МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 лютого 2025 р. № 400/4977/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Лісовської Н.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Екотранс", вул. Проектна, 3В,м. Миколаїв,54058,
до відповідачаМиколаївської міської ради, вул. Адміральська, 20,м. Миколаїв,54001, вул. Адміральська, 20,м. Миколаїв,54001
провизнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Екотранс" (далі по тексту Позивач) звернулося з позовом до Миколаївської міської ради (далі по тексту Відповідач) з вимогами (з урахуванням зміни предмета позову) про:
- визнання протиправною бездіяльності Миколаївської міської ради, що полягає у неприйнятті рішення за Заявою ТОВ "Екотранс" від 15.02.2024 року (прийнятою Адміністратором ДНАП 16.02.2024 вх. №440/УЗР) щодо видачі рішення Миколаївської міської ради про:
затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га, проекту землеустрою щодо відведення ( що затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23), з метою передачі земельної ділянки в оренду ТОВ "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна що перебуває у власності ТОВ "Екотранс", та яке розташовані за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г та про передачу в оренду ТОВ "Екотранс" земельної ділянки площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна.
- зобов`язання Миколаївську міську раду:
затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га,
затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23) з метою передачі земельної ділянки в оренду ТОВ "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна що розташоване за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г
передати в оренду ТОВ "Екотранс "земельну ділянку площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна що перебуває у власності ТОВ "Екотранс", та яке розташовані за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТОВ "Екотранс " на праві приватної власності належить комплекс нерухомого майна, що розташоване за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г. Позивач, в установленому законом порядку звернувся до Миколаївської міської ради з заявою від 15.02.2024 року ( яка прийнята адміністратором 16.02.2024 вх. № 440/УЗР про видачу рішення міської ради про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га, проекту землеустрою щодо відведення якої був затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23, з метою передачі ділянки в оренду ТОВ "Екотранс "для обслуговування нерухомого майна (пункт розвантаження вагонів та норійна вежа з естакадою, що є у складі терміналу для переробки та зберігання олії) та про передачу в оренду ТОВ "Екотранс" земельної ділянки площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування цього нерухомого майна.
До заяви були додані всі необхідні, для розгляду, документи серед яких і рішення ММР №31/23 від 24.02.2005 року про затвердження проекту землеустрою.
Проте, станом на дату звернення до суду з цією позовною заявою, Миколаївською міською радою зазначена заява та й не розглянута. Позивач вважає, що його право порушене , та дії ММР , щодо ігнорування його Заяви та не прийняття відповідного Рішення є протиправними. З метою ефективного захисту порушеного права, Позивач просить суд зобов`язати ММР затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га,
затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23) з метою передачі земельної ділянки в оренду ТОВ "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна що розташоване за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г
передати в оренду ТОВ "Екотранс "земельну ділянку площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна що перебуває у власності ТОВ "Екотранс", та яке розташовані за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г.
26.06.2024 р. від представника Відповідача надійшов Відзив на позовну заяву, вважає позовні вимоги Позивача необґрунтованими і такими, що не підлягають задоволенню. Згідно службової записки управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради від 24.06.2024 № 20442/11.02-02/24-2 станом на час надання відповіді за вказаною заявою рішення радою не приймалось. Відповідачем наразі здійснюється розгляд відповідної заяви Позивача у порядку, встановленому чинним законодавством та Регламентом Миколаївської міської ради УШ скликання. Відповідне клопотання позивача відповідачем не проігноровано, в ньому не відмовлено. Відповідач зазначає, що Суд не може підміняти державний орган, рішення якого оскаржується, приймати замість рішення, яке визнається протиправним, інше рішення, яке б відповідало закону, та давати вказівки, які б свідчили про вирішення питань, які належать до компетенції такого суб`єкта владних повноважень, оскільки такі дії виходять за межі визначених йому повноважень законодавцем.
28.06.2024 р. від Позивача надійшла Відповідь на відзив, з позицією Відповідача не погоджується, зазначає, що бездіяльність Відповідача полягає у не розгляді заяви Позивача по суті, а також не наданні остаточної відповіді в передбачений законодавством місячний строк. До того ж, не розглядаючи по суті заяву Позивача ММР фактично не визнає за Позивачем право законного користування вищевказаною земельною ділянкою, а як наслідок у Позивача не виникає обов`язку по внесенню плати за землю.
Сторони подали клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Судом розглянуто справу в порядку письмового провадження.
З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:
16.02.2024 року ТОВ "Екотранс", через Департамент надання адміністративних послуг подано Заяву від 15.02.2024 року до Миколаївської міської ради про видачу рішення Миколаївської міської ради про:
-затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га, проект землеустрою щодо відведення якої був затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23, з метою передачі ділянки в оренду ТОВ "Екотранс", для обслуговування нерухомого майна (пункт розвантаження вагонів та норійна вежа з естакадою, що є у складі терміналу для переробки та зберігання олії) по вулиці Проектній, 3-Г в Заводському районі міста Миколаєва Миколаївської області;
-передачу в оренду ТОВ "Екотранс", земельної ділянки площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна (пункт розвантаження вагонів та норійна вежа з естакадою, що є у складі терміналу для переробки та зберігання олії) по вулиці Проектній, 3-Г в Заводському районі міста Миколаєва Миколаївської області (із об`єктами нерухомості, що є у власності ТОВ "Екотранс",
Заяву прийнято Адміністратором Департаменту надання адміністративних послуг 16.02.2024 вх. №440/ УЗР.
Заява від 15.02.2024 р. Відповідачем не розглянута.
Згідно службової записки департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради від 20.06.2024 № 20009/12.01-24/24-2, по результатам розгляду службового листа управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради від 11.03.2024 №1459/11.02-02/24-2 (дозвільна справа № 440/УЗР від 16.02.2024) з питання розгляду технічної документації із землеустрою щодо передачі в оренду земельної ділянки (кадастровий номер 4810136300:07:001:0113) за адресою: вул. Проектна, 3-Г в Заводському районі м. Миколаєва, департаментом в межах повноважень було надано інформацію листом від 18.03.2024 № 2618/12.01-24/24-2.
Відповідно до службової записки департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради від 18.03.2024 № 2618/12.01-24/24-2, згідно з Генеральним планом міста Миколаєва, затвердженим рішенням Миколаївської міської ради від 18.06.2009 № 35/18, зазначена земельна ділянка відноситься до виробничої території складів. Відповідно до Плану зонування території міста Миколаєва, затвердженого рішенням Миколаївської міської ради від 17.05.18 № 36/13, зазначена земельна ділянка відноситься до зони інфраструктури водного транспорту (ТР-1в). Зона формується морським та річковим портом, іншими об`єктами морського та річкового транспорту, об`єктами, пов`язаними з експлуатацією, утриманням, будівництвом, реконструкцією, ремонтом, розвитком будівель, об`єктів морського та річкового транспорту (додається).
Згідно службової записки управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради від 24.06.2024 № 20442/11.02-02/24-2 станом на час надання відповіді за вказаною заявою рішення радою не приймалось.
Позивач вважає таку бездіяльність Відповідача протиправною та такою, що порушує їх законні права та інтереси.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи відповідають вони встановленим ч. 2 ст. 2 КАС України вимогам.
Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 14 Конституції України гарантовано право власності на землю. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Згідно із ч.1 ст.10 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон №280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами (часина 1 статті 3 Земельного кодексу України).
Відповідно до ч.1 ст.3 ЗК України земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Положеннями п."а"-"в" ст.12 Земельного кодексу України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
Згідно п. «б» ч.1 ст.81 ЗК України громадяни України набувають право власності на земельні ділянки на підставі, зокрема, безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
Підстави набуття права на землю із земель державної та комунальної власності визначені статтею 116 ЗК України, згідно з абз.1 ч.1, ч.2 якої встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
За приписами ч.ч. 6-7, 9-11 ст. 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.
Відповідно до ч.1 ст.123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому статтею 186 цього Кодексу.
За приписами п.6 ч.3 ст.186 ЗК України, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Відповідно до ч.ч. 7, 8 ст.186 ЗК України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, інші суб`єкти, визначені цією статтею, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання документації із землеустрою безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про її погодження або про відмову в погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері. Строк дії таких висновків є необмеженим.
Підставою для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
Висновок (рішення) органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, іншого суб`єкта, визначеного цією статтею, щодо відмови у погодженні або затвердженні документації із землеустрою має містити вичерпний перелік недоліків документації із землеустрою з описом змісту недоліку та посиланням на відповідні норми законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, затверджену документацію із землеустрою або містобудівну документацію. Повторна відмова у погодженні або затвердженні документації із землеустрою допускається лише у разі, якщо розробник не усунув недоліки, зазначені у попередньому висновку (рішенні), а також якщо підстава для відмови виникла після надання попереднього висновку (рішення). Повторна відмова у погодженні або затвердженні не позбавляє розробника документації із землеустрою права усунути недоліки такої документації та подати її на погодження або затвердження.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави зробити висновок, що Земельним Кодексом України визначено вичерпний перелік підстав для відмови у погодженні або затвердженні документації із землеустрою.
З матеріалів справи вбачається, що16 лютого 2024 року ТОВ "Екотранс", подано заяву стосовно затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га за адресою: вул. Проектна, 3-Г в м. Миколаєві.
Звернення зареєстровано за № 440/УЗР адміністратором департаменту та 16.02.2024 разом з описом справи передано на розгляд управлінню земельних ресурсів Миколаївської міської ради. Інформація щодо розгляду даного звернення та видачі рішення Миколаївської міської ради відсутня. Відповідач не прийняв жодного рішення за цією заявою, що свідчить про свідоме не бажання виконувати покладені Законодавством на нього обов`язки, як на суб`єкт владних повноважень.
Законодавством регламентовано чіткий порядок та граничні строки, у межах яких суб`єктом владних повноважень повинно бути розглянуто клопотання особи про надання дозволу на розробку проєкту землеустрою для відведення земельної ділянки та прийнято відповідне рішення за результатами її розгляду, а також про затвердження проекту землеустрою.
Водночас законодавством передбачено можливість прийняття уповноваженим суб`єктом влади за результатами розгляду такого клопотання лише одного з двох рішень: про надання відповідного дозволу або мотивованої відмови в його наданні.
При цьому підстави для відмови в затвердженні проекту землеустрою, як було вже згадано вище чітко визначені у ст. 186 ЗК України.
Єдиною підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою може бути лише те, що проект землеустрою не погоджено в порядку, встановленому статтею 186-1 Земельного кодексу України, а також відсутність обов`язкової державної експертизи у визначених законом випадках та відомостей щодо державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі.
Жодних інших правових підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою після його погодження в порядку статті 186-1 Земельного кодексу України норми статті 118 Земельного кодексу України не містять. (такий висновок викладений у постанові Верховного суду від 23.06.2023 у справі № 160/6214/21 та у справі №400/8134/21 від 22.04.2024 року )
Як вбачається з матеріалів справи , проект землеустрою на земельну ділянку площею 0,0777 га, з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113, затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23 з метою передачі земельної ділянки в оренду ТОВ "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна, що перебуває у власності ТОВ "Екотранс", та яке розташовані за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г, а від так у відповідач а відсутні законні підстави для відмови в прийнятті рішення про затвердження поетку землеустрою.
З урахуванням позицій Верховного суду та з оглядом на те, що в своєму рішення суд повинен обрати такий шлях захисту порушеного права, який буде найбільш ефективний, суд приходить висновку, що зобов`язання ММР прийняти відповідні рішення про затвердження проекту землеустрою та проекту затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га, з метою передачі земельної ділянки в оренду буде достатнім та ефективним шляхом захисту порушеного права. Такої позиції підтримується й верховний суд , виклавши її в у постанові від 26 жовтня 2021 року у справі №160/5982/19.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Позивач надав квитанцію про сплату судового збору в сумі 4844,80 грн, що й підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Екотранс" до Миколаївської міської ради задовольнити.
2. Визнати протиправною бездіяльність Миколаївської міської ради, що полягає у неприйнятті відповідного рішення за Заявою ТОВ "Екотранс", від 15.02.2024 року (вх. №440/УЗР від 16.02.2024 року ) щодо видачу рішення Миколаївської міської ради про:
затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га, затвердження проекту землеустрою щодо відведення ( що затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23), з метою передачі земельної ділянки в оренду ТОВ "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна що перебуває у власності ТОВ "Екотранс", та яке розташовані за адресою м. Миколаїв вул. Проектна, 3-Г та про передачу в оренду ТОВ "Екотранс" земельної ділянки площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна.
3. Зобов`язати Миколаївську міську раду:
Прийняти рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0777 га (кадастровий номером 4810136300:04:001:0113),
Прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою ( затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 24.02.2005 №31/23),щодо відведення земельної ділянки площею 0,0777 га (кадастровий номером 4810136300:04:001:0113) з метою передачі ділянки в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю "Екотранс" для обслуговування нерухомого майна (пункт розвантаження вагонів та норійна вежа з естакадою, що є у складі терміналу для переробки та зберігання олії) по вулиці Проектній, 3-Г в Заводському районі міста Миколаєва Миколаївської області;
Передати в оренду Товариству з обмеженою відповідальністю "Екотранс" земельну ділянку площею 0,0777 га з кадастровим номером 4810136300:04:001:0113 для обслуговування нерухомого майна (пункт розвантаження вагонів та норійна вежа з естакадою, що є у складі терміналу для переробки та зберігання олії) розташованій по вулиці Проектній, 3-Г в Заводському районі міста Миколаєва Миколаївської області (із об`єктами нерухомості, що є у власності ТОВ "Екотранс ").
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 26565573) судовий збір у сумі 4844,80,00 грн (чотири тисячі вісімсот сорок чотири грн 80 коп.) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Екотранс" (вул. Проектна, 3В,м. Миколаїв,54058, ідентифікаційний код 23616583).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Дата складення повного судового рішення 04.02.2025 р.
СуддяН.В. Лісовська
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.02.2025 |
Оприлюднено | 06.02.2025 |
Номер документу | 124914132 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Лісовська Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні