Справа № 367/1343/25
Провадження №3/367/671/2025
ПОСТАНОВА
Іменем України
05 лютого 2025 року суддя Ірпінського міського суду Київської області Горбачова Ю.В., розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління ДПС у м. Києві, відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , працюючого директором ТОВ «Мушля-Ю», громадянина України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП,
ВСТАНОВИЛА:
До Ірпінського міського суду Київської області надійшов протокол № 154 від 16.01.2025 року про вчинення адміністративного правопорушення гр. ОСОБА_2 , відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 155-1 КУпАП.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 154 від 16 січня 2025 року, 16.01.2025 року о 15 год. 00 хв., при проведенні органами ГУ ДПС у м.Києві фактичної перевірки кафе за адресою: м. Київ, Оболонський р-н, просп. Оболонський, буд. 26, прим. 388, де здійснює свою діяльність ТОВ «Мушля-Ю», ЄДРПОУ 44870181, було виявлено, що суб`єкт господарювання не забезпечив ведення в установленому законом порядку обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, чим порушено п. 12 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», за що передбачена відповідальність ч. 1 ст. 155-1 КУпАП
Дослідивши матеріали справи, суддя приходить до висновку про необхідність повернення вказаного адміністративного матеріалу у зв`язку з непідсудністю даної справи Ірпінському міському суду Київської області.
Згідно з приписами ст. 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до вимог ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до ст. 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Якщо при підготовці справи до судового розгляду будуть знайдені недоліки у протоколі, інших матеріалах справи, то такі документи надсилаються до органу, який порушив справу про адміністративне правопорушення на доопрацювання. А також вирішується питання і про достатність додаткових матеріалів, що допомагають при розгляді справи для правильного її вирішення.
В п. 24 постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 23.12.2005 (з наступними змінами та доповненнями) визнано правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені без додержання вимог КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
Відповідно до абз. 1 ст. 276 КУпАП, справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, місцем вчинення правопорушення зазначено: м. Київ, Оболонський р-н, просп. Оболонський, буд. 26, прим. 388, що не відноситься до територіальної підсудності Ірпінського міського суду Київської області.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що протокол про адміністративне правопорушення № 154 від 16.01.2025 року, про притягнення гр. ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, необхідно повернути до Головного управлінняДПС ум.Києві для подальшого його направлення за підсудністю до відповідного суду для повного та всебічного розгляду справи.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.ст. 155-1, 256, 276, 278 КУпАП, суддя
ПОСТАНОВИЛА:
Протокол про адміністративне правопорушення № 154 від 16.01.2025 року про вчинення адміністративного правопорушення гр. ОСОБА_1 , відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 155-1 КУпАП - повернути на дооформлення до Головного управління ДПС у м. Києві для подальшого направлення до суду, виходячи з правил територіальної підсудності.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя: Ю.В. Горбачова
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2025 |
Оприлюднено | 10.02.2025 |
Номер документу | 124984315 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Ірпінський міський суд Київської області
Горбачова Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні