ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан
Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
УХВАЛА
"20" грудня 2007 р.
Справа № 14/728-НА
Господарський суд Хмельницької
області у складі судді розглянувши
позовну заяву і додані до неї матеріали
за позовом Відділення виконавчої дирекції Фонду
соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних
захворювань в Полонському районі м.
Полоне
до Полонський будинок-інтернат м.
Полонне
про скасування висновків комісії за актом № Н5 та акту
№Н-1 на нещасний випадок
Суддя
Секретар судового засідання
Представники:
Від позивача:
Гес М.В. -за довіреністю №1929 від 27.11.07р.
Від відповідача:
Гулак С.О. -керівник
за участю третьої особи ОСОБА_1
Суть спору:
Позивач у позовній заяві просить визнати протиправне рішення комісії,
призначеної наказом директора Полонського будинку-інтернату від 05.07.07р. №66
та скасувати висновок щодо визнання нещасного випадку з ОСОБА_1, таким, що
пов'язаний з виробництвом.
Представник позивача в судовому
засіданні позовні вимоги підтримав.
Представник відповідача в судовому
засіданні проти позову не заперечує.
Враховуючи публічно-правовий
характер спору дана справа є справою адміністративної юрисдикції, розгляд яких
віднесено до повноважень адміністративних судів ( п.п.1 та 3 ст. 1 КАСУ). При цьому згідно п. 6 Розділу VII
„ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ” Кодексу адміністративного судочинства
України до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні
справи, підвідомчі господарським судам відповідно до ГПК України, вирішуються
відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного
судочинства України.
Відповідно до ст.50 Кодексу
адміністративного судочинства України:
1. Сторонами в
адміністративному процесі є
позивач та відповідач.
2. Позивачем в адміністративній
справі можуть бути громадяни
України, іноземці чи
особи без громадянства, підприємства, установи, організації
(юридичні особи), суб'єкти
владних повноважень.
3. Відповідачем в адміністративній
справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
4. Громадяни України, іноземці чи
особи без громадянства, їх об'єднання,
юридичні особи, які не є
суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за
адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень:
1) про тимчасову заборону
(зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян;
2) про примусовий розпуск
(ліквідацію) об'єднання громадян;
3) про примусове
видворення іноземця чи
особи без громадянства з
України;
4) про обмеження
щодо реалізації права
на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо);
5) в інших випадках, встановлених
законом.
Враховуючи, що спір про скасування
висновків комісії за актом ф № Н-5 та
акту № Н-1 на нещасний випадок в силу ст.12 ГПК України не підвідомчий
господарському суду, він не може розглядатися господарським судом за правилами
Кодексу адміністративного судочинства України.
Крім зазначеного, позивачем не
подано законодавчого обгрунтування права звернення з позовом до суду в разі
виявлення порушень Порядку розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних
захворювань і аварій на виробництві. Натомість, вищевказаним порядком (п.37)
визначено інші способи реагування на виявлені порушення.
Згідно п.1 ч. 1 ст. 157 КАС України
суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку
адміністративного судочинства.
Згідно п.3 ч. 1 ст. 121
КАС України за наслідками
підготовчого провадження суд, крім
інших, постановляє ухвалу про закриття провадження у справі.
За
таких обставин провадження у
справі підлягає закриттю.
Керуючись ст.ст.
121, 157 Кодексу адміністративного судочинства
України,
УХВАЛИВ:
Провадження у справі
закрити.
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони
та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному
порядку ухвалу повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається
протягом 5 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 10
днів після подання заяви по апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного
суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАСУ Ухвала, якщо
інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання
заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було
подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у
строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після
закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо
його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду
справи.
Суддя
Віддрук. прим. :
- до справи,
- позивачу,
- відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2007 |
Оприлюднено | 09.01.2008 |
Номер документу | 1249919 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Гладюк Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні