Рішення
від 03.02.2025 по справі 580/11912/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2025 року справа № 580/11912/24 м. Черкаси Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гайдаш В.А.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного сервісного центру МВС, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору територіальний сервісний центр 7141 (м. Черкаси) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ РСЦ), ОСОБА_2 про зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду надійшов позов Головного сервісного центру МВС (далі відповідач), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору територіальний сервісний центр 7141 (м. Черкаси) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ РСЦ), ОСОБА_2 , в якому позивачка просить:

- зобов`язати відповідача скасувати в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів операцію зі зняття з обліку транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_2 , номерний знак: НОМЕР_3 .

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивачка зазначає, що відповідно до договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.11.2023 №17778, укладеного між ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» (код ЄДРПОУ 37400030, Продавець), що здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії та позивачкою (Покупець), придбано автомобіль марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію - НОМЕР_4 , номерний знак: НОМЕР_3 , який до цього належав гр. ОСОБА_3 . Після укладення вказаного Договору та передачі позивачці вищезазначеного автомобіля, вона у жовтні 2024 року звернулася до Територіального сервісного центру №7141 (м.Черкаси) з метою перереєстрації його на своє ім`я. Листом відповідача від 22.11.2024 №31/31/06-9735-2024 повідомлено позивачку про те, що 24.09.2024, на підставі заяви попереднього власника автомобіля ОСОБА_3 до ТСЦ 7141 (м. Черкаси), вказаний автомобіль був знятий з обліку у зв`язку з вибраковкою, тому цей т.з. вважається не зареєстрованим, як наслідок, перереєстрація по договору купівлі-продажу на іншого власника не можлива. Також зазначено, що поновлення реєстрації, знятих з обліку у зв`язку з вибраковкою, транспортних засобів не передбачена чинним законодавством. Позивачка вважає, що вищезазначені дії відповідача є протиправними, тому звернулась до суду із цим позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Ухвалою судді від 04.12.2024 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи. Встановлено відповідачам 15 (п`ятнадцятиденний) строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач позов не визнав, подав до суду відзив, в якому вказав, що за наявною в ЄДРТЗ інформацією, станом на 24.09.2024 (день подачі заяви на вибракування) транспортний засіб марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 зареєстрований за ОСОБА_3 , який реалізуючи право надане власнику транспортного засобу, подав заяву про зняття його з обліку. Пунктом 40 Порядку № 1388 власнику транспортного засобу надано право, зокрема, але не виключно, подати до сервісного центру МВС заяву про зняття з обліку транспортного засобу у зв`язку з вибракуванням. Зважаючи, що у позові йдеться про договорів купівлі-продажу укладений між позивачкою та ОСОБА_3 , тому між позивачем та ГСЦ МВС (у тому числі його структурними підрозділами) не існує будь-яких цивільно-правових відносин, тобто ГСЦ МВС не є особою, яка не визнає, порушує або оспорює право власності Позивача на транспортний засіб. Наведене узгоджується із правовою позицією Верховний Суд викладеної у постанові від 22 травня 2019 року у справі №161/19385/19 зазначено «..що відповідач у цій справі, а саме Регіональний сервісний центр МВС у Волинській області проводить лише державну реєстрацію (перереєстрацію) та зняття з обліку транспортних засобів, а між позивачем та відповідачем не існує будь-яких цивільно-правових відносин, у зв`язку з чим сервісний центр не може бути особою, яка не визнає, порушує або оспорює право позивача на транспортний засіб.» ГСЦ МВС не міг знати про те, що між Позивачем та ОСОБА_3 був укладений договір купівлі-продажу транспортного засобу від 18 листопада 2023 року №17778, оскільки ГСЦ МВС не був стороною вказаного договору, а сам договір був укладений не в ТСЦ МВС. Однак, вказана інформація була відома ОСОБА_3 , отже, порушення прав позивачки здійснено не ГСЦ МВС. Таким чином, не маючи будь-яких відомостей про вчинення правочину відносно автомобіля VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 та відповідно щодо зміни його власника, ТСЦ МВС 7141 не мало підстав для відмови ОСОБА_3 у задоволенні заяви про зняття автомобіля з обліку. Враховуючи зазначене працівники ТСЦ МВС № 7141 діяли в межах повноважень та у спосіб, що визначений законодавством, що не суперечить Закону України «Про дорожній рух» та Порядку № 138.

Третя особа - ОСОБА_2 подав до суду пояснення щодо позову, в якому вказав, що після реалізації вищезазначеного транспортного засобу, йому через додаток «Дія» надходили повідомлення/постанови про накладення штрафу за порушення ПДР під час керування автомобілем VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 , зокрема від 09.02.2024 серія НОМЕР_6 , від 11.02.2024 серія НОМЕР_7 , від 22.02.2024 серія НОМЕР_8 , від 25.03.2024 серія 4АВ №05367994, від 26.03.2024 серія 4АВ №05372055, від 12.04.2024 серія 4АВ №05572969, від 14.04.2024 серія 4АВ №05602629, від 16.04.2024 серія 4АВ №05615112. Оскільки пошук ОСОБА_1 , яка згідно договору купівлі-продажу придбала вищезазначений автомобіль, не дав результатів, посадовими особами Національної поліції рекомендували позивачу зняти його зі свого імені, тому ОСОБА_2 і було подано ТСЦ МВС 7141 відповідну заяву.

Третя особа - Територіальний сервісний центр 7141 (м. Черкаси) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ РСЦ) подав до суду пояснення щодо позову, в якому вказав, що 24.09.2024, реалізуючи право надане власнику транспортного засобу, ОСОБА_2 подав заяву про зняття з обліку автомобіля VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 . ТСЦ 7141 не маючи відомостей про зміну власника вказаного транспортного засобу та за відсутності інших підстав щодо відмови у знятті з обліку автомобіля, задовольнив відповідну заяву. За вказаних обставин вбачається, що відповідний суб`єкт владних повноважень діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, безсторонньо (неупереджено), добросовісно та розсудливо.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне

Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що відповідно до договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.11.2023 №17778, укладеного між ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» (код ЄДРПОУ 37400030, Продавець), що здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії та позивачкою (Покупець), придбано автомобіль марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію - НОМЕР_4 , номерний знак: НОМЕР_3 , який до цього належав гр. ОСОБА_3 , жителю АДРЕСА_1 .

24.09.2024 реалізуючи право, надане власнику транспортного засобу, ОСОБА_2 подав заяву до ТСЦ МВС № 7141 щодо надання послуги «Зняття з обліку у зв`язку із вибраковкою» транспортного засобу VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 .

За наявною в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів (ЄДРТЗ) інформацією, станом на 24.09.2024 (день подачі заяви на вибракування) транспортний засіб марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова : НОМЕР_1 зареєстрований за ОСОБА_3 був знятий з обліку у ТСЦ МВС №7141 у зв`язку з вибракуванням за заявою власника.

25.10.2024 позивачка звернулась до РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях із листом про надання роз`яснення неможливості реєстрації транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 на її ім`я.

Листом РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях від 18.112024 №31/31/06-9735-2024 повідомлено позивачку про те, що нею починаючи з 18.11.2023 не перереєстровано придбаний автомобіль VOLKSWAGEN PASSAT, кузов № НОМЕР_1 , тому його власником (відповідно до ЄДРТЗ МВС) значиться особа, за якою він зареєстрований ( ОСОБА_2 ). 24.09.2024 в ТСЦ 7141 м. Черкаси, на підставі заяви ОСОБА_3 , автомобіль VOLKSWAGEN PASSAT, кузов НОМЕР_1 був знятий з обліку у зв`язку з вибраковкою.

Не погоджуючись з відмовою в проведенні перереєстрації транспортного засобу, позивачка звернулась до Черкаського окружного адміністративного суду для вирішення наявного публічно правового спору.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає, що частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Питання державної реєстрації транспортного засобу регулюються Законом Україні «Про дорожній рух» (далі Закон № 3353-ХІІ), Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 року № 1388, Інструкцією про порядок здійснення підрозділам Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом МВС України від 11.08.2010 р. № 379, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.01.2011 р. за № 123/18861, (із змінами) (далі Інструкція № 379) та Порядком ведення Єдиного державного реєстру транспортних засобів, затвердженого наказом МВС України від 16.11.2020 року № 779 (далі Порядок №779).

Суд зазначає, що єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформлення і видачі реєстраційних документів та/або їх формування в електронній формі встановлюється Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 р. № 1388, (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудню 2009 р. № 1371), зі змінами, (далі - Порядок №1388), який носить імперативний-характер.

Порядок № 1388 є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх.

Згідно з пунктом 7 Порядку №1388 власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів.

Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Судом встановлено, що відповідно до договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.11.2023 №17778, укладеного між ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» (код ЄДРПОУ 37400030, Продавець), що здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії та позивачкою (Покупець), придбано автомобіль марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію - НОМЕР_4 , номерний знак: НОМЕР_3 , який до цього належав гр. ОСОБА_3 , жителю АДРЕСА_1 .

У подальшому, 25.10.2024 позивачка звернулась до РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях із листом про надання роз`яснення неможливості реєстрації транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 на її ім`я.

Листом РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях від 18.112024 №31/31/06-9735-2024 повідомлено позивачку про те, що нею починаючи з 18.11.2023 не перереєстровано придбаний автомобіль VOLKSWAGEN PASSAT, кузов № НОМЕР_1 , тому його власником (відповідно до ЄДРТЗ МВС) значиться особа, за якою він зареєстрований ( ОСОБА_2 ). 24.09.2024 в ТСЦ 7141 м. Черкаси, на підставі заяви ОСОБА_3 , автомобіль VOLKSWAGEN PASSAT, кузов НОМЕР_1 був знятий з обліку у зв`язку з вибраковкою.

Відповідно до абзацу першого пункту 40 Порядку №1388, зняття з обліку транспортних засобів (зокрема у зв`язку з вибракуванням (списанням) транспортного засобу в цілому) здійснюється в сервісному центрі МВС або через центр надання адміністративних послуг на підставі заяви власника, документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України чи спеціальний статус особи, виконавчого напису нотаріуса, постанови державного або приватного виконавця чи рішення суду.

Судом встановлено, що відповідно до Єдиного державного реєстру транспортних засобів (ЄДРТЗ) транспортний засіб марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова : НОМЕР_1 зареєстрований за ОСОБА_3 - знятий з обліку у ТСЦ МВС №7141 у зв`язку з вибракуванням за заявою власника.

Відповідно до пункту 5.1 Інструкції №379 посадовими особами Центру приймаються до розгляду письмові заяви власників (фізичних або юридичних осіб) про зняття ТЗ з обліку (вибракування), зразки яких наведено в додатках 9, 10 до цієї Інструкції. Такі заяви можуть прийматись від осіб, уповноважених у встановленому порядку на такі дії.

Згідно з пункту 5.5 Інструкції № 379 при знятті з обліку ТЗ у зв`язку з їх вибракуванням виконуються дії, передбачені пунктами 3.2-3.6, 3.9, 3.17, 3.18 глави З та пунктом 5.2 глави 5 цієї Інструкції, огляд ТЗ не проводиться, номерні знаки для разових поїздок не видаються.

Свідоцтво про реєстрацію ТЗ анулюється способом, що не дозволяє його повторного використання, і долучається до матеріалів про зняття з обліку ТЗ.

Якщо номерні знаки, свідоцтво про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт) викрадені або власником втрачені, зняття з обліку ТЗ у зв`язку з його вибракуванням працівниками центру проводиться після внесення відповідної інформації до ЄДР ТЗ.

Отже, зняття з обліку транспортних засобів у зв`язку з вибраковкою здійснюється з ініціативи власника (юридичної чи фізичної особи) на підставі затвердженого акту (для підприємства) чи заяви власника (для громадян).

Абзацом першим пункту 15 Порядку №1388 передбачено, що державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів здійснюються після проведення уповноваженими особами сервісного центру МВС перевірки відповідних документів та/або відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, державному Реєстрі атестованих судових експертів, автоматизованій базі даних про розшукувані транспортні засоби, банку даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірки відомостей про обмеження відчуження з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також відомостей про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), що містяться в Єдиному державному демографічному реєстрі (крім внутрішньо переміщених осіб, інформація щодо і підтверджується даними Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб), відомостей про особу, що містяться в Єдиному реєстрі боржників, відповідних базах даних та державних реєстрах щодо осіб, які перебувають у розшуку, перевірки дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей, дійсності сертифіката відповідності за Державним реєстром сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстром виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником документів, що підтверджують правомірність придбання, отримання відомостей щодо митного оформлення транспортних засобів, а також установлення відповідності конструкції вимогам правил та нормативів. За результатами таких перевірок на заяві власника транспортного засобу робиться відповідний напис про їх проведення, що засвідчується підписом уповноваженої особи сервісного центру МВС із зазначенням прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) і дати (крім випадків подання заяви в електронній формі через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія).

Матеріалами справи підтверджено, що 24.09.2024 працівниками ТСЦ МВС 7141 під час обробки заяви ОСОБА_3 щодо зняття з обліку транспортного засобу у зв`язку з вибракуванням, було проведено перевірки відповідних документів та/або відомостей відповідно до абзацу 1 пункту 15 Порядку №1388, згідно яких власником транспортного засобу VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 значився саме ОСОБА_2 , та на час здійснення відповідних перевірок інформація щодо нового власника транспортного засобу згідно договору купівлі-продажу від 18.11.2023 відсутня, у зв`язку із тим, що позивачкою не була проведена відповідна державна перереєстрація транспортного засобу.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що працівники ТСЦ МВС 7141 вчиняючи реєстраційні дії - «зняття з обліку в зв`язку вибракуванням», вчиненої 24.09.2024 відносно транспортного засобу VOLKSWAGEN PASSAT, 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_5 - діяли відповідно до вимог чинного законодавства, тому відсутні правові підстави для скасування в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів операцію зі зняття з обліку транспортного засобу марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_2 , номерний знак: НОМЕР_3 .

Перелік органів, які здійснюють державну реєстрацію, порядок реєстрації, а також порядок ведення відповідних реєстрів встановлюються законом. У ст. 34 Закону України «Про дорожній рух» встановлено обов`язкову державну реєстрацію, перереєстрацію, облік транспортних засобів та їх власників, що здійснюються відповідними підрозділами Державтоінспекції МВС України, що забезпечують безпеку дорожнього руху. При цьому, власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів. Тобто, продаж транспортного засобу, що має ідентифікаційний номер, передбачає відповідне оформлення договору купівлі-продажу цього транспортного засобу, зняття його з обліку, отримання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, затвердженим постановою №1388, встановлено обов`язок власників ТЗ та осіб, що експлуатують такі засоби на законних підставах, зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом 10 діб після придбання, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Верховний Суд у постанові від 30.10.2019 у справі № 683/2694/16-ц вказав, що право власності на транспортний засіб виникає лише з моменту його державної реєстрації, а не з моменту передачі автомобіля за договором купівлі-продажу.

Право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема з правочинів. Якщо договір про відчуження майна підлягає державній реєстрації, тому, згідно ч. 1 ст. 328, ч. 4 ст. 334 ЦК України право власності у набувача виникає з моменту такої реєстрації.

Аналіз вищевикладених положень дає підставки для висновку, що договір купівлі-продажу без реального зняття з реєстрації та перереєстрації ТЗ у вищезазначеному порядку - не породжує правових наслідків у вигляді переходу права власності від продавця до покупця.

Отже, договір купівлі-продажу транспортного засобу марки від 18.11.2023 №17778, укладеного між ТОВ «Логістик-Транс Сервіс» (код ЄДРПОУ 37400030, Продавець), що здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії та позивачкою (Покупець), придбано автомобіль марки «VOLKSWAGEN - PASSAT», 2000 року випуску, синього кольору, номер кузова: НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію - НОМЕР_4 , номерний знак: НОМЕР_3 без державної реєстрації вищезазначеного транспортного засобу у продовж 10 діб, станом на час розгляду справи взагалі не розглядається як правовстановлюючий документ, тим більше після того, як єдиний та законний на той час власник даного автомобіля ОСОБА_2 24.09.2024 зняв його з реєстрації за вибракуванням.

Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Таким чином, Черкаський окружний адміністративний суд, за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлені позовні вимоги не обґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Керуючись ст. ст. 2, 90, 139-143, 242-246, 250, 255 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду у строк, встановлений статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Віталіна ГАЙДАШ

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2025
Оприлюднено05.02.2025
Номер документу124878767
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —580/11912/24

Рішення від 03.02.2025

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні