суд зазначає про таке.

Встановлено, що рішенням 47-ї сесії VI скликання Полонської міської ради від 21 травня 2014 року № 7 про реорганізацію Полонського підприємства теплових мереж комунальне підприємство Полонської міської ради «Благоустрій» визначено виконавцем робіт по благоустрою міста Полонне.

19 травня 2016 року між комунальним підприємством Полонської міської ради «Благоустрій» та ОСОБА_2 укладено договір № 3030 про надання послуг з вивезення побутових відходів населення (далі Договір) за адресою АДРЕСА_2 .

За умовами вказаного договору виконавець (КП Полонської міської ради «Благоустрій) зобов`язується згідно з графіком надавати послуги з вивезення побутових відходів, а споживач ( ОСОБА_2 ) зобов`язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки та на умовах, передбачених цим договором. Виконавець надає споживачеві послуги з вивезення твердих побутових відходів, обсяг надання яких розраховується виконавцем на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування.

Розділом «Розрахунок обсягу та вартості послуг» Договору передбачено, що вартість послуг з вивезення твердих побутових відходів в місяць на кожного проживаючого визначається рішенням виконавчого комітету Полонської міської ради, кількість проживаючих 1, вартість послуги 15 грн.

Відповідно до розділу «Оплата послуг» Договору розрахунковим періодом є календарний місяць; у разі щомісячної оплати послуг, платежі вносяться не пізніше ніж до 25-го числа поточного місяця.

За умовами Договору він діє з 01.05.2016 по 31.12.2016 та вважається щорічно продовжений, якщо до закінчення строку його дії одна із сторін не зазначила про відмову від договору або про його перегляд.

Рішенням 9-ї сесії VIІІ скликання Полонської міської ради від 13 жовтня 2021 року № 17 про встановлення тарифів на послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів на території Полонської міської об`єднаної територіальної громади встановлено тарифи на послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів для населення 164 грн з ПДВ за 1 м.куб., вказане рішення набрало чинності з 01.11.2021.

Рішенням виконавчого комітету Полонської міської ради від 21 грудня 2022 року № 312 про встановлення тарифів на послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів на території Полонської міської об`єднаної територіальної громади встановлено тарифи на послуги зі збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів для населення 244,10 грн з ПДВ за 1 м.куб., вказане рішення набрало чинності з 01.01.2023.

Свідок ОСОБА_4 в судовому засіданні пояснив, що проживає по сусідству з ОСОБА_2 та має укладений з Підприємством договір на вивіз побутових відходів. Працівники Підприємства відповідно до графіка у вівторок приїжджають та забирають у нього побутові відходи, при цьому додаткових коштів за це не вимагають. Свідок не бачив чи працівники Підприємства забирають у відповідачки сміття та йому невідомо куди ОСОБА_2 утилізує побутові відходи.

Свідок ОСОБА_5 , яка є подругою сина відповідачки, пояснила суду, що була присутня при тому як в 2024 році працівники Підприємства вимагали в ОСОБА_2 гроші за те, що заберуть сміття, яке стояло для вивезення, а також їй відомо, що відповідачка вивозить побутові відходи в смт.Миропіль Житомирської області.

Позивач свої обов`язки за Договором виконав належним чином, що підтверджується копіями маршрутних листів по м.Полонному з вивозу твердих побутових відходів, з яких вбачається що за адресою АДРЕСА_2 виїжджали транспортні засоби для збору та вивозу сміття, показаннями свідка ОСОБА_4 .

Відповідачка свої обов`язки за Договором щодо оплати послуг з вивезення побутових відходів починаючи з 01.11.2021 не виконувала.

Підприємством 06.03.2023 на адресу споживачки було надіслано попередження про звернення до суду, в якому позивач просив до 20.03.2023 погасити існуючий борг в сумі 456,30 грн, однак відповідачка наявний борг не погасила.

За заявою Підприємства Полонським районним судом було видано судовий наказ про стягнення з ОСОБА_2 заборгованості за надані послуги з вивезення побітових відходів в розмірі 822,60 грн, який був скасований ухвалою того ж суду від 20.12.2023 та заявнику роз`яснено його право звернутись до суду із такими самими вимогами в порядку спрощеного позовного провадження.

Як вбачається з наданого Підприємством розрахунку заборгованості та довідки № 0775 від 14.10.2024 за ОСОБА_2 станом на 01.10.2024 рахується заборгованість за надані послуги з вивезення побутових відходів за адресою АДРЕСА_2 в розмірі 1229,60 грн, яка утворилась в період з 01.11.2021 по 30.09.2024.

За змістом статті 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків є, зокрема, договори та інші правочини.

За положеннями статей 626, 628 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Договір є обов`язковим для виконання сторонами (стаття 629 ЦК України).

Зі змістомстатті 651ЦК Українизміна аборозірвання договорудопускається лишеза згодоюсторін,якщо іншене встановленодоговором абозаконом. Договірможе бутизмінено аборозірвано зарішенням судуна вимогуоднієї ізсторін уразі істотногопорушення договорудругою стороноюта вінших випадках,встановлених договоромабо законом. Істотнимє такепорушення стороноюдоговору,коли внаслідокзавданої цимшкоди другасторона значноюмірою позбавляєтьсятого,на щовона розраховувалапри укладеннідоговору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язки, визначені Законом України "Про житлово-комунальні послуги".

Відповідно до пункту 5 статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.

До житлово-комунальних послуг належать комунальні послуги - зокрема, управління побутовими відходами (пункт 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).

Згідно зі пунктами 1 та 13 частини першої статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" споживач має право одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів, розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги.

Відповідно до частини другої статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" індивідуальний споживач зобов`язаний: укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом; своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов`язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини; забезпечувати цілісність обладнання приладів (вузлів) обліку комунальних послуг відповідно до умов договору та не втручатися в їхню роботу; власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку; оплачувати надані житлово-комунальні послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами.

Споживачі зобов`язаніукласти договірпро управлінняпобутовими відходамиз виконавцемпослуги зуправління побутовимивідходами,визначеним увстановленому законодавствомпорядку.Обсяг наданихпослуг зповодження зпобутовими відходамивимірюється укілограмах,тоннах,метрах кубічнихабо іншиходиницях,визначених правиламинадання відповідноїкомунальної послуги,що затверджуютьсяуповноваженим закономорганом. Одиниця виміру обсягу наданих послуг з поводження з побутовими відходами встановлюється органом місцевого самоврядування (частини 1 та 2 статті 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).

Згідно п. б ч. 1 ст. 15 Закону України «Про відходи» (чинного на час укладення договору між сторонами) громадяни України, іноземці та особи без громадянства зобов`язані вносити в установленому порядку плату за користування послугами з вивезення побутових відходів.

У частинах 2 та 3 ст. 35-1 Закону України «Про відходи» передбачено, що власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів, здійснюють оплату таких послуг та забезпечують роздільне збирання твердих побутових відходів. Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

09 липня 2023 року набрав законної сили прийнятий 20 червня 2022 року Закон України «Про управління відходами», Прикінцевими та Перехідними положеннями якого визнано таким, що втратив чинність з дня набрання чинності цим Законом,Закон України"Про відходи".

Частина 2 статті 15 Закону України «Про управління відходами» передбачає, що громадяни України, іноземці та особи без громадянства зобов`язані дотримуватися вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів у сфері управління відходами, запобігати забрудненню відходами навколишнього природного середовища.

Органи місцевого самоврядування забезпечують управління побутовими відходами згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та забезпечують кожному утворювачу побутових відходів надання послуги з управління побутовими відходами (частина 1 статті 30 Закону України «Про управління відходами»).

За положеннями частини 1 статті 31 Закону України «Про управління відходами» утворювачі побутових відходів мають право: 1)одержувати увстановленому порядкуповну тадостовірну інформаціюпро безпечністьоб`єктів обробленняпобутових відходів; 2) самостійно шляхом компостування обробляти біовідходи на присадибних, дачних і садових ділянках згідно з правилами, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Утворювачі побутовихвідходів зобов`язані: 1)укладати договориз виконавцемпослуги зуправління побутовимивідходами тавносити увстановленому порядкуплату запослугу зуправління побутовимивідходами; 2)забезпечувати передачупобутових відходівдо системиуправління побутовимивідходами,а побутовівідходи,на якіпоширюється розширенавідповідальність виробника,-до системиприймання абороздільного збирання,створеної організаціямирозширеної відповідальностівиробників; 3) забезпечувати у встановленому порядку роздільне збирання відходів за наявності об`єкта оброблення відходів (частина 2 статті 31 Закону України «Про управління відходам»).

Утворювачі побутових відходів мають права та обов`язки споживачів житлово-комунальних послуг, передбаченіЗаконом України"Про житлово-комунальні послуги" (частина 3 статті 31 Закону України «Про управління відходам»).

Стаття 32 Закону України «Про управління відходами» визначає, що адміністратор послуги з управління побутовими відходами визначається рішенням міської, сільської, селищної ради. Адміністратором послуги з управління побутовими відходами визначається виключно комунальне підприємство .

Суб`єкти господарювання, які здійснюють збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (ч.3 ст. 33 Закону України «Про управління відходами»).

Виконавцем послуги з управління побутовими відходами є суб`єкт господарювання, який здійснює збирання та перевезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, або адміністратор послуги з управління побутовими відходами (ч.5 ст. 33 Закону України «Про управління відходами»).

Відповідно до ч. 7 ст. 33 Закону України «Про управління відходами» виконавець послуги з управління побутовими відходами укладає договори із споживачами послуги.

Плата запослугу зуправління побутовимивідходами визначаєтьсяна основітарифу напослугу зуправління побутовимивідходами танорм наданняпослуги. Тарифна послугуз управлінняпобутовими відходами,а такожтарифи назбирання,перевезення,відновлення,видалення побутовихвідходів встановлюютьсяорганом місцевогосамоврядування окремоза видамипобутових відходів(змішані,великогабаритні,ремонтні,небезпечні,відходи зеленихнасаджень). Розрахунок тарифу на послугу з управління побутовими відходами здійснює виконавець послуги. Розрахунок тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів здійснюють суб`єкти господарювання, які здійснюють відповідні операції (ч. 1 ст. 34 Закону України «Про управління відходами»).

Системне тлумачення вказаних норм свідчить, що на фізичних осіб покладено законодавчий обов`язок укласти договір про управління побутовими відходами та оплатити надання таких послуг.

При цьому аналіз наведених норм чітко вказує на те, що в контексті житлово-комунальних правовідносин, суб`єктом - виконавцем комунальної послуги із вивезення побутових відходів (поводження з побутовими відходами) може вважатися лише той суб`єкт господарювання, який визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку, зокрема органом місцевого самоврядування.

Судом встановлено, що ОСОБА_2 будучи споживачкою послуг з вивезення побутових відходів 19.05.2016 уклала договір № 3030 з КП Полонської міської ради «Благоустрій», яке визначено виконавцем робіт по благоустрою міста Полонного рішенням Полонської міської ради, про надання послуг з вивезення побутових відходів за адресою АДРЕСА_2 .

Вказаний договір між сторонами чинний, жодна зі сторін у встановленому законом порядку відповідно до ст. 651 ЦК України не зверталась з вимогою про його розірвання.

Однак ОСОБА_2 взятих зобов`язань за договором починаючи з 01.11.2021 в по 30.09.2024 не виконувала та не сплачувала за надані послуги у зв`язку з чим утворилась заборгованість у розмірі 1229,60 грн.

Відповідно до частини першої статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

За наведених обставин суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення та з ОСОБА_2 на користь Підприємства слід стягнути заборгованість по оплаті послуг з вивезення побутових відходів в сумі 1229,60 грн.

Суд не бере до уваги пояснення відповідачки щодо відсутності факту користування послугами позивача та самостійного вивезення побутових відходів на земельну ділянку де розташована будівля, право власності на яку зареєстровано за ОСОБА_3 , по причині ненадання позивачем належних послуг з вивезення побутових відходів виходячи з наступного.

Стаття 1 Закону України «Про управління відходами» визначає, що відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися; побутові відходи - змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових, великогабаритні та ремонтні відходи, а також змішані та/або роздільно зібрані відходи з інших джерел, якщо ці відходи подібні за своїм складом до відходів домогосподарств. Побутові відходи не включають відходи промисловості, сільського і лісового господарства, рибальства та аквакультури, резервуарів для септиків, каналізаційних мереж та відходи їх оброблення, включаючи осад стічних вод, транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився, відходи будівництва та знесення, вуличний змет, медичні відходи.

Враховуючи, що до побутових відходів належать, зокрема, біовідходи, ОСОБА_2 , як утворювач таких побутових відходів, відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про управління відходами» має право самостійно шляхом компостування обробляти їх на присадибних, дачних і садових ділянках згідно з правилами, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Однак управління іншими побутовими відходами (папір, картон, пластик, деревина тощо) має здійснюватися виконавцем послуги з управління побутовими відходами, тобто КП Полонської міської ради «Благоустрій», договір з яким укладено відповідачкою 19.05.2016 та не розірвано станом на час розгляду справи.

Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 31 Закону України «Про управління відходам» ОСОБА_2 мала забезпечувати передачу побутових відходів до системи управління побутовими відходами, тобто до Підприємства.

Як вбачається з досліджених маршрутних листів по м.Полонному з вивозу твердих побутових відходів на адресу відповідачки за встановленим графіком здійснював виїзд відповідний транспорт для збору побутових відходів.

При цьому з приводу ненадання чи неналежного надання послуг з вивезення побутових відходів ОСОБА_2 до позивача не зверталась, претензій з цього приводу не пред`являла, докази, які б спростовували надання таких послуг відповідачкою не надано.

Враховуючи задоволення позову в повному обсязі відповідно до ч.1 ст.141 ЦПК України з відповідачки на користь позивача підлягає стягненню судовий збір в сумі 3028 грн.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст.13, 81, 141, 259, 263-265, ч. 6 ст. 268, ст.ст. 273, 352, 354, 355 ЦПК України суд, -

ухвалив:

Позов комунального підприємства Полонської міської ради «Благоустрій» задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_2 на користькомунального підприємства Полонської міської ради «Благоустрій» заборгованість по оплаті послуг з вивезення побутових відходів в сумі 1229 (одна тисяча двісті двадцять дев`ять) грн 60 коп.,а такожсудовівитратипо сплатісудовогозборув розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

На рішення суду учасниками справи може бути подана апеляційна скарга до Хмельницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 03.02.2025.

Позивач комунальне підприємство Полонської міської ради «Благоустрій», ідентифікаційний код в ЄДРПОУ 39179627, місцезнаходження: вул. Степана Бандери, б/н м.Полонне Шепетівський район Хмельницька область поштовий індекс 30501.

Відповідачка ОСОБА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків суду не відомо, зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 .

Суддя:

СудПолонський районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення22.01.2025
Оприлюднено04.02.2025
Номер документу124851298
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг

Судовий реєстр по справі —681/1265/24

Рішення від 22.01.2025

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Рішення від 22.01.2025

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Ухвала від 17.12.2024

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Ухвала від 20.11.2024

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Ухвала від 11.11.2024

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Ухвала від 31.10.2024

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

Ухвала від 23.10.2024

Цивільне

Полонський районний суд Хмельницької області

Горщар А. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні