Ухвала
від 03.02.2025 по справі 910/14500/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про забезпечення позову

м. Київ

03.02.2025Справа № 910/14500/24

Господарський суд міста Київ у складі судді Коткова О.В., розглянувши заяву б/н від 29.01.2025 року "Про забезпечення позову" Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"

у справі № 910/14500/24

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"

до 1. Київської міської ради

2. державного реєстратора Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

3. Головного управління Держгеокадастру у Харківській області

4. Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області

5. Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області

про визнання незаконними та скасування рішень, витребування земельної ділянки в постійне користування

ВСТАНОВИВ:

25 листопада 2024 року до Господарського суду міста Києва через систему «Електронний суд» від Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (позивач) надійшла позовна заява б/н від 25.11.2024 року до Київської міської ради (відповідач-1), державного реєстратора Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (відповідач-2), Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (відповідач-3), Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (відповідач-4), Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області (відповідач-5), в якій викладені позовні вимоги, щоб в судовому порядку:

(1) визнати незаконним та скасувати рішення Київської міської ради від 25.08.2022 № 5131/5172 «Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель» в частині затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, визначення категорії земель, коду виду цільового призначення земельних ділянок зазначених в пункті 12 додатку до цього рішення та вжиття заходів щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Києва на земельні ділянки зазначені в пункті 12 додатку до цього рішення, а саме: 1) земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:72:189:0015 площею 0,8929 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Університетська; 2) земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:72:189:0022 площею 0,1670 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2; 3) земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:72:189:0023 площею 0,0250 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2;

(2) визнати незаконною та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:72:189:0015 площею 0,8929 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Університетська, здійснену 10.09.2021 Міськрайонним управлінням у Лозівському районі та м. Лозовій Головного управління Держгеокадастру у Харківській області;

(3) визнати незаконною та скасувати державну державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:72:189:0022 площею 0,1670 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2, здійснену 16.09.2021 Відділом у Берегівському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області;

(4) визнати незаконною та скасувати державну державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:72:189:0023 площею 0,0250 га розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2, здійснену 17.09.2021 Відділом у Тисменицькому районі Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області;

(5) визнати незаконним та скасувати рішення державного реєстратора Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Пилипчук Віталія Анатолійовича про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер: 71437090 від 05.02.2024 15:57:18 про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку, кадастровий номер: 8000000000:72:189:0015, площею 0,8929 га, реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна: 2873984480000;

(6) витребувати від Київської міської ради в постійне користування акціонерного товариства «Українська залізниця» земельну ділянку розташовану за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2, площею 1,0773 га, право постійного користування якою внесено до статутного капіталу акціонерного товариства «Українська залізниця».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на підставі рішення № 5131/5172 від 25.08.2022 року Київської міської ради здійснено державну реєстрацію 3 (трьох) земельних ділянок з кадастровими номерами 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023, які сформовані в межах земельної ділянки Акціонерного товариства «Укрзалізниця», яка внесена до статутного капіталу товариства. Внаслідок прийняття Київською міською радою незаконного рішення порушено право Акціонерного товариства «Укрзалізниця» щодо володіння, користування чи розпорядження належною товариству земельною ділянкою.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.12.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 910/14500/24, ухвалено розгляд справи здійснювати у порядку загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 14.01.2025 року.

За ч. 4 ст. 233 Господарського процесуального кодексу України ухвали суду, які оформлюються окремим документом, постановляються в нарадчій кімнаті, інші ухвали суд може постановити, не виходячи до нарадчої кімнати.

Так, в підготовчому засіданні 14.01.2025 року судом постановлено ухвалу про закриття підготовчого провадження, яка занесена до протоколу судового засідання, та призначено справу № 910/14500/24 до судового розгляду по суті на 18.03.2025 року.

29.01.2025 року через систему «Електронний суд» від Акціонерного товариства «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» надійшла заява б/н від 29.01.2025 року "Про забезпечення позову", в якій позивач просить суд:

(1) заборонити Київській міській раді вчиняти будь-які дії у тому числі шляхом поділу, об`єднання, відчуження, проведення аукціону, реєстрації права власності та вчинення будь-яких інших дій, які можуть призвести до зміни, припинення, утворення об`єкта цивільних прав із земельними ділянками з кадастровими номерами 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023, які сформовані в межах земельної ділянки розташованої за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2, площею 1,0773 га, право постійного користування якою внесено до статутного капіталу акціонерного товариства «Українська залізниця»;

(2) заборонити державним кадастровим реєстраторам Держгеокадастру та державним кадастровим реєстраторам його територіальних органів, іншим акредитованим та посадовим особам вчинення будь-яких реєстраційних дій щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023 у тому числі реєстрацію права власності, поділу, об`єднання, інші дії, які можуть призвести до зміни об`єкта цивільних прав;

(3) заборонити державним реєстраторам, у тому числі нотаріусам, іншим акредитованим та посадовим особам вчинення будь-яких реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиного реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна та здійснювати будь-які реєстраційні дії щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023;

(4) накласти арешт на земельні ділянки з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023.

Подана заява про забезпечення позову обґрунтована тим, що дії Київської міської ради, які полягають у формуванні нових земельних ділянок в межах земельної ділянки АТ "Укрзалізниця", виготовлення документації із землеустрою, державної реєстрації земельних ділянок свідчать про можливість відчуження спірних земельних ділянок або розпорядження ними.

31.01.2025 року через систему «Електронний суд» від Київської міської ради надійшли заперечення проти заяви про забезпечення позову, в яких відповідач-1 проти задоволення заяви про забезпечення позову заперечив, посилаючись на те, що позивачем на надано доказів, що відповідач-1 має намір відчужити земельні ділянки або розпорядитись ними з іншою метою та вчиняє дії, спрямовані на ухилення від виконання зобов`язань після подання позову, а саме лише посилання на потенційну можливість ухилення відповідача-1 від виконання судового рішення не є достатньою підставою для задоволення заяви.

Розглянувши заяву б/н від 29.01.2025 року "Про забезпечення позову" Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця", суд дійшов висновку, що вказана заява підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до положень статті 136 Господарського процесуального кодексу України господарський суд за заявою учасника справи має право вжити передбачених статтею 137 цього Кодексу заходів забезпечення позову; забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду

Позов забезпечується: 1) накладенням арешту на майно та (або) грошові кошти, що належать або підлягають передачі або сплаті відповідачу і знаходяться у нього чи в інших осіб; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії щодо предмета спору або здійснювати платежі, або передавати майно відповідачеві, або виконувати щодо нього інші зобов`язання; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку; 6) зупиненням продажу майна, якщо подано позов про визнання права власності на це майно, або про виключення його з опису і про зняття з нього арешту; 8) зупиненням митного оформлення товарів чи предметів, що містять об`єкти інтелектуальної власності; 9) арештом морського судна, що здійснюється для забезпечення морської вимоги; 10) іншими заходами у випадках, передбачених законами, а також міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України (ч. 1 ст. 137 ГПК України);

Заходи забезпечення позову, крім арешту морського судна, що здійснюється для забезпечення морської вимоги, мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами (ч. 4 ст. 137 ГПК України);

Не допускається вжиття заходів забезпечення позову, які за змістом є тотожними задоволенню заявлених позовних вимог, якщо при цьому спір не вирішується по суті (ч. 11 ст. 137 ГПК України).

У вирішенні питання про забезпечення позову господарський суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв`язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; імовірності утруднення виконання або невиконання рішення господарського суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв`язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.

Адекватність заходу до забезпечення позову, що застосовується господарським судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається. Оцінка такої відповідності здійснюється господарським судом, зокрема, з урахуванням співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, з вартістю майна, на яке вимагається накладення арешту, або майнових наслідків заборони відповідачеві вчиняти певні дії.

Обрані заходи до забезпечення позову не повинні мати наслідком повне припинення господарської діяльності суб`єкта господарювання, якщо така діяльність, у свою чергу, не призводитиме до погіршення стану належного відповідачеві майна чи зниження його вартості.

Аналогічний правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 13.04.2021 року у справі № 910/19506/20.

Суд враховує, що при вирішенні питання про забезпечення позову, виходячи з положень статей 136, 137 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв`язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; імовірності утруднення виконання або невиконання рішення господарського суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв`язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.

Співмірність передбачає співвідношення господарським судом негативних наслідків від вжиття заходів забезпечення позову з тими негативними наслідками, які можуть настати в результаті невжиття цих заходів, з урахуванням відповідності права чи законного інтересу, за захистом яких заявник звертається до суду та наслідків заборони відповідачеві або іншим особам здійснювати певні дії.

Суд бере до уваги, що достатньо обґрунтованим для забезпечення позову є підтверджена доказами наявність фактичних обставин, з якими пов`язується застосування певного виду забезпечення позову.

Про такі обставини може свідчити вчинення відповідачем дій, спрямованих на ухилення від виконання зобов`язання після пред`явлення вимоги чи подання позову до суду (реалізація майна чи підготовчі дії до його реалізації, витрачання коштів не для здійснення розрахунків з позивачем, укладення договорів поруки чи застави за наявності невиконаного спірного зобов`язання тощо).

Адекватність заходу забезпечення позову, що застосовується господарським судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається.

Обранням належного заходу забезпечення позову дотримується принцип співвіднесення виду заходу забезпечення позову із вимогами позивача, чим врешті досягаються: збалансованість інтересів сторін та інших учасників судового процесу під час вирішення спору, фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову та, як наслідок, ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача без порушення або безпідставного обмеження при цьому прав та охоронюваних інтересів інших учасників справи.

Разом з цим, умовою застосування заходів до забезпечення позову за вимогами майнового характеру є достатньо обґрунтоване припущення, що майно (в тому числі грошові суми, цінні папери тощо), яке є у відповідача на момент пред`явлення позову до нього, може зникнути, зменшитись за кількістю або погіршитись за якістю на момент виконання рішення. Достатньо обґрунтованим для забезпечення позову є підтверджена доказами наявність фактичних обставин, з якими пов`язується застосування певного виду забезпечення позову. Про такі обставини може свідчити вчинення відповідачем дій, спрямованих на ухилення від виконання зобов`язання після пред`явлення вимоги чи подання позову до суду (реалізація майна чи підготовчі дії до його реалізації, витрачання коштів не для здійснення розрахунків з позивачем, укладення договорів поруки чи застави за наявності невиконаного спірного зобов`язання тощо).

Як встановлено судом, в обґрунтування розглядуваної заяви заявник посилається на те, що рішенням виконкому Київської міської ради депутатів трудящих від 16.03.1970 року № 528 «Про відвод земельної ділянки управлінню Південно-Західної залізниці та дозвіл на будівництво лікувального корпусу» відведено управлінню Південно-Західної залізниці Міністерства шляхів сполучення СРСР земельну ділянку площею біля 1,0 га по вул. Народній, № 17а в Залізничному районі та дозволено будівництво лікувального корпусу дитячої ревматологічної лікарні.

Право постійного користування вказаною земельною ділянкою внесено державою в особі Кабінету Міністрів України до статутного капіталу АТ «Укрзалізниця». На земельній ділянці розташовуються об`єкти нерухомого майна АТ «Укрзалізниця», внесені державою в особі Кабінету Міністрів України до статутного капіталу АТ «Укрзалізниця».

Актом комісійного обстеження земельної ділянки площею 1,0773 га з кадастровим за адресою: м. Київ, вул. Народна, 17/2 від 19.03.2024 року АТ «Укрзалізниця» встановлено, що на земельній ділянці розташовані об`єкти нерухомого майна, що входять до статутного капіталу АТ «Укрзалізниця», а в межах земельної ділянки АТ «Укрзалізниця» сформовано 3 ділянки інформація про які внесені до публічної кадастрової карти з кадастровими номерами 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023.

Рішенням № 5131/5172 від 25.08.2022 року «Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель» Київської міської ради затверджено технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, визначення категорії земель, код виду цільового призначення земельних ділянок згідно з додатком до цього рішення (справа №659665324) та доручено Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вжити заходів щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Києва на земельні ділянки згідно з додатком до цього рішення у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження».

Відповідно до додатку до рішення Київської міської ради від 25.08.2022 року № 5131/5172 (порядковий номер 12) затверджено технічні документації на земельні ділянки з кадастровими номерами 8000000000:72:189:0015 (м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Університетська); 8000000000:72:189:0022 (м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2); 8000000000:72:189:0023 (м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна 17/2), в тому числі затверджено нові адреси, категорії земель, коди виду цільового призначення, види використання земельних ділянок.

Відповідно до частини 1 статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

У відповідності до частини 4 статті 79-1 Земельного кодексу України земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно з частиною 5 статті 79-1 Земельного кодексу України формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Частиною шостою статті 79-1 Земельного кодексу України визначено, що формування земельних ділянок шляхом поділу та об`єднання раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюються за технічною документацією із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок.

Згідно зі статтею 9 Закону України "Про Державний земельний кадастр" внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Частиною 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що проведення реєстраційних дій (щодо реєстрації прав / обтяжень прав) зупиняється, зокрема на підставі судового рішення про заборону вчинення реєстраційних дій, що набрало законної сили.

При цьому згідно із ч. 2 цієї статті Закону судове рішення або заява власника об`єкта нерухомого майна про заборону вчинення реєстраційних дій реєструється у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Враховуючи викладені в заяві фактичні обставини, суд дійшов висновку, що існують всі підстави для обґрунтованого припущення, що у випадку поділу чи передачі спірних земельних ділянок, передачі новостворених земельних ділянок у користування третім особам, позивач буде змушений захищати своє порушене право (у разі задоволення позовних вимог) шляхом подання інших позовів, тому забезпечення поданого у цій справі позову шляхом накладення арешту на земельні ділянки та заборони Київській міській раді вчиняти певні дії щодо спірних земельних ділянок, а також заборони державним кадастровим реєстраторам та державним реєстраторам вчинення будь-які реєстраційні дії щодо земельних ділянок є співмірним та адекватним способом забезпечення, з огляду, зокрема, на предмет дослідження обставин у справі.

Крім того, у разі внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відомостей про права інших фізичних чи юридичних осіб на спірні земельні ділянки вже після звернення до суду з вказаним позовом, буде неможливо поновити порушені права позивача в рамках одного позовного провадження, адже потребуватиме пред`явлення нового позову про відновлення таких прав.

Таким чином, з огляду на викладене вище, здійснивши оцінку обґрунтованості доводів щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням розумності, обґрунтованості і адекватності вимог щодо забезпечення позову, суд дійшов висновку про обґрунтованість заяви Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" про забезпечення позову.

Керуючись ст. 136, 137, 139, 140, 233-235 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

УХВАЛИВ:

1. Заяву б/н від 29.01.2025 року "Про забезпечення позову" Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" у справі № 910/14500/24 - задовольнити.

2. Заборонити Київській міській раді вчиняти будь-які дії у тому числі шляхом поділу, об`єднання, відчуження, проведення аукціону, реєстрації права власності та вчинення будь-яких інших дій, які можуть призвести до зміни, припинення, утворення об`єкта цивільних прав із земельними ділянками з кадастровими номерами 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023, які сформовані в межах земельної ділянки розташованої за адресою: м. Київ, Солом`янський р-н, вул. Народна, 17/2, площею 1,0773 га, право постійного користування якою внесено до статутного капіталу акціонерного товариства «Українська залізниця».

3. Заборонити державним кадастровим реєстраторам Держгеокадастру та державним кадастровим реєстраторам його територіальних органів, іншим акредитованим та посадовим особам вчинення будь-яких реєстраційних дій щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023 у тому числі реєстрацію права власності, поділу, об`єднання, інші дії, які можуть призвести до зміни об`єкта цивільних прав.

4. Заборонити державним реєстраторам, у тому числі нотаріусам, іншим акредитованим та посадовим особам вчинення будь-яких реєстраційних дій у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиного реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна та здійснювати будь-які реєстраційні дії щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023.

5. Накласти арешт на земельні ділянки з кадастровими номерами: 8000000000:72:189:0015, 8000000000:72:189:0022, 8000000000:72:189:0023.

6. Дана ухвала Господарського суду міста Києва від 03.02.2025 року у справі № 910/14500/24 є виконавчим документом, набирає чинності з моменту її прийняття, тобто з 03.02.2025 року.

7. Строк пред`явлення ухвали Господарського суду міста Києва від 03.02.2025 року у справі № 910/14500/24 до виконання становить три роки, тобто до 03.02.2028 року.

8. Стягувачем у виконавчому провадженні за ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.02.2025 року у справі № 910/14500/24 є: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (ідентифікаційний код 40075815, адреса: 03150, м. Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5) в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (ідентифікаційний код 40081221, адреса: 01601, м. Київ, вул. Лисенка, 6).

9. Боржником у виконавчому провадженні за ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.02.2025 року у справі № 910/14500/24 є: Київська міська рада (ідентифікаційний код 22883141, адреса: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.

Ухвала підлягає оскарженню в порядку передбаченому ст. 255, 256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено 03 лютого 2025 року.

Суддя О.В. Котков

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.02.2025
Оприлюднено04.02.2025
Номер документу124860133
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —910/14500/24

Ухвала від 03.02.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 14.01.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 03.12.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні