Справа № 420/33666/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 січня 2025 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., за участю секретаря судового засідання Грабової Т.П., представника позивача адвоката Березанського К.І., представника відповідача Кисельова О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ОРІОН ТОБАККО" до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРІОН ТОБАККО" звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22, яким нараховані штрафні санкції у розмірі 127508236,80 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі наказу № 5412-п від 31.05.2024 посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України було проведено фактичну перевірку ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів, а також тютюнової сировини, за період діяльності з 18.05.2024 по дату закінчення фактичної перевірки. Згідно з направленнями від 30.05.2024 №11286/15-32-09-01, №11287/15-32-09-01 та від 05.06.2024 №11558/15-32-09-01 було проведено фактичну перевірку ТОВ «ОРІОН ТОБАККО». За результатами проведеної фактичної перевірки 05.06.2024 року ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» отримано Акт про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів, а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» № 23766/15-32-09-01-03 від 05.06.2024. Згідно з вказаним Актом, ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» порушено вимоги, встановлені ст.11 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», вимог ,встановлених Постановою КМУ від 27 грудня 2010 року № 1251 «Про затвердження Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах».
Не погодившись з вказаним наказом, діями посадових осіб ГУ ДПС в Одеській, ДПС України та Актом, ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» до Одеського окружного адміністративного суду подано відповідний позов.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.07.2024 року у справі №420/17645/24 адміністративний позов ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано наказ Головного управління ДПС в Одеській області «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» від 30.05.2024 №5412-п. Визнано протиправними дії посадових осіб ГУ ДПС в Одеській області, та посадової особи ДПС України щодо проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», результати якої оформлені Актом «Про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» №23766/15-32-09-01-03/43959001 від 05.06.2024.
Однак, не зважаючи на те, що наказ, дії та Акт посадових осіб контролюючого органу оскаржувались у судовому порядку, в порушення пункту 56.18 ПК України (при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили) 26.06.2024 року ГУ ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 27155/15-32-09-01-22 від 26.06.2024, яким визначено суму штрафних санкцій ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» у розмірі 127 508 236,80 грн.
Позивач посилається на відсутність підстав для проведення перевірки, а саме: скасування наказу про проведення перевірки, що нівелює подальші наслідки такої перевірки у вигляді прийнятого відповідачем податкового повідомлення-рішення.
Ухвалою від 19.11.2024 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито загальне позовне провадження у справі, призначено підготовче засідання.
Ухвалою від 18.12.2024 року відмовлено у задоволенні клопотання представника ГУ ДПС в Одеській області про зупинення провадження у справі до вирішення питання щодо оскарження справи № 420/17645/24 в касаційному суді згідно касаційної скарги ГУ ДПС в Одеській області.
Ухвалою від 18.12.2024 року закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.
У судове засідання, призначене на 27.01.2025 року об 11 год. 30 хв., з`явилися представник позивача та представник відповідача.
Під час судового розгляду справи представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача проти задоволення позову заперечував, вважав позов необґрунтованим.
04.12.2024 року представник відповідача подав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, зокрема, таке.
Головним управлінням ДПС в Одеській області у відповідності до вимог пп. 191.1.4, 191.1.14 п. 191.1 ст. 191, ст. 20, пп. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 Податкового кодексу України, на виконання листів ДПС України від 30.04.2024 №12664/7/99-00-09-02-01-07 від 28.05.2024, №15458/7/99-00-09-02-01-07 з метою недопущення порушень у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів прийнято наказ від 30.05.2024 №5412-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», з 30.05.2024 року тривалістю 10 діб, перевіряємий період з 18.05.2024 року по дату закінчення фактичної перевірки, з метою здійснення контролю щодо дотримання вимог діючого законодавства у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, проведення контрольних розрахункових операцій, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).
У відповідності до даного наказу та направлень на перевірку посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області був здійсненний вихід з метою проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО».
Встановлено порушення вимог встановлених ст.11 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями), вимог встановлених Постановою КМУ від 27 грудня 2010 року №1251 «Про затвердження Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах».
За результатами розгляду матеріалів перевірки ГУ ДПС в Одеській області винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення 26.06.2024 №27155/15-32-09-01-22.
Заслухавши вступне слово представника позивача та представника відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.
Судом встановлено, що Головним управлінням ДПС в Одеській області на підставі пп. 19-1.1.4, 19-1.1.14 п. 19-1.1 ст. 19-1, ст. 20, пп. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 ПК України, на виконання листів ДПС України від 30 квітня 2024 року № 12664/7/99-00-09-02-01-07, від 28 травня 2024 року № 15458/7/99-00-09-02-01-07, видано наказ від 30 травня 2024 року № 5412-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», яким призначено перевірку з 30 травня 2024 року, тривалістю 10 діб. Перевірку наказано провести за період діяльності з 18 травня 2024 року по дату закінчення фактичної перевірки, з метою здійснення контролю щодо дотримання вимог діючого законодавства у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, проведення контрольних розрахункових операцій, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) (а.с. 12).
За наслідками проведеної фактичної перевірки посадовими особами відповідача складено Акт «Про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів, а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» від 05 червня 2024 року № 23766/15-32-09-01-03/43959001 (а.с. 13-17).
Відповідно до висновків вказаного акту перевіряючими встановлено порушення ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» вимог, встановлених ст.11 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (із змінами та доповненнями), вимог, встановлених Постановою КМУ від 27 грудня 2010 року №1251 «Про затвердження Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах».
На підставі висновків Акту перевірки від 05 червня 2024 року № 23766/15-32-09-01-03/43959001 Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22, яким до позивача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) та/або пені у розмірі 127508236,80 грн. (а.с. 10).
Не погоджуючись з прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його до ДПС України (а.с. 35-37).
Рішенням ДПС України від 24.09.2024 року податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС в Одеській області від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22 залишено без змін, а скаргу позивача - без задоволення (а.с. 39-43).
Також судом встановлено, що не погоджуючись з правомірністю наказу Головного управління ДПС в Одеській області «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» від 30 травня 2024 року № 5412-п, діями посадових осіб Головного управління ДПС в Одеській області та ДПС України щодо проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», а також самого Акту «Про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів, а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» № 23766/15-32-09-01-03/43959001 від 05 червня 2024 року, ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» звернулося до суду з адміністративним позовом (справа № 420/17645/24).
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.07.2024 року по справі № 420/17645/24 (в ЄДРСР рішення № 120487798), залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 21.11.2024 року (в ЄДРСР № 123240471), адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ОРІОН ТОБАККО» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки, скасування акту задоволено частково.
Вказаним рішенням, зокрема, визнано протиправним та скасовано наказ Головного управління ДПС в Одеській області «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» від 30.05.2024 №5412-п.
Також визнано протиправними дії посадових осіб ГУ ДПС в Одеській області Дахіна І.А., Насирова Р.Г. та посадової особи ДПС України Дорожкіна М.О. щодо проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», результати якої оформлені Актом «Про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» №23766/15-32-09-01-03/43959001 від 05.06.2024.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) (підпункт 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу).
Підстави призначення, обставини та порядок проведення перевірки визначено положеннями статті 80 ПК України.
Відповідно до підпункт 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 ПК України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.
Згідно п.86.8 ст.86 ПК України податкове повідомлення-рішення приймається в порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п`ятнадцяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
За наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та додаткових документів і пояснень, зокрема документів, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, поданих у порядку, встановленому цією статтею, податкове повідомлення-рішення приймається в порядку та строки, визначені пунктом 86.7 цієї статті.
Судова палата з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у постанові від 21.02.2020 у справі №826/17123/18 сформулювала правовий висновок, відповідно до якого, оскаржуючи в подальшому наслідки проведеної контролюючим органом перевірки у вигляді податкових повідомлень-рішень та інших рішень, платник податків не позбавлений можливості посилатись на порушення контролюючим органом вимог законодавства щодо проведення такої перевірки, якщо вважає, що вони зумовлюють протиправність таких податкових повідомлень-рішень. При цьому, таким підставам позову, за їх наявності, суди повинні надавати правову оцінку в першу чергу, а у разі, якщо вони не визнані судом такими, що тягнуть протиправність рішень, прийнятих за наслідками такої перевірки, - переходити до перевірки підстав позову щодо наявності порушень податкового та/або іншого законодавства.
У постанові Верховний Суд у складі судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суд від 22.09.2020 у справі № 520/8836/18, окрім наведених вище висновків, погодився із висновками судів попередніх інстанцій про те, що перевірка є способом реалізації владних управлінських функцій контролюючим органом як суб`єктом владних повноважень, який зобов`язаний діяти тільки на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України та законами України. Невиконання вимог закону щодо підстави для проведення документальної позапланової перевірки призводить до визнання перевірки незаконною та не породжує жодних правових наслідків такої перевірки, акт перевірки, виходячи із положень щодо допустимості доказів, закріплених частиною другою статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України, не може визнаватися допустимим доказом у справі, оскільки одержаний з порушенням порядку, встановленого законом. Таким чином, податкове повідомлення-рішення, прийняте за наслідками такої перевірки та на підставі акту перевірки, який є недопустимим доказом, не може вважатись правомірним та підлягає скасуванню. Встановлені судами обставини щодо протиправності призначення та проведення відповідачем перевірки, за наслідками якої і було прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення, є достатніми для висновку про протиправність податкового повідомлення-рішення. З урахуванням цього Суд касаційної інстанції зазначив про відсутність необхідності перевірки порушення позивачем вимог Податкового кодексу України, як підстави для донарахування суми грошового зобов`язання.
Отже, зміст висновків наведених постанов свідчить про те, що установивши порушення процедури проведення перевірки, її підстав, наслідком чого є визнання протиправними її результатів, до аналізу інших обставин, що слугували підставою ухвалення суб`єктом владних повноважень індивідуальних актів, суд може не переходити, з огляду на викладену вище сталу і послідовну практику Верховного Суду, відступу від якої у встановленому законом порядку не здійснювалося.
Таким чином, звертаючись до суду з позовом про скасування податкового повідомлення-рішення, позивач вправі посилатись на процедурні порушення проведення перевірки та надіслання рішень за результатами перевірки, а суд зобов`язаний надавати правову оцінку таким доводам позивача в першу чергу.
Обґрунтовуючи заявлені позовні вимоги, ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» посилалося на скасування у судовому порядку наказу на проведення перевірки, обставини дотримання контролюючим органом процедури проведення перевірки входять до предмету доказування для цілей вирішення цього спору, й підлягають першочерговому дослідженню.
Судам встановлено, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22 прийняте відповідачем за результатами проведеної перевірки, оформленої актом від 05 червня 2024 року № 23766/15-32-09-01-03/43959001.
У свою чергу, перевірка проведена на підставі наказу від 30.05.2024 №5412-п, питання правомірності прийняття якого була предметом розгляду судами у справі № 420/17645/24.
Як зазначено судом вище, рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 19.07.2024 року по справі № 420/17645/24 (в ЄДРСР № 120487798), залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 21.11.2024 року (в ЄДРСР № 123240471), адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ОРІОН ТОБАККО» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки, скасування акту задоволено частково. Зокрема, визнано протиправним та скасовано наказ Головного управління ДПС в Одеській області «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО» від 30.05.2024 №5412-п. Визнано протиправними дії посадових осіб ГУ ДПС в Одеській області Дахіна І.А., Насирова Р.Г. та посадової особи ДПС України Дорожкіна М.О. щодо проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», результати якої оформлені Актом «Про результати фактичної перевірки з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу тютюнових виробів а також тютюнової сировини, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС» №23766/15-32-09-01-03/43959001 від 05.06.2024.
Відповідно до частини четвертої статті 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Таким чином, станом на час розгляду цієї справи судом, є таким, що набрало законної сили рішення Одеського окружного адміністративного суду від 19.07.2024 року у справі № 420/17645/24, яким скасовано наказ від 30.05.2024 №5412-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ОРІОН ТОБАККО», на підставі якого було проведено перевірку позивача та прийнято оскаржуване податкове повідомлення-рішення.
Отже, за наявності судового рішення щодо протиправності наказу, що набрало законної сили, суд позбавлений можливості та правових підстав для надання повторної правової оцінки такому наказу.
Суд звертає увагу на те, що схожий підхід до застосування норм права за встановлених обставин скасування наказу про проведення перевірки на підставі судового рішення, що набрало законної сили, підтверджується чіткою та послідовною практикою Верховного Суду: постанова від 03.06.2021 у справі № 822/1660/18, постанова від 21.01.2021 у справі № 826/3200/14, постанова від 26.09.2022 у справі № 1340/3590/18, постанова від 12.07.2023 у справі № 560/8337/22.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що протиправність наказу про призначення та проведення контролюючим органом перевірки є підставою для висновку про протиправність прийнятого за результатами такої перевірки податкового повідомлення-рішення, що зумовлює відсутність необхідності перевірки порушення податкового законодавства по суті як підстави для нарахування суми грошового зобов`язання.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 05.09.2023 року у справі № 160/9319/19.
Згідно з ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Частиною 2 вказаної статті передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22 - є протиправним та підлягає скасуванню, а позов ТОВ "ОРІОН ТОБАККО" підлягає повному задоволенню.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 293 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ОРІОН ТОБАККО" (адреса: вул. Князівська, буд. 38, офіс 102, м. Одеса, 65029, код ЄДРПОУ 43959001) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС в Одеській області від 26.06.2024 року №27155/15-32-09-01-22, яким нараховані штрафні санкції у розмірі 127508236,80 грн.
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ОРІОН ТОБАККО" сплачений судовий збір у розмірі 30280 грн (тридцять тисяч двісті вісімдесят гривень).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення складено 05 лютого 2025 року.
Суддя В.В. Андрухів
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2025 |
Оприлюднено | 07.02.2025 |
Номер документу | 124944997 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні