ГОСПОДАРСЬКИЙ С У Д
Кіровоградської області
вул.В`ячеслава Чорновола, 29/32, м.Кропивницький, Україна, 25022,
тел. 30-10-22, 30-10-23 E-mail: inbox@kr.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
03 лютого 2025 рокуСправа № 912/291/24
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Бестаченко О.Л., за участю секретаря судового засідання Колісник Т.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н у справі № 912/291/24 про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" (код ЄДРПОУ: 33142589),
у судовому засіданні беруть участь представник Кіровоградської обласної ради Назаренко Ю.В. (виписка з ЄДР) та ліквідатор, арбітражний керуючий Христенко В.В. (постанова від 19.06.2024),
ВСТАНОВИВ:
Постановою від 19.06.2024 господарський суд припинив процедуру розпорядження майном Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини"; припинив повноваження розпорядника майна, арбітражного керуючого Лукашука В.В.; визнав Приватне акціонерне товариство "Ліки Кіровоградщини" банкрутом; відкрив ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців; ліквідатором Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" призначив арбітражного керуючого Христенка В.В.; постановив офіційно оприлюднити повідомлення про визнання Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.
24.06.2024 (номер публікації: 73463, дата публікації: 24.06.2024 10:56) офіційно оприлюднено повідомлення про визнання Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному вебпорталі судової влади України.
08.01.2025 до господарського суду надійшло клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н, в якому він просить:
- зобов`язати Кіровоградську обласну раду прийняти рішення про балансоутримувача цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" та повідомити про це орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації;
- зобов`язати орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації утворити інвентаризаційну комісію з проведення інвентаризації майна орендованого цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини", призначити голову інвентаризаційної комісії, визначити строки проведення інвентаризації та інші заходи, пов`язані з її проведенням, про що видати наказ;
- зобов`язати орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації здійснити розмежування майна цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини", що належить власнику і орендарю;
- зобов`язати орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації за результатами розмежування майна цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" затвердити розподільчий баланс;
- зобов`язати орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації підписати акт повернення цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" з оренди.
Клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. обґрунтовано тими обставинами, що після його звернення до Кіровоградської обласної ради 19.09.2024, нею не було прийнято рішення про балансоутримувача цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" та не повідомлено про це орендодавця і відповідно не забезпечено прийняття цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" власником, що унеможливлює проведення його повної інвентаризації та подальше здійснення розмежування майна та повернення його власникові, що передбачено ч. 7 ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства.
Крім того, не проведення дій щодо розмежування майна, що входить до цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" та його повернення власнику, унеможливлює формування ліквідаційної маси банкрута належним чином та здійснення задоволення вимог кредиторів у справі про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" на невизначений термін.
Ухвалою від 13.01.2025 господарський суд прийняв клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н до розгляду; призначив розгляд клопотання у судовому засіданні на 03.02.2025 на 09:00 год; зобов`язав ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. до 17.01.2025 надати суду докази направлення учасникам справи № 912/291/24 про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини" клопотання від 08.01.2025 № б/н; надав можливість учасникам у справі про банкрутство, а також Кіровоградській обласній раді та Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації до дня судового засідання надати суду письмову позицію щодо клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н.
28.01.2025 до суду надійшла заява ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 28.01.2025 про виконання ухвали від 13.01.2025.
29.01.2025 до суду надійшла письмова позиція Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації щодо клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н, в якій вказано, що порушені у клопотанні питання були предметом розгляду у справі №912/291/24(912/1742/21). Рішенням Господарського суду Кіровоградської області від 06 січня 2025 року у справі №912/291/24 (912/1742/21) підтверджено, що всі правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності та об`єктами спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад сіл, селищ і міст області, здійснює обласна рада як представницький орган місцевого самоврядування. Отже, Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації не має повноважень на управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області і питання приймання-передачі майна (цілісного майнового комплексу КОКП "Ліки Кіровоградщини") має вирішуватись Кіровоградською обласною радою, як власником майна, з ПрАТ "Ліки Кіровоградщини", яке на теперішній час безпідставно його утримує.
03.02.2025 у судовому засіданні брали участь представник Кіровоградської обласної ради та ліквідатор, арбітражний керуючий Христенко В.В. Представник Кіровоградської обласної ради заперечував проти задоволення клопотання від 08.01.2025 № б/н в частині вимог до Кіровоградської обласної ради, ліквідатор, арбітражний керуючий Христенко В.В. наполягав на задоволенні клопотання в повному обсязі.
Розглядаючи клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н, господарський суд враховує наступне.
Відповідно до ч. 7 ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства майно, щодо якого боржник є користувачем (за умови, що право користування не може бути відчужено згідно із законом або договором), балансоутримувачем або зберігачем, повертається його власнику відповідно до закону або договору.
25.10.2004 між Управлінням охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації (орендодавцем) та Закритим акціонерним товариством "Ліки Кіровоградщини" (орендарем) укладено договір оренди № 184 цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" (далі - ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини") (далі - Договір, т. 20, а.с. 87-89).
Відповідно до п. 1 Договору орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини", склад і вартість якого визначено відповідно до наведених акта оцінки, протоколу про результати інвентаризації та передавального балансу КОКП "Ліки Кіровоградщини", складеного станом на 30.09.2004, первісна вартість якого (без житлового фонду) становить всього - 11 505 332,19 грн, залишкова вартість якого становить 5 589 819,55 грн, в тому числі:
- "Основні засоби" (без житлового фонду) - первісна вартість - 10 042 771,90 грн, залишкова вартість - 4 579 814,01 грн,
- "Інші необоротні матеріальні активи"- первісна вартість -794 214,72 грн, залишкова вартість - 397 107,55 грн,
- "Нематеріальні активи" - первісна вартість - 269 627,84 грн, залишкова вартість -214 180,26 грн,
- "Капітальні інвестиції" - первісна вартість - 398 717,73 грн.
Відповідно до п. 1.3. Договору оборотні матеріальні засоби в сумі - 4 185 371,25 грн орендар викуповує на підставі договору купівлі-продажу, що укладається одночасно з підписанням цього Договору.
Власником КОКП "Ліки Кіровоградщини" залишається Кіровоградська обласна рада, а ЗАТ "Ліки Кіровоградщини" користується ним протягом строку оренди (п. 2.2 Договору).
Орендар повертає КОКП "Ліки Кіровоградщини" - Орендодавцю у порядку, визначеному чинним законодавством України та цим Договором. ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини" вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання сторонами акта приймання - передачі (п. 2.4 Договору).
Цей Договір укладено строком на 15 років, що діє з 25.10.2004 до 25.10.2019 включно (п. 10.1 Договору).
25.10.2004 Управлінням охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації та Закритим акціонерним товариством "Ліки Кіровоградщини" складено та підписано акт приймання - передачі ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини", за яким орендодавець передав, а орендар прийняв майно КОКП "Ліки Кіровоградщини" залишковою вартістю 5 589 819,55 грн.
Рішенням Господарського суду Кіровоградської області від 06.01.2025 у справі № 912/291/24(912/1742/21), що розглядалась в межах справи про банкрутство Приватного акціонерного товариства "Ліки Кіровоградщини", серед іншого визнано недійсною додаткову угоду № 6 від 17.07.2017 до договору оренди цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" № 184 від 25.10.2004, укладеного між Управлінням охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації та Закритимакціонерним товариством "Ліки Кіровоградщини", якою було продовжено строк дії Договору. Також суд зобов`язав Приватне акціонерне товариство "Ліки Кіровоградщини" повернути Кіровоградській обласній раді за актом приймання - передачі цілісний майновий комплекс Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини".
Крім того, рішенням Кіровоградської обласної ради від 14.06.2024 № 465 "Про повернення орендованого цілісного майнового комплексу КОКП "Ліки Кіровоградщини"" вирішено достроково розірвати договір оренди цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" від 25 жовтня 2004 року № 184, укладений між ПрАТ "Ліки Кіровоградщини" та департаментом охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації (зі змінами) за погодженням сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України; визначити балансоутримувачем майна цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини", що повертається з оренди, та закріпити його на праві господарського відання за комунальним підприємством "Регіональний центр розвитку послуг"; затвердити порядок повернення орендованого цілісного майнового комплексу після припинення або розірвання договору оренди (додається); доручити голові обласної ради в установленому порядку створити інвентаризаційну комісію з повної інвентаризації майна, що входить до складу цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" (т. 20 а.с. 95, 98-112).
Порядок повернення орендованого цілісного майнового комплексу після припинення або розірвання договору оренди, затверджений рішенням Кіровоградської обласної ради від 14.06.2024 № 465, (далі - Порядок повернення орендованого цілісного майнового комплексу) передбачає, що повернення цілісного майнового комплексу включає такі етапи: 1) проведення повної інвентаризації; 2) розмежування майна, належного власнику і орендарю, складання та затвердження розподільчого балансу; 3) підписання акта повернення майна з оренди. 4) затвердження Кіровоградською обласною радою акта повернення майна з оренди.
Повна інвентаризація проводиться інвентаризаційною комісією з повної інвентаризації, утвореною за розпорядженням голови Кіровоградської обласної ради, до складу якої входять представники орендаря, орендодавця, нового балансоутримувача та представники від Кіровоградської обласної ради (п. 6 Порядку повернення орендованого цілісного майнового комплексу).
Згідно п. 10, 11, 14 Порядку повернення орендованого цілісного майнового комплексу орендодавець із метою виконання завдань, передбачених пунктом 7 цього Положення, протягом п`яти робочих днів із моменту отримання акта про повну інвентаризацію і висновку експерта (за наявності), зобов`язаний запропонувати орендарю підготувати та направити орендодавцю проект розподільчого балансу разом із поясненнями орендаря щодо розмежування майна між власником і орендарем (у разі їх наявності).
Орендар протягом п`ятнадцяти робочих днів із дати отримання пропозиції орендодавця, передбаченої пунктом 10 цього Порядку, подає проект розподільчого балансу (за формою згідно з додатком 1) на погодження голові Кіровоградської обласної ради та на затвердження орендодавцю, а також проект акта повернення майна з оренди (примірна форма згідно з додатком 2 додається).
Протягом 5 робочих днів після затвердження орендодавцем розподільчого балансу орендодавець, орендар і балансоутримувач підписують три примірники акта повернення майна з оренди.
Акт повернення майна з оренди затверджується на сесії Кіровоградської обласної ради.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 25 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" у разі припинення договору оренди орендар зобов`язаний протягом трьох робочих днів з дати припинення договору повернути орендоване майно в порядку, визначеному договором оренди.
У разі припинення договору оренди єдиного майнового комплексу уповноважений орган управління або його правонаступник зобов`язаний прийняти рішення про балансоутримувача єдиного майнового комплексу, повідомити про це орендодавця та забезпечити прийняття єдиного майнового комплексу на баланс протягом трьох місяців з дати отримання рішення про припинення договору оренди згідно з Порядком повернення орендованих єдиних майнових комплексів після припинення або розірвання договору оренди, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Орендар зобов`язаний передати єдиний майновий комплекс підприємству, визначеному уповноваженим органом управління або його правонаступником, а балансоутримувач та уповноважений орган управління зобов`язані прийняти єдиний майновий комплекс згідно з Порядком повернення орендованих єдиних майнових комплексів після припинення або розірвання договору оренди, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Як встановлено вище, Кіровоградською обласною радою у рішенні від 14.06.2024 № 465 "Про повернення орендованого цілісного майнового комплексу КОКП "Ліки Кіровоградщини"" визначено балансоутримувачем майна цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини", що повертається з оренди Комунальне підприємство "Регіональний центр розвитку послуг".
Листом від 25.09.2024 № 01-35/2220-2 Кіровоградська обласна рада повідомила арбітражного керуючого В. Христенка про балансоутримувача ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини" (т. 20 а.с. 118).
Відповідно до листа Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації від 10.12.2024 № 01.01./11-31/4875/0.28 рішення Кіровоградської обласної ради у рішенні від 14.06.2024 № 465 "Про повернення орендованого цілісного майнового комплексу КОКП "Ліки Кіровоградщини"" отримано через електронну систему Кіровоградської обласної військової адміністрації 08 липня 2024 року № 156/01-17 (т. 20 а.с. 115).
Отже, вимога ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В., заявлена у клопотанні від 08.01.2025 № б/н, про зобов`язання Кіровоградської обласної ради прийняти рішення про балансоутримувача цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" та повідомити про це орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації, є безпідставною.
Щодо клопотання про зобов`язання орендодавця - Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації утворити інвентаризаційну комісію, призначити голову інвентаризаційної комісії, визначити строки проведення інвентаризації та інші заходи, пов`язані з її проведенням, про що видати наказ; здійснити розмежування майна цілісного майнового комплексу; за результатами розмежування майна цілісного майнового комплексу затвердити розподільчий баланс; підписати акт повернення цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" з оренди, суд зазначає таке.
У рішенні Господарського суду Кіровоградської області від 06.01.2025 у справі № 912/291/24(912/1742/21), яке набрало законної сили 30.01.2025, встановлено, що Договір оренди ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини", за яким орендодавцем є Управління охорони здоров`я Кіровоградської ОДА, укладено 25.10.2004, рішенням Кіровоградської обласної ради від 23.06.2006 № 25 повноваження Кіровоградської ОДА по управлінню майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, наділені рішенням обласної ради від 29.07.1998 № 21, припинено з 01.10.2006. Інші рішення Кіровоградської обласної ради, якими Департамент охорони здоров`я Кіровоградської ОДА наділений повноваженнями на отримання з оренди цілісного майнового комплексу КОКП "Ліки Кіровоградщини", матеріали справи не містять.
Відсутність повноважень у Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації на здійснення дій щодо повернення ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини" з оренди підтверджується також листами Кіровоградської обласної військової адміністрації від 31.10.2024 № 01-29/1112/0.3 (т. 20 а.с. 122) та Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації від 01.11.2024 № 01.01/11-31/4334/0.28 (т. 20 а.с. 113).
Крім того, Порядок повернення орендованого цілісного майнового комплексу, на який посилається ліквідатор, містить п. 15, за яким у разі:
неможливості проведення інвентаризації, у зв`язку з ненаданням орендарем представників до складу інвентаризаційної комісії;
відмовою укласти договір з експертом або здійснювати платежі за цим договором;
відмовою допускати членів інвентаризаційної комісії на об`єкт оренди та надавати достовірну і в повному обсязі інформацію;
відмови від складання проекту розподільчого балансу або підписання акта повернення майна з оренди;
настанням обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), повернення (передача) майна здійснюється в такому порядку Кіровоградська обласна рада приймає рішення про повернення майна цілісного майнового комплексу та проведення новим балансоутримувачем інвентаризації самостійно протягом трьох місяців після прийняття ним майна на баланс.
Господарський суд ще раз наголошує, що згідно ч. 2 ст. 25 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" орендар зобов`язаний передати єдиний майновий комплекс підприємству, визначеному уповноваженим органом управління або його правонаступником, а балансоутримувач та уповноважений орган управління зобов`язані прийняти єдиний майновий комплекс згідно з Порядком повернення орендованих єдиних майнових комплексів після припинення або розірвання договору оренди, встановленим Кабінетом Міністрів України. Таким чином, норми закону не містять вимог щодо обов`язкової участі у передачі орендованого майна орендодавця, зазначеного у договорі.
У листі від 25.09.2024 № 01-35/2220-2 Кіровоградська обласна рада запропонувала арбітражному керуючому В. Христенку негайно повернути ЦМК КОКП "Ліки Кіровоградщини" Комунальному підприємству "Регіональний центр розвитку послуг" (т. 20 а.с. 118).
Суд приходить до висновку, що задоволення вимог клопотання про зобов`язання орендодавця - Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації утворити інвентаризаційну комісію, призначити голову інвентаризаційної комісії, визначити строки проведення інвентаризації та інші заходи, пов`язані з її проведенням, про що видати наказ; здійснити розмежування майна цілісного майнового комплексу; за результатами розмежування майна цілісного майнового комплексу затвердити розподільчий баланс; підписати акт повернення цілісного майнового комплексу Кіровоградського обласного комунального підприємства "Ліки Кіровоградщини" з оренди, суперечитиме ст. 19 Конституції України, за якою правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на встановлені обставини, всі інші доводи та міркування учасників у справі про банкрутство та інших осіб не мають вирішального впливу на результат розгляду клопотання, тому з урахуванням принципу процесуальної економії не потребують детальної відповіді суду.
Отже, на підставі повного, всебічного, об`єктивного та безпосереднього дослідження наявних у справі доказів та встановлення обставин, що спричинили звернення до суду, господарський суд дійшов висновку, що клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. є необґрунтованим та таким, що не може бути задоволене судом.
Керуючись ст. 2, 62 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 169, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволенні клопотання ліквідатора, арбітражного керуючого Христенка В.В. від 08.01.2025 № б/н.
Ознайомитись з електронною копією судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень можна за його вебадресою: http://reyestr.court.gov.ua.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена у порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України.
Копії ухвали надіслати Приватному акціонерному товариству "Фармацевтична фірма "Дарниця", Товариству з обмеженою відповідальністю "БаДМ" та його представнику, адвокату Єрьомичевій А.В., Товариству з обмеженою відповідальністю "Тетафарм", Товариству з обмеженою відповідальністю "ДОЛФІ-Україна" та його представнику Горець О.А., представнику ОСОБА_1 , адвокату Яриш Д.В., Комунальному некомерційному підприємству "Центральна міська лікарня" Гайворонської міської ради, Головному управлінню ДПС у Кіровоградській області, Товариству з обмеженою відповідальністю "ФІТО-ЛЕК", Подільському відділу державної виконавчої служби у м. Кропивницькому Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), Кіровоградській обласній раді, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, Приватному акціонерному товариству "Ліки Кіровоградщини", ліквідатору, арбітражному керуючому Христенку В.В., Товариству з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" та його уповноваженому представнику, адвокату Саранюку В.М., Управлінню поліції охорони в Кіровоградській області, Кіровоградській обласній раді та Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної військової адміністрації до електронних кабінетів у системі "Електронний суд", представнику працівників боржника Ручкіній М.М. (простим листом за адресою: АДРЕСА_1 ).
Повний текст ухвали складено 06.02.2025.
Суддя О.Л. Бестаченко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2025 |
Оприлюднено | 07.02.2025 |
Номер документу | 124963672 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Бестаченко О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні