Справа № 523/2040/24
Провадження №2/523/310/25
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(заочне)
"28" січня 2025 р. Суворовський районний суд міста Одеси в складі
головуючого судді Сувертак І.В.
за участю секретаря Мельниченко Г.О.
розглянув в відкритому судовому засіданні в залі суду № 5 в місті Одесі, в порядку загального позовного провадження, справу за позовом Пересипської районної адміністрації Одеської міської ради в особі органу опіки та піклування (65025, м. Одеса, пр. Добровольського, буд. 106) до ОСОБА_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_2 ), третя особа: Служба у справах дітей Одеської міської ради (65017, м. Одеса, вул. Косовська, буд. 2Д) про відібрання дітей від матері та батька без позбавлення батьківських прав та стягнення аліментів,
Установив:
Голова органу опіки та піклування Пересипської районної адміністрації Одеської міської ради Кондратюк С. А. в лютому 2024 року звернувся до суду з позовом, а в жовтні 2024 року уточнив позовні вимоги та просив проголосити рішення, котрим відібрати малолітніх ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , від батьків ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , без позбавлення батьківських прав. Стягнути з відповідачів аліменти на користь та на утримання малолітніх дітей до досягнення ними повноліття.
В обґрунтування позову посилається на те, що до органу опіки та піклування Пересипської райадміністрації Одеської міської ради зі Служби у справах дітей Одеської міської ради надійшло клопотання та документи стосовно невідкладного відібрання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (актовий запис про народження № 355 від 19.05.2010 зроблений Другим Суворовським відділом РАЦС Одеського міського управління юстиції), ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (актовий запис про народження № 7772 від 05.08.2014 зроблений відділом ДРАЦС у місті Одесі реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції), ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (актовий запис про народження № 7306 від 03.11.2017 складений Одеським міським відділом ДРАЦС Головного територіального управління юстиції в Одеській області), від матері, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 (паспорт громадянина України серія НОМЕР_1 , виданий Біляївським РВ ГУМВС України в Одеській області 27.02.2010 р.), без позбавлення батьківських прав.
15.01.2024 до Служби у справах дітей Одеської міської ради в телефонному режимі надійшла інформація від відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області, що за адресою: м. Одеса, вул. Сашка Хорошенка, буд. 16, третю добу знаходяться малолітні діти без нагляду дорослих. Мати дітей веде аморальний спосіб життя, зловживає алкогольними напоями, не здійснює належний догляд за малолітніми дітьми.
Співробітниками Служби у справах дітей спільно із представниками відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області 15.01.2024 невідкладно здійснений виїзд за адресою: АДРЕСА_3 , під час якого з`ясовано, що за даною адресою знаходилися малолітні діти ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка пояснила що вона хрещена мати малолітньої ОСОБА_7 , і наглядає за дітьми, коли мати зникає на кілька днів.
Відповідно до акту обстеження житлово-побутових умов складеного спеціалістами Служби у справах дітей ОМР 15.01.2024 будинок за адресою: АДРЕСА_4 орендований, в помешкання повна антисанітарія, стіни обдерті, повітря затхле та важке, всюди безлад, речі складені в мішки для сміття, відсутнє опалення, водопостачання, електропостачання, відсутні продукти харчування для дітей та постільна білизна. Малолітні діти занедбані, одягнені в брудний одяг, руки та обличчя брудні. Умови проживання дітей не відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Власниця будинку вимагає терміново звільнити помешкання.
Також за результатами виїзду, з`ясовано, що ОСОБА_1 веде асоціальний спосіб життя, зловживає спиртними напоями, зникає на декілька днів, приводить додому сторонніх чоловіків, а 12.01.2024 залишила дітей, не повідомивши куди йде та коли повернеться. За проханням малолітньої ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_6 приїхала до малолітніх дітей на другу добу їх перебування без нагляду матері.
Під час виїзду за даною адресою спеціалістів Служби та інспектора відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області, представникам правоохоронних органів вдалося встановити місцезнаходження ОСОБА_1 та привезти її додому. ОСОБА_1 була в стані, схожому на алкогольне сп`яніння, з відчутним запахом алкоголю, поводилася дуже агресивно, почала сварку та бійку з власницею будинку, відмовилася забирати дітей, нецензурною лайкою пояснивши, що діти їй не потрібні та покинула помешкання.
Батько дітей, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , паспорт громадянина України серія НОМЕР_2 , виданий Ленінським РВ УМВС України в Одеській області 27 квітня 1998 року, відповідно до позначки в паспорті зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 з 16.05.1994.
Відповідно до довідки військової частини НОМЕР_3 Міністерства оборони України від 07.01.2024 № 14/51 старшина за призовом по мобілізації ОСОБА_2 перебуває на військовій службі у військовій частині НОМЕР_3 .
Під час здійснення візиту спеціалістами Служби за адресою перебування малолітніх дітей, батько ОСОБА_2 постійно був на телефонному зв`язку, цікавився що трапилося вдома та був занепокоєний подальшою долею дітей.
Відповідно до п.п. 5,9 Порядку забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітей, які постраждали від жорстокого поводження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 №585, 15.01.2024 проведено оцінку рівня безпеки малолітніх дітей: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , про що складено відповідні акти. Висновок щодо рівня безпеки дітей - дуже небезпечно.
Відповідно до п. 31 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 малолітніх дітей тимчасово влаштовано до КУ «Центр соціально-психологічної реабілітації для дітей Одеської міської ради Одеської області».
Відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_10 від 15.07.2024 № 943/14671 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , перебуває на військовому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_11 з 05.04.2024 року як старшина. У Збройних Силах України не служить. Користується правом на відстрочку у призову під час мобілізації.
Протягом півріччя ОСОБА_2 не здійснив ніяких заходів щодо повернення дітей на виховання.
Для вирішення подальшої долі дитини та надання відповідно до п. 24 Постанови Кабінету міністрів України «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов`язаної із захистом прав дитини» від 24.09.2008 року № 866 дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відібрана у матері без позбавлення батьківських прав, необхідне рішення суду, що і стало підставою для звернення із зазначеним позовом до суду.
Таким чином представник органу опіки та піклування Пересипської районної адміністрації Одеської міської ради просив зазначену позовну заяву задовольнити з мотивів, що викладені в позові та уточненій позовній заяві.
На адресу суду 08 лютого 2024 року надійшла позовна заява Пересипської районної адміністрації Одеської міської ради в особі органу опіки та піклування до ОСОБА_1 , третя особа: Служба у справах дітей Одеської міської ради про відібрання дітей від матері без позбавлення батьківський прав та стягнення аліментів.
09 лютого 2024 року провадження по справі відкрито та призначено справу до розгляду в порядку загального позовного провадження. (а.с.44).
Ухвалою суду 01 листопада 2024 року від залучено до участі у справі №523/2040/24 співвідповідача: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , адреса: АДРЕСА_2 . (а.с. 73).
Ухвалою суду від 28 січня 2025 року закрито підготовче провадження та призначено судовий розгляд по суті позову.
Представник позивача надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав та наполягав на їх задоволенні в повному обсязі. (а.с. 78).
Відповідачі в судове засідання засідання не прибули, про розгляд справи повідомлялись належним чином, причин неявки суду не сповістили та з клопотанням про відкладення розгляду справи не звертались. (а.с. 46,51,55-57,75,76,81-84).
Представник третьої особи в судове засідання не прибув та також надав клопотання про розгляд справи за його відсутності, проти закриття підготовчого провадження та призначення судового розгляду по суті позову не заперечував. (а.с. 79).
Враховуючи вимогист. 223 ЦПК Українита ст.6 КонвенціїПро захист прав людини та основних свобод, ратифікованої Законом України 17.07.1997 року, з метою недопущення затягування розгляду справи, суд вважає за необхідне розгляд справи провести за відсутності відповідачів.
Відповідно до вимог ст. 280 ЦПК України, суд вважає за можливе ухвалити по справі заочне рішення за письмовою згодою представника позивача. (а.с. 78).
Вивчивши та дослідивши матеріали справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги слід задовольнити частково з наступних підстав.
Судом встановлено, що до органу опіки та піклування Пересипської райадміністрації Одеської міської ради зі Служби у справах дітей Одеської міської ради надійшло клопотання та документи стосовно невідкладного відібрання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (актовий запис про народження № 355 від 19.05.2010 зроблений Другим Суворовським відділом РАЦС Одеського міського управління юстиції), ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (актовий запис про народження № 7772 від 05.08.2014 зроблений відділом ДРАЦС у місті Одесі реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції), ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (актовий запис про народження № 7306 від 03.11.2017 складений Одеським міським відділом ДРАЦС Головного територіального управління юстиції в Одеській області), від матері, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 (паспорт громадянина України серія НОМЕР_1 , виданий Біляївським РВ ГУМВС України в Одеській області 27.02.2010 р.), без позбавлення батьківських прав.
15.01.2024 до Служби у справах дітей Одеської міської ради в телефонному режимі надійшла інформація від відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області, що за адресою: м. Одеса, вул. Сашка Хорошенка, буд. 16, третю добу знаходяться малолітні діти без нагляду дорослих. Мати дітей веде аморальний спосіб життя, зловживає алкогольними напоями, не здійснює належний догляд за малолітніми дітьми.
Співробітниками Служби у справах дітей спільно із представниками відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області 15.01.2024 невідкладно здійснений виїзд за адресою: АДРЕСА_3 , під час якого з`ясовано, що за даною адресою знаходилися малолітні діти ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка пояснила що вона хрещена мати малолітньої ОСОБА_7 , і наглядає за дітьми, коли мати зникає на кілька днів.
Відповідно до акту обстеження житлово-побутових умов складеного спеціалістами Служби у справах дітей ОМР 15.01.2024 будинок за адресою: АДРЕСА_4 орендований, в помешкання повна антисанітарія, стіни обдерті, повітря затхле та важке, всюди безлад, речі складені в мішки для сміття, відсутнє опалення, водопостачання, електропостачання, відсутні продукти харчування для дітей та постільна білизна. Малолітні діти занедбані, одягнені в брудний одяг, руки та обличчя брудні. Умови проживання дітей не відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Власниця будинку вимагає терміново звільнити помешкання.
Також за результатами виїзду, з`ясовано, що ОСОБА_1 веде асоціальний спосіб життя, зловживає спиртними напоями, зникає на декілька днів, приводить додому сторонніх чоловіків, а 12.01.2024 залишила дітей, не повідомивши куди йде та коли повернеться. За проханням малолітньої ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_6 приїхала до малолітніх дітей на другу добу їх перебування без нагляду матері.
Під час виїзду за даною адресою спеціалістів Служби та інспектора відділення поліції № 2 Одеського районного управління поліції №1 ГУНП в Одеській області, представникам правоохоронних органів вдалося встановити місцезнаходження ОСОБА_1 та привезти її додому. ОСОБА_1 була в стані, схожому на алкогольне сп`яніння, з відчутним запахом алкоголю, поводилася дуже агресивно, почала сварку та бійку з власницею будинку, відмовилася забирати дітей, нецензурною лайкою пояснивши, що діти їй не потрібні та покинула помешкання.
Батько дітей, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , паспорт громадянина України серія НОМЕР_2 , виданий Ленінським РВ УМВС України в Одеській області 27 квітня 1998 року, відповідно до позначки в паспорті зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 з 16.05.1994.
Відповідно до довідки військової частини НОМЕР_3 Міністерства оборони України від 07.01.2024 № 14/51 старшина за призовом по мобілізації ОСОБА_2 перебуває на військовій службі у військовій частині НОМЕР_3 .
Під час здійснення візиту спеціалістами Служби за адресою перебування малолітніх дітей, батько ОСОБА_2 постійно був на телефонному зв`язку, цікавився що трапилося вдома та був занепокоєний подальшою долею дітей.
Відповідно до п.п. 5,9 Порядку забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітей, які постраждали від жорстокого поводження, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 №585, 15.01.2024 проведено оцінку рівня безпеки малолітніх дітей: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , про що складено відповідні акти. Висновок щодо рівня безпеки дітей - дуже небезпечно.
Відповідно до п. 31 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов`язаної із захистом прав дитини, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 малолітніх дітей тимчасово влаштовано до КУ «Центр соціально-психологічної реабілітації для дітей Одеської міської ради Одеської області».
Відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_10 від 15.07.2024 № 943/14671 ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , перебуває на військовому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_11 з 05.04.2024 року як старшина. У Збройних Силах України не служить. Користується правом на відстрочку у призову під час мобілізації. (а.с. 29-32).
За час перебування зазначеної цивільної справи на розгляді в суді (08 лютого 2024 року 28 січня 2025 року) батьки дітей жодним чином не довели, що вони намагаються та піклуються (будуть піклуватися) належним чином за своїми дітьми. Суду так і не надано належних доказів того, що діти будуть мати нормальні та належні умови для проживання та стовідсоткової відсутності загрози їх життю та здоров`ю.
Відповідно до положень ст.18 Конвенції про права дитини батьки несуть основну відповідальність за виховання дитини. Найкращі інтереси дитини є предметом їх основного піклування.
Відповідно ст.150 СК України, встановлено обов`язки батьків щодо виховання та розвитку дитини, до яких, серед інших, належить і обов`язок піклуватися про здоров`я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток.
Згідно ч.1 ст.170 СК України, закріплено загальні положення про відібрання дітей від батьків без позбавлення їх батьківських прав. Так, суд може постановити рішення про відібрання дитини від батьків або одного з них, не позбавляючи їх батьківських прав, у випадках, передбачених пунктами 2-6 частини першої статті 164 цього Кодексу, а також в інших випадках, якщо залишення дитини у них є небезпечним для її життя, здоров`я і морального виховання. У цьому разі дитина передається другому з батьків, бабі, дідові, іншим родичам - за їх бажанням або органові опіки та піклування. Під час ухвалення рішення про відібрання дитини від батьків або одного з них без позбавлення їх батьківських прав суд бере до уваги інформацію про здійснення соціального супроводу сім`ї (особи) у разі здійснення такого супроводу. У відповідності до вказаного положення відібрання дитини від матері без позбавлення її батьківських прав можливе лише за наявності підстав, передбачених пунктами 2-6 частини першої статті 164 СК України. А саме: батьки ухиляються від виконання своїх обов`язків по вихованню дитини; жорстоко поводяться з дитиною; є хронічними алкоголіками або наркоманами; вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва; засуджені за вчинення умисного злочину щодо дитини.
Згідно із ч.1 ст.152 СК України, право дитини на належне батьківське виховання, забезпечується системою державного контролю, що встановлена законом.
Частиною 4 ст.155 СК України передбачено, що ухилення батьків від виконання батьківських обов`язків є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом.
Конвенцією про права дитини від 20 листопада 1989 року, в ст. 9 передбачено « 1. Держави-сторони забезпечують те, щоб дитина не розлучалася з батьками всупереч їх бажанню, за винятком випадків, коли компетентні органи згідно з судовим рішенням визначають відповідно до застосовуваного закону і процедур, що таке розлучення необхідне в якнайкращих інтересах дитини. Таке визначення може бути необхідним у тому чи іншому випадку, наприклад, коли батьки жорстоко поводяться з дитиною чи не піклуються про неї, або коли батьки проживають окремо і необхідно прийняти рішення щодо місця проживання дитини.
2. Під час будь-якого розгляду згідно з пунктом 1 цієї статті всім заінтересованим сторонам надається можливість брати участь у розгляді та викладати свою точку зору.
3. Держави-сторони поважають право дитини, яка розлучається з одним чи обома батьками, підтримувати на регулярній основі особисті відносини і прямі контакти з обома батьками, за винятком випадків, коли це суперечить інтересам дитини.»
Стаття 2 Конвенції прав дитини закріплює наступні принципи :
1. Держави-сторони поважають і забезпечують всі права, передбачені цією Конвенцією, за кожною дитиною, яка перебуває в межах їх юрисдикції, без будь-якої дискримінації незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного, етнічного або соціального походження, майнового стану, стану здоров`я та народження дитини, її батьків чи законних опікунів або яких-небудь інших обставин.
2. Держави-сторони вживають всіх необхідних заходів щодо забезпечення захисту дитини від усіх форм дискримінації або покарання на підставі статусу, діяльності, висловлюваних поглядів чи переконань дитини, батьків дитини, законних опікунів чи інших членів сім`ї.
В статті 3 Конвенції прав дитини закріплено першочерговий принцип забезпечення інтересів дитини: « 1. В усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.
2. Держави-сторони зобов`язуються забезпечити дитині такий захист і піклування, які необхідні для її благополуччя, беручи до уваги права й обов`язки її батьків, опікунів чи інших осіб, які відповідають за неї за законом, і з цією метою вживають всіх відповідних законодавчих і адміністративних заходів.»
Норми статті 14 Закону України «Про охорону дитинства» передбачають, що діти та батьки не повинні розлучатися всупереч їх волі, за винятком випадків, коли таке розлучення необхідне в інтересах дитини і цього вимагає рішення суду, що набрало законної сили.
Під час вчинення дій, пов`язаних з розлученням дитини з одним або обома батьками, а також інших дій, що стосуються дитини, в порядку, встановленому законом, судом заслуховується думка та побажання дитини. Контакт з дитиною - реалізація матір`ю, батьком, іншими членами сім`ї та родичами, у тому числі тими, з якими дитина не проживає, права на спілкування з дитиною, побачення зазначених осіб з дитиною, а також надання їм інформації про дитину або дитині про таких осіб, якщо це не суперечить інтересам дитини.
Стаття 3 ЗУ «Про охорону здоров,я», встановлює основні принципи охорони дитинства:
«Всі діти на території України, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного, етнічного або соціального походження, майнового стану, стану здоров`я та народження дітей і їх батьків (чи осіб, які їх замінюють) або будь-яких інших обставин, мають рівні права і свободи, визначені цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч.4 ст.170 СК України, при задоволенні позову про відібрання дитини від матері, батька без позбавлення батьківських прав суд вирішує питання про стягнення з них аліментів. Згідно вимог статей 180, 182, 183 Сімейного кодексу України, батьки зобов`язані утримувати дитину до досягнення нею повноліття.
Згідно з ч.3 ст.181 СК України за рішенням суду кошти на утримання дитини (аліменти) присуджуються у частці від доходу її матері, батька і (або) у твердій грошовій сумі.
Згідно з ст.182 СК України при визначені розміру аліментів суд враховує здоров`я та матеріальне становище дитини; стан здоров`я та матеріальне становище платника аліментів; наявність у платника аліментів інших дітей, непрацездатних чоловіка, дружини, батьків, дочки, сина; наявність на праві власності, володіння та/або користування у платника аліментів майна та майнових прав, у тому числі рухомого та нерухомого майна, грошових коштів, виключних прав на результати інтелектуальної діяльності, корпоративних прав, інші обставини, що мають істотне значення.
Відповідно до ст.191 СК України аліменти присуджуються за рішенням суду від дня пред`явлення позову.
Таким чином, проаналізувавши зібрані докази по справі, суд приходить до висновку про те, що подальше перебування дітей зі своїми батьками є небезпечним для їх здоров`я і морального виховання, у зв`язку з чим заявлений позов підлягає частковому задоволенню.
Враховуючи те, що відібрання дитини від матері не позбавляє її обов`язку утримувати дітей, суд вважає за необхідне стягнути з відповідачки ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт серії НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , на користь та на утримання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , аліменти у розмірі 1/2 частини зі всіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на кожну дитину, починаючи з дня пред`явлення позову, а саме з 08 лютого 2024 року та до досягнення старшою дитиною повноліття, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_13 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/3 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття середньою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_14 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/4 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття молодшою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Враховуючи те, що відібрання дитини від батька не позбавляє його обов`язку утримувати дітей, суд вважає за необхідне стягнути з відповідача ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , паспорт серії НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_2 , на користь та на утримання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , аліменти у розмірі 1/2 частини зі всіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на кожну дитину, починаючи з дня пред`явлення уточненого позову, а саме з 30 жовтня 2024 року та до досягнення старшою дитиною повноліття, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_13 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/3 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття середньою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_14 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/4 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття молодшою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Крім того, суд звертає увагувідповідачів на те, що зідно з частиною третьоюстатті 170 СК Україниякщо відпадуть причини, які перешкоджали належному вихованню дитини її батьками, суд за заявою батьків може постановити рішення про повернення їм дитини.
Таким чином, відповідачі не позбавлений можливості звернутись до суду із заявою про повернення їй дитини, коли відпадуть причини, які перешкоджали належному вихованню дитини їх матір`ю та коли будуть нормальні та належні умови для проживання та стовідсоткової відсутності загрози життю та здоров`ю дитини.
Керуючись ст.ст. 2,5,7-8, 10-13,17-18,131,76-82,89, 211, 258, 259, 263-265, 268, 280, 353, 354 ЦПК України, суд,
Вирішив:
Позовні вимоги Пересипської районної адміністрації Одеської міської ради в особі органу опіки та піклування (65025, м. Одеса, пр. Добровольського, буд. 106) до ОСОБА_1 (адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ), ОСОБА_2 (адреса реєстрації: АДРЕСА_2 ), третя особа: Служба у справах дітей Одеської міської ради (65017, м. Одеса, вул. Косовська, буд. 2Д) про відібрання дітей від матері та батька без позбавлення батьківських прав та стягнення аліментів задовольнити частково.
Відібрати малолітніх ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , від батьків ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , без позбавлення батьківських прав.
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт серії НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , на користь та на утримання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , аліменти у розмірі 1/2 частини зі всіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на кожну дитину, починаючи з дня пред`явлення позову, а саме з 08 лютого 2024 року та до досягнення старшою дитиною повноліття, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_13 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/3 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття середньою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_14 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/4 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття молодшою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Стягнути ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , паспорт серії НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_2 , на користь та на утримання малолітніх дітей ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , аліменти у розмірі 1/2 частини зі всіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку на кожну дитину, починаючи з дня пред`явлення уточненого позову, а саме з 30 жовтня 2024 року та до досягнення старшою дитиною повноліття, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_13 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/3 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття середньою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_14 , після чого стягувати аліменти в розмірі 1/4 частини усіх видів заробітку (доходу), але не менше ніж 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, до досягнення повноліття молодшою дитиною, тобто до ІНФОРМАЦІЯ_15 .
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , паспорт серії НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , судовий збір в сумі 2422,40 грн. на користь і в дохід держави.
Стягнути з ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , паспорт серії НОМЕР_2 , адреса реєстрації: АДРЕСА_2 , судовий збір в сумі 2422,40 грн. на користь і в дохід держави.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення через Суворовський районний суд м. Одеси.
Заочне рішення може бути переглянуто судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача. Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.
Повний текст рішення складено та підписано 04 лютого 2025 року.
Суддя
Суд | Суворовський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2025 |
Оприлюднено | 07.02.2025 |
Номер документу | 124953921 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із сімейних відносин, з них про стягнення аліментів |
Цивільне
Суворовський районний суд м.Одеси
Сувертак І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні