Ухвала
від 04.02.2025 по справі 910/1286/25
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

м. Київ

04.02.2025Справа № 910/1286/25

Суддя Господарського суду міста Києва Котков О.В., розглянувши матеріали за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Електросервіс-Південь» (65042, м. Одеса, вул. Пересипська, 21А) до Антимонопольного комітету України (03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45) про визнання недійсним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

03 лютого 2025 року до Господарського суду міста Києва через систему «Електронний суд» від Товариства з обмеженою відповідальністю «Електросервіс-Південь» (позивач) надійшла позовна заява б/н від 03.02.2025 року до Антимонопольного комітету України (відповідач), в якій викладені позовні вимоги, щоб в судовому порядку:

(1) визнати недійсним пункт 1 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(2) визнати недійсним пункт 2 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(3) визнати недійсним пункт 4 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(4) визнати недійсним пункт 5 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(5) визнати недійсним пункт 7 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(6) визнати недійсним пункт 8 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(7) визнати недійсним пункт 10 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(8) визнати недійсним пункт 11 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(9) визнати недійсним пункт 13 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(10) визнати недійсним пункт 14 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(11) визнати недійсним пункт 16 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(12) визнати недійсним пункт 17 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(13) визнати недійсним пункт 19 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(14) визнати недійсним пункт 20 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(15) визнати недійсним пункт 22 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(16) визнати недійсним пункт 23 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(17) визнати недійсним пункт 25 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(18) визнати недійсним пункт 26 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(19) визнати недійсним пункт 28 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу»;

(20) визнати недійсним пункт 29 рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 68-р/тк від 30.10.2024 року у справі № 37-02/2021 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуване рішення підлягає скасуванню з огляду на недоведеність відповідачем в діях позивача антиконкурентних узгоджених дій, а також у зв`язку з допущенням процедурних порушень при прийнятті оскаржуваного рішення.

За приписами пункту 2 частини 1 статті 164 Господарського процесуального кодексу України до позовної заяви додаються документи, які підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі, або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до господарського суду позовної заяви майнового характеру справляється судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. За подання до господарського суду позовної заяви немайнового характеру справляється судовий збір у розмірі 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» передбачено, що з 1 січня 2025 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 3028,00 грн.

Статтею 9 Закону України «Про судовий збір» передбачено сплату судового збору за місцем розгляду справи із зарахуванням його до спеціального фонду державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Згідно з ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

Так, позивач звернувся до суду з 20 позовними вимогами немайнового характеру.

Відтак, звертаючись до суду з даним позовом позивач повинен був сплатити судовий збір у розмірі 48 448,00 грн. (3028,00 грн. х 20 х 0,8).

З доданої до позовної заяви платіжної інструкції № 8243 від 27.01.2025 року вбачається, що за подання позовної заяви позивачем сплачено судовий збір у розмірі 24 224,00 грн., тобто у розмірі меншому, аніж встановленому законодавством, а саме Законом України «Про судовий збір».

Таким чином, доплаті підлягає судовий збір у розмірі 24 224,00 грн.

За змістом ч. 1, 2 ст. 174 Господарського процесуального кодексу України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 162, 164, 172 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня надходження до суду позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Суд постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху також у разі, якщо позовну заяву подано особою, яка відповідно до частини шостої статті 6 цього Кодексу зобов`язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити). Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави, визначеної абзацом другим частини першої цієї статті, суд у такій ухвалі зазначає про обов`язок такої особи зареєструвати електронний кабінет відповідно до статті 6 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 164, ч. 1, 2 ст. 174 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

УХВАЛИВ:

1. Позовну заяву б/н від 03.02.2025 року Товариства з обмеженою відповідальністю «Електросервіс-Південь» до Антимонопольного комітету України про визнання недійсним та скасування рішення - залишити без руху.

2. Надати Товариству з обмеженою відповідальністю «Електросервіс-Південь» строк для усунення встановлених недоліків позовної заяви протягом 5 (п`яти) днів з дня вручення даної ухвали.

3. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Електросервіс-Південь» у встановлений судом строк через відділ діловодства суду надати:

- докази сплати судового збору у встановленому Законом порядку та розмірі в сумі 24 224,00 грн. (оригінал квитанції або платіжного доручення).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.

Дата підписання: 04 лютого 2025 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя О.В. Котков

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.02.2025
Оприлюднено05.02.2025
Номер документу124896502
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах щодо застосування антимонопольного та конкурентного законодавства, з них щодо захисту економічної конкуренції, з них

Судовий реєстр по справі —910/1286/25

Ухвала від 06.02.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 04.02.2025

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні